Goedemorgen!! Live vanaf Skippy

Ja, ik heb terug gelezen, moet toch wat doen op werk met zeer weinig klandizie
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:[..]
Prijs zegt mij normaal ook weinig, ik heb liever een erg leuk lakje voor een lakje dat ik toch niet zal gebruiken. Maar toen ik een lakje uit haar swaplist voorstelde kreeg ik meteen een verontwaardigd berichtje dat dat een heel duur en HTF lakje is. We hebben het hier over Here today Aragon tomorrow suede
Dan veranderd het voor mij toch ook wel hoor, dan is het mij duidelijk dat ze zelf iets "waardevols" zoekt en daar zo min mogelijk voor terug wil sturen.
Ja, snap helemaal wat je bedoelt!!
quote:
Ik vind 7 uur ook vroeg

Maar ja, voor werk moet ik soms gewoon vroeg op. Gelukkig heb ik een kind wat nog nooit geprobeerd heeft voor 7 uur op te staan, half 9 is meer haar gebruikelijke tijd, dus nu het vakantie is, kan ik op mijn vrije dagen wel gewoon uitslapen.
quote:
Allemaal??
Ik twijfel nog, maar geloof niet dat er iets bij zit wat ik super geweldig fantastisch vind.
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef vamperotica het volgende:als ik op TD ga kijken ben ik over een paar uur een heel stuk armer....
Mmmm kids eten... mooie nagellakjes... kermis.... mooie nagellakjes... Ach.. t wordt van de week toch veuls te warm vor de kermis... Zwembad hoeft ook nie, ik pleur ze wel in een emmer water... T gras moet nog gemaaid... zou dat als sla door kunnen gaan?
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef Daph_ het volgende:[..]
Niet uniek genoeg

Moet selectiever zijn, want 1. Mijn Helmer is vol 2. Ik heb momenteel geen baan dus niet zoveel te besteden
Helemaal mee eens!! Vind ze ook niet mega bijzonder.
quote:
Very nice!!
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:Voor de mensen die zich vervelen; wij hebben net domino een andere wending gegeven (steentjes op de kop, hoger/lager? En dan omdraaien.. Verkeerd? Zuipen!)

jullie zijn welkom
LOL (moest serieus hard op lachen, klant keek me meteen raar aan

)
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef Mss het volgende:CG-Foxy
CG-Goin' My Way?
CG-Swing Baby
CG-Bogie
CG-Midnight Mission
CG-Emerald Fitzgerald
CG-Jitterbug
OPI-DS reflection