Jammer dat je dan maar lekker spijkers op laag water blijft zoeken. Oftewel, je bent erg onzeker en ontevreden over je eigen capaciteiten. Want je meent het nodig te vinden die van anderen ter discussie te stellen, en koste wat kost dit op te dringen zoals je net deed door je eigen posts nog een keer te quoten zodat je er maar zeker van bent dat ik het lees. Al die moeite?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ondanks dat mijn superioriteit geen onwaarheid is, beantwoordt het mijn vraag niet.
Jij was diegene die vroeg om gegronde redenen om te twijfelen aan haar capaciteiten, ik deliver alleen maar. Jammer dat je dan weer ongegrond begint te brabbelen.
Heb je een lesje psychologie gehad van dr. Phil? Je oorzaak en gevolg redenering raakt namelijk kant noch wal.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan maar lekker spijkers op laag water blijft zoeken. Oftewel, je bent erg onzeker en ontevreden over je eigen capaciteiten. Want je meent het nodig te vinden die van anderen ter discussie te stellen, en koste wat kost dit op te dringen zoals je net deed door je eigen posts nog een keer te quoten zodat je er maar zeker van bent dat ik het lees. Al die moeite?
scherper dan ooitquote:
Een diagram ter uitleg:quote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit je bijdrages in dit topic inderdaad.
Sorry, ik kan een hoop hebben, maar mensen die doen alsof ze verstand van politiek hebben en die graag een berlusconifiguur willen in Nederland zijn knettergek en hoeven werkelijk nooit meer serieus genomen te worden in politieke discussies (en nee, dat wil niet zeggen dat ik een linkse nijlpaardenliefhebber ben, maar wel dat ik WEL verstand heb van politiek).quote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Lijkt me anders een intelligente vrouw. Niets mis mee, naast dat ze mooi is. Daar kunnen veel mensen dan weer niet tegen, wat jammer nou. Die moeten het doen met nijlpaarden van linkse partijen...
Het oog wil wat, mooie vrouwen & intelligent + hoog opgeleid. Net zoals ze in Italië er wel raad mee weten. Nu nog een Berlusconi aan de macht en ik hou echt van dit land.
te redden tot welk doel? Ter vreugd ende vermaeck heb ik er wel vertrouwen in!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Wil iedereen die denkt dat dit topic nog te redden is zijn hand opsteken? Ik tel tot 137,2!
Tuurlijk vindt jij dit.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sorry, ik kan een hoop hebben, maar mensen die doen alsof ze verstand van politiek hebben en die graag een berlusconifiguur willen in Nederland zijn knettergek en hoeven werkelijk nooit meer serieus genomen te worden in politieke discussies (en nee, dat wil niet zeggen dat ik een linkse nijlpaardenliefhebber ben, maar wel dat ik WEL verstand heb van politiek).
en waarom dan? kun je het ook onderbouwen?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt jij dit.En dat mag je vinden, het zal me een rotzorg zijn.
Ik denk overigens dat dit land met een partij als PDL en iemand als Berlusconi beter af zou zijn. Dat heeft niets te maken met jouw bekrompen mening maar met visie. Succes knul.
Tuurlijk, want het komt je goed uit natuurlijk daar je het topic al hebt verneukt met je nazi plaatje en vergelijkingen. Top, topic kapot. Het siert je.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
te redden tot welk doel? Ter vreugd ende vermaeck heb ik er wel vertrouwen in!
Neuh. Ik leg dit liever uit aan mensen die er gemeend om vragen. Jij doet dit om er een troll uit te slepen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en waarom dan? kun je het ook onderbouwen?
Nee ik probeerde er iets inhoudelijks uit te halen om de thread te redden, helaas schiet je weer te kort.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh. Ik leg dit liever uit aan mensen die er gemeend om vragen. Jij doet dit om er een troll uit te slepen.
Als dit werkelijk je intentie is, dan had je dit topic op voorhand al niet verneukt. Beetje mosterd na de maaltijd, nietwaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik probeerde er iets inhoudelijks uit te halen om de thread te redden, helaas schiet je weer te kort.
Nou, als er één partij is ZONDER visie dan is het de PVV wel. De meeste andere partijen hebben idealen, wilders heeft een samengeraapt zooitje populistische kroegpraat. En dat vind ik jammer, want ik zou een fatsoenlijk rechts kabinet best zien zitten. Maar met Wilders... nooit van m'n leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt jij dit.En dat mag je vinden, het zal me een rotzorg zijn.
Ik denk overigens dat dit land met een partij als PDL en iemand als Berlusconi beter af zou zijn. Dat heeft niets te maken met jouw bekrompen mening maar met visie. Succes knul.
Oh gaaf. Weer zo'n fantopic. Ok, laat deze maar open dan, en post even wat meer geshopte wilders naziplaatjes aub. Doet een discussie goed recht.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:46 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ja er is al een topic over: Wilders is een zionist #2
Jouw mening., geen feit.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, als er één partij is ZONDER visie dan is het de PVV wel.
Jouw mening, geen feit.quote:De meeste andere partijen hebben idealen, wilders heeft een samengeraapt zooitje populistische kroegpraat.
Jouw mening, geen feit.quote:En dat vind ik jammer, want ik zou een fatsoenlijk rechts kabinet best zien zitten. Maar met Wilders... nooit van m'n leven.
Jouw mening, geen feit.quote:(en ik vind kneuterige xenofobie eerder een voorbeeld van een bekrompen mening. Maar goed, de wereld wil bedrogen worden)
Die 5 minuten zijn zooooo de moeite waard geweest. Morgen plak ik wat wilderssupporters op apen, kun je weer uit je plaat gaanquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oh gaaf. Weer zo'n fantopic. Ok, laat deze maar open dan, en post even wat meer geshopte wilders naziplaatjes aub. Doet een discussie goed recht.
Nee hoor, ik ben helemaal om! Want photoshoppen met Nazi Duitsland is de bom!
Alsof ik maar enig moment uit mijn plaat ben gegaan. Blijft internet he, je ziet niet hoe een ander achter zijn scherm zit.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die 5 minuten zijn zooooo de moeite waard geweest. Morgen plak ik wat wilderssupporters op apen, kun je weer uit je plaat gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |