quote:Nieuwe persvoorlichter PVV
De PVV heeft een nieuwe persvoorlichter. Stacey Chegodayev, ook bekend als Stacey Capos, is de nieuwe persvoorlichter bij de Partij voor de Vrijheid. Naast dit werk houdt ze nog een modellencarrière na en is ze op zondag 7 februari uitgekozen als de Miss Benelux Finaliste 2011.
In totaal zijn er uit 302 inschrijving, 22 finalistes voor Nederland uitgekozen, waaronder Stacey Capos. In september zal zij in Turkije strijden op de eretitel Miss Benelux.
De Miss Benelux Verkiezing wordt georganiseerd door de charmante Stephanie Moreel. Zij besloot in het jaar 2006 het grote evenement op te zetten. De Miss Benelux Verkiezing betreft de landen Belgie, Nederland en Luxemburg. De winnares van deze verkiezing zal deel gaan nemen aan de Miss Earth Verkiezing.
Bron: GS, Pronieuws.nl.
WTF, pics zijn niet meer te vinden. Linkje op GS is dood. Alles is verdwenen!quote:Ingetrokken bericht
Datum nieuwsfeit: 13-02-2010
Bron Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten
Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)
Deze pagina is verwijderd. Stacey Capos heeft zich teruggetrokken uit de Miss Benelux 2011 Finale.
Bron: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2010/02/13/J003.htm
quote:
Nou, zo geweldig vind ik het nou ook weer niet.quote:
Ik zou haar m'n bed niet uittrappen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou, zo geweldig vind ik het nou ook weer niet.
Als je goed leest is dat bericht weer ingetrokken (zie OP, onderste bericht).quote:Op zondag 18 juli 2010 14:16 schreef Croupouque het volgende:
Waarom moet zij Nederland vertegenwoordigen in Turkije, of all places? Waarom moeten wij onze fraaiste exportproducten sturen naar een land waar vrouwen gestenigd worden zodra ze een blote schouder laten zien? Het begint misschien met een onschuldige missverkiezing, maar voor je het weet likken wij de Turkse pantoffel van die gekke dictator Erdogan! Een internationale blamage! Waarom worden hier geen kamervragen over gesteld???
Jaloers?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef oompaloompa het volgende:
een allochtoon met granaten op haar kleding. Duidelijk een islamitische dreiging, tegen de muur ermee
Kijk, zo zie ik het graag.quote:
PVV doet een poging PDL na te doen lijkt het wel (partij van Berlusconi, il popolo della libertà). Maar Geert W. als Berlusconi zie ik nog niet gebeuren.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef waht het volgende:
Het is weer duidelijk welke richting de PVV op wil. En dat is geen fatsoenlijke Judeo-Christelijke samenleving.
Ik waardeer een schone dame net zoveel als elke andere man maar ze horen niet thuis in de hoogste regionen van onze overheid en volksvertegenwoordiging. Dan krijg je zo'n systeem waar de inhoud wordt overschaduwd door uiterlijk.
Ah thnx, ik vroeg me net af op basis waarvan ze deze functie had gekregenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:49 schreef Compatibel het volgende:
Duidelijk gekozen door de PVV vanwege haar welbespraaktheid en politieke intellect![]()
Zie je, ook jij kunt in aanmerking voor deze functie komen * checkt fobo* ohnee, laat maar.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah thnx, ik vroeg me net af op basis waarvan ze deze functie had gekregen
Dat pistool had ze meteen maar even aan Al Qaida uitgeleend voor hun nieuwe glossy. Direct al goed aan het netwerken.quote:
Nee, die gebruiken ze als bescherming tegen Al Qaida. De Russen aan zet, Nederland doet voorbeeld volgen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef Dubby het volgende:
[..]
Dat pistool had ze meteen maar even aan Al Qaida uitgeleend voor hun nieuwe glossy. Direct al goed aan het netwerken.
Ja, want ik zou ook echt voor een partij als de PVV willen werkenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zie je, ook jij kunt in aanmerking voor deze functie komen * checkt fobo* ohnee, laat maar.
Psst, het was sarcastisch bedoeld. Niet zo persoonlijk gaan doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want ik zou ook echt voor een partij als de PVV willen werken![]()
Jammer genoeg ben je zelf te schijterig voor een fotoboek, maar grote jongen dat je in POL al zo lekker persoonlijk wilt gaan doen
Dan had ik je PI verkeerd gelezen....quote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Psst, het was sarcastisch bedoeld. Niet zo persoonlijk gaan doen.
Je denkt toch niet dat zulke koekebakkers uit de polder echt iets te vrezen hebben van Al Qaida?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, die gebruiken ze als bescherming tegen Al Qaida. De Russen aan zet, Nederland doet voorbeeld volgen.
Tja, dat kon ook weer eens niet uitblijven he. WO2 er weer bijhalen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:59 schreef rubje het volgende:
[..]
ze hebben wel een verleden en sympathie voor racisten gehad in het verleden
Neuh, die doen gewoon zaken met Al Qaida. Dat is al jaren bekend. NL is een doorvoerhaven, zoals het met drugs ook al was, en natuurlijk de vrouwenhandel. En al vele jaren gebruikt Al Qaida Nederland als hotel, om even tot 'rust' te komen naast het innen van gemeenschapsge.... oh wacht bronquote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef Dubby het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat zulke koekebakkers uit de polder echt iets te vrezen hebben van Al Qaida?
Nou precies, en daarom was het zo'n goede zet om het pistool voor hun glossy beschikbaar te stellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh, die doen gewoon zaken met Al Qaida. Dat is al jaren bekend. NL is een doorvoerhaven, zoals het met drugs ook al was, en natuurlijk de vrouwenhandel. En al vele jaren gebruikt Al Qaida Nederland als hotel, om even tot 'rust' te komen naast het innen van gemeenschapsge.... oh wacht bron
Royal sadness. Je bént geen femme fatale, je bent niet sexy, je bent niet mysterieus, je bent niet zinneprikkelend, je bent een goedkope kamphoer. Zo!quote:
Ja, stel je voor de we onze geschiedenis niet zouden vergeten, en dat we zouden leren van het verleden. Dat zou inderdaad wel heel erg zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 16:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dat kon ook weer eens niet uitblijven he. WO2 er weer bijhalen.Dat is zoooo 1945
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:16 schreef Croupouque het volgende:
Turkije
een land waar vrouwen gestenigd worden zodra ze een blote schouder laten zien?
Ja, want stel je voor dat Wilders hetzelfde wil doen met moslims. Poe, poe....quote:Op zondag 18 juli 2010 17:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor de we onze geschiedenis niet zouden vergeten, en dat we zouden leren van het verleden. Dat zou inderdaad wel heel erg zijn
quote:Fotomodel doet voorlichting PVV
DEN HAAG - Niks geen saaie voorlichtingstypes voor de PVV. De partij van Geert Wilders heeft tegenwoordig een fotomodel annex danseres ingezet voor het versturen van haar persberichten.
Het gaat om de in 1985 in de Oekraïne geboren Stacey Chegodayev, artiestennaam Stacey Capos. De masterstudente Grootstedelijke Vraagstukken en Beleid aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam werd in februari gekozen tot finaliste Miss Benelux 2011. Die finale wordt aankomende september gehouden in Turkije.
Ook heeft ze geposeerd als model voor diverse modebladen. Daarnaast is ze dol op (salsa)dansen.
Maar de Zwijndrechtse lijkt nu een andere weg te zijn ingeslagen, want sinds kort verstuurt de blondine de persberichten voor de PVV. Of de carrièrewending een lang leven is beschoren valt nog te bezien, voorlopig staat er nog 'stagiaire' onder haar naam.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)rlichting_PVV__.html
De PVV had haar serieuze kant al zwaar verwaarloosd. Bij deze verklaar ik de serieuze kant dood.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
Officieel persbericht eindelijk de deur uitgegaan:
[..]
Valt wel mee hoor aangezien volgens het artikel die stemmen voornamelijk van de vvd af komen. Of te wel de kans op een links kabinet is nu groter dan tijdens de verkiezingen.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ohja, dit moet pijn doen bij veel linksmenschen: http://www.telegraaf.nl/b(...)eiling__.html?p=13,1
Lijkt me anders een intelligente vrouw. Niets mis mee, naast dat ze mooi is. Daar kunnen veel mensen dan weer niet tegen, wat jammer nou. Die moeten het doen met nijlpaarden van linkse partijen...quote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
De PVV had haar serieuze kant al zwaar verwaarloosd. Bij deze verklaar ik de serieuze kant dood.
Maar goed, ik wens de PVV'ers veel plezier met hun geile voorlichter en onbekwame vertegenwoordigers.
Er was geen mooie vrouw die, bijvoorbeeld, communicatiewetenschappen studeert? Of aan de HvJ studeert? Of een politicologie-studente?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Lijkt me anders een intelligente vrouw. Niets mis mee, naast dat ze mooi is.
Intelligente vrouwen doen geen 5+ jaar over een studie communicatie ;Pquote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Lijkt me anders een intelligente vrouw. Niets mis mee, naast dat ze mooi is. Daar kunnen veel mensen dan weer niet tegen, wat jammer nou. Die moeten het doen met nijlpaarden van linkse partijen...
Het oog wil wat, mooie vrouwen & intelligent + hoog opgeleid. Net zoals ze in Italië er wel raad mee weten. Nu nog een Berlusconi aan de macht en ik hou echt van dit land.
Deed ze dat maar:quote:Op zondag 18 juli 2010 18:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Intelligente vrouwen doen geen 5+ jaar over een studie communicatie ;P
Ik zie het probleem niet. Dat ze toevallig model is maakt haar toch niet minder voor deze functie? Nee, wat jou betreft moet het zo'n saaie christelijke doos zijn alla PvdA met een uitstraling van een vrieskist.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er was geen mooie vrouw die, bijvoorbeeld, communicatiewetenschappen studeert? Of aan de HvJ studeert? Of een politicologie-studente?
Je bewijst dus weer dat je niet begrijpend kunt lezen.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Dat ze toevallig model is maakt haar toch niet minder voor deze functie? Nee, wat jou betreft moet het zo'n saaie christelijke doos zijn alla PvdA met een uitstraling van een vrieskist.
Natuurlijk zijn er slimme, mooie vrouwen. Misschien is zij dat ook wel, we zullen zien.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Lijkt me anders een intelligente vrouw. Niets mis mee, naast dat ze mooi is. Daar kunnen veel mensen dan weer niet tegen, wat jammer nou. Die moeten het doen met nijlpaarden van linkse partijen...
Het oog wil wat, mooie vrouwen & intelligent + hoog opgeleid. Net zoals ze in Italië er wel raad mee weten. Nu nog een Berlusconi aan de macht en ik hou echt van dit land.
Poe, poe, belangrijk hoor. Even wikken en wegen, en door jouw vréselijke semi-intellectuele keuring heen. Want wat zou dat zwaar wegen zeg, dat ze masterstudente is aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en een functie als persvoorlichter uitvoert waar een degelijke opleiding niet eens voor is vereist. Zelfs Gerda van de Jumbo buurtsuper kan met haar mavo voor voorlichter spelen. Wat is je punt?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Deed ze dat maar:
De masterstudente Grootstedelijke Vraagstukken en Beleid aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam
Jij bewijst met je selectieve verontwaardiging constant in elk topic over de PVV de troll te kunnen uithangen.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je bewijst dus weer dat je niet begrijpend kunt lezen.
Peilingen doen geen zeer, die zijn net als het weer, zeer veranderlijk en ze zijn veel minder relevant. We hebben net gestemd, blijkbaar hebben sommigen dat met spijt bezien. Tja, jammer dan. Over bijna 4 jaar opnieuw proberen.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ohja, dit moet pijn doen bij veel linksmenschen: http://www.telegraaf.nl/b(...)eiling__.html?p=13,1
nou haar eerste persbericht werd in getrokkenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Poe, poe, belangrijk hoor. Even wikken en wegen, en door jouw vréselijke semi-intellectuele keuring heen. Want wat zou dat zwaar wegen zeg, dat ze masterstudente is aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en een functie als persvoorlichter uitvoer waar een degelijke opleiding niet eens voor is vereist. Zelfs Gerda van de Jumbo buurtsuper kan met haar mavo voor voorlichter spelen. Wat is je punt?Afgunst? Omdat ze bij de PVV zit? Had je dit ook geschreven als ze persvoorlichter van de PvdA werd?
Welke, die heb ik gemist?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nou haar eerste persbericht werd in getrokken
De reden: teruggetrokken uit Miss BeNeLux 2011 finale. Wat is je punt?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:11 schreef oompaloompa het volgende:
het bericht uit je op had ze zelf ingediend en is vervolgens ingetrokken
Dat je misschien niet zon goede voorlichter bent wanneer je een persbericht binnen een dag weer in laat trekkenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De reden: teruggetrokken uit Miss BeNeLux 2011 finale. Wat is je punt?
Zijn die spijkers al gaan roesten?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat je misschien niet zon goede voorlichter bent wanneer je een persbericht binnen een dag weer in laat trekken
???quote:Op zondag 18 juli 2010 19:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zijn die spijkers al gaan roesten?
Spijkers op laag water zoeken. Valt tegen he? Een PVV'er die deze uitdrukking kent.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
???
Ik snap je niet, zij heeft zelf het persbericht de deur uit gedaan. Dit bericht is daarna ingetrokken omdat zij zelf heeft besloten niet mee te doen.
Het capabel zijn als persvoorlichter?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoeken. Valt tegen he? Een PVV'er die deze uitdrukking kent.
Sorry, ik viel even uit m'n rol... eh..ehh....
ja eh jonge wat nou daahn? dat is egt nie waar weetje !
Nee, serieus. Ik snap niet waarom je dit aanhaalt. Wat heeft dat te maken met het capabel zijn van iemand?
Tja, ach. Ik zie geen bezwaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het capabel zijn als persvoorlichter?
seriously?
Het oog wil ook wat Koos.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit reden is tot vreugde. Leuk dat de PVV een lekkere chick heeft die de pers te woord staat, maar dat is geen reden om PVV te stemmen. Al zijn er ongetwijfeld josti's die nu wel overstag gaan.
Ik vind Albayrak anders best een mooie vrouwquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat Koos.
Nee, tuurlijk ga ik niet af op een lekkere chick binnen de PVV. Al is dit al de 2e lekkere chick naast Fleur Agema
Al zou een lekker wijf bij de PvdA zitten. Fijn voor d'r. Over mijn lijk dat ik overstap naar de PvdA.![]()
Ok, ik zou er wel een date uit proberen te slepen, maar meer dan dat niet![]()
Albayrak zou ik zeker mijn bed niet uitschoppen nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Albayrak anders best een mooie vrouwAgema vind ik toch een beetje eng. En het oog wil zeker wat, maar als PVV zijnde zou ik wel zeker willen weten dat het modelletje weet wat ze doet. Een slechte persvoorlichter kan veel verneuken voor een partij.
ben je boos?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef KatjaZeeuws het volgende:
De foto's die hier opstaan zijn zeker ouder dan 5 jaar..Lekker boeiend dus!!!
En de twee liggende foto's zijn niet eens van Stacey. Weer zo'n maniac die foto's van anderen plaatst om roddels te verspreiden!
En trouwens, hebben jullie gelezen dat zij STAGE loopt bij de PVV???? Zij is dus niet in dienst bij de PVV.
Lekker boeiend onderwerp weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En jij dacht, kom ik registreer me op FOK! en ga dit posten?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef KatjaZeeuws het volgende:
En de twee liggende foto's zijn niet eens van Stacey. Weer zo'n maniac die foto's van anderen plaatst om roddels te verspreiden!
En trouwens, hebben jullie gelezen dat zij STAGE loopt bij de PVV???? Zij is dus niet in dienst bij de PVV.
Sorry Stacey, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef KatjaZeeuws het volgende:
Niet per sequote:
Hakenkruizen in mensen shoppen vind je niet tever gaan. Hm oke. Hopelijk levert het geen aanklacht op dan. Vind het echt beneden alle peil. Maar goed.quote:
vrijheid van meningsuiting en zulks toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hakenkruizen in mensen shoppen vind je niet tever gaan. Hm oke. Hopelijk levert het geen aanklacht op dan. Vind het echt beneden alle peil. Maar goed.
Dus jij stelt een persvoorlichter van de PVV gelijk aan mensen die joden de gaskamer hebben ingejaagd. Met massamoordenaars. Je bent best wel dom eigenlijk, en triest.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting en zulks toch?
Berlusconi heeft inderdaad meer smaak.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:28 schreef du_ke het volgende:
Zo dit is wel een heel typisch oostbloksletje
Wat is het verschil met Achmed van om de hoek gelijkstellen aan de daders van 11/9, alleen omdat hij hetzelfde geloof heeft?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dus jij stelt een persvoorlichter van de PVV gelijk aan mensen die joden de gaskamer hebben ingejaagd. Met massamoordenaars. Je bent best wel dom eigenlijk, en triest.
Ik lees in ieder geval in die berichten hierboven niet dat zij een opleiding tot voorlichter gedaan heeft.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:49 schreef Compatibel het volgende:
Duidelijk gekozen door de PVV vanwege haar welbespraaktheid en politieke intellect![]()
Ga je ook zo tekeer tegen iedereen die de Koran een fascistisch boek noemt?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
Als Danny van Fok of Yvonne op dusdanige wijze worden afgebeeld met hakenkruis en nazi uniform aan heb je gelijk een ban te pakken. Gelijke monniken gelijke kappen toch? Of zijn we weer eens selectief omdat het om de PVV gaat? Wazig....
Of over Maorijnissen praat? Of elke andere 'humoristische' verbastering van een naam?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga je ook zo tekeer tegen iedereen die de Koran een fascistisch boek noemt?
Dat is toch een foute boek? Is een feit. De persvoorlichter is alles behalve een nazi dat goedkeurt dat Joden worden vergast en vervolgens de hoogovens worden ingekieperd. Maar goed, het zal wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga je ook zo tekeer tegen iedereen die de Koran een fascistisch boek noemt?
Die prietpraat is minstens net zo smakeloos als een fotoshop als dezequote:Op maandag 19 juli 2010 18:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is toch een foute boek? Is een feit. De persvoorlichter is alles behalve een nazi dat goedkeurt dat Joden worden vergast en vervolgens de hoogovens worden ingekieperd. Maar goed, het zal wel.
Ze gaat voorlichten voor een partij die moslims bij wet als een soort tweederangsburgers wil gaan behandelen op basis van hun geloof, of ze nu Nederlands staatsburger zijn of niet en die moslims het liefst met 'tientallen miljoenen' tegelijk Europa wil uitzetten. Ik vind de vergelijking zo slecht nog niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is toch een foute boek? Is een feit. De persvoorlichter is alles behalve een nazi dat goedkeurt dat Joden worden vergast en vervolgens de hoogovens worden ingekieperd. Maar goed, het zal wel.
Prietpraat? Nee, ik stel gewoon dat er een foute nazi vergelijking wordt gemaakt dat smakeloos is. Vervolgens verdraai jij mijn woorden en zegt dat ik smakeloos ben. Ach ja, als je dit goed vindt zegt dit veel over jou.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die prietpraat is minstens net zo smakeloos als een fotoshop als deze.
Dat is jouw interpretatie, en is nog geen feit. Maar je keurt het afbeelden van mensen als nazi's goed? Ik stel voor dat jij hier een foto van jezelf plaatst incl. je familie, je naaste of wat dan ook. Gaan we daar ook een nazi foto van maken. Stellen we jou gelijk aan het nazi regime. Ik denk niet dat je hier mee akkoord gaat, of wel?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze gaat voorlichten voor een partij die moslims bij wet als een soort tweederangsburgers wil gaan behandelen op basis van hun geloof, of ze nu Nederlands staatsburger zijn of niet en die moslims het liefst met 'tientallen miljoenen' tegelijk Europa wil uitzetten. Ik vind de vergelijking zo slecht nog niet.
Dat jij het een feit noemt dat de Koran een fascistisch boek is lijkt mij inderdaad smakeloze prietpraat, net zo smakeloos als een dergelijke fotoshop. Je hebt blijkbaar last van nogal selectieve verontwaardiging op dit vlakquote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Prietpraat? Nee, ik stel gewoon dat er een foute nazi vergelijking wordt gemaakt dat smakeloos is. Vervolgens verdraai jij mijn woorden en zegt dat ik smakeloos ben. Ach ja, als je dit goed vindt zegt dit veel over jou.
Ik doe geen nazi-achtige uitspraken of voorstellen. De PVV wel. De vergelijking zou in mijn geval dus nergens op slaan. In het geval van de PVV wel. Dat is het verschil.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, en is nog geen feit. Maar je keurt het afbeelden van mensen als nazi's goed? Ik stel voor dat jij hier een foto van jezelf plaatst incl. je familie, je naaste of wat dan ook. Gaan we daar ook een nazi foto van maken. Stellen we jou gelijk aan het nazi regime. Ik denk niet dat je hier mee akkoord gaat, of wel?
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg enkel een fout boek. Ik heb geen woord gerept over een facistisch boek hier in dit topic.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat jij het een feit noemt dat de Koran een fascistisch boek is lijkt mij inderdaad smakeloze prietpraat,
Neuh. Niet selectief verontwaardigd, eerder dat het gewoon de zoveelste nazivergelijking is, totaal niets bijdraagt aan dit topic en enkel is bedoeld om te provoceren.quote:net zo smakeloos als een dergelijke fotoshop. Je hebt blijkbaar last van nogal selectieve verontwaardiging op dit vlak
Doe mij eens wat voorbeelden dan? Of is het weer in de orde van jouw interpretatie? Laat dan maar...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik doe geen nazi-achtige uitspraken of voorstellen. De PVV wel.
Ik denk dat juist jij degene bent die een nazi vergelijking goedkeurt omdat het de PVV betreft. Ach in VKZ loop je ook al gauw in FB te janken als het je even niet uitkomt. Je weet dat je fout zit, maar om even 'wraak' te nemen omdat een mod jouw gejank maar heeft gelaten voor wat het is probeer jij nu hier je voordeel te doen. Nou, gefeliciteerd hoor. Poe, poe, grote jongen! Je hebt gewonnen hoor!quote:De vergelijking zou in mijn geval dus nergens op slaan. In het geval van de PVV wel. Dat is het verschil.
Behalve als het je eigen vrouw betreft natuurlijk, of je moeder. Over selectieve verontwaardiging gesproken.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het zou inderdaad wel passender geweest zijn om haar hoofd in een foto van Goebbels te monteren, maar dat staat een beetje raar. Een vrouw in SS-uniform is overigens ook een anachronisme....
Leg de Neurenberger wetten maar naast de voorstellen van Wilders over artikel 1 en artikel 23 en zo.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Doe mij eens wat voorbeelden dan? Of is het weer in de orde van jouw interpretatie? Laat dan maar...
Dat klopt helemaal. Beetje open deur als je de voorgaande discussie ziet. Ik vind de PVV net zo gevaarlijk en verwerpelijk als en vergelijkbaar met de NSDAP.quote:[..]
Ik denk dat juist jij degene bent die een nazi vergelijking goedkeurt omdat het de PVV betreft.
Beiden hebben van hun leven nog geen nazi-achtige voorstellen gedaan of een partij verdedigd, dan wel daar woordvoerderschap voor gedaan, die dat wel doet. Dus opnieuw zou de vergelijking geen hout snijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen vrouw betreft natuurlijk, of je moeder.
Het zit je wel erg dwars he? Die 2e wereldoorlog?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg de Neurenberger wetten maar naast de voorstellen van Wilders over artikel 1 en artikel 23 en zo.
Fijn voor je. Veel succes ermeequote:Dat klopt helemaal. Beetje open deur als je de voorgaande discussie ziet. Ik vind de PVV net zo gevaarlijk en verwerpelijk als en vergelijkbaar met de NSDAP.
Ah. Maar de nieuwe persvoorlichter heeft dus wel die voorstellen gedaan volgens jou?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden hebben van hun leven nog geen nazi-achtige voorstellen gedaan of een partij verdedigd, dan wel daar woordvoerderschap voor gedaan, die dat wel doet. Dus opnieuw zou de vergelijking geen hout snijden.
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah. Maar de nieuwe persvoorlichter heeft dus wel die voorstellen gedaan volgens jou?
quote:een partij verdedigd, dan wel daar woordvoerderschap voor gedaan,
Oh gaan we weer selectief te werk? Jaja, dit is je enige houvast he. Sterk!!!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je?
We only did what we were toldquote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah. Maar de nieuwe persvoorlichter heeft dus wel die voorstellen gedaan volgens jou?
ow shit maakte ik nu net een nazi-vergelijking?quote:
Met alle respect, maar L_V slaat eigenlijk de spijker op de kop. Moslims worden door de PVV-aanhangers op dit forum weggezet als extremisten. Want ja, de islam is immers een extreem geloof dat wordt aangehangen door gekken. Maarja, nu het andersom gebeurt is het plots niet leuk meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dus jij stelt een persvoorlichter van de PVV gelijk aan mensen die joden de gaskamer hebben ingejaagd. Met massamoordenaars. Je bent best wel dom eigenlijk, en triest.
nog steeds overtuigd van haar capaciteiten als persvoorlichter gillette?quote:Moet ik ervaring hebben om mee te doen aan Miss True Beauty?
Nee, u hoeft geen ervaring hebben. Alles wat u nodig hebt is motivatie en een positieve ingesteldheid.
Zegt de ene medewerker tegen de andere medewerker van Opel, ja je hebt gelijk, je slaat de spijker op zijn kop. Wij worden weggezet als slecht merk, maar Ford is eigenlijk veel slechter en wordt gemaakt door gekken. Ford is eigenlijk een nazi merk.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met alle respect, maar L_V slaat eigenlijk de spijker op de kop. Moslims worden door de PVV-aanhangers op dit forum weggezet als extremisten. Want ja, de islam is immers een extreem geloof dat wordt aangehangen door gekken. Maarja, nu het andersom gebeurt is het plots niet leuk meer.
Volkswagen is een nazimerk.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zegt de ene medewerker tegen de andere medewerker van Opel, ja je hebt gelijk, je slaat de spijker op zijn kop. Wij worden weggezet als slecht merk, maar Ford is eigenlijk veel slechter en wordt gemaakt door gekken. Ford is eigenlijk een nazi merk.
Ja ja logica....
Waarom?quote:
nog steeds overtuigd van haar capaciteiten als persvoorlichter gillette?quote:Moet ik ervaring hebben om mee te doen aan Miss True Beauty?
Nee, u hoeft geen ervaring hebben. Alles wat u nodig hebt is motivatie en een positieve ingesteldheid.
Waarom zou ik een 'nazi' merk pakken dan? Als je zo gaat redeneren, wat is er mis met de Hitlergroet? Dat is geen Hitlergroet maar gewoon gejat van Julius Caesar. Avé Caesar !quote:
Wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef oompaloompa het volgende:
copy paste voor de nieuwe pagina:
hahahaha van haar website:
[..]
nog steeds overtuigd van haar capaciteiten als persvoorlichter gillette?
Een persvoorlichter die 2 fouten tegen het Nederlands in 1 zin weet te maken?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Ik ben je nu een beetje aan het kwijtraken. Je schiet een beetje door, vrees ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een 'nazi' merk pakken dan? Als je zo gaat redeneren, wat is er mis met de Hitlergroet? Dat is geen Hitlergroet maar gewoon gejat van Julius Caesar. Avé Caesar !
Dus alle romeinen waren nu fout?![]()
Kom, we gaan vanaf nu de PVV vergelijken met het Romeinse rijk. De originele bron van de 'hitlergroet' en nog wel wat andere dingen.
link?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Een persvoorlichter die 2 fouten tegen het Nederlands in 1 zin weet te maken?
Kom je zeker professioneel over als partij.
Wat een sukkels hé. Maar nog steeds snappen ze het niet dat zijzelf de veroorzaakers van alle ellende zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maarja, nu het andersom gebeurt is het plots niet leuk meer.
Neuh. IK stel voor dat we alle nabestaanden opsporen die aan de wieg stonden van de runen tekens, oftewel dankzij hen hebben de nazi's het SS logo kunnen maken en de runen kunnen misbruiken. Vervolgen dus. Ook zij waren fout!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben je nu een beetje aan het kwijtraken. Je schiet een beetje door, vrees ik.
Je moet ook minimaal 1 kind hebben om mee te mogen doen :/quote:Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om te kunnen deelnemen?
Min. 18 jaar en max. 26 jaar zijn in het jaar 2011.
Niet gehuwd, noch gescheiden en kinderloos zijn
Hmm ik zou er geen moment over vallen hoor. Kost alleen zo veel tijd om dat te doen, en dan is er geen gilette meer over om boos te worden :/quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh. IK stel voor dat we alle nabestaanden opsporen die aan de wieg stonden van de runen tekens, oftewel dankzij hen hebben de nazi's het SS logo kunnen misbruiken. Vervolgen dus. Ook zij waren fout!
En alle nabestaandne gaan we photoshoppen met ss logo's, zo ! Dat is de straf die ze verdienen! Lekker puh!
Echt he, snap je nu nog niet dat die flauwe nazi foto echt nergens op sloeg?![]()
Ah, ik dacht dat het gewoon maar een random quote was op de site van de beauty contest waar zij als deelnemer aan meegedaan had.quote:
Haha nee inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het gewoon maar een random quote was op de site van de beauty contest waar zij als deelnemer aan meegedaan had.
Maar zij is dus de organisatie?Dan is het niet best nee
Tja, dat is maar goed ook he. Stel je voor dat iedereen perfect zou zijn dan had je geen leven meer....quote:Op maandag 19 juli 2010 20:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad
Nja misschien als iemand anders de teksten schrijft en zij ze gewoon opleest en mooi is ^_^
Eeuhm sorry wat is er precies goed?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dat is maar goed ook he. Stel je voor dat iedereen perfect zou zijn dan had je geen leven meer....
Jij natuurlijk. Je bent superieur aan 1.5 miljoen stemmers.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Eeuhm sorry wat is er precies goed?
Als iedereen perfect was had ook iedereen het perfecte levenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dat is maar goed ook he. Stel je voor dat iedereen perfect zou zijn dan had je geen leven meer....
Als je mijn laatste reactie had gelezen, was jouw post overbodig geweest.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Als iedereen perfect was had ook iedereen het perfecte leven
Dat gezegde is dus het tegenovergestelde van wat ermee bedoeld wordt
Ondanks dat mijn superioriteit geen onwaarheid is, beantwoordt het bovenstaande mijn vraag niet. (Het kost me overigens vrij weinig moeite mensen te vinden waar ik me boven kan stellen, dat is het voordeel van zo goed zijn).quote:Op maandag 19 juli 2010 20:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Je bent superieur aan 1.5 miljoen stemmers.En als dat er al niet was dan had je wel iets anders uitgezocht. Moet een zwaar leven zijn, als je constant naar iets op zoek bent waar jij je dan weer boven kunt stellen. Komt meestal voort uit ontevredenheid bij jezelf. Sterkte meid.
Jammer dat je dan maar lekker spijkers op laag water blijft zoeken. Oftewel, je bent erg onzeker en ontevreden over je eigen capaciteiten. Want je meent het nodig te vinden die van anderen ter discussie te stellen, en koste wat kost dit op te dringen zoals je net deed door je eigen posts nog een keer te quoten zodat je er maar zeker van bent dat ik het lees. Al die moeite?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ondanks dat mijn superioriteit geen onwaarheid is, beantwoordt het mijn vraag niet.
Jij was diegene die vroeg om gegronde redenen om te twijfelen aan haar capaciteiten, ik deliver alleen maar. Jammer dat je dan weer ongegrond begint te brabbelen.
Heb je een lesje psychologie gehad van dr. Phil? Je oorzaak en gevolg redenering raakt namelijk kant noch wal.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan maar lekker spijkers op laag water blijft zoeken. Oftewel, je bent erg onzeker en ontevreden over je eigen capaciteiten. Want je meent het nodig te vinden die van anderen ter discussie te stellen, en koste wat kost dit op te dringen zoals je net deed door je eigen posts nog een keer te quoten zodat je er maar zeker van bent dat ik het lees. Al die moeite?
scherper dan ooitquote:
Een diagram ter uitleg:quote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit je bijdrages in dit topic inderdaad.
Sorry, ik kan een hoop hebben, maar mensen die doen alsof ze verstand van politiek hebben en die graag een berlusconifiguur willen in Nederland zijn knettergek en hoeven werkelijk nooit meer serieus genomen te worden in politieke discussies (en nee, dat wil niet zeggen dat ik een linkse nijlpaardenliefhebber ben, maar wel dat ik WEL verstand heb van politiek).quote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
te redden tot welk doel? Ter vreugd ende vermaeck heb ik er wel vertrouwen in!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Wil iedereen die denkt dat dit topic nog te redden is zijn hand opsteken? Ik tel tot 137,2!
Tuurlijk vindt jij dit.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sorry, ik kan een hoop hebben, maar mensen die doen alsof ze verstand van politiek hebben en die graag een berlusconifiguur willen in Nederland zijn knettergek en hoeven werkelijk nooit meer serieus genomen te worden in politieke discussies (en nee, dat wil niet zeggen dat ik een linkse nijlpaardenliefhebber ben, maar wel dat ik WEL verstand heb van politiek).
en waarom dan? kun je het ook onderbouwen?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt jij dit.En dat mag je vinden, het zal me een rotzorg zijn.
Ik denk overigens dat dit land met een partij als PDL en iemand als Berlusconi beter af zou zijn. Dat heeft niets te maken met jouw bekrompen mening maar met visie. Succes knul.
Tuurlijk, want het komt je goed uit natuurlijk daar je het topic al hebt verneukt met je nazi plaatje en vergelijkingen. Top, topic kapot. Het siert je.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
te redden tot welk doel? Ter vreugd ende vermaeck heb ik er wel vertrouwen in!
Neuh. Ik leg dit liever uit aan mensen die er gemeend om vragen. Jij doet dit om er een troll uit te slepen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en waarom dan? kun je het ook onderbouwen?
Nee ik probeerde er iets inhoudelijks uit te halen om de thread te redden, helaas schiet je weer te kort.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh. Ik leg dit liever uit aan mensen die er gemeend om vragen. Jij doet dit om er een troll uit te slepen.
Als dit werkelijk je intentie is, dan had je dit topic op voorhand al niet verneukt. Beetje mosterd na de maaltijd, nietwaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik probeerde er iets inhoudelijks uit te halen om de thread te redden, helaas schiet je weer te kort.
Nou, als er één partij is ZONDER visie dan is het de PVV wel. De meeste andere partijen hebben idealen, wilders heeft een samengeraapt zooitje populistische kroegpraat. En dat vind ik jammer, want ik zou een fatsoenlijk rechts kabinet best zien zitten. Maar met Wilders... nooit van m'n leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt jij dit.En dat mag je vinden, het zal me een rotzorg zijn.
Ik denk overigens dat dit land met een partij als PDL en iemand als Berlusconi beter af zou zijn. Dat heeft niets te maken met jouw bekrompen mening maar met visie. Succes knul.
Oh gaaf. Weer zo'n fantopic. Ok, laat deze maar open dan, en post even wat meer geshopte wilders naziplaatjes aub. Doet een discussie goed recht.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:46 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ja er is al een topic over: Wilders is een zionist #2
Jouw mening., geen feit.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, als er één partij is ZONDER visie dan is het de PVV wel.
Jouw mening, geen feit.quote:De meeste andere partijen hebben idealen, wilders heeft een samengeraapt zooitje populistische kroegpraat.
Jouw mening, geen feit.quote:En dat vind ik jammer, want ik zou een fatsoenlijk rechts kabinet best zien zitten. Maar met Wilders... nooit van m'n leven.
Jouw mening, geen feit.quote:(en ik vind kneuterige xenofobie eerder een voorbeeld van een bekrompen mening. Maar goed, de wereld wil bedrogen worden)
Die 5 minuten zijn zooooo de moeite waard geweest. Morgen plak ik wat wilderssupporters op apen, kun je weer uit je plaat gaanquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oh gaaf. Weer zo'n fantopic. Ok, laat deze maar open dan, en post even wat meer geshopte wilders naziplaatjes aub. Doet een discussie goed recht.
Nee hoor, ik ben helemaal om! Want photoshoppen met Nazi Duitsland is de bom!
Alsof ik maar enig moment uit mijn plaat ben gegaan. Blijft internet he, je ziet niet hoe een ander achter zijn scherm zit.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die 5 minuten zijn zooooo de moeite waard geweest. Morgen plak ik wat wilderssupporters op apen, kun je weer uit je plaat gaan
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ligt er ook aan of ik de vraag kan beantwoorden. Als ik geen cliché van Wilders kan herhalen doe ik gewoon stoer
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef oompaloompa het volgende:
Als ik dan echt niets meer te melden heb ga ik weer op de troll toer. Want echt een zinnige bijdrage leveren kan ik niet. Vandaar ook mijn flauwe avatar, want dat is stoer, meehuppelen met de linkse garde, zo hoor ik toch nog ergens bij met mijn mislukte kutleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |