Achter de duane w was het 17,nogwat. En toen maar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens een goede Hello Kitty stempellak is Psyche Pink van Konad heb er straks een foto van
ik heb gister ook een potje Chanellak vastgehad maar ¤22 wat een geld
Op Schiphol?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Achter de duane w was het 17,nogwat. En toen maar.
omg, die eerste 2 wil ik ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net ChG's bij die poolse ebayer besteld:
Let's do it in 3D
Blk Bila Bong
Blue without U
Limonyte
Omg ,echt heeeeeeeeel tof zegquote:
Oh, ja, kak... dan hadden ze gewoon waarschijnlijk weer niks... bummerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef Mirjam het volgende:
hallo
groetjes vanuit tilburg
nagelwinkeltje was niet zoveel aanmaar wel goed te lopen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:50 schreef miss--moana het volgende:
zoooo ben weer terug van een weekje Aalten! Ben 2 dagen achter elkaar naar duitsland geweest om alleen maar naar de DM te gaanvriendje lief was zo super lief om speciaal daarvoor ernaar toe te rijden en wat een spullen zeg vooral nu ook bij mij thuis
Nu ga ik eerst even van alles bij lezen want heb weer veel gemist!
kwamen jullie nog eik?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, kak... dan hadden ze gewoon waarschijnlijk weer niks... bummer![]()
@Puckzzz: Autsj!!er op!
Zit jij daar voor de kerk?? Zo ja, als ik je zie, zal ik even zwaaien!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij zijn nd'r ook nog wel ff denk ikzit wel vaak bij de webregie, maar zie wel
ja, of in het cafe er direct naastquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zit jij daar voor de kerk?? Zo ja, als ik je zie, zal ik even zwaaien!!
Oeh, Engelse Bulldogs zijn echtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhhhh, ik ben vanmiddag met mijn beste dinnetje naar Poppel geweest, bij een pup kijken... en ja hoor, dinnetje was om, terug naar Tilburg om spullen te kopen, terug naar Poppel om de hond te halen, en toen weer naar huis...
En hij is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cute!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een Engelse Bulldog Pup
![]()
Zo, en nu eten, want ik ben pas net thuis, na hond wegbrengen naar vriendinnetje thuis en boodschappen doen.. Honger!
Imageplate M21quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:44 schreef Mirjam het volgende:
daph, hoe hedde gij die mooie spetters gemaakt?
wat leuk!! die plate wil ik ook nog es bestellenquote:
Welke hadden ze? Octa Gone Wild toevallig?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:45 schreef Mirjam het volgende:
ohja, ik was dus in dat nagelwinkeltje in tilburg
en daar hadden ze nog 2 verschillende kaleidoscopes.
heb niks meegenomen hoor
6,95 voor de liefhebbers die 't willen weten
Ik niet nee, en zij ook niet. Maar hey, het is niet mijn hond... ik ben eigenlijk alleen chauffeur geweest...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, hoeveel ervaring heb jij met engelse bullen? Want da's echt een slechte impulsieve keuze.Ik schrik er zelfs van, en ik schrik niet snel, maar heb het bij dat ras zo vaak mis zien gaan
Ik zou het niet weten... ze hadden een nestje van 4, van hun eigen mama hond, met een hond van een kennis.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh, Engelse Bulldogs zijn echt
maar het klinkt een beetje als een broodfokker. Meestal gaat er een tijdje aan vooraf voordat de fokker je 'goed genoeg' vind als baasje etc.
En begrijp me niet verkeerd, wij hebben Daantje ook zo 'gekocht' maar pas later realiseerde ik me dat het dus echt wel een broodfokker was. Destijds had ik daar nog nooit van gehoord.
oh, het las alsof jij de hond had gekocht. Excusesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik niet nee, en zij ook niet. Maar hey, het is niet mijn hond... ik ben eigenlijk alleen chauffeur geweest...
[..]
Ik zou het niet weten... ze hadden een nestje van 4, van hun eigen mama hond, met een hond van een kennis.
Maar ik weet het echt niet..
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, het las alsof jij de hond had gekocht. Excuses
Ja ik dacht ook dat jij de hond gekocht had vond het al raar want wist dat jij een teckel wou.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckel![]()
verstandigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen bull, ik wil een teckel![]()
Dat je dat hebt onthoudenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat jij de hond gekocht had vond het al raar want wist dat jij een teckel wou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |