Ik had uit pure razernij je huis in de fik gestoken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
ik zou lachen en even tegen bijv. Twitter zeggen of ze het account willen verwijderen als er een foto op staat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
ER. KOMT. GEEN. POLITIE. EN NU STIL.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleidenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
ok, groetjesquote:
Je moet haar geen valse hoop geven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleiden.
Ik heb ergere dingen gedaan en heb ook niks gehoord. De politie is toch te druk met verkeersboetes
De cybercrime divisie van de Landelijke Politiediensten ja. Dus je hebt je flink in de nesten gewerkt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
De politie mag dit helemaal niet, het was waarschijnlijk de CIA.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
als je niet luisteren wil...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
ILLUMINATIE. ALIENS. REPTILLIANS. GANS DEN RAMBAM EN DE RITSRATS ER OOK NOG BIJ ALS HET EVEN KAN. DAT.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:
![]()
[..]
Gauw!!!! Vlucht!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet haar geen valse hoop geven.
Ze moet zich indekken en wel zo snel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |