Je bedoelt dat groene tegenover dat rood? Dat zijn boomblaadjes tegen een rode parasol, maar ik zou zo 1234 niet weten hoe ik dat zou kunnen verhelpen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef Tamashii het volgende:
De achtergrond is een beetje raar middenboven.
Mooie, vrolijke foto. Komt ze ook mooi op uit, vind ik. Ik zou zelf heel blij zijn met zo'n foto van mezelfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef xjoyce het volgende:
gaaf lex dat licht is echt mooi niks aan dat licht bewerkt ofwel?
[ afbeelding ]
Lisa. Al wat ouder moet echt weer nieuwe foto's gaan maken ik mis het echt hahaha ;p
superlief en mooie kleuren!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:07 schreef Elorin het volgende:
Mijn dochtertje maar eens gevraagd of ze wilde poseren![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Ze lijkt op Amalia!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:07 schreef Elorin het volgende:
Mijn dochtertje maar eens gevraagd of ze wilde poseren![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's gemaakt in de avond met zachter licht (waar volgens mij niet zo heel veel van te zien is maar toch;p) Ik heb deze gemaakt met haar lens zij doet ook aan fotografie.Vond het zelf wel gewoon leuke foto's vooral voor hun maar verder niet echt heel speciaal zegmaar ;p
@Jekoos, mooie locatie dat wil ik ook altijd nog eens doen in zo'n veld foto's maken.. Ik vind de foto's wel leuk maar daar blijft het ook bij eigenlijk!
ziet er weer fraai uit. Mooi model dat het goed doet voor de camera. Ik mis echter wat meer zicht op de locatie! Als die zo fraai is, zoom dan maar gerust meer uit. Laat je model de omgeving ondersteunen ipv andersom.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef xjoyce het volgende:
Leuke portret foto's hierboven, op de boerderij ;p haha!
Ik liep vanmorgen langs een schuurtje en die zag er best wel vet uit, dus net even terug geweest om te kijken met een vriendin en het was wel een mooie locatie;p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef xjoyce het volgende:
@Very niet dat ik weet haha.
Mooi licht hierboven!!
zelfde huisje ander meisje
[ [url=http://i25.tinypic.com/11ahklx.jpg]afbeelding[/url] ]
En met mijn belichting
[ [url=http://i29.tinypic.com/6f8b2h.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vind de tweede echt prachtig!! Ik zou wel het "onzichtbare bikinibandje" op haar schouder wegshoppen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef xjoyce het volgende:
@Very niet dat ik weet haha.
Mooi licht hierboven!!
zelfde huisje ander meisje
[ afbeelding ]
En met mijn belichting
[ afbeelding ]
Welnee, gewoon je model vragen met make-up aan de slag te gaan. Dat hoeft maar 1x terwijl als jij het moet doen, dat voor elke foto moet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef xjoyce het volgende:
Dankjewelja dat bikinibandje viel me ook al op ben er bewust niet aan begonnen omdat dat er zo nep uitziet als ik dat doe altijd maar volgende keer als ik weer zoiets heb ga ik het gewoon proberen haha.
mooi !quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef limpix het volgende:
[ afbeelding ]
d70, 1/800, f1.4 single shoot trough umbrella sb 28 PW
Bij portretten is het meestal het mooist als de ogen scherp zijn. Een scherpe neus is wel erg nietszeggendquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef photolex het volgende:
Damn, struikel ik over Limpe. Moet ik beginner daar nou kritiek op geven?
Okee dan.
Naar mijn mening heb je iets te dichtbij scherpgesteld. Een scherpe(re) neusbrug was fraaier geweest. Ik ben trouwens verbaasd hoeveel scherptediepte je toch nog hebt op F/1.4.
Qua compositie zou ik een gesloten mond hier sterker hebben gevonden.
Verder: fraai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |