Vind je ze niet mooi?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga lekker helemaal niks bestellen van de VV
Niet uniek genoegquote:
Mijn tieten hebben er al op gestaan, nu zijn andere aan de beurtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef vamperotica het volgende:
Doe es door kletsen.. Of tieten showen.. Ik moet nog tot 23.30 aan den telefoon hangen... en puberjongetjes plagen begint te vervelen
de mijne ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn tieten hebben er al op gestaan, nu zijn andere aan de beurt
Nu willen wij kijken naar andermans tietenquote:
Kun je kipfiletjes plakkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
En mijn tieten zijn verdwenen sorry valt weinig te showen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga wel drmen over tieten... slaap lekekr dames!
I know how you feel !quote:
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebbenquote:
Mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebben
Klagen mag weleens héquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, klagen dat we ons vervelen maar dan nergens zin in hebben
quote:
Geniaalquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen; wij hebben net domino een andere wending gegeven (steentjes op de kop, hoger/lager? En dan omdraaien.. Verkeerd? Zuipen!)jullie zijn welkom
zuipenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen; wij hebben net domino een andere wending gegeven (steentjes op de kop, hoger/lager? En dan omdraaien.. Verkeerd? Zuipen!)jullie zijn welkom
Wij hadden 5 minuten geleden 1 liter bessenjenever met zn 4en, nu niet ineens niet meerquote:
ach je typt nog netjes dus niemand heeft t doorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hadden 5 minuten geleden 1 liter bessenjenever met zn 4en, nu niet ineens niet meerhet is verdampt!
quote:Op zondag 18 juli 2010 04:19 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n sociaal leven is kapot.Iemand waarvan ik vertrouwde dat ze d'r bek zou houden is tegen de grootste roddelaar ooit gaan praten. Kut.
Hopelijk vinden ze het te onwaarschijnlijk om waar te zijn...
Ja, snap helemaal wat je bedoelt!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Prijs zegt mij normaal ook weinig, ik heb liever een erg leuk lakje voor een lakje dat ik toch niet zal gebruiken. Maar toen ik een lakje uit haar swaplist voorstelde kreeg ik meteen een verontwaardigd berichtje dat dat een heel duur en HTF lakje is. We hebben het hier over Here today Aragon tomorrow suede![]()
Dan veranderd het voor mij toch ook wel hoor, dan is het mij duidelijk dat ze zelf iets "waardevols" zoekt en daar zo min mogelijk voor terug wil sturen.
Ik vind 7 uur ook vroegquote:
Allemaal??quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net de vintage vixens al besteld, hopelijk dinsdag binnen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef vamperotica het volgende:
als ik op TD ga kijken ben ik over een paar uur een heel stuk armer....
Mmmm kids eten... mooie nagellakjes... kermis.... mooie nagellakjes... Ach.. t wordt van de week toch veuls te warm vor de kermis... Zwembad hoeft ook nie, ik pleur ze wel in een emmer water... T gras moet nog gemaaid... zou dat als sla door kunnen gaan?
Helemaal mee eens!! Vind ze ook niet mega bijzonder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet uniek genoegMoet selectiever zijn, want 1. Mijn Helmer is vol 2. Ik heb momenteel geen baan dus niet zoveel te besteden
Very nice!!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Verveling.Morgen steentjes erop gooien.
LOL (moest serieus hard op lachen, klant keek me meteen raar aanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
CG-Foxy
CG-Goin' My Way?
CG-Swing Baby
CG-Bogie
CG-Midnight Mission
CG-Emerald Fitzgerald
CG-Jitterbug
OPI-DS reflection
CCL-Volt of Light
Falerd
ben ik nou heel gemeen als ik zeg dat tnt op maandag geen pakketjes bezorgt?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
maandag komt hopelijk td pakketje binnen
Waarom zouden ze dat niet doen??? Ik ontvang vaak genoeg TNT op maandag....quote:Op zondag 18 juli 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben ik nou heel gemeen als ik zeg dat tnt op maandag geen pakketjes bezorgt?
Een gastje tekent die op aanvraagquote:Op zondag 18 juli 2010 09:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar komen trouwens al die vage getekende ava's vandaan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
@mirannie, allemaal ja. Het thema, de namen, ik ben zo enorm gek op die periode en alles er omheen, hoe kon ik weigeren?
Dat zeg ik ja...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4 hier
http://shop.ebay.nl/ideacosmetics/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg, die eerste 2 wil ik ook!
hebbie een linkje van die Poolse ebay-er?
Ik kliktequote:Op zondag 18 juli 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/ideacosmetics/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
Met andere dingen is ze wel heel snelquote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Kakzooi, weer een gezeik met Let's Do It In 3-D.. Besteld bij beautybyelke.be 13-07 maar sindsdien he-le-maal niets gehoord, zelfs geen bestelbevestiging! Ik d'r gemaild hoe het zat etcetera, natuurlijk geen antwoord maar ze is wel online op twitterZUCHT. Gelukkig met PayPal betaald.
Heb je haar al op twitter aangesproken?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Kakzooi, weer een gezeik met Let's Do It In 3-D.. Besteld bij beautybyelke.be 13-07 maar sindsdien he-le-maal niets gehoord, zelfs geen bestelbevestiging! Ik d'r gemaild hoe het zat etcetera, natuurlijk geen antwoord maar ze is wel online op twitterZUCHT. Gelukkig met PayPal betaald.
Jezus het zit je ook niet mee hequote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Hm dan ga ik eens kijken of ik Particulière kan scorenquote:Op zondag 18 juli 2010 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jep! Dus als ik er zaterdag weer langskom ga ik kijken of ze Paradoxal hebben.
*smelt*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Foto's van dus NIET mijn bull!! Maar van een vriendinnetje
Ze was heel even bij ons op bezoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee manquote:
Jup, vandaag maar eens gedaanquote:
Neequote:
Ik vond z'n hoofd al zo bekend!!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee man
doe jody bernal liet nogal lang op zich wachten
om half 3 lag ik in bed![]()
ohja, die man waar je gisteren aan vroeg waar ik was, en die ontkende een fokker te zijn?
da's mah boyfriend dus
mja, stinkerd is 'tquote:Op zondag 18 juli 2010 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vond z'n hoofd al zo bekend!!Die had ik toen bij jou thuis dus even gezien... ik ben slecht in mensen onthouden
Kak wel dat je pas zo laat kon gaan...
Inderdaad!! Assquote:Op zondag 18 juli 2010 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, stinkerd is 't
en ja, da's jammer.
werd wel om 1 uur pas wakker, dat scheelt
alleen doet alles wel knetterveel pijn nu, maarja.
dagje lekker rustig aan doen maar
Ja, dat weet ik wel!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:34 schreef Mirjam het volgende:
ja, standje héél relax.
oh lindy, jij weet dat natuurlijk wel.
is roze maandag leuk? de moeite waard om weer te gaan?
ik twijfel nog een beetje vanwege de lichamelijk gesteldheid enzo
Het is maar 22 graden?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:06 schreef PartyHardy het volgende:
Ik lig buiten in de zon maar het is bijna niet te doen.. echt bloedjeheet!
Hier 27 (zuiden)quote:
Hier is het ook zo warmquote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hier 27 (zuiden)maar staat geen wind en lig op een zwarte stretcher met een hete laptop op schoot
Ik zit maar een slordige 10 KM verderop en kan het beamenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hier 27 (zuiden)maar staat geen wind en lig op een zwarte stretcher met een hete laptop op schoot
4 km maar;) Jaa ik was daar ook!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit maar een slordige 10 KM verderop en kan het beamen
Vanmiddag ff lekker het centrum in. Slokdarm festival
Alain Clark zoog big time trouwens. Hij kan wel goed zingen maar hij raffelde echt ff zo'n populairiteits showtje af vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |