Die prietpraat is minstens net zo smakeloos als een fotoshop als dezequote:Op maandag 19 juli 2010 18:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is toch een foute boek? Is een feit. De persvoorlichter is alles behalve een nazi dat goedkeurt dat Joden worden vergast en vervolgens de hoogovens worden ingekieperd. Maar goed, het zal wel.
Ze gaat voorlichten voor een partij die moslims bij wet als een soort tweederangsburgers wil gaan behandelen op basis van hun geloof, of ze nu Nederlands staatsburger zijn of niet en die moslims het liefst met 'tientallen miljoenen' tegelijk Europa wil uitzetten. Ik vind de vergelijking zo slecht nog niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is toch een foute boek? Is een feit. De persvoorlichter is alles behalve een nazi dat goedkeurt dat Joden worden vergast en vervolgens de hoogovens worden ingekieperd. Maar goed, het zal wel.
Prietpraat? Nee, ik stel gewoon dat er een foute nazi vergelijking wordt gemaakt dat smakeloos is. Vervolgens verdraai jij mijn woorden en zegt dat ik smakeloos ben. Ach ja, als je dit goed vindt zegt dit veel over jou.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die prietpraat is minstens net zo smakeloos als een fotoshop als deze.
Dat is jouw interpretatie, en is nog geen feit. Maar je keurt het afbeelden van mensen als nazi's goed? Ik stel voor dat jij hier een foto van jezelf plaatst incl. je familie, je naaste of wat dan ook. Gaan we daar ook een nazi foto van maken. Stellen we jou gelijk aan het nazi regime. Ik denk niet dat je hier mee akkoord gaat, of wel?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze gaat voorlichten voor een partij die moslims bij wet als een soort tweederangsburgers wil gaan behandelen op basis van hun geloof, of ze nu Nederlands staatsburger zijn of niet en die moslims het liefst met 'tientallen miljoenen' tegelijk Europa wil uitzetten. Ik vind de vergelijking zo slecht nog niet.
Dat jij het een feit noemt dat de Koran een fascistisch boek is lijkt mij inderdaad smakeloze prietpraat, net zo smakeloos als een dergelijke fotoshop. Je hebt blijkbaar last van nogal selectieve verontwaardiging op dit vlakquote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Prietpraat? Nee, ik stel gewoon dat er een foute nazi vergelijking wordt gemaakt dat smakeloos is. Vervolgens verdraai jij mijn woorden en zegt dat ik smakeloos ben. Ach ja, als je dit goed vindt zegt dit veel over jou.
Ik doe geen nazi-achtige uitspraken of voorstellen. De PVV wel. De vergelijking zou in mijn geval dus nergens op slaan. In het geval van de PVV wel. Dat is het verschil.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, en is nog geen feit. Maar je keurt het afbeelden van mensen als nazi's goed? Ik stel voor dat jij hier een foto van jezelf plaatst incl. je familie, je naaste of wat dan ook. Gaan we daar ook een nazi foto van maken. Stellen we jou gelijk aan het nazi regime. Ik denk niet dat je hier mee akkoord gaat, of wel?
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg enkel een fout boek. Ik heb geen woord gerept over een facistisch boek hier in dit topic.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat jij het een feit noemt dat de Koran een fascistisch boek is lijkt mij inderdaad smakeloze prietpraat,
Neuh. Niet selectief verontwaardigd, eerder dat het gewoon de zoveelste nazivergelijking is, totaal niets bijdraagt aan dit topic en enkel is bedoeld om te provoceren.quote:net zo smakeloos als een dergelijke fotoshop. Je hebt blijkbaar last van nogal selectieve verontwaardiging op dit vlak
Doe mij eens wat voorbeelden dan? Of is het weer in de orde van jouw interpretatie? Laat dan maar...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik doe geen nazi-achtige uitspraken of voorstellen. De PVV wel.
Ik denk dat juist jij degene bent die een nazi vergelijking goedkeurt omdat het de PVV betreft. Ach in VKZ loop je ook al gauw in FB te janken als het je even niet uitkomt. Je weet dat je fout zit, maar om even 'wraak' te nemen omdat een mod jouw gejank maar heeft gelaten voor wat het is probeer jij nu hier je voordeel te doen. Nou, gefeliciteerd hoor. Poe, poe, grote jongen! Je hebt gewonnen hoor!quote:De vergelijking zou in mijn geval dus nergens op slaan. In het geval van de PVV wel. Dat is het verschil.
Behalve als het je eigen vrouw betreft natuurlijk, of je moeder. Over selectieve verontwaardiging gesproken.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het zou inderdaad wel passender geweest zijn om haar hoofd in een foto van Goebbels te monteren, maar dat staat een beetje raar. Een vrouw in SS-uniform is overigens ook een anachronisme....
Leg de Neurenberger wetten maar naast de voorstellen van Wilders over artikel 1 en artikel 23 en zo.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Doe mij eens wat voorbeelden dan? Of is het weer in de orde van jouw interpretatie? Laat dan maar...
Dat klopt helemaal. Beetje open deur als je de voorgaande discussie ziet. Ik vind de PVV net zo gevaarlijk en verwerpelijk als en vergelijkbaar met de NSDAP.quote:[..]
Ik denk dat juist jij degene bent die een nazi vergelijking goedkeurt omdat het de PVV betreft.
Beiden hebben van hun leven nog geen nazi-achtige voorstellen gedaan of een partij verdedigd, dan wel daar woordvoerderschap voor gedaan, die dat wel doet. Dus opnieuw zou de vergelijking geen hout snijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen vrouw betreft natuurlijk, of je moeder.
Het zit je wel erg dwars he? Die 2e wereldoorlog?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg de Neurenberger wetten maar naast de voorstellen van Wilders over artikel 1 en artikel 23 en zo.
Fijn voor je. Veel succes ermeequote:Dat klopt helemaal. Beetje open deur als je de voorgaande discussie ziet. Ik vind de PVV net zo gevaarlijk en verwerpelijk als en vergelijkbaar met de NSDAP.
Ah. Maar de nieuwe persvoorlichter heeft dus wel die voorstellen gedaan volgens jou?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden hebben van hun leven nog geen nazi-achtige voorstellen gedaan of een partij verdedigd, dan wel daar woordvoerderschap voor gedaan, die dat wel doet. Dus opnieuw zou de vergelijking geen hout snijden.
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah. Maar de nieuwe persvoorlichter heeft dus wel die voorstellen gedaan volgens jou?
quote:een partij verdedigd, dan wel daar woordvoerderschap voor gedaan,
Oh gaan we weer selectief te werk? Jaja, dit is je enige houvast he. Sterk!!!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je?
We only did what we were toldquote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah. Maar de nieuwe persvoorlichter heeft dus wel die voorstellen gedaan volgens jou?
ow shit maakte ik nu net een nazi-vergelijking?quote:
Met alle respect, maar L_V slaat eigenlijk de spijker op de kop. Moslims worden door de PVV-aanhangers op dit forum weggezet als extremisten. Want ja, de islam is immers een extreem geloof dat wordt aangehangen door gekken. Maarja, nu het andersom gebeurt is het plots niet leuk meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dus jij stelt een persvoorlichter van de PVV gelijk aan mensen die joden de gaskamer hebben ingejaagd. Met massamoordenaars. Je bent best wel dom eigenlijk, en triest.
nog steeds overtuigd van haar capaciteiten als persvoorlichter gillette?quote:Moet ik ervaring hebben om mee te doen aan Miss True Beauty?
Nee, u hoeft geen ervaring hebben. Alles wat u nodig hebt is motivatie en een positieve ingesteldheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |