Z'n naam staat nu toch al op internet, kan je het zo goed hier even vertellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben geen tiener meer. Heb nu een vriend die super leuk is! En wil die niet kwijtraken wanneer de politie en de ME en interpol zometeen voor de deur staan
En de FBI en CIA ook niet te vergeten. Oh ja en de Russische geheime dienst is er ook bij en speciaal voor de gelegenheid is de STASI weer in het leven geroepen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben geen tiener meer. Heb nu een vriend die super leuk is! En wil die niet kwijtraken wanneer de politie en de ME en interpol zometeen voor de deur staan
Ik zou nog even snel afscheidseks met hem hebben voor de zekerheid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:25 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Hoezo meevallen? Zooo eng, want 6 maandjes terug had ik zijn naam ook gegoogled en toen bestond alles nog nu plots alles weg! Ik zweer dit is het werk van de politie. Denken jullie dat ik gearresteerd wordt? Voor onrechtmatig gebruik van naam?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
TS zoek hulp.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Rim hem ook ff goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou nog even snel afscheidseks met hem hebben voor de zekerheid.
ff voor de zekerheid, voordat je 'm ineens aanpastquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
zo hee, Interpol nog wel... en waarom zouden die in jou geïnteresseerd zijn?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ja en? Als ze voor de deur staan ga ik niet liegen. Heb geen moord/diefstal gepleegd of drugs gebruikt. EEEEEEEEEENNNNN WAT WORD IK VERDACHT? Heb niets gemeens geschreven! En ik gebruikte zijn naam wel maar schreef nooit iets over hem persoonlijk! Hij was toen geloof ik 22 maar ik schreef dat die 28 was...dus
Hey hoer. Ga je vriend neuken en laat dit forum voor wat het is. Veel succes.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
en dan lacht de politie keihard en stuurt je door naar teh internet policequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
Dat zou ik doen ja, en de politie heeft die accounts verwijderd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
of naar de care bearsquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en dan lacht de politie keihard en stuurt je door naar teh internet police
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |