Een gastje tekent die op aanvraagquote:Op zondag 18 juli 2010 09:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar komen trouwens al die vage getekende ava's vandaan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
@mirannie, allemaal ja. Het thema, de namen, ik ben zo enorm gek op die periode en alles er omheen, hoe kon ik weigeren?
Dat zeg ik ja...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4 hier
http://shop.ebay.nl/ideacosmetics/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg, die eerste 2 wil ik ook!
hebbie een linkje van die Poolse ebay-er?
Ik kliktequote:Op zondag 18 juli 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/ideacosmetics/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
Met andere dingen is ze wel heel snelquote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Kakzooi, weer een gezeik met Let's Do It In 3-D.. Besteld bij beautybyelke.be 13-07 maar sindsdien he-le-maal niets gehoord, zelfs geen bestelbevestiging! Ik d'r gemaild hoe het zat etcetera, natuurlijk geen antwoord maar ze is wel online op twitterZUCHT. Gelukkig met PayPal betaald.
Heb je haar al op twitter aangesproken?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Kakzooi, weer een gezeik met Let's Do It In 3-D.. Besteld bij beautybyelke.be 13-07 maar sindsdien he-le-maal niets gehoord, zelfs geen bestelbevestiging! Ik d'r gemaild hoe het zat etcetera, natuurlijk geen antwoord maar ze is wel online op twitterZUCHT. Gelukkig met PayPal betaald.
Jezus het zit je ook niet mee hequote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Hm dan ga ik eens kijken of ik Particulière kan scorenquote:Op zondag 18 juli 2010 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jep! Dus als ik er zaterdag weer langskom ga ik kijken of ze Paradoxal hebben.
*smelt*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Foto's van dus NIET mijn bull!! Maar van een vriendinnetje
Ze was heel even bij ons op bezoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |