quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Starlie het volgende:
HA! Ik zei het een tijdje terug.. John en Do.... en wie staan er op de voorkant van prive/sory/weekend of weet ik veel welk blad het was... Een lachende John en Do.. terwijl ze samen waren!!! Zal ik dan toch gelijk hebben
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Starlie het volgende:
HA! Ik zei het een tijdje terug.. John en Do.... en wie staan er op de voorkant van prive/sory/weekend of weet ik veel welk blad het was... Een lachende John en Do.. terwijl ze samen waren!!! Zal ik dan toch gelijk hebben
Goed gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Starlie het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:26 schreef keesjeislief het volgende:
Goh, Do. Dat zou wel eens een hele goede keuze kunnen zijn van John, eindelijk weg van die dominante kille carrierefeekstypes zoals Ellemieke en Vivian (die natuurlijk compleet over hem en zijn tere schrijversziel heen liepen) en op naar een meer gelijkwaardige relatie met een zachte en warme vrouw. John eindelijk volwassen en geen moederfiguur meer nodig? Ik kan me helemaal voorstellen hoe hij 's avonds op zijn tenen de keuken insluipt om nog een snack uit de koelkast te trekken, hij verstijft van schrik als hij een vrouwenstem zijn naam hoort roepen en met een nog bonzend hart de opluchting door zijn lijf voelt trekken als hij zich realiseert dat het de stem van Do is die vraagt "Neem je voor mij ook wat mee lief?"..
Goh, Do. Dat zou wel eens een hele goede keuze kunnen zijn van John, eindelijk weg van die dominante kille carrierefeekstypes zoals Ellemieke en Vivian (die natuurlijk compleet over hem en zijn tere schrijversziel heen liepen) en op naar een meer gelijkwaardige relatie met een zachte en warme vrouw. John eindelijk volwassen en geen moederfiguur meer nodig? Ik kan me helemaal voorstellen hoe hij 's avonds op zijn tenen de keuken insluipt om nog een snack uit de koelkast te trekken, hij verstijft van schrik als hij een vrouwenstem zijn naam hoort roepen en met een nog bonzend hart de opluchting door zijn lijf voelt trekken als hij zich realiseert dat het de stem van Do is die vraagt "Neem je voor mij ook wat mee lief?"..
Halen die d'r nieuws van FOK!?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef Starlie het volgende:
Van de party site:
Gerucht:
Ewbank-scheiding door overspel
’We hebben gelachen en gehuild’
’Het zou wel sappig zijn...’
’Dat is een hele harde confrontatie’
Ook al beweert de mooie zangeres Do dat overspel niet de reden is van haar scheiding van echtgenoot Marc Verschoor, op een internetforum is men een andere mening toegedaan. Volgens de geruchten zou de zangeres toch gevallen zijn voor een ander... John Ewbank. Meer in PARTY!
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de bron
Op 5 juni poste ik of hij niet misschien iets met Do zou hebben! Zou echt triest zijn als zo'n achterlijk weekblad hun info van een forum haalt, op fora's zijn mensen toch vooral aan het speculeren... maar goed roddebladen zijn ook triest natuurlijk!
Als party dit als bron gebruikt heeft sporen ze echt nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:06 schreef Starlie het volgende:
Zou hij niet met Do zijn vreemdgegaan? Zij ligt inmiddels ook in scheiding en ook zij zat toch bij die entertainment group? Was namelijk het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat ze ging scheiden!
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Als party dit als bron gebruikt heeft sporen ze echt niet
Het zou wel uitnodigen tot het openen van een aantal spectaculaire topics.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Als party dit als bron gebruikt heeft sporen ze echt niet
Kom maar op, heb toch vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het zou wel uitnodigen tot het openen van een aantal spectaculaire topics.
Tuurlijk wel, ze heeft toch met Borsato een nummer opgenomen? Echt wel dat die door John is geschrevenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand die Do gespot heeft, werkend met John aan een nieuw album ofzo?
Zouden ze ooit al eens iets samen gemaakt hebben in het verleden, of kennen ze elkaar niet?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze heeft toch met Borsato een nummer opgenomen? Echt wel dat die door John is geschreven
quote:(Marco Borsato);
Ik voel je, om me heen, ik denk alleen aan jou
Ik hoor je stem
Ik zie je, overal, ik neem je altijd mee waar ik ook ben
Zo tastbaar en zo dichtbij, hou jij je vast aan mij
Waar ik ben, daar ben jij, je bent eigenlijk nooit weggeweest
Als een schaduw volg je mij
Door m'n huis, door m'n hoofd, ik zou vrij zijn maar dat ben ik niet
Het is wel over, maar nog niet voorbij
(Do);
Ik weet niet, wat het is, maar ik mis je zo, wat ik ook doe
(Marco Borsato en Do);
Onzichtbaar, maar zo dichtbij, hou jij je vast aan mij
Het is wel over maar nog niet voorbij
Zijn jouw dagen zonder mij beter dan ons leven samen
Ik mis je, dag en nacht zo onverwacht
Het is wel over maar nog niet voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
quote:
Precies Greys, stuur ze een factuurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt FOK! bij naam genoemd?
Niet alleen usernaam/namen, maar ook FOK!?
Ja maar er staat echt Pisces 29.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
W000t
Maar Starlie was toch de bron?
![]()
Of zit je geinen Ole?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar er staat echt Pisces 29.
Ik zal wel even een stukje overtikken
Dan weten de advocaten van Johnnie inderdaad wat de brieven heen moetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, zeg eerst even of FOK! genoemd wordt
Ik ben zo benieuwdDat is mijn PR kant speaking, sorry
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan weten de advocaten van Johnnie inderdaad wat de brieven heen moeten
quote:.......
Op Internet worden vraagtekens gezet bij de echter reden van zowel de scheiding van [i]John Ewbank] en die van Do. Joahc is eerlijk geweest over zijn ontrouw, hij heeft alleen geen naam van zijn minnares genoemd. Of Do , die in diverse interviews aangeeft dat overspel niet de oorzaak was van haar liefdesbreuk, net zo oprecht is, wordt ten zeerste door de internetters betwijfelt., zo blijkt uit de geplaatste berichten. Do wordt namelijk op de site genoemd als de mysterieuze minares met wie John zijn Vivian zou hebben bedrogen. Pisces29 opent de internetdiscussie met: "over John gesproken, ik denk dat z'n scharrel wel eeen onbekende is.. Zal wel gewoon een typgeit van het kantoor geweest zijn, of een achtergrondzangeres van Marco"
Hierop antwoordt iemand anders met : Ja, kan wel, Maar het zou wel zo sappig zijn als het toch Do blijkt te zijn De internetters komen , na wat heen en weer mailen, tot de conclusie dat het geen toeval lijkt te zijn dat beide muzikanten pracktisch tegelijktertijd hun scheiding hebben aangekondigd.
blalblalbal
"het is natuurlijk de vraag of een internetforum is te vertrouwen. Waar rook is, is echter vaak ook vuur... En Do kijkt zo dromerijg uit haar prachtige groene ogen dat je inderdaad zou gaan denken dat ze verliefd is .....
quote:Op zondag 6 juni 2010 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar over John gesproken, ik denk dat z'n scharrel wel een onbekende is... zal wel gewoon een typgeit van het kantoor geweest zijn. Of een achtergrondzangeresje van Marco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |