Ja die man is gruwelijk sexy!!! Maar het zou me ook niet verbazen als het een vreselijke saaie zak zou zijn in een relatie....quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die TT blijft een giller met dat 'nog steeds sexy' erinHij moet terug
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft "I Do" verkeerd begrepen toen hij trouwde, denk ik.
Arme man.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
Yv, let op. Met plaatjes, dan kan je het vast volgen
Dit zijn John en Viv, the former happy couple wiens villa nu te koop staat:
[ afbeelding ]
John deed het eerder met Ellemieke:
[ afbeelding ]
En we vermoeden dat hij het nu met Do doet:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
die foto van Do, pff over fotoshop gesproken
en dan die foto van haar uit de party ernaast![]()
Ja maar die van Do is echt een van de meest gesoepte van de laatste jaren als je het mij vraagt, zó plastic heb ik ze niet gezien. Wel bewerkt maar dit is standje Neat-imagequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou goed, bij iedereen zit er verschil tussen een foto uit een reclamecampagne en een puur natuur foto he? Bij mij ook en bij jou vast ook(Niet dat ik ooit in een reclamecampagne zal staan... )
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die van Do is echt een van de meest gesoepte van de laatste jaren als je het mij vraagt, zó plastic heb ik ze niet gezien. Wel bewerkt maar dit is standje Neat-image
Weet je het nog dat we het laatst hadden over goeie spiegels en bios enzo?
Daar moet ik ook altijd aan denken als ik die "gewone" foto's van BN-ers/Celebs zie.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
maar het is sowieso onzin om zo'n foto met een naturelle foto te vergelijken m.i.
staat ook hier http://www.showbiznewz.nl(...)met-john-ewbank.htmlquote:Ging John Ewbank vreemd met Do?
do, 22/07/2010 - 16:40
John Ewbank, de vaste schrijver en componist van Marco Borsato, schijnt zijn vrouw Vivian bedrogen te hebben met niemand minder dan zangeres Do (Dominique Verhulst).
Een bekende van de zangeres verklapt aan ShowNu.nl dat het stel na een leuk avondje samen in bed belandde met alle gevolgen van dien.
John Ewbank en zijn vrouw hebben inmiddels besloten te gaan scheiden. De scheiding, na drie jaar huwelijk, van Dominique en haar man Mark was al eerder dit jaar een feit. Volgens de ingewijde schijnen er ook foto's gemaakt te zijn van het stel.
Wordt ongetwijfeld vervolgd!
quote:Een bekende van de zangeres verklapt aan ShowNu.nl dat het stel na een leuk avondje samen in bed belandde met alle gevolgen van dien.
Sjonnie heeft deze songtekst waarschijnlijk wat te letterlijk genomenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Felixa het volgende:
nu.nl heeft het ook overgenomen!![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)g-vreemd-met-do.html
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, veel te veel geshopt, maar het is sowieso onzin om zo'n foto met een naturelle foto te vergelijken m.i.
Deze foto's van haar met dat witte shirt zijn gewoon van veraf genomen terwijl ze een peukie zat te roken op een terras ofzo. Kan me niet voorstellen dat ze rokend geposeerd heeft.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar mensen... dat betekent dat Starlie helderziend is als het waar is of, als het niet waar is, dat we hele, hele grootse dingen kunnen doen hier. Iemand nog iets te melden over Marco of Leontien
Zouden ze ook allemaal huisjes hebben dichtbij elkaar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Starlie het volgende:
Lees net in de Prive dat Viv op Ibiza getroost wordt door Wendy van Dijk! Die twee lijken trouwens best op elkaar.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja naturel ziet ze er behoorlijk brak uit, en op die foto lijkt ze wel een barbie
Ik heb hele goeie bronnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal zijn die bronnen van de buurvrouw/de zus/collega/vriend/vriendin/Mientje-op-de-hoek nooit zo betrouwbaar, maar voor nu zeg ik; JA! Ik geloof hem
Ik zit toch evenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh jongens wat lekker, als het waar blijkt te zijn![]()
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewrecktequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Starlie het volgende:
Lees net in de Prive dat Viv op Ibiza getroost wordt door Wendy van Dijk! Die twee lijken trouwens best op elkaar.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewreckte![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewreckte![]()
Nee nee, Xander is alleen een beetje vreemdgegaan, da's toch iets anders dan andermans huwelijk kapot maken, wat Wendy deed. Bovendien had ze gewoon vrolijk met Xander kunnen zijn en drie kindjes kunnen hebben van hem (of dertien), maar ze heeft zelf het huwelijk afgeblazen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wendy was eerst gehomewreckte voordat ze homewrecker werd, dus da's een ervaaaaaaringsdeskundige
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Starlie het volgende:
Dat hij weet wie John Ewbank is oke.. maar waar hij in vredesnaam gehoord heeft dat hij met een brunette is vreemdgegaan....
Dus wie is bij jullie nou de grootste roddelnicht dan, jij of je vriend?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja...Hij helpt heel mijn John - Do gedachte om zeep
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus wie is bij jullie nou de grootste roddelnicht dan, jij of je vriend?
Heeft je vriend donker haar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend vertelde net dat hij had gehoord dat John met een brunette is vreemdgegaan... Dat hij weet wie John Ewbank is oke.. maar waar hij in vredesnaam gehoord heeft dat hij met een brunette is vreemdgegaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |