Grissom and Saraquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik spaar de CSI dvd's. Wel alleen Las VegasGrissom
Nu wel! Jeej!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Puckzie toch
heb je al in het swapdoostopic gekeken?
[Show hier je nagels] Nagelswapdoos!
Oh, ik vind NY leuker nu Grissom weg is...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik spaar de CSI dvd's. Wel alleen Las VegasGrissom
Ja hoor, wel zelf ophalen dan.quote:
ik ben pas bij seizoen 4quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, ik vind NY leuker nu Grissom weg is...
Hoe heet die ene met die kerel die op de zwarte lijst is gezet van spion ofzo?quote:
ehquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heet die ene met die kerel die op de zwarte lijst is gezet van spion ofzo?
Met zijn moeder en zo'n vrouw
lekker wazig weer
waar ligt jouw grens? Die van mij rekt namelijk steeds verder opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En er is officieel geen redden meer aan. Heb het mooie aantal van 150 lakjes bereikt.
(Doet me denken aan Pokémon. Gotta catch 'm all!)
Dexter & Breaking Bad zijn de beste seriesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kyle XY, One three hill, The OC, 24.
wijvenseries die wel leuk zijn: SATC (duh), Gossip girl, 90210(de nieuwe)
Zal even nadenken over meer, want deze zijn eigenlijk wel bekend.
animal planetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk zelf vooral graag naar verbouwingsprogramma's, animal planet en dingen als 16&pregnant. En flopmodellen
nee ik heb al wel nieuwe afleveringen gezien, maar omdat ik veer gemist had ben ik nu bij het begin op dvd begonnenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh man! zeg dat dan... Heb ik het nu verklapt?
Ja, maar het is op een gegeven moment de hele tijd hetzelfde. Al die uitgemergelde paarden en honden met ingegroeide kettingen...zuchtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar vind ik echt niets aangeef mij maar animal cops, lekker beestjes redden
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar vind ik echt niets aangeef mij maar animal cops, lekker beestjes redden
OOoh stokstaartjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Stokstaartje!
Is een soort soap over een stokstaartjesfamilie
Euhw, ok! Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik heb al wel nieuwe afleveringen gezien, maar omdat ik veer gemist had ben ik nu bij het begin op dvd begonnen![]()
met die neger met hetzelfde gevoel voor humor als Bob Saget.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelof funniest animals of zoiets?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik ook graag zie is dirty jobs met mike rowe. En megastructures.
die presentator is VERSCHRIKKELIJK! zijn grapjes zijn ook dramaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Aah dat kijk ik ook vaak als ik me verveelof funniest animals of zoiets?
gewoon je gympen aanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil mijn teennagels opnieuw lakken want het ziet er nu niet uit. maar ik vind dat altijd een hells karwei en mijn nagels heb ik net gedaan..
quote:
Die ook ja!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
En en en. Seconds from disastermet die reconstructie filmpjes die ze dan 38 keer herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |