nee ik heb al wel nieuwe afleveringen gezien, maar omdat ik veer gemist had ben ik nu bij het begin op dvd begonnenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh man! zeg dat dan... Heb ik het nu verklapt?
Ja, maar het is op een gegeven moment de hele tijd hetzelfde. Al die uitgemergelde paarden en honden met ingegroeide kettingen...zuchtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar vind ik echt niets aangeef mij maar animal cops, lekker beestjes redden
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar vind ik echt niets aangeef mij maar animal cops, lekker beestjes redden
OOoh stokstaartjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Stokstaartje!
Is een soort soap over een stokstaartjesfamilie
Euhw, ok! Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik heb al wel nieuwe afleveringen gezien, maar omdat ik veer gemist had ben ik nu bij het begin op dvd begonnen![]()
met die neger met hetzelfde gevoel voor humor als Bob Saget.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelof funniest animals of zoiets?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik ook graag zie is dirty jobs met mike rowe. En megastructures.
die presentator is VERSCHRIKKELIJK! zijn grapjes zijn ook dramaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelof funniest animals of zoiets?
gewoon je gympen aanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil mijn teennagels opnieuw lakken want het ziet er nu niet uit. maar ik vind dat altijd een hells karwei en mijn nagels heb ik net gedaan..
quote:
Die ook ja!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
En en en. Seconds from disastermet die reconstructie filmpjes die ze dan 38 keer herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |