quote:
quote:
De gequote posts van FOK!quote:.......
Op Internet worden vraagtekens gezet bij de echter reden van zowel de scheiding van [i]John Ewbank[i] en die van Do. Joahc is eerlijk geweest over zijn ontrouw, hij heeft alleen geen naam van zijn minnares genoemd. Of Do , die in diverse interviews aangeeft dat overspel niet de oorzaak was van haar liefdesbreuk, net zo oprecht is, wordt ten zeerste door de internetters betwijfelt., zo blijkt uit de geplaatste berichten. Do wordt namelijk op de site genoemd als de mysterieuze minares met wie John zijn Vivian zou hebben bedrogen. Pisces29 opent de internetdiscussie met: "over John gesproken, ik denk dat z'n scharrel wel eeen onbekende is.. Zal wel gewoon een typgeit van het kantoor geweest zijn, of een achtergrondzangeres van Marco"
Hierop antwoordt iemand anders met : Ja, kan wel, Maar het zou wel zo sappig zijn als het toch Do blijkt te zijn De internetters komen , na wat heen en weer mailen, tot de conclusie dat het geen toeval lijkt te zijn dat beide muzikanten pracktisch tegelijktertijd hun scheiding hebben aangekondigd.
blalblalbal
"het is natuurlijk de vraag of een internetforum is te vertrouwen. Waar rook is, is echter vaak ook vuur... En Do kijkt zo dromerijg uit haar prachtige groene ogen dat je inderdaad zou gaan denken dat ze verliefd is .....
quote:Op zondag 6 juni 2010 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar over John gesproken, ik denk dat z'n scharrel wel een onbekende is... zal wel gewoon een typgeit van het kantoor geweest zijn. Of een achtergrondzangeresje van Marco.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja kan wel..
Maar het zou wel zo sappig zijn als het toch Do blijkt te zijn (of een willekeurig ander -semi- bekende Nl)
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:06 schreef Starlie het volgende:
Zou hij niet met Do zijn vreemdgegaan? Zij ligt inmiddels ook in scheiding en ook zij zat toch bij die entertainment group? Was namelijk het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat ze ging scheiden!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Ole het volgende:
Nu nog even kijken of iemand hem kan scannen, er staat nl een foto van John en Do samen
http://www.weekbladparty.nl/quote:Is DO zijn geheime minnares?
Gerucht:
Ewbank-scheiding door overspel
’We hebben gelachen en gehuild’
’Het zou wel sappig zijn...’
’Dat is een hele harde confrontatie’
Ook al beweert de mooie zangeres Do dat overspel niet de reden is van haar scheiding van echtgenoot Marc Verschoor, op een internetforum is men een andere mening toegedaan. Volgens de geruchten zou de zangeres toch gevallen zijn voor een ander... John Ewbank. Meer in PARTY!
Het is niet voor niks een roddelblad natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dus er staat nu een verhaal in de Party, dat gebaseerd is op onze veronderstellingen hier?!?!![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Ole het volgende:
En de aller aller eerste (sorry Starlie, staat niet in party)
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Ole het volgende:
Nu nog even kijken of iemand hem kan scannen, er staat nl een foto van John en Do samen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, en nog met bronvermelding ook...ik ben trots op SHO!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd trouwens hoe hard dit balletje gaat rollen. Telegraaf / Prive zal het ook wel over gaan nemen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK! wordt toch juist niet genoemd?
Of lees ik er nu al vier keer overheen?
Hilarisch!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dus er staat nu een verhaal in de Party, dat gebaseerd is op onze veronderstellingen hier?!?!![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef Duderella het volgende:!
Nou Pisces kom er maar in. Wanneer komt de liefdesbaby?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb het blad net gekocht en die foto van hen samen is haske in elkaar geshopt volgens mij
Gewoon twee foto's tot één gemaakt.
Die foto staat ook op de cover en daarbij knalgroot
GERUCHT! Beiden net gescheiden. Is Ewbank Do's liefje?"
Jij maakt het de Party wel heel gemakkelijk - coverstory volgende week: TRADITIONELE DO WEIGERT LIEFDESBABY JOHN EWBANK TE BARENquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Do is een "traditioneeltje", eerst trouwen, dan baren
Dat meen je toch niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
En WIE in godherenjezuschristusnaam is John Ewbank?!
Ik heb er goddomme nog nooit van gehoord
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
Dat was vanaf het begin al duidelijk.quote:
Ja, en bedankt, daar gaat de status van FOK! als betrouwbare bron voor roddels... de admin weet niet wie John Ieuwbank isquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
En we vermoeden dat hij het nu met Do doet:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, daar gaat de status van FOK! als betrouwbare bron voor roddels... de admin weet niet wie John Ieuwbank is
Nog niet, maar hun te koop staande huis staat wel vlakbij het drama-pand van Rob en Belinda, dus genoeg ruimte in de tuin voor een Ezeltjequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, die foto's zeggen me ook al niks
Hebben ze een ezeltje?
Juist niet volgens mij, hij zat niet in dat clubje dacht ik? Maar verder zal hij als songwriter van al die grijsgedraaide Borsato-hits wel een flink fortuin vergaard hebbenquote:
bronquote:Is DO zijn geheime minnares?
Gerucht:
Ewbank-scheiding door overspel
’We hebben gelachen en gehuild’
’Het zou wel sappig zijn...’
’Dat is een hele harde confrontatie’
Ook al beweert de mooie zangeres Do dat overspel niet de reden is van haar scheiding van echtgenoot Marc Verschoor, op een internetforum is men een andere mening toegedaan. Volgens de geruchten zou de zangeres toch gevallen zijn voor een ander... John Ewbank. Meer in PARTY!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik hem nog kopen, voor m'n fame-momentje?
Jij ging hem toch scannen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil hem wel aan je opsturen
PM me je adres even!
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik hem nog kopen, voor m'n fame-momentje?
Ik dacht dat ik vandaag kon scannen, maar lukt niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik vandaag pas doen en ik lees hierboven net dat Ole hem al gaat scannen
Als Ole wil dat ik het doe, kan dat ook gewoon.
Maar van scannen gaat het blad niet kapot ofzo hoor, dan kan ik hem daarna gewoon nog naar Pisces opsturen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vandaag kon scannen, maar lukt niet meer
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil hem wel aan je opsturen
PM me je adres even!
Wat erg!! Ik dacht echt dat die foto echt wasquote:
True!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat erg!! Ik dacht echt dat die foto echt was![]()
Beetje jammer dat mijn "naam" niet genoemd wordt aangezien ik als eerste ermee kwam![]()
Pisces is stealing your thunderquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mijn "naam" niet genoemd wordt aangezien ik als eerste ermee kwam![]()
Oh nou, mocht je hem toch willen hebben dan gil je maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief Greys, maar het was eigenlijk een grapje![]()
quote:En die foto, issie nou echt of niet, nee toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:37 schreef Ole het volgende:
Er staat trouwens bij de foto dat het een montage is. Zo eerlijk zijn ze dan weer wel
Misschien vonden ze jouw post niet interessant genoegquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:40 schreef Ole het volgende:
En ook op de voorkant. rechts vlakbij de streepjescode
Ja maar hij kreeg ook speltboterhammetjes van Vivian!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:40 schreef Ripley het volgende:
In een van de andere bladen stond achterin een zwembroekfoto van John die niet te versmaden was overigens. Dankzij bikram yoga of zo- dat heb ik ook een tijdje gedaan maar mooi dat het bij mij niet zo werkte
De hamvraag is echter wat Sjon in haar schuiftquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, ook dwars!
De 'foto' is verder ook hetzelfde, behalve dat ze bij de coverfoto veel verder over John heen is geschoven dan aan de binnenkant
Ooo bij Idols was het zo'n snoepie!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had altijd het idee dat John een beetje een pens aan het kweken was, of ook al echt had.![]()
Maar goed zo ben ik niet geïnformeerd, ik ken John ook pas sinds 1,5 / 2 jaar ofzo. Idols heb ik nooit gekeken en verder zag je hem weinig op tv.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ooo bij Idols was het zo'n snoepie!!
Dat zou helemáál een giller zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:45 schreef Starlie het volgende:
Mocht het echt zo zijn dat Do en John iets hebben dan vind ik ze in elk geval een leuk setje!
Ik vind Do echt een Dooske. Zo'n ultiem kakkersmeisje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:45 schreef Starlie het volgende:
Mocht het echt zo zijn dat Do en John iets hebben dan vind ik ze in elk geval een leuk setje!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De hamvraag is echter wat Sjon in haar schuift
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja!! Hij kwam ook zo lief en relaxt over toen! En hij was fan van Nikki ipv schreeuwlelijk Nathalie dus dat scoorde ook punten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat nam ik hem nou juist zo kwalijk
Verder is hij best smakelijk om te zien. Ik mis het "maar is nog steeds sexy" gedeelte dan ook in de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |