Vind je ze niet mooi?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga lekker helemaal niks bestellen van de VV
Niet uniek genoegquote:
Mijn tieten hebben er al op gestaan, nu zijn andere aan de beurtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef vamperotica het volgende:
Doe es door kletsen.. Of tieten showen.. Ik moet nog tot 23.30 aan den telefoon hangen... en puberjongetjes plagen begint te vervelen
de mijne ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn tieten hebben er al op gestaan, nu zijn andere aan de beurt
Nu willen wij kijken naar andermans tietenquote:
Kun je kipfiletjes plakkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
En mijn tieten zijn verdwenen sorry valt weinig te showen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga wel drmen over tieten... slaap lekekr dames!
I know how you feel !quote:
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebbenquote:
Mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebben
Klagen mag weleens héquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebben
quote:
Geniaalquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen; wij hebben net domino een andere wending gegeven (steentjes op de kop, hoger/lager? En dan omdraaien.. Verkeerd? Zuipen!)jullie zijn welkom
zuipenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen; wij hebben net domino een andere wending gegeven (steentjes op de kop, hoger/lager? En dan omdraaien.. Verkeerd? Zuipen!)jullie zijn welkom
Wij hadden 5 minuten geleden 1 liter bessenjenever met zn 4en, nu niet ineens niet meerquote:
ach je typt nog netjes dus niemand heeft t doorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hadden 5 minuten geleden 1 liter bessenjenever met zn 4en, nu niet ineens niet meerhet is verdampt!
quote:Op zondag 18 juli 2010 04:19 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n sociaal leven is kapot.Iemand waarvan ik vertrouwde dat ze d'r bek zou houden is tegen de grootste roddelaar ooit gaan praten. Kut.
Hopelijk vinden ze het te onwaarschijnlijk om waar te zijn...
Ja, snap helemaal wat je bedoelt!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Prijs zegt mij normaal ook weinig, ik heb liever een erg leuk lakje voor een lakje dat ik toch niet zal gebruiken. Maar toen ik een lakje uit haar swaplist voorstelde kreeg ik meteen een verontwaardigd berichtje dat dat een heel duur en HTF lakje is. We hebben het hier over Here today Aragon tomorrow suede![]()
Dan veranderd het voor mij toch ook wel hoor, dan is het mij duidelijk dat ze zelf iets "waardevols" zoekt en daar zo min mogelijk voor terug wil sturen.
Ik vind 7 uur ook vroegquote:
Allemaal??quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net de vintage vixens al besteld, hopelijk dinsdag binnen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef vamperotica het volgende:
als ik op TD ga kijken ben ik over een paar uur een heel stuk armer....
Mmmm kids eten... mooie nagellakjes... kermis.... mooie nagellakjes... Ach.. t wordt van de week toch veuls te warm vor de kermis... Zwembad hoeft ook nie, ik pleur ze wel in een emmer water... T gras moet nog gemaaid... zou dat als sla door kunnen gaan?
Helemaal mee eens!! Vind ze ook niet mega bijzonder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet uniek genoegMoet selectiever zijn, want 1. Mijn Helmer is vol 2. Ik heb momenteel geen baan dus niet zoveel te besteden
Very nice!!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Verveling.Morgen steentjes erop gooien.
LOL (moest serieus hard op lachen, klant keek me meteen raar aanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
CG-Foxy
CG-Goin' My Way?
CG-Swing Baby
CG-Bogie
CG-Midnight Mission
CG-Emerald Fitzgerald
CG-Jitterbug
OPI-DS reflection
CCL-Volt of Light
Falerd
ben ik nou heel gemeen als ik zeg dat tnt op maandag geen pakketjes bezorgt?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
maandag komt hopelijk td pakketje binnen
Waarom zouden ze dat niet doen??? Ik ontvang vaak genoeg TNT op maandag....quote:Op zondag 18 juli 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben ik nou heel gemeen als ik zeg dat tnt op maandag geen pakketjes bezorgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |