Vast een dyslecticus, want zo'n lange tekst is het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Kwalberto het volgende:
Ik ken iemand die hier 5 jaar voor heeft gezeten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Trollface. het volgende:
TS trolt.
hahhHHAHAHAHHAHH EGT WAAR JOH????????? NOU DAT WSS NIEMAND DOOR MAN BBEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT !!!!quote:
Ja, het is wat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hahhHHAHAHAHHAHH EGT WAAR JOH????????? NOU DAT WSS NIEMAND DOOR MAN BBEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT !!!!
TS ZEG AUB DAT JE DIT NIET HEBT GEDAAN!! Een vriend van me deed dat ook ooit bij zijn ex omdat ze hem had gedumpt en van de een op de andere dag was hij van de aardbodem vedwenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Stephen_Dedalus luister goed stel jouw echte naam is Rafael van der Robben oke?
Ik besluit hier op forum fok een account naam aan te maken op Rafael van der Robben vervolgens schrijf ik dingen als:
Ik ben op zoek naar een leuk meisje. Ik zie er heel leuk uit blablabla. Bovendien maak ik een linkedin account aan op naam van jou dus Rafael van der Robben waarin ik bijvoorbeeld schrijf dat je ook een paar jaar als pimp ofzo hebt gewerkt (heb trouwens niet zoiets geschreven in realiteit maar stel gewoon). WAT DOE JE DAN? Je ouders googlen je misschien en dan kunnen ze dat allemaal lezen. Dus ook jij zal naar de politie toe stappen. En tja ik zal dan ofwel een miljoen aan jou moeten betalen voor laster dan wel 20 jaar cel.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:02 schreef Aestivate het volgende:
Niet je eigen naam op het internetz gebruiken, hoe_kún_je???????????
20 jaar brommen, minimaal.
Gast, rot toch op. Moordenaars en verkrachters komen nog weg met 60 uur schoffelen, denk je dat er iemand zich druk maakt met wat er wel of niet op internet wordt geplaatst?
OMG ZIE JE HET PROBLEEM DAN NIET?!?!?!?!??!?!?! Je kan nu aanklachten krijgen voor identiteitsdiefstal omdat er ook mensen zijn die leningen afsluiten op andere namenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nee heb niets negatiefs geschreven over hem. Ik deed hem alleen overkomen alsof hij zich zelf heel aantrekkelijk vond (tja wraak) meer niet.
Je heb al die berichten gewist dus maak dat de rechter maar wijs!!!!!!!11!!!11!!1quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nee heb niets negatiefs geschreven over hem. Ik deed hem alleen overkomen alsof hij zich zelf heel aantrekkelijk vond (tja wraak) meer niet.
Ja sorry dit is te stom voor woorden.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef nicolesoufi het volgende:
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________!
Mijn piek is kwijt
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Je suis Charlie Sheen
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:Was het een buitenlander? Omdat Wilders zijn partij nu zo groot is worden misdaden tegenover buitenlanders 3x zo zwaar bestraft, BEL SLINKSE SJONNIE NU HET NOG KANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij geen anus ofzo dat je zo uit je bek stinkt.
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In cache krijg ik die myspace account nog wel te zien...GEEF DIT NIET AAN DE POLITIE HAD DIT GESCHREVEN:EN DIT VIND JIJ NIET ERG!!!!?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege de namen die je voor zijn ouders hebt gebruikt,wel hopen dat hij daar geen aanklacht over indient. Laster van zijn oudersquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo buitenlander? Ik had dat geschreven onder zijn naam dus en tja zo spreekten de leerlingen op mijn school (zowel de vmbo'ers als de havisten en de gymnasium-ers ).
Wil jij bij mij komen schuilenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
De namen van zijn ouders zijn nep! Alle namen zijn nep behalve de naam van die jongen zelf niet die ik dus nooit meer ergens opschrijf ook niet hier. Maar kijk je zegt het zelf hij kan dus wel een aanklacht indienen voor laster dat ik zijn naam gebruikte
Dat kan? Dat heeft hij al lang gedaan joh! Ik zou zorgen dat je zo snel mogelijk weg komt!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
De namen van zijn ouders zijn nep! Alle namen zijn nep behalve de naam van die jongen zelf niet die ik dus nooit meer ergens opschrijf ook niet hier. Maar kijk je zegt het zelf hij kan dus wel een aanklacht indienen voor laster dat ik zijn naam gebruikte
OK DAN ROT JE MAAR WEG IN DEL CEL ONDANKBAAR STUK VRETEN!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
heb nu geen animo voor dat soort gestoei ik ben bang
Spraken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo buitenlander? Ik had dat geschreven onder zijn naam dus en tja zo spreekten de leerlingen op mijn school (zowel de vmbo'ers als de havisten en de gymnasium-ers ).
Ik wel hoor. Maar je gaat niet op m'n aanbieding in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef nicolesoufi het volgende:
Heeft niemand dan medelijden met me? Ik voel me zoo bang. Ik lig al 6 nachten wakker in bed te denken zal ik het aan mijn ouders vertellen of weglopen
OH OH HET WAS EEN BUITENLANDER, TS BEREID JE VOOR OP MINSTENS 30 JAARquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
IK BEN DOODmaar in mijn defense het is niet zijn echte foto! op zijn naam en opleiding en naam van zijn broer na is alles fake.
Too late, vannacht zullen ze je van je bed lichten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef nicolesoufi het volgende:
Iedereen die mij heeft gequote remove!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef nicolesoufi het volgende:
Eeeh is Starman89 mooi? Want die gaat dus mee de cel in nu.
Hebben ze die toen niet opgepakt? Kan mij wel zoiets herinneren van het journaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef yvonne het volgende:
Zo'n geval hebben we eerder gehad, in 2003 ofzo,
nooit meer iets van die user gehoord
Yup die was opgepakt, en daarna werd het verdacht stilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hebben ze die toen niet opgepakt? Kan mij wel zoiets herinneren van het journaal.
Hij pleegt toch geen laster? dat deed jij alleenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:21 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Alleen jij bent admin! Ik bedoel doen jullie er niets aan wanneer een lid de voor en achternaam van iemand hier schrijft? Zoals Starman89 hier boven?
TS heb niks tegen je voor de duidelijkheid maar waarom kom je telkens weer over als een troll? weet je wat dat isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:17 schreef nicolesoufi het volgende:
ben zoooooooooo bang!
Nolok Babu is koning, smatje. Hoezo ga je haten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
foto is nep! alles is nep. denk je trouwens echt dat ik op dat jongetje zou vallen! Dat is een zanger uit bangladesh nolok babu winnaar van de idols uit bangladesh. Alleen de naam had ik niet moeten schrijven
Weten we allang joh.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef nicolesoufi het volgende:
alles is nep.
Bedankt voor de informatie en mijn excuses voor mijn onwetendheidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:23 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Kwalberto nogmaals laster = schrijven van iemands naam dus van een levend persoon op internet. Je mag bijvoorbeeld niet jezelf sylviemeis noemen..
Jan de Vries.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:23 schreef nicolesoufi het volgende:
laster = schrijven van iemands naam dus van een levend persoon op internet.
Naar ik begrijpquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef NotYou het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees anders even terug luie draak
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Kan je de naam PMen heeft de TS toch niet doorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef Starman89 het volgende:
Meh, TS is echt bang (stuurt wanhopige PM), en omdat ik niet wil dat ze extra lang de bak in draait, heb ik toch maar de naam van die gozer weggehaald![]()
Scheelt je om precies te zijn 2 jaar TBS en dwangverpleging. Ben wel bang dat je die drie jaar nog uit moet zitten, daar kunnen we hier op Fok helaas niks voor je betekenen
Klik op mijn link eerder in het topic.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je de naam PMen heeft de TS toch niet door
Checkedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klik op mijn link eerder in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |