Mijn naam en adres stonden er opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:56 schreef Diconnected het volgende:
Misschien zijn de bloemen verkeerd afgeleverd?
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat jij zoveel Orly's had
Ik heb 50 ChG's en nog 12 onderwegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef Diconnected het volgende:
Hm naja. Van je ouders? Broer?
Ja, die flesjes vielen me het eerste op dus vandaar
Du bist eine FaalHaaz!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 50 ChG's en nog 12 onderweg
Het is pas over een maand he>quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:07 schreef Diconnected het volgende:
Trouwensss ladies. De meet? Misschien beetje concrete plannen maken als Puckzzz ook nog vandaag verschijnt?
Yeah I know. Maar doelde meer op de animo enzoquote:
er is een meet-topic hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah I know. Maar doelde meer op de animo enzo
Die hak helemaal nie gezien niequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is een meet-topic he
Nagelmeet bij Puckzzz in de tuin.
Good luck!! alu folie en alles komt goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mn glitterlak afhalen
wish me luck
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net ChG's bij die poolse ebayer besteld:
Let's do it in 3D
Blk Bila Bong
Blue without U
Limonyte
Je hebt PM!quote:
Mwah, nu staat alles bij elkaar, mensen snappen toch wel dat ze toch mogen snappen ook al zijn ze niet die-hard nagelfanaat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het swaptopic niet gewoon decentraal mag. Want, het is wel fijn als ook niet alleen de die-hards er mee kunnen ruilen
LOSTquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Vervelen is stomIk was Lost aan het kijken...
Op merk! Ik heb t op kleur en ik vind t stomquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef AmyGrace het volgende:
En ik ben er nog steeds niet over uit hoe ik m'n nagelwielen zal gaan lakken
Fail.
Ah klote!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Pffffffff...ik ben net terug uit het ziekenhuis. De score:
2 hechtingen en een blauw ei op mijn kin, een schaafwond onder mijn oog en een zwaar gekneusd kaakgewrichten dat doet PIIJJNNNNNN!!
![]()
Gisteren heel even naar een evenement geweest hier in het centrum. Me keurig gedragen want ik moest eigenlijk werken vandaag. Dus braaf om 11 uur naar huis en maar 6 pilsjes gedronken. Wordt ik bijna van mijn sokken gereden door een scooter! Ik moest uitwijken en daar lag ik face down op de stoepNatuurlijk niet naar de eerste hulp gegaan want ik dat dacht ik alleen maar een sneetje in mijn kin had. Maar vanochtend voelde dat allemaal toch héél anders.....
Ja, ik vind het ook jammer. Moet ik weer op zoek naar een nieuwe leuke serie... Tips?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOST![]()
![]()
![]()
Ik vind t stom dat t voorbij is![]()
Ik zit eraan te denken om die box met alle seizoenen te kopen als die uit is![]()
Hè bah! Sterktequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
2 hechtingen en een blauw ei op mijn kin, een schaafwond onder mijn oog en een zwaar gekneusd kaakgewrichten dat doet PIIJJNNNNNN!!
![]()
Gisteren heel even naar een evenement geweest hier in het centrum. Me keurig gedragen want ik moest eigenlijk werken vandaag. Dus braaf om 11 uur naar huis en maar 6 pilsjes gedronken. Wordt ik bijna van mijn sokken gereden door een scooter! Ik moest uitwijken en daar lag ik face down op de stoepNatuurlijk niet naar de eerste hulp gegaan want ik dat dacht ik alleen maar een sneetje in mijn kin had. Maar vanochtend voelde dat allemaal toch héél anders.....
Kyle XY, One three hill, The OC, 24.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer. Moet ik weer op zoek naar een nieuwe leuke serie... Tips?
Puckzie tochquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Die wijvenseries heb ik of al gezien of ik vind ze niksquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kyle XY, One three hill, The OC, 24.
wijvenseries die wel leuk zijn: SATC (duh), Gossip girl, 90210(de nieuwe)
Zal even nadenken over meer, want deze zijn eigenlijk wel bekend.
Ja, maar op merk lijkt me zo rommelig...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op merk! Ik heb t op kleur en ik vind t stom
CSIquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik spaar de CSI dvd's. Wel alleen Las VegasGrissom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |