Ik vind dat je niet zo hoeft te doen CFMquote:
Anita, als het waar is wat Rectum zegt, mijn PM box staat voor je open hoor !quote:
Anita over Fok.quote:@Schatzkebratz Ja vin ik ook. Tis niet normaal dat ze daar op t forum zo jaloers doen. Laten ze zelf is wat aan hun uiterlijk doen pfffff ja toch. Maar goed ik en mijn vriendinnetjus zetten ons schrap en houden ons taai want uiteindelijk verloochend jeugdige schoonheid zich niet. Bedankt voor je steun en dikke knuffels
Anita, alsjeblieft, gedraag je toch gewoon naar je leeftijd en stop met deze meelijwekkende schreeuw om aandacht. Grappig ben je niet, slechts sneu. Heel erg sneu zelfs, dat dan weer wel. Ik kan slechts hopen dat je geen kinderen hebt. Mocht je ooit weer bij zinnen komen dan begrijp je wel waarom.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:44 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die niet weten dat Anita een troll is
Waarom zou je zo trollen ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
dat dus
kijk toch gewoon naar haar reacties ook op youtube..
zo debiel is niemand in real life
prachtige troll
Haar Hyves staat ook in de link bij het bovenste filmpjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
waarom is haar Hyves weg
Ik wilde net ff gaan kijken
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Anita... ik had eerst het vermoeden dat bij dat eerste filmpje zodra d'r mond openging onthuld zou worden dat ze een piemel heeft
De slechtste troll van een troll ditquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef anitaweethet het volgende:
Okay hier ben ik! Ik ben echt heus waar heel boos op jullie. Schande schande om mij en mijn fans zo naar benden te halen. Mensen hebben heel veel aan mijn tips en jullie maken het nu belachelijk. Wel eens na gedacht hoe onzeker die meiden met potlood streepjes door jullie nu de deur uit gaan? Echt schande! En dan ook nog beweren dat ik een penis heb!!!!! Weet je wel hoe veel problemen ik met Sjonnie nu heb hier door!!!!!???? Hij eiste een verplicht onderzoek ter plekke in de supermarkt toen ik dit bericht las op mijn blakberry . Was echt heel vernederend zo tussen de melk en bakboter in. Sjonnie is nu woest op jullie maar aangezien hij in zijn proeftijd zit zal hij zich koest houden. Wel ga ik een contact zoeken met de directeur van deze site want ik praat alleen op niveua!!!!! Ik vind julliie tuig van de onderste riggel en zit nu even in een emotioneel moment. Ik zal dit weekend ook een video (officiële pers verklaring) maken om hier voor eens en altijd korte mette mee te maken. Pure jaloezie is dit!!!!
Voor de duidelijkheid Anita, ik heb door dat het een act is die je opvoert maar vind het feit dat je je aan dergelijk infantiel gedrag op jouw leeftijd nog waagt, bijzonder sneu. Kinderen van een jaar of 12, 13 doen hetzelfde en ook dan heeft het al iets triests. Je bent een volwassen vrouw en geenszins grappig. Sterker nog, ik zou bijna medelijden met je krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef anitaweethet het volgende:
Okay hier ben ik! Ik ben echt heus waar heel boos op jullie. Schande schande om mij en mijn fans zo naar benden te halen. Mensen hebben heel veel aan mijn tips en jullie maken het nu belachelijk. Wel eens na gedacht hoe onzeker die meiden met potlood streepjes door jullie nu de deur uit gaan? Echt schande! En dan ook nog beweren dat ik een penis heb!!!!! Weet je wel hoe veel problemen ik met Sjonnie nu heb hier door!!!!!???? Hij eiste een verplicht onderzoek ter plekke in de supermarkt toen ik dit bericht las op mijn blakberry . Was echt heel vernederend zo tussen de melk en bakboter in. Sjonnie is nu woest op jullie maar aangezien hij in zijn proeftijd zit zal hij zich koest houden. Wel ga ik een contact zoeken met de directeur van deze site want ik praat alleen op niveua!!!!! Ik vind julliie tuig van de onderste riggel en zit nu even in een emotioneel moment. Ik zal dit weekend ook een video (officiële pers verklaring) maken om hier voor eens en altijd korte mette mee te maken. Pure jaloezie is dit!!!!
Je West-Friese pauperaccent zal het een en ander vast bespoedigen, zorg dus dat je haar nummer bemachtigt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze vindt me lief
Nu nog Sjonnie bij haar weg zien te krijgen !
Iemand nog tips?!
Van het hilton afspringenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze vindt me lief
Nu nog Sjonnie bij haar weg zien te krijgen !
Iemand nog tips?!
TS kan het wel schudden. Al is het maar vanwege de TT. Überhaupt een topic met filmpjes en Hyves met voor- een achternaam gaat ze niet leuk vinden. Als je dan toch dit wilt bespreken kan je dat beter doen door haar persoonlijke levenssfeerprivacy te respecteren.quote:en we samen baby's kunnen maken
Terechte klacht! Punt stippeltje uit!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:23 schreef Maatie het volgende:
[..]
TS kan het wel schudden. Al is het maar vanwege de TT. Überhaupt een topic met filmpjes en Hyves met voor- een achternaam gaat ze niet leuk vinden. Als je dan toch dit wilt bespreken kan je dat beter doen door haar persoonlijke levenssfeerprivacy te respecteren.
Ik heb een Amsterdams accent grote vriendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je West-Friese pauperaccent zal het een en ander vast bespoedigen, zorg dus dat je haar nummer bemachtigt.
Wel jammer want jij beloofde mij veel hits enz met dit topic. Nou ik trap niet meer in jou succes verhalen hoor. Je word bedankt! En nu ga ik eten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn topic is minder succesvol dan ik dacht dat het zou worden
Wat heeft Sjonnie voor je gekookt schatje ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Wel jammer want jij beloofde mij veel hits enz met dit topic. Nou ik trap niet meer in jou succes verhalen hoor. Je word bedankt! En nu ga ik eten.
wtf is dit, ik linkte een plaatjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat heeft Sjonnie voor je gekookt schatje ?
[ afbeelding ]
Zie hier fokkertjes, het schoolvoorbeeld van je hand overspelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Berichtje terug van Anita!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wtf is dit, ik linkte een plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |