Je hebt iemands gegevens gebruikt om hem of haar zwart te maken op internet, en vraagt hier hoe je onder je straf zou uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Welke dingen???Neeeeeeeeeeeeeeee niet bellen anders kan ik niet meer naar huis.
Hoezo onnodig? Als dit bij jou gebeurde zou je toch ook willen dat ik de politie bel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Maak haar nou niet onnodig bang Skonk.
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heb net ff gebeld, mn pa werkt bij de Internet Criminal Polizei ( ICP)
En deze internet uitwassen zijn ze tegenwoordig zeer streng op aan t straffen...
Nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoezo onnodig? Als dit bij jou gebeurde zou je toch ook willen dat ik de politie bel?
Nu probeer je ons ook al om te kopen, de zaken stapelen zich opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.
Ok, ik ga niet bellen. Wat krijg ik van je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.
Ik wil niet meer naar huis. Zelfs al belt hij niet ik weet zeker dat er een dagvaarding komt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.
Komt er niet, dat zei ik toch al tegen je. Er. Komt. Verdomme. Niks.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik wil niet meer naar huis. Zelfs al belt hij niet ik weet zeker dat er een dagvaarding komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |