quote:
quote:
De gequote posts van FOK!quote:.......
Op Internet worden vraagtekens gezet bij de echter reden van zowel de scheiding van [i]John Ewbank[i] en die van Do. Joahc is eerlijk geweest over zijn ontrouw, hij heeft alleen geen naam van zijn minnares genoemd. Of Do , die in diverse interviews aangeeft dat overspel niet de oorzaak was van haar liefdesbreuk, net zo oprecht is, wordt ten zeerste door de internetters betwijfelt., zo blijkt uit de geplaatste berichten. Do wordt namelijk op de site genoemd als de mysterieuze minares met wie John zijn Vivian zou hebben bedrogen. Pisces29 opent de internetdiscussie met: "over John gesproken, ik denk dat z'n scharrel wel eeen onbekende is.. Zal wel gewoon een typgeit van het kantoor geweest zijn, of een achtergrondzangeres van Marco"
Hierop antwoordt iemand anders met : Ja, kan wel, Maar het zou wel zo sappig zijn als het toch Do blijkt te zijn De internetters komen , na wat heen en weer mailen, tot de conclusie dat het geen toeval lijkt te zijn dat beide muzikanten pracktisch tegelijktertijd hun scheiding hebben aangekondigd.
blalblalbal
"het is natuurlijk de vraag of een internetforum is te vertrouwen. Waar rook is, is echter vaak ook vuur... En Do kijkt zo dromerijg uit haar prachtige groene ogen dat je inderdaad zou gaan denken dat ze verliefd is .....
quote:Op zondag 6 juni 2010 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar over John gesproken, ik denk dat z'n scharrel wel een onbekende is... zal wel gewoon een typgeit van het kantoor geweest zijn. Of een achtergrondzangeresje van Marco.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja kan wel..
Maar het zou wel zo sappig zijn als het toch Do blijkt te zijn (of een willekeurig ander -semi- bekende Nl)
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:06 schreef Starlie het volgende:
Zou hij niet met Do zijn vreemdgegaan? Zij ligt inmiddels ook in scheiding en ook zij zat toch bij die entertainment group? Was namelijk het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat ze ging scheiden!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Ole het volgende:
Nu nog even kijken of iemand hem kan scannen, er staat nl een foto van John en Do samen
http://www.weekbladparty.nl/quote:Is DO zijn geheime minnares?
Gerucht:
Ewbank-scheiding door overspel
’We hebben gelachen en gehuild’
’Het zou wel sappig zijn...’
’Dat is een hele harde confrontatie’
Ook al beweert de mooie zangeres Do dat overspel niet de reden is van haar scheiding van echtgenoot Marc Verschoor, op een internetforum is men een andere mening toegedaan. Volgens de geruchten zou de zangeres toch gevallen zijn voor een ander... John Ewbank. Meer in PARTY!
Het is niet voor niks een roddelblad natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dus er staat nu een verhaal in de Party, dat gebaseerd is op onze veronderstellingen hier?!?!![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Ole het volgende:
En de aller aller eerste (sorry Starlie, staat niet in party)
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Ole het volgende:
Nu nog even kijken of iemand hem kan scannen, er staat nl een foto van John en Do samen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, en nog met bronvermelding ook...ik ben trots op SHO!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd trouwens hoe hard dit balletje gaat rollen. Telegraaf / Prive zal het ook wel over gaan nemen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK! wordt toch juist niet genoemd?
Of lees ik er nu al vier keer overheen?
Hilarisch!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dus er staat nu een verhaal in de Party, dat gebaseerd is op onze veronderstellingen hier?!?!![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef Duderella het volgende:!
Nou Pisces kom er maar in. Wanneer komt de liefdesbaby?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb het blad net gekocht en die foto van hen samen is haske in elkaar geshopt volgens mij
Gewoon twee foto's tot één gemaakt.
Die foto staat ook op de cover en daarbij knalgroot
GERUCHT! Beiden net gescheiden. Is Ewbank Do's liefje?"
Jij maakt het de Party wel heel gemakkelijk - coverstory volgende week: TRADITIONELE DO WEIGERT LIEFDESBABY JOHN EWBANK TE BARENquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Do is een "traditioneeltje", eerst trouwen, dan baren
Dat meen je toch niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
En WIE in godherenjezuschristusnaam is John Ewbank?!
Ik heb er goddomme nog nooit van gehoord
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
Dat was vanaf het begin al duidelijk.quote:
Ja, en bedankt, daar gaat de status van FOK! als betrouwbare bron voor roddels... de admin weet niet wie John Ieuwbank isquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
En we vermoeden dat hij het nu met Do doet:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, daar gaat de status van FOK! als betrouwbare bron voor roddels... de admin weet niet wie John Ieuwbank is
Nog niet, maar hun te koop staande huis staat wel vlakbij het drama-pand van Rob en Belinda, dus genoeg ruimte in de tuin voor een Ezeltjequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, die foto's zeggen me ook al niks
Hebben ze een ezeltje?
Juist niet volgens mij, hij zat niet in dat clubje dacht ik? Maar verder zal hij als songwriter van al die grijsgedraaide Borsato-hits wel een flink fortuin vergaard hebbenquote:
bronquote:Is DO zijn geheime minnares?
Gerucht:
Ewbank-scheiding door overspel
’We hebben gelachen en gehuild’
’Het zou wel sappig zijn...’
’Dat is een hele harde confrontatie’
Ook al beweert de mooie zangeres Do dat overspel niet de reden is van haar scheiding van echtgenoot Marc Verschoor, op een internetforum is men een andere mening toegedaan. Volgens de geruchten zou de zangeres toch gevallen zijn voor een ander... John Ewbank. Meer in PARTY!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik hem nog kopen, voor m'n fame-momentje?
Jij ging hem toch scannen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil hem wel aan je opsturen
PM me je adres even!
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik hem nog kopen, voor m'n fame-momentje?
Ik dacht dat ik vandaag kon scannen, maar lukt niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik vandaag pas doen en ik lees hierboven net dat Ole hem al gaat scannen
Als Ole wil dat ik het doe, kan dat ook gewoon.
Maar van scannen gaat het blad niet kapot ofzo hoor, dan kan ik hem daarna gewoon nog naar Pisces opsturen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vandaag kon scannen, maar lukt niet meer
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil hem wel aan je opsturen
PM me je adres even!
Wat erg!! Ik dacht echt dat die foto echt wasquote:
True!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat erg!! Ik dacht echt dat die foto echt was![]()
Beetje jammer dat mijn "naam" niet genoemd wordt aangezien ik als eerste ermee kwam![]()
Pisces is stealing your thunderquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mijn "naam" niet genoemd wordt aangezien ik als eerste ermee kwam![]()
Oh nou, mocht je hem toch willen hebben dan gil je maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief Greys, maar het was eigenlijk een grapje![]()
quote:En die foto, issie nou echt of niet, nee toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:37 schreef Ole het volgende:
Er staat trouwens bij de foto dat het een montage is. Zo eerlijk zijn ze dan weer wel
Misschien vonden ze jouw post niet interessant genoegquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:40 schreef Ole het volgende:
En ook op de voorkant. rechts vlakbij de streepjescode
Ja maar hij kreeg ook speltboterhammetjes van Vivian!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:40 schreef Ripley het volgende:
In een van de andere bladen stond achterin een zwembroekfoto van John die niet te versmaden was overigens. Dankzij bikram yoga of zo- dat heb ik ook een tijdje gedaan maar mooi dat het bij mij niet zo werkte
De hamvraag is echter wat Sjon in haar schuiftquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, ook dwars!
De 'foto' is verder ook hetzelfde, behalve dat ze bij de coverfoto veel verder over John heen is geschoven dan aan de binnenkant
Ooo bij Idols was het zo'n snoepie!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had altijd het idee dat John een beetje een pens aan het kweken was, of ook al echt had.![]()
Maar goed zo ben ik niet geïnformeerd, ik ken John ook pas sinds 1,5 / 2 jaar ofzo. Idols heb ik nooit gekeken en verder zag je hem weinig op tv.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ooo bij Idols was het zo'n snoepie!!
Dat zou helemáál een giller zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:45 schreef Starlie het volgende:
Mocht het echt zo zijn dat Do en John iets hebben dan vind ik ze in elk geval een leuk setje!
Ik vind Do echt een Dooske. Zo'n ultiem kakkersmeisje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:45 schreef Starlie het volgende:
Mocht het echt zo zijn dat Do en John iets hebben dan vind ik ze in elk geval een leuk setje!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De hamvraag is echter wat Sjon in haar schuift
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja!! Hij kwam ook zo lief en relaxt over toen! En hij was fan van Nikki ipv schreeuwlelijk Nathalie dus dat scoorde ook punten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat nam ik hem nou juist zo kwalijk
Verder is hij best smakelijk om te zien. Ik mis het "maar is nog steeds sexy" gedeelte dan ook in de TT
Ja die man is gruwelijk sexy!!! Maar het zou me ook niet verbazen als het een vreselijke saaie zak zou zijn in een relatie....quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die TT blijft een giller met dat 'nog steeds sexy' erinHij moet terug
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft "I Do" verkeerd begrepen toen hij trouwde, denk ik.
Arme man.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
Yv, let op. Met plaatjes, dan kan je het vast volgen
Dit zijn John en Viv, the former happy couple wiens villa nu te koop staat:
[ afbeelding ]
John deed het eerder met Ellemieke:
[ afbeelding ]
En we vermoeden dat hij het nu met Do doet:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
die foto van Do, pff over fotoshop gesproken
en dan die foto van haar uit de party ernaast![]()
Ja maar die van Do is echt een van de meest gesoepte van de laatste jaren als je het mij vraagt, zó plastic heb ik ze niet gezien. Wel bewerkt maar dit is standje Neat-imagequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou goed, bij iedereen zit er verschil tussen een foto uit een reclamecampagne en een puur natuur foto he? Bij mij ook en bij jou vast ook(Niet dat ik ooit in een reclamecampagne zal staan... )
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die van Do is echt een van de meest gesoepte van de laatste jaren als je het mij vraagt, zó plastic heb ik ze niet gezien. Wel bewerkt maar dit is standje Neat-image
Weet je het nog dat we het laatst hadden over goeie spiegels en bios enzo?
Daar moet ik ook altijd aan denken als ik die "gewone" foto's van BN-ers/Celebs zie.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
maar het is sowieso onzin om zo'n foto met een naturelle foto te vergelijken m.i.
staat ook hier http://www.showbiznewz.nl(...)met-john-ewbank.htmlquote:Ging John Ewbank vreemd met Do?
do, 22/07/2010 - 16:40
John Ewbank, de vaste schrijver en componist van Marco Borsato, schijnt zijn vrouw Vivian bedrogen te hebben met niemand minder dan zangeres Do (Dominique Verhulst).
Een bekende van de zangeres verklapt aan ShowNu.nl dat het stel na een leuk avondje samen in bed belandde met alle gevolgen van dien.
John Ewbank en zijn vrouw hebben inmiddels besloten te gaan scheiden. De scheiding, na drie jaar huwelijk, van Dominique en haar man Mark was al eerder dit jaar een feit. Volgens de ingewijde schijnen er ook foto's gemaakt te zijn van het stel.
Wordt ongetwijfeld vervolgd!
quote:Een bekende van de zangeres verklapt aan ShowNu.nl dat het stel na een leuk avondje samen in bed belandde met alle gevolgen van dien.
Sjonnie heeft deze songtekst waarschijnlijk wat te letterlijk genomenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Felixa het volgende:
nu.nl heeft het ook overgenomen!![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)g-vreemd-met-do.html
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, veel te veel geshopt, maar het is sowieso onzin om zo'n foto met een naturelle foto te vergelijken m.i.
Deze foto's van haar met dat witte shirt zijn gewoon van veraf genomen terwijl ze een peukie zat te roken op een terras ofzo. Kan me niet voorstellen dat ze rokend geposeerd heeft.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar mensen... dat betekent dat Starlie helderziend is als het waar is of, als het niet waar is, dat we hele, hele grootse dingen kunnen doen hier. Iemand nog iets te melden over Marco of Leontien
Zouden ze ook allemaal huisjes hebben dichtbij elkaar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Starlie het volgende:
Lees net in de Prive dat Viv op Ibiza getroost wordt door Wendy van Dijk! Die twee lijken trouwens best op elkaar.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja naturel ziet ze er behoorlijk brak uit, en op die foto lijkt ze wel een barbie
Ik heb hele goeie bronnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal zijn die bronnen van de buurvrouw/de zus/collega/vriend/vriendin/Mientje-op-de-hoek nooit zo betrouwbaar, maar voor nu zeg ik; JA! Ik geloof hem
Ik zit toch evenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh jongens wat lekker, als het waar blijkt te zijn![]()
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewrecktequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Starlie het volgende:
Lees net in de Prive dat Viv op Ibiza getroost wordt door Wendy van Dijk! Die twee lijken trouwens best op elkaar.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewreckte![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewreckte![]()
Nee nee, Xander is alleen een beetje vreemdgegaan, da's toch iets anders dan andermans huwelijk kapot maken, wat Wendy deed. Bovendien had ze gewoon vrolijk met Xander kunnen zijn en drie kindjes kunnen hebben van hem (of dertien), maar ze heeft zelf het huwelijk afgeblazen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wendy was eerst gehomewreckte voordat ze homewrecker werd, dus da's een ervaaaaaaringsdeskundige
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Starlie het volgende:
Dat hij weet wie John Ewbank is oke.. maar waar hij in vredesnaam gehoord heeft dat hij met een brunette is vreemdgegaan....
Dus wie is bij jullie nou de grootste roddelnicht dan, jij of je vriend?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja...Hij helpt heel mijn John - Do gedachte om zeep
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus wie is bij jullie nou de grootste roddelnicht dan, jij of je vriend?
Heeft je vriend donker haar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend vertelde net dat hij had gehoord dat John met een brunette is vreemdgegaan... Dat hij weet wie John Ewbank is oke.. maar waar hij in vredesnaam gehoord heeft dat hij met een brunette is vreemdgegaan....
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik natuurlijkDat is vrouw eigen toch
Nee geen idee zal wel op zijn werk besproken zijn door zijn collega's ofzo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar welke goeie bron had hij dan, een forum?
Do is mooier als die andere dame.Wie is die andere vrouw?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:24 schreef rubje het volgende:
nee, hoor niks Do! Hij ging met haar.
andere vraag: wie is mooier?
[ afbeelding ]
of
[ link | afbeelding ]
Omg..ik herkende ze niet..blijf ik Do toch mooier vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Haaibaaike dat is Vivian zijn ex-vrouw
Maar een mindere foto hoor
Ik heb ik geloof in het vorige deel wel een keer aangekaart dat John eigenlijk gewoon fout is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de eerste delen hoorde je er niemand over en was iedereen team John, ipv Vief
Of bedoel je John-fout in z'n algemeenheid?
In het artikel wat net geplaatst is, staat dat John ZONDER Viev en Day op Ibiza is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef Starlie het volgende:
Maar John en Viv zitten nu dus wel samen op Ibiza! Maar ja wel BNer zit niet op Ibiza... ik zou me trouwens echt niet prettig voelen op dat eiland tussen al die (beroemde) mooie mensen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
In het artikel wat net geplaatst is, staat dat John ZONDER Viev en Day op Ibiza is.
Grote vraag is: MET WIE DAN WEL???!!!
Ik zie naast witte strepen ook allerlei gele vlekken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Op die strandfoto is het net alsof hij de dag ervoor in een hoog opgesneden bikini'tje heeft liggen zonnen![]()
Of zie ik witte strepen waar jullie ze niet zien?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Op die strandfoto is het net alsof hij de dag ervoor in een hoog opgesneden bikini'tje heeft liggen zonnen![]()
Of zie ik witte strepen waar jullie ze niet zien?
Nee het is Vivian en Wendy staat rechts van het blad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Starlie het volgende:
Zag eerst alleen Vivian op de foto... dacht toen in de eerste instantie dat het Wendy was!
dat heet nou marketing en imago buildingquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom wordt Wendy nog steeds neergezet als het arme, zielige ding dat bedrogen is, terwijl ze zelf niet bepaald zuiver met andermans huwelijk is omgegaan?
Ik denk dat de Party gebruik maakt van Fok!/Pisces om hun echte bron te beschermenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lees nu ook pas in het stukje van party "na veel heen en weer mailen..."
Lol, whuuut? Klok -- Klepel.
en dat doen de mensen die dat regelen voor Wendy heel goed blijkbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
dat heet nou marketing en imago building
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:15 schreef SEMTEX het volgende:
maar wel vet, ik vind dat Pisces genoemd moet worden in de volgende TT. Scoopheld!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Samen met Starlie dan, want die kwam er écht als eerste mee
[Ewbank-gate] met Starlie en Pisces29 (Party, lezen jullie mee?)
Pisces stelde toch dat het geen BN'er zou zijn, en Ole was toch degene die zei dat het met Do zou kunnen zijn (en Starlie naturlijk, die zei het al eerder).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:15 schreef SEMTEX het volgende:
maar wel vet, ik vind dat Pisces genoemd moet worden in de volgende TT. Scoopheld!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pisces stelde toch dat het geen BN'er zou zijn, en Ole was toch degene die zei dat het met Do zou kunnen zijn (en Starlie naturlijk, die zei het al eerder).
Oh dat zeker, ze willen gewoon geen claim van John aan de broekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Party gebruik maakt van Fok!/Pisces om hun echte bron te beschermenZe schrijven dit niet zo maar over.
Nou! Het zou zooooooo gaaf zijn als ze echt iets hebben/hadden!! Ben benieuwd wanneer de ECHTE foto van hun opduikt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef Ole het volgende:
Ik blijf in een deuk liggen hier
Wie zal het zeggen. Maar als ze dan gaan trouwen dan wil ik dat wij van Fok wel een uitnodiging krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien hebben jullie ze op een idee gebracht
Dat lijkt me wel het minste eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Maar als ze dan gaan trouwen dan wil ik dat wij van Fok wel een uitnodiging krijgen
Starlie als getuige?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het minste eigenlijk...
Je doet je ondertitel wel eer aan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
En als Do moe is van de trouwdag dan doe ik wel de huwelijksnacht met John
Respect voor je opofferingsgezindheidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
En als Do moe is van de trouwdag dan doe ik wel de huwelijksnacht met John
www.shownieuws.tv doet het dan toch beterquote:Deed Do het met John Ewbank!
Dit bericht is geplaatst op 22-07-2010 om 20:57:00
De twee zouden het bed hebben gedeeld....
Het gerucht gaat dat John Ewbank, de vaste schrijver en componist van Marco Borsato, zijn vrouw Vivian destijds bedrogen heeft met niemand minder dan zangeres Do (Dominique Verhulst).
Een bekende van de zangeres verklapt aan ShowNu.nl dat het stel na een leuk avondje samen in bed belandde met alle gevolgen van dien. John Ewbank zegt overigens van niets te weten en het management van Do is niet bereikbaar.
Overigens is dit bericht niet nieuw. Het weekblad Party kwam 2 weken geleden al met deze suggestie . Dus niets nieuws onder de zon!
quote:22 juli 2010
Met wie John Ewbank vreemd is gegaan tijdens zijn huwelijk met Vivian houdt de media al enige tijd bezig. Nu is er een bericht verschenen op het internet waarin staat dat de bekende tekstschrijver overspel gepleegd zou hebben met zangeres Do.
John en Vivian maakte enkele weken geleden bekend dat ze gaan scheiden. John en Do zouden na een leuke avond uit bij elkaar in bed beland zijn met alle gevolgen van dien.
John was onbereikbaar voor commentaar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:33 schreef Ole het volgende:
Tuuuuurlijk gaan ze ontkennen! En dan horen we over een jaar dat het wel waar is. Net zoiets als bij Wendy en Erland.
Ik hoop dat ze over Fok! Beginnen
quote:
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
... of zouden ze innig omarmd opbiechten Pisces29 Starlie, wie je ook bent, je had gelijk!
Ibiza, waar andersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok van allebei op een "Nee joh ben je gek joh ik ben net gescheiden joh, even rustig aan doen joh. Aardige meid/man hoor, echt, heus, echt, maar nee ik ben net gescheiden joh."
En dan idd wat jij net al zei, over een maand of 3 betrapt een fotograaf ze lebberend op Ibiza.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:39 schreef Ole het volgende:
Chantal Braspenning heet de schrijfster verzinster van het stuk in Party trouwens
O werd het op die manier bedoeld... dat begreep ik niet helemaal!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:38 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Maar ja, wij zijn niet genoemd in het artikel
Nee niet zo vaak. Zat ze daarin dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok van allebei op een "Nee joh ben je gek joh ik ben net gescheiden joh, even rustig aan doen joh. Aardige meid/man hoor, echt, heus, echt, maar nee ik ben net gescheiden joh."
En dan idd wat jij net al zei, over een maand of 3 betrapt een fotograaf ze lebberend op Ibiza.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Ole het volgende:
Ze gaan vast zeggen dat mensen op Internet zo gemeen zijn, dat ze dit soort roddels de wereld inhelpen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Wel zalig he, dat onze roddel gewoon de hele media door gaat
Onthouden dit...
quote:
-Wendy en Erland, Vic en Kim,...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Even voor de statistieken, hoe vaak horen we niet iets over een nieuw stelletje, waar je dan ontkenning van krijgt en mááánden later komt de aap dan uit de mouw?
Ja zo dus ook onze Doooo en John.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Ole het volgende:
[..]
-Wendy en Erland, Vic en Kim,...
oh ja, al langer geleden:
Ellemieke en Jan Smit
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Starlie het volgende:
Ik verwacht zoiets als reactie van Do: "Ik heb geeeen idee waar dit vandaag komt! John en ik hebben ooit samengewerkt maar ik heb hem daarna vrijwel nooit meer gezien" "Je hebt altijd van die mensen die dingen verzinnen wat heel pijnlijk is voor onze ex-partners" Vervolgens hangt ze de telefoon op en kruipt ze tegen John aan op de bank... zo schat daar zijn we voorlopig vanaf!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Na de reclame is er telefonisch contact met Do, die natuurlijk in alle toonaarden gaat ontkennen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef Starlie het volgende:
Yfke Sturm gaat ook scheiden...... hmm.... aan wie zullen we haar eens "koppelen"?!
Waylon!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een donker type, jammer dat Xander de Boesjonnijeee nog bezet is
nog bezet isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een donker type, jammer dat Xander de Boesjonnijeee nog bezet is
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Starlie het volgende:
Ik verwacht zoiets als reactie van Do: "Ik heb geeeen idee waar dit vandaag komt! John en ik hebben ooit samengewerkt maar ik heb hem daarna vrijwel nooit meer gezien" "Je hebt altijd van die mensen die dingen verzinnen wat heel pijnlijk is voor onze ex-partners" Vervolgens hangt ze de telefoon op en kruipt ze tegen John aan op de bank... zo schat daar zijn we voorlopig vanaf!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend zit me nu heeeeel verwijtend aan te kijken!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
"John en VIEF", Vivian is wel een bekende voor haar?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kennen elkaar amper, 3 jaar geleden ff 2 seconden gesproken, maar we noemen haar wel 'Vief'.
Ik dacht zelf ook huhquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Jammer. Maar het is wél creatief bedacht
Haha ik dacht précies hetzelfde! Ze kennen elkaar niet/amper, maar Vivian wel Vief noemen! Yeah right..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kennen elkaar amper, 3 jaar geleden ff 2 seconden gesproken, maar we noemen haar wel 'Vief'.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo. Dat is dan dat. Wat zullen we dan nu eens in de wereld slingeren?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:31 schreef Starlie het volgende:
Maar... de roddel dat er een foto zou zijn van hun samen als bewijs, die roddel hebben wij de wereld niet in gebracht... dussss wie weet komt er dan toch nog een vervolg!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even mee wachten, anders neemt de Party ons niet meer serieus
Dus eerst nog even een aantal kwaliteitstopiques vol kwaliteitsgebabbel, daarna koppelen we Waylon aan Linda de Mol
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Diesmillie vind ik dan weer niet zo lief.....
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef Ole het volgende:
Die hebben John gebeld
Maar ze kenden elkaar dus echt wel beter! De ex van Do zat ook bij TEG..
Veel meer was het niet. Ze werden gek van de sms'-jes en telefoontjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef Ole het volgende:
Die hebben John gebeld
Maar ze kenden elkaar dus echt wel beter! De ex van Do zat ook bij TEG..
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef anoniemengeheim het volgende:
Sorry hoor maar dit is echt een verkeerde berichtgeving. Iedereen is op het verkeerde been gezet. Niet Do maar een andere blonde vrouw is zijn nieuwe liefde. Het gaat om de 40 jarige Anita Collin. Anita is een (ex) model, danseres en zangeres. Ze heeft mee gedaan in de meiden groep Barbarella. Barberella zong het nummer Cheer you up. Anita heeft in die periode niet mee gedaan maar wel in de laatste jaren. Anita werkt nu achter de schermen bij Popstars en heeft op die manier John ontmoet(opnieuw) In de Barbarella tijd hebben ze al een korte relatie gehad. Anita doet nog steeds wat modellen werk in Spanje voor bekende bladeren aldaar. Het schijnt zelfs dat Anita actief op Youtube is maar ik heb geen idee wat of hoe. Anita is een jaar geleden gescheiden van een Spaanse miljonair op hoge positie in het bedrijfsleven maar ik weet niet wat hij pressies deed of hoe hij heet. Anita heeft twee kinderen van 20 en 22 jaar uit dat huwelijk. Ik heb een vriend bij SBS werken en hij heeft Anita vaak bij John zien instappen toen hij haar van haar werk afhaalde. Ook heb ik gehoord dat ze regelmatig zijn gezien tijdens etentjes in Amsterdam. Er zijn geen recente foto’s van Anita maar ik heb er wel eén van een jaar gelden. Deze foto komt uit Spaans tv spotje vandaar de slechte kwaliteit. Ze zijn een maand geleden ook gezien op Ibiza. Ik kan me goed voorstellen dat men haar verward heeft met DO. [ [url=http://i30.tinypic.com/29kuibt.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik dacht gelijk aan jou..Pisces29 heeft nog gelijk dat Do niet was/of is. Maar een onbekende..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dus toch die onbekende op de werkvloer, wat ik ook dacht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om gewoon een user aan te maken om deze onzin te posten!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef Ole het volgende:
John had niet veel gezegd, behalve dat het onzin was en er niets meer over wil horen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de buurvrouw had ze toch betrapt na een avondje stappen ofzo?
Nu pasquote:
quote:Do verdrietig om geruchten overspel
Uitgegeven: 15 september 2010 13:38
Laatst gewijzigd: 15 september 2010 13:38
AMSTERDAM - Zangeres Do is erg verdrietig geweest om de overspelgeruchten die de ronde deden nadat bekend werd dat ze ging scheiden van haar man Marc Verschoor. "Er is gewoon helemaal niets van waar", zegt ze deze week in Story.
© NU.nl/Pedro SluiterIn juli meldden verschillende media dat Do tijdens haar huwelijk vreemdgegaan was met componist John Ewbank. Dat zou ook tevens de reden van haar scheiding zijn geweest.
"Het is gewoonweg bruut verzonnen door iemand die ons kennelijk pijn wil doen. Het is echter moeilijk om je ertegen te verdedigen. Ik moet antwoord geven op vragen over iets dat nooit gebeurd is", zegt de 29-jarige Do in het weekblad.
Do, die in het echt Dominique van Hulst heet, liet zich vorige week in een interview met 100%NL nog openhartig uit over haar scheiding.
Zo zei de zangeres dat er van ruzie nooit sprake was en dat ze in haar man niet het ultieme geluk vond waar zij naar op zoek was. Bovendien brak het haar op dat ze zichzelf continu wegcijferde voor Marc. "De magie was weg", zo liet ze weten.
© NU.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |