Vast een dyslecticus, want zo'n lange tekst is het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Kwalberto het volgende:
Ik ken iemand die hier 5 jaar voor heeft gezeten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Trollface. het volgende:
TS trolt.
hahhHHAHAHAHHAHH EGT WAAR JOH????????? NOU DAT WSS NIEMAND DOOR MAN BBEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT !!!!quote:
Ja, het is wat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hahhHHAHAHAHHAHH EGT WAAR JOH????????? NOU DAT WSS NIEMAND DOOR MAN BBEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT !!!!
TS ZEG AUB DAT JE DIT NIET HEBT GEDAAN!! Een vriend van me deed dat ook ooit bij zijn ex omdat ze hem had gedumpt en van de een op de andere dag was hij van de aardbodem vedwenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Stephen_Dedalus luister goed stel jouw echte naam is Rafael van der Robben oke?
Ik besluit hier op forum fok een account naam aan te maken op Rafael van der Robben vervolgens schrijf ik dingen als:
Ik ben op zoek naar een leuk meisje. Ik zie er heel leuk uit blablabla. Bovendien maak ik een linkedin account aan op naam van jou dus Rafael van der Robben waarin ik bijvoorbeeld schrijf dat je ook een paar jaar als pimp ofzo hebt gewerkt (heb trouwens niet zoiets geschreven in realiteit maar stel gewoon). WAT DOE JE DAN? Je ouders googlen je misschien en dan kunnen ze dat allemaal lezen. Dus ook jij zal naar de politie toe stappen. En tja ik zal dan ofwel een miljoen aan jou moeten betalen voor laster dan wel 20 jaar cel.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:02 schreef Aestivate het volgende:
Niet je eigen naam op het internetz gebruiken, hoe_kún_je???????????
20 jaar brommen, minimaal.
Gast, rot toch op. Moordenaars en verkrachters komen nog weg met 60 uur schoffelen, denk je dat er iemand zich druk maakt met wat er wel of niet op internet wordt geplaatst?
OMG ZIE JE HET PROBLEEM DAN NIET?!?!?!?!??!?!?! Je kan nu aanklachten krijgen voor identiteitsdiefstal omdat er ook mensen zijn die leningen afsluiten op andere namenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nee heb niets negatiefs geschreven over hem. Ik deed hem alleen overkomen alsof hij zich zelf heel aantrekkelijk vond (tja wraak) meer niet.
Je heb al die berichten gewist dus maak dat de rechter maar wijs!!!!!!!11!!!11!!1quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nee heb niets negatiefs geschreven over hem. Ik deed hem alleen overkomen alsof hij zich zelf heel aantrekkelijk vond (tja wraak) meer niet.
Ja sorry dit is te stom voor woorden.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef nicolesoufi het volgende:
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________!
Mijn piek is kwijt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef nicolesoufi het volgende:
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Je suis Charlie Sheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |