Hardstikkequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef hamkaastosti het volgende:
hardstikke mooi! stuur eens een kaartje!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef nattermann het volgende:
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Alsof ze geen voorbinddildo's binnensmokkelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef Golaso het volgende:
Een voordeel: als je een zeepje laat vallen kun je niet van achter worden genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
Naam graag, dan houden wij je wel uit handen van politie.Dan komt de FOK! knokploeg wel ff bij hem langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chill gewoon. Waarschijnlijk wilde hij gewoon van zijn online identiteiten af en/of had ie door dat iemand op z'n account zat. Je kan heel makkelijk je accounts cancelen. Ik zou me niet zo druk maken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:25 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was toen nog heel jong en dacht van als ik bijvoorbeeld de naam van doutzen kroes gebruik als forumnaam dan springt er toch ook niemand, maar dit is blijkbaar toch ernstig.
Hoezo meevallen? Zooo eng, want 6 maandjes terug had ik zijn naam ook gegoogled en toen bestond alles nog nu plots alles weg! Ik zweer dit is het werk van de politie. Denken jullie dat ik gearresteerd wordt? Voor onrechtmatig gebruik van naam?
Interpol is inderdaad vaak erg serieus met zulke nare internetsituaties.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben geen tiener meer. Heb nu een vriend die super leuk is! En wil die niet kwijtraken wanneer de politie en de ME en interpol zometeen voor de deur staan
Z'n naam staat nu toch al op internet, kan je het zo goed hier even vertellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben geen tiener meer. Heb nu een vriend die super leuk is! En wil die niet kwijtraken wanneer de politie en de ME en interpol zometeen voor de deur staan
En de FBI en CIA ook niet te vergeten. Oh ja en de Russische geheime dienst is er ook bij en speciaal voor de gelegenheid is de STASI weer in het leven geroepen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik zou nog even snel afscheidseks met hem hebben voor de zekerheid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:25 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Hoezo meevallen? Zooo eng, want 6 maandjes terug had ik zijn naam ook gegoogled en toen bestond alles nog nu plots alles weg! Ik zweer dit is het werk van de politie. Denken jullie dat ik gearresteerd wordt? Voor onrechtmatig gebruik van naam?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
TS zoek hulp.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Rim hem ook ff goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou nog even snel afscheidseks met hem hebben voor de zekerheid.
ff voor de zekerheid, voordat je 'm ineens aanpastquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
zo hee, Interpol nog wel... en waarom zouden die in jou geïnteresseerd zijn?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ja en? Als ze voor de deur staan ga ik niet liegen. Heb geen moord/diefstal gepleegd of drugs gebruikt. EEEEEEEEEENNNNN WAT WORD IK VERDACHT? Heb niets gemeens geschreven! En ik gebruikte zijn naam wel maar schreef nooit iets over hem persoonlijk! Hij was toen geloof ik 22 maar ik schreef dat die 28 was...dus
Hey hoer. Ga je vriend neuken en laat dit forum voor wat het is. Veel succes.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
en dan lacht de politie keihard en stuurt je door naar teh internet policequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
Dat zou ik doen ja, en de politie heeft die accounts verwijderd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
of naar de care bearsquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en dan lacht de politie keihard en stuurt je door naar teh internet police
Ik had uit pure razernij je huis in de fik gestoken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
ik zou lachen en even tegen bijv. Twitter zeggen of ze het account willen verwijderen als er een foto op staat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
ER. KOMT. GEEN. POLITIE. EN NU STIL.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleidenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
ok, groetjesquote:
Je moet haar geen valse hoop geven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleiden.
Ik heb ergere dingen gedaan en heb ook niks gehoord. De politie is toch te druk met verkeersboetes
De cybercrime divisie van de Landelijke Politiediensten ja. Dus je hebt je flink in de nesten gewerkt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
De politie mag dit helemaal niet, het was waarschijnlijk de CIA.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
als je niet luisteren wil...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
ILLUMINATIE. ALIENS. REPTILLIANS. GANS DEN RAMBAM EN DE RITSRATS ER OOK NOG BIJ ALS HET EVEN KAN. DAT.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:
![]()
[..]
Gauw!!!! Vlucht!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet haar geen valse hoop geven.
Ze moet zich indekken en wel zo snel mogelijk.
Precies. TS heeft aangegeven dat er ook met MySpace accounts is gerommeld, dus naast de KLPD heeft ze nu ook de NSA en CIA achter zich aan. TS is fuckedquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De politie mag dit helemaal niet, het was waarschijnlijk de CIA.
Zelfs als die tekst er niet stond, dat kan de politie gewoon afdwingen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT BETEKENT DIT:
Je IP-adres is . Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Dus stel ik had met zijn voor en achternaam hier een account geopend dan was er nu volledige medewerking aan justitie
Rechten studie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar ik had nog zoveeeeeeeeeeeeel plannen! Wou binnen 3 jaar mijn rechten studie afronden en was van plan te beginnen met het zoeken naar een bijbaantje en wou starten met autorijles en ik wou later in Irak gaan wonen en nu is alles kapot![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben trouwens wel een keer door de politie gebeld omdat ik met hyvesaccounts had gereld, maar toen ik beloofde dat ik het niet meer zou doen had het geen gevolgen. Hopen dat ze voor jou ook zo schappelijk zijn TS.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar ik had nog zoveeeeeeeeeeeeel plannen! Wou binnen 3 jaar mijn rechten studie afronden en was van plan te beginnen met het zoeken naar een bijbaantje en wou starten met autorijles en ik wou later in Irak gaan wonen en nu is alles kapot![]()
![]()
klopt. We zullen aan je blijven denken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
Misschien kun je worden uitgewisseld met een Iraakse gevangenisquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
Hans Klokquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef nicolesoufi het volgende:
Ongeloofwaardig of niet feit is en blijft ik had gewoon op naam van een levend persoon accounts aangemaakt op forums + myspace + linkedin de berichten op naam van die accounts zijn plots bijna allemaal verdwenen en de myspace geeft dit aan:
Ongeldige vriend-ID.
Deze gebruiker heeft zijn/haar lidmaatschap opgezegd, of zijn account is verwijderd.
Nu is mijn vraag hoe kan dat allemaal verdwijnen?
FOK MAG NOG WEL???????????quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef mtx1680 het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN HET IS EEN COMPLOT ALLE NAMEN OP HET INTERNET WORDEN GEWIST DOOR DE POLITIE EN JE KUNT ER NIKS AAN DOEN EN OP EEN DAG STAAT DE POLITIE VOOR JE DEUR EN DAN WORD JE ZELF OOK GEWIST TRAP ER NIET IN EN BEGIN NIET AAN HYVES MYSPACE OF LINKEDIN DOE HET NIET IK WAARSCHUW JE BEGIN ER NIET MEE!!!1!!
Vast een dyslecticus, want zo'n lange tekst is het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Kwalberto het volgende:
Ik ken iemand die hier 5 jaar voor heeft gezeten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Trollface. het volgende:
TS trolt.
hahhHHAHAHAHHAHH EGT WAAR JOH????????? NOU DAT WSS NIEMAND DOOR MAN BBEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT !!!!quote:
Ja, het is wat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hahhHHAHAHAHHAHH EGT WAAR JOH????????? NOU DAT WSS NIEMAND DOOR MAN BBEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT !!!!
TS ZEG AUB DAT JE DIT NIET HEBT GEDAAN!! Een vriend van me deed dat ook ooit bij zijn ex omdat ze hem had gedumpt en van de een op de andere dag was hij van de aardbodem vedwenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Stephen_Dedalus luister goed stel jouw echte naam is Rafael van der Robben oke?
Ik besluit hier op forum fok een account naam aan te maken op Rafael van der Robben vervolgens schrijf ik dingen als:
Ik ben op zoek naar een leuk meisje. Ik zie er heel leuk uit blablabla. Bovendien maak ik een linkedin account aan op naam van jou dus Rafael van der Robben waarin ik bijvoorbeeld schrijf dat je ook een paar jaar als pimp ofzo hebt gewerkt (heb trouwens niet zoiets geschreven in realiteit maar stel gewoon). WAT DOE JE DAN? Je ouders googlen je misschien en dan kunnen ze dat allemaal lezen. Dus ook jij zal naar de politie toe stappen. En tja ik zal dan ofwel een miljoen aan jou moeten betalen voor laster dan wel 20 jaar cel.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:02 schreef Aestivate het volgende:
Niet je eigen naam op het internetz gebruiken, hoe_kún_je???????????
20 jaar brommen, minimaal.
Gast, rot toch op. Moordenaars en verkrachters komen nog weg met 60 uur schoffelen, denk je dat er iemand zich druk maakt met wat er wel of niet op internet wordt geplaatst?
OMG ZIE JE HET PROBLEEM DAN NIET?!?!?!?!??!?!?! Je kan nu aanklachten krijgen voor identiteitsdiefstal omdat er ook mensen zijn die leningen afsluiten op andere namenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nee heb niets negatiefs geschreven over hem. Ik deed hem alleen overkomen alsof hij zich zelf heel aantrekkelijk vond (tja wraak) meer niet.
Je heb al die berichten gewist dus maak dat de rechter maar wijs!!!!!!!11!!!11!!1quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nee heb niets negatiefs geschreven over hem. Ik deed hem alleen overkomen alsof hij zich zelf heel aantrekkelijk vond (tja wraak) meer niet.
Ja sorry dit is te stom voor woorden.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef nicolesoufi het volgende:
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________!
Mijn piek is kwijt
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Je suis Charlie Sheen
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:Was het een buitenlander? Omdat Wilders zijn partij nu zo groot is worden misdaden tegenover buitenlanders 3x zo zwaar bestraft, BEL SLINKSE SJONNIE NU HET NOG KANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij geen anus ofzo dat je zo uit je bek stinkt.
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:EN DIT VIND JIJ NIET ERG!!!!?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege de namen die je voor zijn ouders hebt gebruikt,wel hopen dat hij daar geen aanklacht over indient. Laster van zijn oudersquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo buitenlander? Ik had dat geschreven onder zijn naam dus en tja zo spreekten de leerlingen op mijn school (zowel de vmbo'ers als de havisten en de gymnasium-ers ).
Wil jij bij mij komen schuilenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
De namen van zijn ouders zijn nep! Alle namen zijn nep behalve de naam van die jongen zelf niet die ik dus nooit meer ergens opschrijf ook niet hier. Maar kijk je zegt het zelf hij kan dus wel een aanklacht indienen voor laster dat ik zijn naam gebruikte
Dat kan? Dat heeft hij al lang gedaan joh! Ik zou zorgen dat je zo snel mogelijk weg komt!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
De namen van zijn ouders zijn nep! Alle namen zijn nep behalve de naam van die jongen zelf niet die ik dus nooit meer ergens opschrijf ook niet hier. Maar kijk je zegt het zelf hij kan dus wel een aanklacht indienen voor laster dat ik zijn naam gebruikte
OK DAN ROT JE MAAR WEG IN DEL CEL ONDANKBAAR STUK VRETEN!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
heb nu geen animo voor dat soort gestoei ik ben bang
Spraken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo buitenlander? Ik had dat geschreven onder zijn naam dus en tja zo spreekten de leerlingen op mijn school (zowel de vmbo'ers als de havisten en de gymnasium-ers ).
Ik wel hoor. Maar je gaat niet op m'n aanbieding in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef nicolesoufi het volgende:
Heeft niemand dan medelijden met me? Ik voel me zoo bang. Ik lig al 6 nachten wakker in bed te denken zal ik het aan mijn ouders vertellen of weglopen
OH OH HET WAS EEN BUITENLANDER, TS BEREID JE VOOR OP MINSTENS 30 JAARquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
IK BEN DOODmaar in mijn defense het is niet zijn echte foto! op zijn naam en opleiding en naam van zijn broer na is alles fake.
Too late, vannacht zullen ze je van je bed lichten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef nicolesoufi het volgende:
Iedereen die mij heeft gequote remove!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef nicolesoufi het volgende:
Eeeh is Starman89 mooi? Want die gaat dus mee de cel in nu.
Hebben ze die toen niet opgepakt? Kan mij wel zoiets herinneren van het journaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef yvonne het volgende:
Zo'n geval hebben we eerder gehad, in 2003 ofzo,
nooit meer iets van die user gehoord
Yup die was opgepakt, en daarna werd het verdacht stilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hebben ze die toen niet opgepakt? Kan mij wel zoiets herinneren van het journaal.
Hij pleegt toch geen laster? dat deed jij alleenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:21 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Alleen jij bent admin! Ik bedoel doen jullie er niets aan wanneer een lid de voor en achternaam van iemand hier schrijft? Zoals Starman89 hier boven?
TS heb niks tegen je voor de duidelijkheid maar waarom kom je telkens weer over als een troll? weet je wat dat isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:17 schreef nicolesoufi het volgende:
ben zoooooooooo bang!
Nolok Babu is koning, smatje. Hoezo ga je haten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
foto is nep! alles is nep. denk je trouwens echt dat ik op dat jongetje zou vallen! Dat is een zanger uit bangladesh nolok babu winnaar van de idols uit bangladesh. Alleen de naam had ik niet moeten schrijven
Weten we allang joh.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef nicolesoufi het volgende:
alles is nep.
Bedankt voor de informatie en mijn excuses voor mijn onwetendheidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:23 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Kwalberto nogmaals laster = schrijven van iemands naam dus van een levend persoon op internet. Je mag bijvoorbeeld niet jezelf sylviemeis noemen..
Jan de Vries.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:23 schreef nicolesoufi het volgende:
laster = schrijven van iemands naam dus van een levend persoon op internet.
Naar ik begrijpquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef NotYou het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees anders even terug luie draak
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Kan je de naam PMen heeft de TS toch niet doorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef Starman89 het volgende:
Meh, TS is echt bang (stuurt wanhopige PM), en omdat ik niet wil dat ze extra lang de bak in draait, heb ik toch maar de naam van die gozer weggehaald![]()
Scheelt je om precies te zijn 2 jaar TBS en dwangverpleging. Ben wel bang dat je die drie jaar nog uit moet zitten, daar kunnen we hier op Fok helaas niks voor je betekenen
Klik op mijn link eerder in het topic.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je de naam PMen heeft de TS toch niet door
Checkedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klik op mijn link eerder in het topic.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Bedankt waarvoor? Ze kunnen je echt niet onder die celstraf uit helpen hoor
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik kijk stiekem wel mee hoor. Lange leve de TVP-knop.
24592 seconden vanaf nuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:05 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
erg he aardbei? hoe lang duurt het voordat de politie/deurwaarder op de stoep staat?
Nee debiel, dan stap je naar de Twitter moderators, wtf moet de politie voor je doen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Jaa of je gaat beter naakt rondrennen op straat dan hier om aandacht schreeuwen:')quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
geef je echte naam eens...dan maak ik er een twitter mee en dan schrijf ik daarop dat je gay bent. en het boeit niet hoe vaak je ze vraagt te verwijderen zal telkens nieuwe maken.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:30 schreef heroftw het volgende:
nicolesoufi! 1 ding wil ik eerst ff van je weten: waarom start je dit topic met ''. Wil je aandacht? JA! Was gewoon meteen begonnen met 'het verhaal'.
En ff wat je hebt gedaan. Die gozer heeft gewoon naar MySpace, Hyves, Facebook, LinkedIn etc contact gezocht en aangegeven dat die accounts niet op zijn naam staan, maar wel voor hem zijn bedoelt. Dus dat hij niet die persoon is. Die sites reageren daarop door de accounts te sluiten.
En ja, als de politie jou zo interessant vindt om je IP-adres te achterhalen kunnen zij dat. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is je ouders verwittigen en het daarmee laten. Ik denk namelijk dat er iets meer probleempjes zijn dan verliefde tieners die af en toe iets niet verstandigs uithalen.
En zeg het gewoon tegen je ouders. Zij zullen alleen maar reageren dat je stom en dom bent geweest, en dat ze hopen dat je ervan hebt geleerd. Niets meer..
Dus stel je niet, want als de politie je zou willen arresteren hadden ze dat meteen al gedaan. Wachten ze echt geen week mee hoor. Waarom zouden ze..
Zo klaar nu!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees anders even terug luie draak
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ja, hier is die.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
Thanx, maar het is niet boeiend dus. Ik had minimaal een moord verwacht TS.quote:
Inderdaad ze is gewoon een beetje paranoiaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Thanx, maar het is niet boeiend dus. Ik had minimaal een moord verwacht TS.
Niet tegen je ouders zeggen TS anders zijn zij ook medeplichtigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:30 schreef heroftw het volgende:
nicolesoufi! 1 ding wil ik eerst ff van je weten: waarom start je dit topic met 'ik ga dood'. Wil je aandacht? JA! Was gewoon meteen begonnen met 'het verhaal'.
En ff wat je hebt gedaan. Die gozer heeft gewoon naar MySpace, Hyves, Facebook, LinkedIn etc contact gezocht en aangegeven dat die accounts niet op zijn naam staan, maar wel voor hem zijn bedoelt. Dus dat hij niet die persoon is. Die sites reageren daarop door de accounts te sluiten.
En ja, als de politie jou zo interessant vindt om je IP-adres te achterhalen kunnen zij dat. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is je ouders verwittigen en het daarmee laten. Ik denk namelijk dat er iets meer probleempjes zijn dan verliefde tieners die af en toe iets niet verstandigs uithalen.
En zeg het gewoon tegen je ouders. Zij zullen alleen maar reageren dat je stom en dom bent geweest, en dat ze hopen dat je ervan hebt geleerd. Niets meer..
Dus stel je niet, want als de politie je zou willen arresteren hadden ze dat meteen al gedaan. Wachten ze echt geen week mee hoor. Waarom zouden ze..
Zo klaar nu!
De snelste methode is door geld te geven aan Nigeriaanse mensen die je geld beloven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zou je vingertoppen afschuren, al je pc's en telefoons weggooien, al het geld wat je hebt cash opnemen en zien dat je zo snel mogelijk in een of andere Afrikaanse dictatuur terecht komt. Alleen dat kan je redden!
Ik zou wat aan je paranoia laten doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
je bent zelf troll![]()
Het is vakantie en ik zit nu op de uni in het computerlokaal alle berichtjes zo goed mogelijk te verwijderen (die nog niet weg waren). Natuurlijk zinloos, want de google cache blijft bestaan![]()
En waarom op de uni? Tja thuis heeft de politie 100% mijn computer getapt.
Zoals vannacht al eerder is gemeld, zo'n vaart zal het allemaal niet lopen. En als dit het enige is wat je op je kerfstok hebt dan zal je computer thuis ook niet getapt worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo paranoia? ik heb echt berichtjes geschreven hoor...die nu plots sinds een weekje alleen nog in google cache te zien zijn. Er zal in ieder geval iets gebeuren al is dat op grond van het burgerlijk recht in de zin van laster. Tja dan mag ik zometeen geld gaan betalen.
Laster staat als verboden delict omschreven in het wetboek van strafrecht, het is geen burgerlijk recht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo paranoia? ik heb echt berichtjes geschreven hoor...die nu plots sinds een weekje alleen nog in google cache te zien zijn. Er zal in ieder geval iets gebeuren al is dat op grond van het burgerlijk recht in de zin van laster. Tja dan mag ik zometeen geld gaan betalen.
Laat ze eerst maar eens aantonen dat het laster is ...quote:
En dan nog, zo'n straf zou proportioneel veel te zwaar zijn in vergelijking met wat zij deed. Geen officier van justitie zal hier tijd aan verspillen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens aantonen dat het laster is ...
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ben nu op de uni dus wie weet is de deurwaarderof politie al langsgeweest.
Ik denk trouwens de deurwaarder, want de OvJ zal natuurlijk gaan dagvaarden...en mocht de OvJ geen zin hebben daarin is er natuurlijk altijd nog boek 1 BW recht op naam en hoe er met vervalsing wordt omgegaan dus een dikke boete zal ik wel meemaken.
Er is niemand bij de deur geweest en er zal ook niemand komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ben nu op de uni dus wie weet is de deurwaarderof politie al langsgeweest.
Ik denk trouwens de deurwaarder, want de OvJ zal natuurlijk gaan dagvaarden...en mocht de OvJ geen zin hebben daarin is er natuurlijk altijd nog boek 1 BW recht op naam en hoe er met vervalsing wordt omgegaan dus een dikke boete zal ik wel meemaken.
Als je zo paranoia bent, kan je beter gewoon zelf even bij de politie langsgaan en jezelf aangevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:45 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Weet je het maakt niet uit, ik wil alleen niet dat mijn ouders er achter komen
Jij doet nu ook iets illegaalsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Skonk het volgende:
Persoonlijk vind ik het maar raar dat dit topic open is. TS heeft duidelijk iets illegaals gedaan, en vraagt ons om hulp om onder zijn of haar straf uit te komen.
Ik denk dat ik maar eens een TR maak
quote:Het plaatsen van een topicreport
Het is een trend om in een topic te melden wat een kuttopic het wel niet is. Hoewel dit in veel gevallen terecht is, is dit een ontwikkeling die wij liever niet zien. Als je een topic ziet waar naar jouw mening een slotje op moet of waarin je zaken ziet gebeuren die volgens jou niet door de beugel kunnen, gebruik dan de topicreport. Bovenin elk topic, rechts van de titel zit dit icoontje: . Als je daar op klikt kan je een report plaatsen dat enkel voor mods zichtbaar is. Wij als mods zien in de index van KLB bij een topic met een report hetzelfde opvallende teken, wij weten dan dat er met dat topic iets aan de hand is en we kunnen er snel naar kijken.
Neuh hoor, ten hoogste 2 jaar cel.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef Skonk het volgende:
TR gedaan, maar blijkbaar zijn de moderators hier net zo crimineel. Ik ga zometeen de politie bellen, want dit vind ik echt niet kunnen
Geef jezelf aan, dan heb je een schoon geweten.quote:
Je weet best wat je verkeerd hebt gedaan, en zulke dingen horen niet op Fokquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT HEB IK HIER VERKEERD GEDAAN DAN?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Help!
Welke dingen???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je weet best wat je verkeerd hebt gedaan, en zulke dingen horen niet op Fok
Je hebt iemands gegevens gebruikt om hem of haar zwart te maken op internet, en vraagt hier hoe je onder je straf zou uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Welke dingen???Neeeeeeeeeeeeeeee niet bellen anders kan ik niet meer naar huis.
Hoezo onnodig? Als dit bij jou gebeurde zou je toch ook willen dat ik de politie bel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Maak haar nou niet onnodig bang Skonk.
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heb net ff gebeld, mn pa werkt bij de Internet Criminal Polizei ( ICP)
En deze internet uitwassen zijn ze tegenwoordig zeer streng op aan t straffen...
Nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoezo onnodig? Als dit bij jou gebeurde zou je toch ook willen dat ik de politie bel?
Nu probeer je ons ook al om te kopen, de zaken stapelen zich opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.
Ok, ik ga niet bellen. Wat krijg ik van je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.
Ik wil niet meer naar huis. Zelfs al belt hij niet ik weet zeker dat er een dagvaarding komt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.
Komt er niet, dat zei ik toch al tegen je. Er. Komt. Verdomme. Niks.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik wil niet meer naar huis. Zelfs al belt hij niet ik weet zeker dat er een dagvaarding komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |