oh, het las alsof jij de hond had gekocht. Excusesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik niet nee, en zij ook niet. Maar hey, het is niet mijn hond... ik ben eigenlijk alleen chauffeur geweest...
[..]
Ik zou het niet weten... ze hadden een nestje van 4, van hun eigen mama hond, met een hond van een kennis.
Maar ik weet het echt niet..
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, het las alsof jij de hond had gekocht. Excuses
Ja ik dacht ook dat jij de hond gekocht had vond het al raar want wist dat jij een teckel wou.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckel![]()
verstandigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckel![]()
Dat je dat hebt onthoudenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat jij de hond gekocht had vond het al raar want wist dat jij een teckel wou.
Ahhwwquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Foto's van dus NIET mijn bull!! Maar van een vriendinnetje
Ze was heel even bij ons op bezoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk hondje, en heel veel sterkte voor je vriendin
Ja, 8 mei geborenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
Is dat een puphaha, wat groot al!! Ben eigenlijk altijd opgegroeid met kleine hondenrassen. Maar hij is cute
ja hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Mss het volgende:
Lekker
Ik heb helaas geen bier in huis. SQ mag ik bij je op bezoek komen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wilde eerst vragen wie van de twee Lindy is, maar gezien de nagellak is dat waarschijnlijk een overbodige vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |