Hardstikkequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef hamkaastosti het volgende:
hardstikke mooi! stuur eens een kaartje!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef nattermann het volgende:
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Iedereen gaat dood.
Alsof ze geen voorbinddildo's binnensmokkelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef Golaso het volgende:
Een voordeel: als je een zeepje laat vallen kun je niet van achter worden genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
Naam graag, dan houden wij je wel uit handen van politie.Dan komt de FOK! knokploeg wel ff bij hem langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chill gewoon. Waarschijnlijk wilde hij gewoon van zijn online identiteiten af en/of had ie door dat iemand op z'n account zat. Je kan heel makkelijk je accounts cancelen. Ik zou me niet zo druk maken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:25 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was toen nog heel jong en dacht van als ik bijvoorbeeld de naam van doutzen kroes gebruik als forumnaam dan springt er toch ook niemand, maar dit is blijkbaar toch ernstig.
Hoezo meevallen? Zooo eng, want 6 maandjes terug had ik zijn naam ook gegoogled en toen bestond alles nog nu plots alles weg! Ik zweer dit is het werk van de politie. Denken jullie dat ik gearresteerd wordt? Voor onrechtmatig gebruik van naam?
Interpol is inderdaad vaak erg serieus met zulke nare internetsituaties.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben geen tiener meer. Heb nu een vriend die super leuk is! En wil die niet kwijtraken wanneer de politie en de ME en interpol zometeen voor de deur staan
Z'n naam staat nu toch al op internet, kan je het zo goed hier even vertellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben geen tiener meer. Heb nu een vriend die super leuk is! En wil die niet kwijtraken wanneer de politie en de ME en interpol zometeen voor de deur staan
En de FBI en CIA ook niet te vergeten. Oh ja en de Russische geheime dienst is er ook bij en speciaal voor de gelegenheid is de STASI weer in het leven geroepen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik zou nog even snel afscheidseks met hem hebben voor de zekerheid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:25 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Hoezo meevallen? Zooo eng, want 6 maandjes terug had ik zijn naam ook gegoogled en toen bestond alles nog nu plots alles weg! Ik zweer dit is het werk van de politie. Denken jullie dat ik gearresteerd wordt? Voor onrechtmatig gebruik van naam?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
TS zoek hulp.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Rim hem ook ff goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou nog even snel afscheidseks met hem hebben voor de zekerheid.
ff voor de zekerheid, voordat je 'm ineens aanpastquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
zo hee, Interpol nog wel... en waarom zouden die in jou geïnteresseerd zijn?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef nicolesoufi het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ja en? Als ze voor de deur staan ga ik niet liegen. Heb geen moord/diefstal gepleegd of drugs gebruikt. EEEEEEEEEENNNNN WAT WORD IK VERDACHT? Heb niets gemeens geschreven! En ik gebruikte zijn naam wel maar schreef nooit iets over hem persoonlijk! Hij was toen geloof ik 22 maar ik schreef dat die 28 was...dus
Hey hoer. Ga je vriend neuken en laat dit forum voor wat het is. Veel succes.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
en dan lacht de politie keihard en stuurt je door naar teh internet policequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
Dat zou ik doen ja, en de politie heeft die accounts verwijderd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
of naar de care bearsquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en dan lacht de politie keihard en stuurt je door naar teh internet police
Ik had uit pure razernij je huis in de fik gestoken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
ik zou lachen en even tegen bijv. Twitter zeggen of ze het account willen verwijderen als er een foto op staat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
ER. KOMT. GEEN. POLITIE. EN NU STIL.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleidenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
ok, groetjesquote:
Je moet haar geen valse hoop geven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleiden.
Ik heb ergere dingen gedaan en heb ook niks gehoord. De politie is toch te druk met verkeersboetes
De cybercrime divisie van de Landelijke Politiediensten ja. Dus je hebt je flink in de nesten gewerkt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
De politie mag dit helemaal niet, het was waarschijnlijk de CIA.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
als je niet luisteren wil...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
ILLUMINATIE. ALIENS. REPTILLIANS. GANS DEN RAMBAM EN DE RITSRATS ER OOK NOG BIJ ALS HET EVEN KAN. DAT.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:
![]()
[..]
Gauw!!!! Vlucht!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet haar geen valse hoop geven.
Ze moet zich indekken en wel zo snel mogelijk.
Precies. TS heeft aangegeven dat er ook met MySpace accounts is gerommeld, dus naast de KLPD heeft ze nu ook de NSA en CIA achter zich aan. TS is fuckedquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De politie mag dit helemaal niet, het was waarschijnlijk de CIA.
Zelfs als die tekst er niet stond, dat kan de politie gewoon afdwingen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT BETEKENT DIT:
Je IP-adres is . Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Dus stel ik had met zijn voor en achternaam hier een account geopend dan was er nu volledige medewerking aan justitie
Rechten studie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar ik had nog zoveeeeeeeeeeeeel plannen! Wou binnen 3 jaar mijn rechten studie afronden en was van plan te beginnen met het zoeken naar een bijbaantje en wou starten met autorijles en ik wou later in Irak gaan wonen en nu is alles kapot![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben trouwens wel een keer door de politie gebeld omdat ik met hyvesaccounts had gereld, maar toen ik beloofde dat ik het niet meer zou doen had het geen gevolgen. Hopen dat ze voor jou ook zo schappelijk zijn TS.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar ik had nog zoveeeeeeeeeeeeel plannen! Wou binnen 3 jaar mijn rechten studie afronden en was van plan te beginnen met het zoeken naar een bijbaantje en wou starten met autorijles en ik wou later in Irak gaan wonen en nu is alles kapot![]()
![]()
klopt. We zullen aan je blijven denken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
Misschien kun je worden uitgewisseld met een Iraakse gevangenisquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
Hans Klokquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef nicolesoufi het volgende:
Ongeloofwaardig of niet feit is en blijft ik had gewoon op naam van een levend persoon accounts aangemaakt op forums + myspace + linkedin de berichten op naam van die accounts zijn plots bijna allemaal verdwenen en de myspace geeft dit aan:
Ongeldige vriend-ID.
Deze gebruiker heeft zijn/haar lidmaatschap opgezegd, of zijn account is verwijderd.
Nu is mijn vraag hoe kan dat allemaal verdwijnen?
FOK MAG NOG WEL???????????quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef mtx1680 het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN HET IS EEN COMPLOT ALLE NAMEN OP HET INTERNET WORDEN GEWIST DOOR DE POLITIE EN JE KUNT ER NIKS AAN DOEN EN OP EEN DAG STAAT DE POLITIE VOOR JE DEUR EN DAN WORD JE ZELF OOK GEWIST TRAP ER NIET IN EN BEGIN NIET AAN HYVES MYSPACE OF LINKEDIN DOE HET NIET IK WAARSCHUW JE BEGIN ER NIET MEE!!!1!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |