Ik heb het op een CRT bewerkt, en ik zit meestal tegen het randje aan, dus zou best kunnen dat op sommige monitoren het er net overheen gaatquote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef Ymke het volgende:
Is die niet een beetje licht in het gezicht? Of ligt dat aan mijn laptop Re?
Ik zie een duidelijk verschil hoor, ms moet je even je scherm callibreren?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef Matrixxx het volgende:
het was misschien ook mooi geweest als je het achtergrond íets lichter had gemaakt. Nu loopt haar kledingstuk bijna naadloos over in de achtergrond. Daar mag voor mij iets meer kleurverschil in zitten.
Absoluut geen slecht probeereltje. Een idee om verder uit te werken.quote:Op zondag 26 november 2006 02:28 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ISO 800...
Jammer maar helaas, ik vond hem zo mooi dromerig en 'engelachtig'.
Het is een lichtstraal door het raam, daarvoor had Re daar foto's gemaakt met flits en dit was gewoon een soort probeerseltje)
tsja dan zullen ze gewoon nog een keertje bij me langs moeten komenquote:Op zondag 26 november 2006 07:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Absoluut geen slecht probeereltje. Een idee om verder uit te werken.
Thank you!quote:Op zondag 26 november 2006 07:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Absoluut geen slecht probeereltje. Een idee om verder uit te werken.
Wat moet dat moetquote:Op zondag 26 november 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja dan zullen ze gewoon nog een keertje bij me langs moeten komen
lichtval is erg mooi MB, jammer van die scherpte ja
MB de junkquote:
daar is een ander topicje voor. Het grote lenzentopic, daar kan je die vraag beter stellenquote:Op zondag 26 november 2006 19:19 schreef Zephyrus het volgende:
Ik heb even wat vraagjes voor wat betreft portretfotografie. Ik heb een EOS 350D en wil graag een objectief ervoor kopen voor mooie portretten:
Wat is het beste (betaalbare) objectief voor portret? Voor hoeveel mm? (Ik zat zelf te denken aan 50mm) En is het het beste als ik een Canon objectief neem, aangezien ik een Canon camera heb, of is een objectief van een ander merk even goed, of zelfs beter? Maw, wat zouden jullie mij aanraden?
Bedankt in ieder geval!
Ok, bedankt! over het hoofd gezien!quote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is een ander topicje voor. Het grote lenzentopic, daar kan je die vraag beter stellen
Het doet het voor mij net niet , en dat komt door het ontbreken van enig expressie in het model, De omgeving is koud en kaal , het model in een laken (?) gewikkeld , Wat moet het uitbeelden , angst? eenzaamheid ?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk hoe je die blik gevangen hebt, maar ze is wel erg direct in het gezicht geflitst zo te zien. Wel weer mooi diepte in de foto door de DOF.
Onderstaand portretje hoort eigenlijk thuis in een serie, maar ik ben benieuwd hoe ie het zonder enige context doet:
[afbeelding]
Thnx, dat is nuttige input ook al klinkt dat ms gekquote:Op donderdag 30 november 2006 07:46 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het doet het voor mij net niet , en dat komt door het ontbreken van enig expressie in het model, De omgeving is koud en kaal , het model in een laken (?) gewikkeld , Wat moet het uitbeelden , angst? eenzaamheid ?
Ze lijkt nu stoned of half in slaap te vallen. Laat haar met haar lichaamstaal of mimiek veel meer uitdrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |