Mijn naam en adres stonden er opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:56 schreef Diconnected het volgende:
Misschien zijn de bloemen verkeerd afgeleverd?
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat jij zoveel Orly's had
Ik heb 50 ChG's en nog 12 onderwegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef Diconnected het volgende:
Hm naja. Van je ouders? Broer?
Ja, die flesjes vielen me het eerste op dus vandaar
Du bist eine FaalHaaz!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 50 ChG's en nog 12 onderweg
Het is pas over een maand he>quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:07 schreef Diconnected het volgende:
Trouwensss ladies. De meet? Misschien beetje concrete plannen maken als Puckzzz ook nog vandaag verschijnt?
Yeah I know. Maar doelde meer op de animo enzoquote:
er is een meet-topic hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah I know. Maar doelde meer op de animo enzo
Die hak helemaal nie gezien niequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is een meet-topic he
Nagelmeet bij Puckzzz in de tuin.
Good luck!! alu folie en alles komt goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mn glitterlak afhalen
wish me luck
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net ChG's bij die poolse ebayer besteld:
Let's do it in 3D
Blk Bila Bong
Blue without U
Limonyte
Je hebt PM!quote:
Mwah, nu staat alles bij elkaar, mensen snappen toch wel dat ze toch mogen snappen ook al zijn ze niet die-hard nagelfanaat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het swaptopic niet gewoon decentraal mag. Want, het is wel fijn als ook niet alleen de die-hards er mee kunnen ruilen
LOSTquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Vervelen is stomIk was Lost aan het kijken...
Op merk! Ik heb t op kleur en ik vind t stomquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef AmyGrace het volgende:
En ik ben er nog steeds niet over uit hoe ik m'n nagelwielen zal gaan lakken
Fail.
Ah klote!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Pffffffff...ik ben net terug uit het ziekenhuis. De score:
2 hechtingen en een blauw ei op mijn kin, een schaafwond onder mijn oog en een zwaar gekneusd kaakgewrichten dat doet PIIJJNNNNNN!!
![]()
Gisteren heel even naar een evenement geweest hier in het centrum. Me keurig gedragen want ik moest eigenlijk werken vandaag. Dus braaf om 11 uur naar huis en maar 6 pilsjes gedronken. Wordt ik bijna van mijn sokken gereden door een scooter! Ik moest uitwijken en daar lag ik face down op de stoepNatuurlijk niet naar de eerste hulp gegaan want ik dat dacht ik alleen maar een sneetje in mijn kin had. Maar vanochtend voelde dat allemaal toch héél anders.....
Ja, ik vind het ook jammer. Moet ik weer op zoek naar een nieuwe leuke serie... Tips?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOST![]()
![]()
![]()
Ik vind t stom dat t voorbij is![]()
Ik zit eraan te denken om die box met alle seizoenen te kopen als die uit is![]()
Hè bah! Sterktequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
2 hechtingen en een blauw ei op mijn kin, een schaafwond onder mijn oog en een zwaar gekneusd kaakgewrichten dat doet PIIJJNNNNNN!!
![]()
Gisteren heel even naar een evenement geweest hier in het centrum. Me keurig gedragen want ik moest eigenlijk werken vandaag. Dus braaf om 11 uur naar huis en maar 6 pilsjes gedronken. Wordt ik bijna van mijn sokken gereden door een scooter! Ik moest uitwijken en daar lag ik face down op de stoepNatuurlijk niet naar de eerste hulp gegaan want ik dat dacht ik alleen maar een sneetje in mijn kin had. Maar vanochtend voelde dat allemaal toch héél anders.....
Kyle XY, One three hill, The OC, 24.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer. Moet ik weer op zoek naar een nieuwe leuke serie... Tips?
Puckzie tochquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Die wijvenseries heb ik of al gezien of ik vind ze niksquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kyle XY, One three hill, The OC, 24.
wijvenseries die wel leuk zijn: SATC (duh), Gossip girl, 90210(de nieuwe)
Zal even nadenken over meer, want deze zijn eigenlijk wel bekend.
Ja, maar op merk lijkt me zo rommelig...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op merk! Ik heb t op kleur en ik vind t stom
CSIquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik spaar de CSI dvd's. Wel alleen Las VegasGrissom
Grissom and Saraquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nu wel! Jeej!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Puckzie toch
heb je al in het swapdoostopic gekeken?
[Show hier je nagels] Nagelswapdoos!
Oh, ik vind NY leuker nu Grissom weg is...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor, wel zelf ophalen dan.quote:
ik ben pas bij seizoen 4quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, ik vind NY leuker nu Grissom weg is...
Hoe heet die ene met die kerel die op de zwarte lijst is gezet van spion ofzo?quote:
ehquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heet die ene met die kerel die op de zwarte lijst is gezet van spion ofzo?
Met zijn moeder en zo'n vrouw
lekker wazig weer
waar ligt jouw grens? Die van mij rekt namelijk steeds verder opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En er is officieel geen redden meer aan. Heb het mooie aantal van 150 lakjes bereikt.
(Doet me denken aan Pokémon. Gotta catch 'm all!)
Dexter & Breaking Bad zijn de beste seriesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kyle XY, One three hill, The OC, 24.
wijvenseries die wel leuk zijn: SATC (duh), Gossip girl, 90210(de nieuwe)
Zal even nadenken over meer, want deze zijn eigenlijk wel bekend.
animal planetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk zelf vooral graag naar verbouwingsprogramma's, animal planet en dingen als 16&pregnant. En flopmodellen
nee ik heb al wel nieuwe afleveringen gezien, maar omdat ik veer gemist had ben ik nu bij het begin op dvd begonnenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh man! zeg dat dan... Heb ik het nu verklapt?
Ja, maar het is op een gegeven moment de hele tijd hetzelfde. Al die uitgemergelde paarden en honden met ingegroeide kettingen...zuchtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar vind ik echt niets aangeef mij maar animal cops, lekker beestjes redden
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar vind ik echt niets aangeef mij maar animal cops, lekker beestjes redden
OOoh stokstaartjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Stokstaartje!
Is een soort soap over een stokstaartjesfamilie
Euhw, ok! Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik heb al wel nieuwe afleveringen gezien, maar omdat ik veer gemist had ben ik nu bij het begin op dvd begonnen![]()
met die neger met hetzelfde gevoel voor humor als Bob Saget.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelof funniest animals of zoiets?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik ook graag zie is dirty jobs met mike rowe. En megastructures.
die presentator is VERSCHRIKKELIJK! zijn grapjes zijn ook dramaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelof funniest animals of zoiets?
gewoon je gympen aanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil mijn teennagels opnieuw lakken want het ziet er nu niet uit. maar ik vind dat altijd een hells karwei en mijn nagels heb ik net gedaan..
quote:
Die ook ja!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
En en en. Seconds from disastermet die reconstructie filmpjes die ze dan 38 keer herhalen.
Have fun!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef Mss het volgende:
OMG, ik heb een vette loonstrook binnen. Nu wil ik falen
Grens? Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar ligt jouw grens? Die van mij rekt namelijk steeds verder op
Ja, bij mij. Zit nu mobiel, maar had er vanmiddag ook last van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:00 schreef Holyme het volgende:
Bah iemand anders bij wie de emotes en de knoppen bovenaan het niet doen trouwens?
Konadjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat te doen met witte nagels als basis?
Achter de duane w was het 17,nogwat. En toen maar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens een goede Hello Kitty stempellak is Psyche Pink van Konad heb er straks een foto van
ik heb gister ook een potje Chanellak vastgehad maar ¤22 wat een geld
Op Schiphol?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Achter de duane w was het 17,nogwat. En toen maar.
omg, die eerste 2 wil ik ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net ChG's bij die poolse ebayer besteld:
Let's do it in 3D
Blk Bila Bong
Blue without U
Limonyte
Omg ,echt heeeeeeeeel tof zegquote:
Oh, ja, kak... dan hadden ze gewoon waarschijnlijk weer niks... bummerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef Mirjam het volgende:
hallo
groetjes vanuit tilburg
nagelwinkeltje was niet zoveel aanmaar wel goed te lopen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:50 schreef miss--moana het volgende:
zoooo ben weer terug van een weekje Aalten! Ben 2 dagen achter elkaar naar duitsland geweest om alleen maar naar de DM te gaanvriendje lief was zo super lief om speciaal daarvoor ernaar toe te rijden en wat een spullen zeg vooral nu ook bij mij thuis
Nu ga ik eerst even van alles bij lezen want heb weer veel gemist!
kwamen jullie nog eik?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, kak... dan hadden ze gewoon waarschijnlijk weer niks... bummer![]()
@Puckzzz: Autsj!!er op!
Zit jij daar voor de kerk?? Zo ja, als ik je zie, zal ik even zwaaien!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij zijn nd'r ook nog wel ff denk ikzit wel vaak bij de webregie, maar zie wel
ja, of in het cafe er direct naastquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zit jij daar voor de kerk?? Zo ja, als ik je zie, zal ik even zwaaien!!
Oeh, Engelse Bulldogs zijn echtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhhhh, ik ben vanmiddag met mijn beste dinnetje naar Poppel geweest, bij een pup kijken... en ja hoor, dinnetje was om, terug naar Tilburg om spullen te kopen, terug naar Poppel om de hond te halen, en toen weer naar huis...
En hij is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cute!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een Engelse Bulldog Pup
![]()
Zo, en nu eten, want ik ben pas net thuis, na hond wegbrengen naar vriendinnetje thuis en boodschappen doen.. Honger!
Imageplate M21quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:44 schreef Mirjam het volgende:
daph, hoe hedde gij die mooie spetters gemaakt?
wat leuk!! die plate wil ik ook nog es bestellenquote:
Welke hadden ze? Octa Gone Wild toevallig?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:45 schreef Mirjam het volgende:
ohja, ik was dus in dat nagelwinkeltje in tilburg
en daar hadden ze nog 2 verschillende kaleidoscopes.
heb niks meegenomen hoor
6,95 voor de liefhebbers die 't willen weten
Ik niet nee, en zij ook niet. Maar hey, het is niet mijn hond... ik ben eigenlijk alleen chauffeur geweest...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, hoeveel ervaring heb jij met engelse bullen? Want da's echt een slechte impulsieve keuze.Ik schrik er zelfs van, en ik schrik niet snel, maar heb het bij dat ras zo vaak mis zien gaan
Ik zou het niet weten... ze hadden een nestje van 4, van hun eigen mama hond, met een hond van een kennis.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh, Engelse Bulldogs zijn echt
maar het klinkt een beetje als een broodfokker. Meestal gaat er een tijdje aan vooraf voordat de fokker je 'goed genoeg' vind als baasje etc.
En begrijp me niet verkeerd, wij hebben Daantje ook zo 'gekocht' maar pas later realiseerde ik me dat het dus echt wel een broodfokker was. Destijds had ik daar nog nooit van gehoord.
oh, het las alsof jij de hond had gekocht. Excusesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik niet nee, en zij ook niet. Maar hey, het is niet mijn hond... ik ben eigenlijk alleen chauffeur geweest...
[..]
Ik zou het niet weten... ze hadden een nestje van 4, van hun eigen mama hond, met een hond van een kennis.
Maar ik weet het echt niet..
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, het las alsof jij de hond had gekocht. Excuses
Ja ik dacht ook dat jij de hond gekocht had vond het al raar want wist dat jij een teckel wou.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckel![]()
verstandigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckel![]()
Dat je dat hebt onthoudenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat jij de hond gekocht had vond het al raar want wist dat jij een teckel wou.
Ahhwwquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Foto's van dus NIET mijn bull!! Maar van een vriendinnetje
Ze was heel even bij ons op bezoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk hondje, en heel veel sterkte voor je vriendin
Ja, 8 mei geborenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
Is dat een puphaha, wat groot al!! Ben eigenlijk altijd opgegroeid met kleine hondenrassen. Maar hij is cute
ja hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Mss het volgende:
Lekker
Ik heb helaas geen bier in huis. SQ mag ik bij je op bezoek komen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wilde eerst vragen wie van de twee Lindy is, maar gezien de nagellak is dat waarschijnlijk een overbodige vraag
Gooi alles eruit! Hier mag hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:06 schreef kieskleurig het volgende:
Swappen is leuk hoor, maar sommige mensen maken het wel erg lastig om aardig te blijven![]()
Niet dat jullie iets aan deze mededeling hebben, maar moest ff wat mua frustraties kwijt![]()
Puppie
Ze willen te veel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:06 schreef kieskleurig het volgende:
Swappen is leuk hoor, maar sommige mensen maken het wel erg lastig om aardig te blijven![]()
Niet dat jullie iets aan deze mededeling hebben, maar moest ff wat mua frustraties kwijt![]()
Puppie
Dit dus, ze wil 2 CG lakjes van mij hebben en wil er een 1 lakje vergelijkbaar met Essence hier tegenover stellen. En dan maar niet snappen dat ik dat dus geen swap vindquote:
Sommige meiden zijn inderdaad lastig om een deal mee te sluitenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:06 schreef kieskleurig het volgende:
Puppie
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dit dus, ze wil 2 CG lakjes van mij hebben en wil er een 1 lakje vergelijkbaar met Essence hier tegenover stellen. En dan maar niet snappen dat ik dat dus geen swap vind
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dit dus, ze wil 2 CG lakjes van mij hebben en wil er een 1 lakje vergelijkbaar met Essence hier tegenover stellen. En dan maar niet snappen dat ik dat dus geen swap vind
YES IK GA BESTELLENquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
Oh, trouwens, Vintage Vixen is nu wel beschikbaar op TD voor de liefhebber
En nu ga ik slapen, wekker weer om 4:15
Fijne avond allemaal
Ik ga falenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
Fijne avond allemaal
Prijs zegt mij normaal ook weinig, ik heb liever een erg leuk lakje voor een lakje dat ik toch niet zal gebruiken. Maar toen ik een lakje uit haar swaplist voorstelde kreeg ik meteen een verontwaardigd berichtje dat dat een heel duur en HTF lakje is. We hebben het hier over Here today Aragon tomorrow suedequote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef mirannie het volgende:
[..]dat is niet netjes!!
Moet zeggen dat ik weinig naar prijs kijk, maar toch in ieder geval naar aantallen. Ik bedoel, een goedkoop lakje daar kan voor jou heel veel beteken, vooral ook omdat het hier niet te krijgen is. Die purple medaillion die ik vanmiddag postte kost bijvoorbeeld maar 3 dollar, Catrice prijs dus eigenlijk, maar voor mij heel wat meer waard dan Catrice
*steekt vingers in oren en zingt heel hard LALALALALALALA*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
Fijne avond allemaal
Misschien moet je d'r even het linkje van TD sturenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Prijs zegt mij normaal ook weinig, ik heb liever een erg leuk lakje voor een lakje dat ik toch niet zal gebruiken. Maar toen ik een lakje uit haar swaplist voorstelde kreeg ik meteen een verontwaardigd berichtje dat dat een heel duur en HTF lakje is. We hebben het hier over Here today Aragon tomorrow suede![]()
Dan veranderd het voor mij toch ook wel hoor, dan is het mij duidelijk dat ze zelf iets "waardevols" zoekt en daar zo min mogelijk voor terug wil sturen.
Mijn ervaring met TD, in elk geval met treatments, DS-jes en 4-packs mini, is dat ze het uit de verpakking halen en die er los bij doen. Je kan dus gewoon 9 lakjes bestellen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
mmm je hebt ook die 6 packs, ze zijn even duur als de potjes los kopen ... zouden er dan nog wat opi lakjes in de doos bijkunnen? of moet ik er mar 2 pakketjes van maken met allebei 1 6pack en dan bij allebei nog wat losse opi lakjes
wat een faalmaand!
oke dank! met 12 lakjes worden het dus toch 2 pakketjes. alhoewel ik ze niet allemaal geweldig vind van de vintage vixen collectie ...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn ervaring met TD, in elk geval met treatments, DS-jes en 4-packs mini, is dat ze het uit de verpakking halen en die er los bij doen. Je kan dus gewoon 9 lakjes bestellen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef vamperotica het volgende:
als ik op TD ga kijken ben ik over een paar uur een heel stuk armer....
Mmmm kids eten... mooie nagellakjes... kermis.... mooie nagellakjes... Ach.. t wordt van de week toch veuls te warm vor de kermis... Zwembad hoeft ook nie, ik pleur ze wel in een emmer water... T gras moet nog gemaaid... zou dat als sla door kunnen gaan?
Vind je ze niet mooi?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga lekker helemaal niks bestellen van de VV
Niet uniek genoegquote:
Mijn tieten hebben er al op gestaan, nu zijn andere aan de beurtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef vamperotica het volgende:
Doe es door kletsen.. Of tieten showen.. Ik moet nog tot 23.30 aan den telefoon hangen... en puberjongetjes plagen begint te vervelen
de mijne ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn tieten hebben er al op gestaan, nu zijn andere aan de beurt
Nu willen wij kijken naar andermans tietenquote:
Kun je kipfiletjes plakkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
En mijn tieten zijn verdwenen sorry valt weinig te showen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga wel drmen over tieten... slaap lekekr dames!
I know how you feel !quote:
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebbenquote:
Mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebben
Klagen mag weleens héquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebben
quote:
Geniaalquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen; wij hebben net domino een andere wending gegeven (steentjes op de kop, hoger/lager? En dan omdraaien.. Verkeerd? Zuipen!)jullie zijn welkom
zuipenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen; wij hebben net domino een andere wending gegeven (steentjes op de kop, hoger/lager? En dan omdraaien.. Verkeerd? Zuipen!)jullie zijn welkom
Wij hadden 5 minuten geleden 1 liter bessenjenever met zn 4en, nu niet ineens niet meerquote:
ach je typt nog netjes dus niemand heeft t doorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hadden 5 minuten geleden 1 liter bessenjenever met zn 4en, nu niet ineens niet meerhet is verdampt!
quote:Op zondag 18 juli 2010 04:19 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n sociaal leven is kapot.Iemand waarvan ik vertrouwde dat ze d'r bek zou houden is tegen de grootste roddelaar ooit gaan praten. Kut.
Hopelijk vinden ze het te onwaarschijnlijk om waar te zijn...
Ja, snap helemaal wat je bedoelt!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Prijs zegt mij normaal ook weinig, ik heb liever een erg leuk lakje voor een lakje dat ik toch niet zal gebruiken. Maar toen ik een lakje uit haar swaplist voorstelde kreeg ik meteen een verontwaardigd berichtje dat dat een heel duur en HTF lakje is. We hebben het hier over Here today Aragon tomorrow suede![]()
Dan veranderd het voor mij toch ook wel hoor, dan is het mij duidelijk dat ze zelf iets "waardevols" zoekt en daar zo min mogelijk voor terug wil sturen.
Ik vind 7 uur ook vroegquote:
Allemaal??quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net de vintage vixens al besteld, hopelijk dinsdag binnen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef vamperotica het volgende:
als ik op TD ga kijken ben ik over een paar uur een heel stuk armer....
Mmmm kids eten... mooie nagellakjes... kermis.... mooie nagellakjes... Ach.. t wordt van de week toch veuls te warm vor de kermis... Zwembad hoeft ook nie, ik pleur ze wel in een emmer water... T gras moet nog gemaaid... zou dat als sla door kunnen gaan?
Helemaal mee eens!! Vind ze ook niet mega bijzonder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet uniek genoegMoet selectiever zijn, want 1. Mijn Helmer is vol 2. Ik heb momenteel geen baan dus niet zoveel te besteden
Very nice!!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Verveling.Morgen steentjes erop gooien.
LOL (moest serieus hard op lachen, klant keek me meteen raar aanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
CG-Foxy
CG-Goin' My Way?
CG-Swing Baby
CG-Bogie
CG-Midnight Mission
CG-Emerald Fitzgerald
CG-Jitterbug
OPI-DS reflection
CCL-Volt of Light
Falerd
ben ik nou heel gemeen als ik zeg dat tnt op maandag geen pakketjes bezorgt?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
maandag komt hopelijk td pakketje binnen
Waarom zouden ze dat niet doen??? Ik ontvang vaak genoeg TNT op maandag....quote:Op zondag 18 juli 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben ik nou heel gemeen als ik zeg dat tnt op maandag geen pakketjes bezorgt?
Een gastje tekent die op aanvraagquote:Op zondag 18 juli 2010 09:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar komen trouwens al die vage getekende ava's vandaan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
@mirannie, allemaal ja. Het thema, de namen, ik ben zo enorm gek op die periode en alles er omheen, hoe kon ik weigeren?
Dat zeg ik ja...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4 hier
http://shop.ebay.nl/ideacosmetics/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg, die eerste 2 wil ik ook!
hebbie een linkje van die Poolse ebay-er?
Ik kliktequote:Op zondag 18 juli 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/ideacosmetics/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
Met andere dingen is ze wel heel snelquote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Kakzooi, weer een gezeik met Let's Do It In 3-D.. Besteld bij beautybyelke.be 13-07 maar sindsdien he-le-maal niets gehoord, zelfs geen bestelbevestiging! Ik d'r gemaild hoe het zat etcetera, natuurlijk geen antwoord maar ze is wel online op twitterZUCHT. Gelukkig met PayPal betaald.
Heb je haar al op twitter aangesproken?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Kakzooi, weer een gezeik met Let's Do It In 3-D.. Besteld bij beautybyelke.be 13-07 maar sindsdien he-le-maal niets gehoord, zelfs geen bestelbevestiging! Ik d'r gemaild hoe het zat etcetera, natuurlijk geen antwoord maar ze is wel online op twitterZUCHT. Gelukkig met PayPal betaald.
Jezus het zit je ook niet mee hequote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Hm dan ga ik eens kijken of ik Particulière kan scorenquote:Op zondag 18 juli 2010 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jep! Dus als ik er zaterdag weer langskom ga ik kijken of ze Paradoxal hebben.
*smelt*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Foto's van dus NIET mijn bull!! Maar van een vriendinnetje
Ze was heel even bij ons op bezoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee manquote:
Jup, vandaag maar eens gedaanquote:
Neequote:
Ik vond z'n hoofd al zo bekend!!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee man
doe jody bernal liet nogal lang op zich wachten
om half 3 lag ik in bed![]()
ohja, die man waar je gisteren aan vroeg waar ik was, en die ontkende een fokker te zijn?
da's mah boyfriend dus
mja, stinkerd is 'tquote:Op zondag 18 juli 2010 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vond z'n hoofd al zo bekend!!Die had ik toen bij jou thuis dus even gezien... ik ben slecht in mensen onthouden
Kak wel dat je pas zo laat kon gaan...
Inderdaad!! Assquote:Op zondag 18 juli 2010 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, stinkerd is 't
en ja, da's jammer.
werd wel om 1 uur pas wakker, dat scheelt
alleen doet alles wel knetterveel pijn nu, maarja.
dagje lekker rustig aan doen maar
Ja, dat weet ik wel!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:34 schreef Mirjam het volgende:
ja, standje héél relax.
oh lindy, jij weet dat natuurlijk wel.
is roze maandag leuk? de moeite waard om weer te gaan?
ik twijfel nog een beetje vanwege de lichamelijk gesteldheid enzo
Het is maar 22 graden?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:06 schreef PartyHardy het volgende:
Ik lig buiten in de zon maar het is bijna niet te doen.. echt bloedjeheet!
Hier 27 (zuiden)quote:
Hier is het ook zo warmquote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hier 27 (zuiden)maar staat geen wind en lig op een zwarte stretcher met een hete laptop op schoot
Ik zit maar een slordige 10 KM verderop en kan het beamenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hier 27 (zuiden)maar staat geen wind en lig op een zwarte stretcher met een hete laptop op schoot
4 km maar;) Jaa ik was daar ook!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit maar een slordige 10 KM verderop en kan het beamen
Vanmiddag ff lekker het centrum in. Slokdarm festival
Alain Clark zoog big time trouwens. Hij kan wel goed zingen maar hij raffelde echt ff zo'n populairiteits showtje af vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |