Oh zo!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Neuj, het klonk zo zielig. Van dat ze tijdelijk uitelkaar gingen, tenminste dat dacht zíj. En toen had hij al direct iemand anders, dus hij had een andere definitie van tijdelijk uitelkaar gaan.
En dat wist ik, dat het zo was gegaan, maar het was so sielug nu.
Ja dat zei ik gister nog, ik ben benieuwd wat eruit komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:38 schreef Ole het volgende:
Ja maar ja maar...
Het schijnt al uit te zijn met ex van Bridget en ''nieuwe' vriendin
Ja kan wel..quote:Op zondag 6 juni 2010 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar over John gesproken, ik denk dat z'n scharrel wel een onbekende is... zal wel gewoon een typgeit van het kantoor geweest zijn. Of een achtergrondzangeresje van Marco.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja kan wel..
Maar het zou wel zo sappig zijn als het toch Do blijkt te zijn (of een willekeurig ander -semi- bekende Nl)
Do is wel net gescheiden hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:19 schreef Ole het volgende:
OK, de theorie dat John het met het broertje van Vivian doet vind ik ook wel plausibel
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:22 schreef Ole het volgende:
Zou die broer ook aan de speltbammetjes zitten? Vast niet...
Denk dat John dat ook wel zat is
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:29 schreef Ole het volgende:
wat een geweldige CV heeft ze ook he
En zonder kind had ze nu wel een gigantische carrière denk je?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:48 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Logisch, met zoveel brandende ambitie
Ik vrees dat Viv de klassieke fout heeft gemaakt met die kinderobsessie van haar. Zo'n zwangerschap lijkt natuurlijk heel uniek en aardverschuivend als je het meemaakt, maar het blijft uiteindelijk gewoon een zwangerschap. Je ziet het vaker (of zelfs heel vaak): moeders die zo diep onder de indruk zijn van deze nieuwe levensfase, dat ze alles uit hun handen laten vallen om een kinderschoenenwinkeltje te openen, of een kinderklerenwinkeltje, of een kinderspeelgoedwinkeltje of een kindermeubelwinkeltje, of een kinderkapper, of een kinderrestaurant of... of... En daarna worden de baby's groter en gaan ze naar school, en dan worden de moeders remedial teacher, of ze gaan naar de PABO om juf te worden (in de praktijk heb ik dit al 6 keer meegemaakt), of ze gaan zwemlessen of tekenlessen geven aan kinderen, of ze weten een andere kinderdraai aan hun leven te geven. Vervolgens - want het leven gaat door - gaan de kinderen naar de middelbare school. Lastig, lastig. Het zwarte gat loert. Of toch niet, want dan begin je een huiswerkcursus, of je wordt zorgmedewerker op school (dyslexie, dyscalculie etc.) of je stort je gewoon van een flat, want het is natuurlijk van een diepe droefenis![]()
En al die mannen knikken maar schaapachtig: 'Ja leuk, een kinderschoenenwinkeltje, heel fascinerend en baanbrekend, moet je doen!' (en in één moeite door gaan ze even langs bij de buurvrouw, net als John Ewbank, want je moet er toch niet aan denken dat je 's avonds aan de speltboterham zit en je moet óók nog luisteren naar dat gezeik over die zwangerschaps T-shirts)
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Vivi het volgende:
Ze zijn redelijk concurrend in "erg-heid" vind ik....
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zijn ook nog gewoon lelijk. En hoewel ik best vaak naar Hollands Next Top Model kijk, heb ik weinig behoefte om dat met de wereld te delen, laat staan op deze ludieke wijze
Dat niet, maar ik voel gewoon mee met John. Het is één ding om 9 maanden te moeten luisteren naar verhalen over striae en zwangerschapsobstipatie, het is iets anders als het zo BLIJFTquote:Op zondag 6 juni 2010 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zonder kind had ze nu wel een gigantische carrière denk je?
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik voel gewoon mee met John. Het is één ding om 9 maanden te moeten luisteren naar verhalen over striae en zwangerschapsobstipatie, het is iets anders als het zo BLIJFT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |