quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef nicolesoufi het volgende:
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:Was het een buitenlander? Omdat Wilders zijn partij nu zo groot is worden misdaden tegenover buitenlanders 3x zo zwaar bestraft, BEL SLINKSE SJONNIE NU HET NOG KANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij geen anus ofzo dat je zo uit je bek stinkt.
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:EN DIT VIND JIJ NIET ERG!!!!?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege de namen die je voor zijn ouders hebt gebruikt,wel hopen dat hij daar geen aanklacht over indient. Laster van zijn oudersquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo buitenlander? Ik had dat geschreven onder zijn naam dus en tja zo spreekten de leerlingen op mijn school (zowel de vmbo'ers als de havisten en de gymnasium-ers ).
Wil jij bij mij komen schuilenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
De namen van zijn ouders zijn nep! Alle namen zijn nep behalve de naam van die jongen zelf niet die ik dus nooit meer ergens opschrijf ook niet hier. Maar kijk je zegt het zelf hij kan dus wel een aanklacht indienen voor laster dat ik zijn naam gebruikte
Dat kan? Dat heeft hij al lang gedaan joh! Ik zou zorgen dat je zo snel mogelijk weg komt!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
De namen van zijn ouders zijn nep! Alle namen zijn nep behalve de naam van die jongen zelf niet die ik dus nooit meer ergens opschrijf ook niet hier. Maar kijk je zegt het zelf hij kan dus wel een aanklacht indienen voor laster dat ik zijn naam gebruikte
OK DAN ROT JE MAAR WEG IN DEL CEL ONDANKBAAR STUK VRETEN!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
heb nu geen animo voor dat soort gestoei ik ben bang
Spraken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo buitenlander? Ik had dat geschreven onder zijn naam dus en tja zo spreekten de leerlingen op mijn school (zowel de vmbo'ers als de havisten en de gymnasium-ers ).
Ik wel hoor. Maar je gaat niet op m'n aanbieding in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef nicolesoufi het volgende:
Heeft niemand dan medelijden met me? Ik voel me zoo bang. Ik lig al 6 nachten wakker in bed te denken zal ik het aan mijn ouders vertellen of weglopen
OH OH HET WAS EEN BUITENLANDER, TS BEREID JE VOOR OP MINSTENS 30 JAARquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |