quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend zit me nu heeeeel verwijtend aan te kijken!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
"John en VIEF", Vivian is wel een bekende voor haar?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kennen elkaar amper, 3 jaar geleden ff 2 seconden gesproken, maar we noemen haar wel 'Vief'.
Ik dacht zelf ook huhquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Jammer. Maar het is wél creatief bedacht
Haha ik dacht précies hetzelfde! Ze kennen elkaar niet/amper, maar Vivian wel Vief noemen! Yeah right..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kennen elkaar amper, 3 jaar geleden ff 2 seconden gesproken, maar we noemen haar wel 'Vief'.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo. Dat is dan dat. Wat zullen we dan nu eens in de wereld slingeren?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:31 schreef Starlie het volgende:
Maar... de roddel dat er een foto zou zijn van hun samen als bewijs, die roddel hebben wij de wereld niet in gebracht... dussss wie weet komt er dan toch nog een vervolg!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even mee wachten, anders neemt de Party ons niet meer serieus
Dus eerst nog even een aantal kwaliteitstopiques vol kwaliteitsgebabbel, daarna koppelen we Waylon aan Linda de Mol
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Diesmillie vind ik dan weer niet zo lief.....
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef Ole het volgende:
Die hebben John gebeld
Maar ze kenden elkaar dus echt wel beter! De ex van Do zat ook bij TEG..
Veel meer was het niet. Ze werden gek van de sms'-jes en telefoontjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef Ole het volgende:
Die hebben John gebeld
Maar ze kenden elkaar dus echt wel beter! De ex van Do zat ook bij TEG..
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef anoniemengeheim het volgende:
Sorry hoor maar dit is echt een verkeerde berichtgeving. Iedereen is op het verkeerde been gezet. Niet Do maar een andere blonde vrouw is zijn nieuwe liefde. Het gaat om de 40 jarige Anita Collin. Anita is een (ex) model, danseres en zangeres. Ze heeft mee gedaan in de meiden groep Barbarella. Barberella zong het nummer Cheer you up. Anita heeft in die periode niet mee gedaan maar wel in de laatste jaren. Anita werkt nu achter de schermen bij Popstars en heeft op die manier John ontmoet(opnieuw) In de Barbarella tijd hebben ze al een korte relatie gehad. Anita doet nog steeds wat modellen werk in Spanje voor bekende bladeren aldaar. Het schijnt zelfs dat Anita actief op Youtube is maar ik heb geen idee wat of hoe. Anita is een jaar geleden gescheiden van een Spaanse miljonair op hoge positie in het bedrijfsleven maar ik weet niet wat hij pressies deed of hoe hij heet. Anita heeft twee kinderen van 20 en 22 jaar uit dat huwelijk. Ik heb een vriend bij SBS werken en hij heeft Anita vaak bij John zien instappen toen hij haar van haar werk afhaalde. Ook heb ik gehoord dat ze regelmatig zijn gezien tijdens etentjes in Amsterdam. Er zijn geen recente foto’s van Anita maar ik heb er wel eén van een jaar gelden. Deze foto komt uit Spaans tv spotje vandaar de slechte kwaliteit. Ze zijn een maand geleden ook gezien op Ibiza. Ik kan me goed voorstellen dat men haar verward heeft met DO. [ [url=http://i30.tinypic.com/29kuibt.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik dacht gelijk aan jou..Pisces29 heeft nog gelijk dat Do niet was/of is. Maar een onbekende..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dus toch die onbekende op de werkvloer, wat ik ook dacht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om gewoon een user aan te maken om deze onzin te posten!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef Ole het volgende:
John had niet veel gezegd, behalve dat het onzin was en er niets meer over wil horen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de buurvrouw had ze toch betrapt na een avondje stappen ofzo?
Nu pasquote:
quote:Do verdrietig om geruchten overspel
Uitgegeven: 15 september 2010 13:38
Laatst gewijzigd: 15 september 2010 13:38
AMSTERDAM - Zangeres Do is erg verdrietig geweest om de overspelgeruchten die de ronde deden nadat bekend werd dat ze ging scheiden van haar man Marc Verschoor. "Er is gewoon helemaal niets van waar", zegt ze deze week in Story.
© NU.nl/Pedro SluiterIn juli meldden verschillende media dat Do tijdens haar huwelijk vreemdgegaan was met componist John Ewbank. Dat zou ook tevens de reden van haar scheiding zijn geweest.
"Het is gewoonweg bruut verzonnen door iemand die ons kennelijk pijn wil doen. Het is echter moeilijk om je ertegen te verdedigen. Ik moet antwoord geven op vragen over iets dat nooit gebeurd is", zegt de 29-jarige Do in het weekblad.
Do, die in het echt Dominique van Hulst heet, liet zich vorige week in een interview met 100%NL nog openhartig uit over haar scheiding.
Zo zei de zangeres dat er van ruzie nooit sprake was en dat ze in haar man niet het ultieme geluk vond waar zij naar op zoek was. Bovendien brak het haar op dat ze zichzelf continu wegcijferde voor Marc. "De magie was weg", zo liet ze weten.
© NU.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |