quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:15 schreef Subhuman het volgende:
* Subhuman snapt er helemaal niks meer van![]()
Er is mij altijd geleerd dat modellen op het achterste been moeten leunen voor de mooiste foto's. Nu lees ik net in een boek dat het het mooist is als een model op het voorste been leunt en zo iets de camera in komt...
Wat is nou de "klassieke" manier waarop dit bij portretfotografie gedaan wordt? Ik weet dat je best heel veel kunt experimenteren en dat dat tegenwoordig ook allemaal fototechnisch gezien mag, maar ik wil graag weten hoe het eigenlijk hoort!
Om eens een open deur in te trappen : Probeer het zelf eens. Hou goed bij wat je doet en kijk wat het effect op je opname is.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:15 schreef Subhuman het volgende:
* Subhuman snapt er helemaal niks meer van![]()
Er is mij altijd geleerd dat modellen op het achterste been moeten leunen voor de mooiste foto's. Nu lees ik net in een boek dat het het mooist is als een model op het voorste been leunt en zo iets de camera in komt...
Wat is nou de "klassieke" manier waarop dit bij portretfotografie gedaan wordt? Ik weet dat je best heel veel kunt experimenteren en dat dat tegenwoordig ook allemaal fototechnisch gezien mag, maar ik wil graag weten hoe het eigenlijk hoort!
ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:07 schreef Bowiefan het volgende:
die 3e is erg leuk P, alleen jammer van die schaduw
Was jij geen modelquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:33 schreef Xilantof het volgende:
Potverdikkeme
ik was geen model
maar goed![]()
leuke foto's!![]()
Ja, net een halfuurtje ofzo... Maar het proces van wakkerworden voltrekt zich nog steeds, het is nog niet voltooid.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
toch weer wakker sub
eerste is mooi, jammer dat het ene oog wat wegvalt in de schaduw, of het moet bewust gedaan zijn maar het leidt wat af. Tweede ongeveer zelfde probleem, maar nu is het oog te ver weggedraaid dat het eng is in combi met het masker wat de rest van het oog bedekt, dat leidt af. Derde is een beetje onscherpquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:56 schreef Spleed het volgende:
Hier wat door mij gemaakte portretfoto's van een vriendin van me:
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze heeft zij van mij gemaakt:
[afbeelding]
Wat je zegt ben ik het mee eens! Bedankt voor je kritiek, daar kan ik de volgende keer weer wat mee!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Re het volgende:
[..]
eerste is mooi, jammer dat het ene oog wat wegvalt in de schaduw, of het moet bewust gedaan zijn maar het leidt wat af. Tweede ongeveer zelfde probleem, maar nu is het oog te ver weggedraaid dat het eng is in combi met het masker wat de rest van het oog bedekt, dat leidt af. Derde is een beetje onscherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |