Ik had uit pure razernij je huis in de fik gestoken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
ik zou lachen en even tegen bijv. Twitter zeggen of ze het account willen verwijderen als er een foto op staat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
ER. KOMT. GEEN. POLITIE. EN NU STIL.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleidenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar toen had ik bij myspace ook de voornaam van zijn broer geschreven, maar de namen van zijn ouders waren nep en ik had een foto van een beroemde zanger geplaatst en zelfs youtube videos van die zanger op myspace. Dus overduidelijk een fake account en nu is het toch dankzij de aangifte verwijderd door de politie. Ik voel gewoon dat er op een dag ofwel een deurwaarder dan wel de politie/me/interpol voor de deur staat![]()
![]()
DOOD.
ok, groetjesquote:
Je moet haar geen valse hoop geven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]
geniet van je vriend, laat je niet daardoor zo afleiden.
Ik heb ergere dingen gedaan en heb ook niks gehoord. De politie is toch te druk met verkeersboetes
De cybercrime divisie van de Landelijke Politiediensten ja. Dus je hebt je flink in de nesten gewerkt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
De politie mag dit helemaal niet, het was waarschijnlijk de CIA.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
Oke prima, maar hoe verklaar je dan dat dus eigenlijk mijn myspace account + linkedin account die op zijn naam staan zijn verwijderd? Zonder enige handeling van mij? Heeft hij soms zelfs mailtjes gestuurt naar myspace en linkedin. In geval van geen naam is uniek hadden ze dus niets mogen verwijderen. Dus HET MOET DE POLITIE ZIJN GEWEEST
als je niet luisteren wil...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:![]()
[..]
ILLUMINATIE. ALIENS. REPTILLIANS. GANS DEN RAMBAM EN DE RITSRATS ER OOK NOG BIJ ALS HET EVEN KAN. DAT.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef nicolesoufi het volgende:
![]()
[..]
Gauw!!!! Vlucht!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet haar geen valse hoop geven.
Ze moet zich indekken en wel zo snel mogelijk.
Precies. TS heeft aangegeven dat er ook met MySpace accounts is gerommeld, dus naast de KLPD heeft ze nu ook de NSA en CIA achter zich aan. TS is fuckedquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De politie mag dit helemaal niet, het was waarschijnlijk de CIA.
Zelfs als die tekst er niet stond, dat kan de politie gewoon afdwingen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT BETEKENT DIT:
Je IP-adres is . Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Dus stel ik had met zijn voor en achternaam hier een account geopend dan was er nu volledige medewerking aan justitie
Rechten studie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar ik had nog zoveeeeeeeeeeeeel plannen! Wou binnen 3 jaar mijn rechten studie afronden en was van plan te beginnen met het zoeken naar een bijbaantje en wou starten met autorijles en ik wou later in Irak gaan wonen en nu is alles kapot![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben trouwens wel een keer door de politie gebeld omdat ik met hyvesaccounts had gereld, maar toen ik beloofde dat ik het niet meer zou doen had het geen gevolgen. Hopen dat ze voor jou ook zo schappelijk zijn TS.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Maar ik had nog zoveeeeeeeeeeeeel plannen! Wou binnen 3 jaar mijn rechten studie afronden en was van plan te beginnen met het zoeken naar een bijbaantje en wou starten met autorijles en ik wou later in Irak gaan wonen en nu is alles kapot![]()
![]()
klopt. We zullen aan je blijven denken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
Misschien kun je worden uitgewisseld met een Iraakse gevangenisquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
Hans Klokquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef nicolesoufi het volgende:
Ongeloofwaardig of niet feit is en blijft ik had gewoon op naam van een levend persoon accounts aangemaakt op forums + myspace + linkedin de berichten op naam van die accounts zijn plots bijna allemaal verdwenen en de myspace geeft dit aan:
Ongeldige vriend-ID.
Deze gebruiker heeft zijn/haar lidmaatschap opgezegd, of zijn account is verwijderd.
Nu is mijn vraag hoe kan dat allemaal verdwijnen?
FOK MAG NOG WEL???????????quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef mtx1680 het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN HET IS EEN COMPLOT ALLE NAMEN OP HET INTERNET WORDEN GEWIST DOOR DE POLITIE EN JE KUNT ER NIKS AAN DOEN EN OP EEN DAG STAAT DE POLITIE VOOR JE DEUR EN DAN WORD JE ZELF OOK GEWIST TRAP ER NIET IN EN BEGIN NIET AAN HYVES MYSPACE OF LINKEDIN DOE HET NIET IK WAARSCHUW JE BEGIN ER NIET MEE!!!1!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |