www.shownieuws.tv doet het dan toch beterquote:Deed Do het met John Ewbank!
Dit bericht is geplaatst op 22-07-2010 om 20:57:00
De twee zouden het bed hebben gedeeld....
Het gerucht gaat dat John Ewbank, de vaste schrijver en componist van Marco Borsato, zijn vrouw Vivian destijds bedrogen heeft met niemand minder dan zangeres Do (Dominique Verhulst).
Een bekende van de zangeres verklapt aan ShowNu.nl dat het stel na een leuk avondje samen in bed belandde met alle gevolgen van dien. John Ewbank zegt overigens van niets te weten en het management van Do is niet bereikbaar.
Overigens is dit bericht niet nieuw. Het weekblad Party kwam 2 weken geleden al met deze suggestie . Dus niets nieuws onder de zon!
quote:22 juli 2010
Met wie John Ewbank vreemd is gegaan tijdens zijn huwelijk met Vivian houdt de media al enige tijd bezig. Nu is er een bericht verschenen op het internet waarin staat dat de bekende tekstschrijver overspel gepleegd zou hebben met zangeres Do.
John en Vivian maakte enkele weken geleden bekend dat ze gaan scheiden. John en Do zouden na een leuke avond uit bij elkaar in bed beland zijn met alle gevolgen van dien.
John was onbereikbaar voor commentaar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:33 schreef Ole het volgende:
Tuuuuurlijk gaan ze ontkennen! En dan horen we over een jaar dat het wel waar is. Net zoiets als bij Wendy en Erland.
Ik hoop dat ze over Fok! Beginnen
quote:
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
... of zouden ze innig omarmd opbiechten Pisces29 Starlie, wie je ook bent, je had gelijk!
Ibiza, waar andersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok van allebei op een "Nee joh ben je gek joh ik ben net gescheiden joh, even rustig aan doen joh. Aardige meid/man hoor, echt, heus, echt, maar nee ik ben net gescheiden joh."
En dan idd wat jij net al zei, over een maand of 3 betrapt een fotograaf ze lebberend op Ibiza.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:39 schreef Ole het volgende:
Chantal Braspenning heet de schrijfster verzinster van het stuk in Party trouwens
O werd het op die manier bedoeld... dat begreep ik niet helemaal!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:38 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Maar ja, wij zijn niet genoemd in het artikel
Nee niet zo vaak. Zat ze daarin dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok van allebei op een "Nee joh ben je gek joh ik ben net gescheiden joh, even rustig aan doen joh. Aardige meid/man hoor, echt, heus, echt, maar nee ik ben net gescheiden joh."
En dan idd wat jij net al zei, over een maand of 3 betrapt een fotograaf ze lebberend op Ibiza.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Ole het volgende:
Ze gaan vast zeggen dat mensen op Internet zo gemeen zijn, dat ze dit soort roddels de wereld inhelpen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Wel zalig he, dat onze roddel gewoon de hele media door gaat
Onthouden dit...
quote:
-Wendy en Erland, Vic en Kim,...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Even voor de statistieken, hoe vaak horen we niet iets over een nieuw stelletje, waar je dan ontkenning van krijgt en mááánden later komt de aap dan uit de mouw?
Ja zo dus ook onze Doooo en John.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Ole het volgende:
[..]
-Wendy en Erland, Vic en Kim,...
oh ja, al langer geleden:
Ellemieke en Jan Smit
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Starlie het volgende:
Ik verwacht zoiets als reactie van Do: "Ik heb geeeen idee waar dit vandaag komt! John en ik hebben ooit samengewerkt maar ik heb hem daarna vrijwel nooit meer gezien" "Je hebt altijd van die mensen die dingen verzinnen wat heel pijnlijk is voor onze ex-partners" Vervolgens hangt ze de telefoon op en kruipt ze tegen John aan op de bank... zo schat daar zijn we voorlopig vanaf!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Na de reclame is er telefonisch contact met Do, die natuurlijk in alle toonaarden gaat ontkennen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef Starlie het volgende:
Yfke Sturm gaat ook scheiden...... hmm.... aan wie zullen we haar eens "koppelen"?!
Waylon!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een donker type, jammer dat Xander de Boesjonnijeee nog bezet is
nog bezet isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een donker type, jammer dat Xander de Boesjonnijeee nog bezet is
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Starlie het volgende:
Ik verwacht zoiets als reactie van Do: "Ik heb geeeen idee waar dit vandaag komt! John en ik hebben ooit samengewerkt maar ik heb hem daarna vrijwel nooit meer gezien" "Je hebt altijd van die mensen die dingen verzinnen wat heel pijnlijk is voor onze ex-partners" Vervolgens hangt ze de telefoon op en kruipt ze tegen John aan op de bank... zo schat daar zijn we voorlopig vanaf!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend zit me nu heeeeel verwijtend aan te kijken!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
"John en VIEF", Vivian is wel een bekende voor haar?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kennen elkaar amper, 3 jaar geleden ff 2 seconden gesproken, maar we noemen haar wel 'Vief'.
Ik dacht zelf ook huhquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Jammer. Maar het is wél creatief bedacht
Haha ik dacht précies hetzelfde! Ze kennen elkaar niet/amper, maar Vivian wel Vief noemen! Yeah right..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kennen elkaar amper, 3 jaar geleden ff 2 seconden gesproken, maar we noemen haar wel 'Vief'.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo. Dat is dan dat. Wat zullen we dan nu eens in de wereld slingeren?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:31 schreef Starlie het volgende:
Maar... de roddel dat er een foto zou zijn van hun samen als bewijs, die roddel hebben wij de wereld niet in gebracht... dussss wie weet komt er dan toch nog een vervolg!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even mee wachten, anders neemt de Party ons niet meer serieus
Dus eerst nog even een aantal kwaliteitstopiques vol kwaliteitsgebabbel, daarna koppelen we Waylon aan Linda de Mol
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Diesmillie vind ik dan weer niet zo lief.....
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef Ole het volgende:
Die hebben John gebeld
Maar ze kenden elkaar dus echt wel beter! De ex van Do zat ook bij TEG..
Veel meer was het niet. Ze werden gek van de sms'-jes en telefoontjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was te laat met zappen.. hoorde alleen dat Do haar moeder er klaar mee is ofzo...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef Ole het volgende:
Die hebben John gebeld
Maar ze kenden elkaar dus echt wel beter! De ex van Do zat ook bij TEG..
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef anoniemengeheim het volgende:
Sorry hoor maar dit is echt een verkeerde berichtgeving. Iedereen is op het verkeerde been gezet. Niet Do maar een andere blonde vrouw is zijn nieuwe liefde. Het gaat om de 40 jarige Anita Collin. Anita is een (ex) model, danseres en zangeres. Ze heeft mee gedaan in de meiden groep Barbarella. Barberella zong het nummer Cheer you up. Anita heeft in die periode niet mee gedaan maar wel in de laatste jaren. Anita werkt nu achter de schermen bij Popstars en heeft op die manier John ontmoet(opnieuw) In de Barbarella tijd hebben ze al een korte relatie gehad. Anita doet nog steeds wat modellen werk in Spanje voor bekende bladeren aldaar. Het schijnt zelfs dat Anita actief op Youtube is maar ik heb geen idee wat of hoe. Anita is een jaar geleden gescheiden van een Spaanse miljonair op hoge positie in het bedrijfsleven maar ik weet niet wat hij pressies deed of hoe hij heet. Anita heeft twee kinderen van 20 en 22 jaar uit dat huwelijk. Ik heb een vriend bij SBS werken en hij heeft Anita vaak bij John zien instappen toen hij haar van haar werk afhaalde. Ook heb ik gehoord dat ze regelmatig zijn gezien tijdens etentjes in Amsterdam. Er zijn geen recente foto’s van Anita maar ik heb er wel eén van een jaar gelden. Deze foto komt uit Spaans tv spotje vandaar de slechte kwaliteit. Ze zijn een maand geleden ook gezien op Ibiza. Ik kan me goed voorstellen dat men haar verward heeft met DO. [ [url=http://i30.tinypic.com/29kuibt.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik dacht gelijk aan jou..Pisces29 heeft nog gelijk dat Do niet was/of is. Maar een onbekende..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dus toch die onbekende op de werkvloer, wat ik ook dacht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om gewoon een user aan te maken om deze onzin te posten!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef Ole het volgende:
John had niet veel gezegd, behalve dat het onzin was en er niets meer over wil horen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de buurvrouw had ze toch betrapt na een avondje stappen ofzo?
Nu pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |