vervolg van:quote:Anita, Bjoetie goeroe
Mijn advocaat belde net dat FOK actie heeft ondernomen na dreiging met een kort geding!!!!!! Ze hebben de rare berichten over mij gesloten goed he!!!!! O wat fijn eindellijk weer rust lieve fans!!!! xxxx
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond heb ik een leuk meisje ontmoet, genaamd Anita.
Ik ontmoete haar op het internet, maar ik voelde gewoon dat het direct liefde op het eerste gezicht was, in ieder geval, van mijn kant
Voor de mensen die Anita niet kennen, hier een filmpje waar in deze fijne meid haar even voorstelt:
Jullie snappen het na het zien van dit filmpje, daarom heb ik haar ook even toegevoegd op Hyves
Hier heb ik alleen nog geen response op gehad, ik hoop dus echt dat het niet is dat ze mij niet zo knap vindt als dat ik haar vind.
Het is gewoon een top wijf en ik ben bereid om door het vuur te gaan voor haar.
Het zijn die kleine en simpele dingen die haar zo perfect maken, zoals dit soort fijne tips die ze deelt met de mensen:
Nou Anita, misschien lees je dit wel, maar ik heb echt alles voor je over.
Ik hoop dat je mijn liefde snel beantwoordt en we samen baby's kunnen maken
Klacht: Anita gaat niet in op mijn avances
Anita!quote:
Dat gebeurd automagisch na 300 posts..quote:Mijn advocaat belde net dat FOK actie heeft ondernomen na dreiging met een kort geding!!!!!! Ze hebben de rare berichten over mij gesloten goed he!!!!! O wat fijn eindellijk weer rust lieve fans!!!! xxxx
jaaahaaaaaaaa dat geloof ik dus echt nietquote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb zojuist Wieowie gebruikt voor de naam "Anita Collin" en kwam tot de grote ontdekking dat Anita niet 21, maar 40 jaar is, althans dat staat aangegeven op haar MySpace.
Dit had absoluut niemand verwacht.
Indeedquote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS, knal trouwens mijn originele OP in jouw OP, met het filmpje van haar reactie enzo
Het is nu nogal karig
ben ik al zo oud?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb zojuist Wieowie gebruikt voor de naam "Anita Collin" en kwam tot de grote ontdekking dat Anita niet 21, maar 40 jaar is, althans dat staat aangegeven op haar MySpace.
NIETS ik heb dat topic op slot gezet. dat kun je toch zienquote:Op zondag 30 mei 2010 19:20 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dat gebeurd automagisch na 300 posts..
Die Sjonnie tochquote:lieverds jullie kunnen weer uit je schulpje komen hoor. Die jaloerse mensen moesten stoppen jaaaa enn maar goed ook want Sjonnie wilde net zijn joggingpakkie uit doen en een spijkerbroek aan om naar dat fok te rijden xxxxx WE HEBBEN GEWONNEN JOEPIE
Printscreens?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Floxcie het volgende:
Hoaxquote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Floxcie het volgende:
Helaas niet, misschien dat het Google het als cached heeft, leuk dat ze dit topic volgt.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef appeltjap het volgende:
Printscreens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |