Je bedoelt dat groene tegenover dat rood? Dat zijn boomblaadjes tegen een rode parasol, maar ik zou zo 1234 niet weten hoe ik dat zou kunnen verhelpen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef Tamashii het volgende:
De achtergrond is een beetje raar middenboven.
Mooie, vrolijke foto. Komt ze ook mooi op uit, vind ik. Ik zou zelf heel blij zijn met zo'n foto van mezelfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef xjoyce het volgende:
gaaf lex dat licht is echt mooi niks aan dat licht bewerkt ofwel?
[ afbeelding ]
Lisa. Al wat ouder moet echt weer nieuwe foto's gaan maken ik mis het echt hahaha ;p
superlief en mooie kleuren!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:07 schreef Elorin het volgende:
Mijn dochtertje maar eens gevraagd of ze wilde poseren![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Ze lijkt op Amalia!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:07 schreef Elorin het volgende:
Mijn dochtertje maar eens gevraagd of ze wilde poseren![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's gemaakt in de avond met zachter licht (waar volgens mij niet zo heel veel van te zien is maar toch;p) Ik heb deze gemaakt met haar lens zij doet ook aan fotografie.Vond het zelf wel gewoon leuke foto's vooral voor hun maar verder niet echt heel speciaal zegmaar ;p
@Jekoos, mooie locatie dat wil ik ook altijd nog eens doen in zo'n veld foto's maken.. Ik vind de foto's wel leuk maar daar blijft het ook bij eigenlijk!
ziet er weer fraai uit. Mooi model dat het goed doet voor de camera. Ik mis echter wat meer zicht op de locatie! Als die zo fraai is, zoom dan maar gerust meer uit. Laat je model de omgeving ondersteunen ipv andersom.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef xjoyce het volgende:
Leuke portret foto's hierboven, op de boerderij ;p haha!
Ik liep vanmorgen langs een schuurtje en die zag er best wel vet uit, dus net even terug geweest om te kijken met een vriendin en het was wel een mooie locatie;p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef xjoyce het volgende:
@Very niet dat ik weet haha.
Mooi licht hierboven!!
zelfde huisje ander meisje
[ [url=http://i25.tinypic.com/11ahklx.jpg]afbeelding[/url] ]
En met mijn belichting
[ [url=http://i29.tinypic.com/6f8b2h.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vind de tweede echt prachtig!! Ik zou wel het "onzichtbare bikinibandje" op haar schouder wegshoppen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef xjoyce het volgende:
@Very niet dat ik weet haha.
Mooi licht hierboven!!
zelfde huisje ander meisje
[ afbeelding ]
En met mijn belichting
[ afbeelding ]
Welnee, gewoon je model vragen met make-up aan de slag te gaan. Dat hoeft maar 1x terwijl als jij het moet doen, dat voor elke foto moet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef xjoyce het volgende:
Dankjewelja dat bikinibandje viel me ook al op ben er bewust niet aan begonnen omdat dat er zo nep uitziet als ik dat doe altijd maar volgende keer als ik weer zoiets heb ga ik het gewoon proberen haha.
mooi !quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef limpix het volgende:
[ afbeelding ]
d70, 1/800, f1.4 single shoot trough umbrella sb 28 PW
Bij portretten is het meestal het mooist als de ogen scherp zijn. Een scherpe neus is wel erg nietszeggendquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef photolex het volgende:
Damn, struikel ik over Limpe. Moet ik beginner daar nou kritiek op geven?
Okee dan.
Naar mijn mening heb je iets te dichtbij scherpgesteld. Een scherpe(re) neusbrug was fraaier geweest. Ik ben trouwens verbaasd hoeveel scherptediepte je toch nog hebt op F/1.4.
Qua compositie zou ik een gesloten mond hier sterker hebben gevonden.
Verder: fraai!
Gave foto! Ik vind de donkerheid eigenlijk juist precies goed hier!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Dr.DarkXL het volgende:
HoppaDeze vond ik zelf wel geslaagd
[ afbeelding ]
Mooi lucky shot! De achtergrond ziet eruit als vlammen/brand, dat past mooi bij het donkere kindje, het geeft het kindje iets vurigs dat ook in de ogen te zien is.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Dr.DarkXL het volgende:
HoppaDeze vond ik zelf wel geslaagd
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ach het is een portretje en nog altijd beter dan een tvp.
Leuk meisjequote:
Er had van mij wel een lichtje van links boven mogen komen. D'r ogen/voorhoofd (behalve de "lichtstreep over d'r neus" zijn donkerder dan d'r kin bijv. Dat kijkt niet zo fijn weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef PankPinther het volgende:
@ lex
ik vind em een beetje groenige zweem hebben, de kleuren van een aantal posts terug vond ik beter.
Mijn model voor vandaag
[ afbeelding ]
Zoveel mooier.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:05 schreef PankPinther het volgende:
Zelfde meisje als boven, alleen nu met naturel make-up.
Ik vind d'r een beetje op yolanthe lijken zo...
[ afbeelding ]
Mooie pose.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
even snel weer een zelfportretje, al m'n foto's zijn weg. bleh
[ afbeelding ]
Dan is die zeer goed gelukt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hmm dat wou ik juist haha, het grote contrast, wat met de felle zon nu juist goed lukt. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt naar te kijken omdat het net op het randje zit ja.
Lucky of niet, briljante plaat!quote:
M'n zus heeft aan mijn camera gezeten, ik heb geen idee wát ze gedaan heeft maar al mijn foto's die daarop stonden zijn dus weg..quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef xjoyce het volgende:
Mooi pumpkinsoup (ja ik schijf het verkeerd;p) Maar waarom zijn al je foto's weg?
Kwestie van recoverysoftware draaien lijkt me...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
M'n zus heeft aan mijn camera gezeten, ik heb geen idee wát ze gedaan heeft maar al mijn foto's die daarop stonden zijn dus weg..en ik had natuurlijk wel al een deel op m'n computer staan, maar niet alles.. en thanks
Kletspraat. Prachtige foto! Niks meer mee doen, gewoon stil genieten zoals ik nu...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef freud het volgende:
[..]
Lucky of niet, briljante plaat!
Afgelopen woensdag even met een hier wel bekende fokster een korenveld in gedoken:
[ afbeelding ]
Achteraf meer tijd willen hebben en had m'n bounce mee moeten nemen, maar door wat wegwerkzaamheden hadden we ongeveer 10 minuten goed licht over.
Hij heeft een beetje een vies baardjequote:Op maandag 9 augustus 2010 07:56 schreef Hilzillah het volgende:
Niemand commentaar op mijn foto's
kan natuurlijk betekenen dat ze zooooo onwijs goed zijn dat iedereen in stilte zit te genieten
Oh sorry hoor dat ik dat niet wistquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef freud het volgende:
[..]
Kwestie van recoverysoftware draaien lijkt me...
Nope... Geen keihard gaande pillen verslaafde hakkuhbar...quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:08 schreef very het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een vies baardje![]()
Tweede foto is wel aardig, de eerste niet, vind ik.
Ik moet bij zo'n soort blik altijd denken aan van die pillenverslaafde hakkuhbars die keihard gaan.
Was niet lelijk bedoeld hoor. Ik heb zelf photoresque gebruikt, maar Sandisk bijvoorbeeld levert ook goeie software. Als je het kaartje nog niet veel gebruikt hebt, zijn ze vaak allemaal nog terug te halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat ik dat niet wist
Oh ok zo kwam het over. Nou hij is al best veel gebruikt laatste foto's die er op stonden waren zo'n 3000 denk ik, en daarvoor stonden er ook ooit nog meer foto's op. Maar als ik hem dus met een kabeltje aansluit, dan krijg ik niets te zien, maar als ik zo'n cardreader gebruik van m'n zus, krijg ik nog 900 van die 3000 te zien.. betekent dat dus dat ik alleen die 900 terug kan halen? Maar ik zal even kijken wat er gebeurd wanneer ik ze via photorescue terug probeer te halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef freud het volgende:
[..]
Was niet lelijk bedoeld hoor. Ik heb zelf photoresque gebruikt, maar Sandisk bijvoorbeeld levert ook goeie software. Als je het kaartje nog niet veel gebruikt hebt, zijn ze vaak allemaal nog terug te halen.
Ik vind dit echt een prachtige foto, puike belichting, pose en mooie meid. Alleen de crop zit mij niet helemaal lekker met net dat kleine stukje van haar arm eraf. Misschien moet je er rechts nog net iets meer af halen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:05 schreef PankPinther het volgende:
Zelfde meisje als boven, alleen nu met naturel make-up.
Ik vind d'r een beetje op yolanthe lijken zo...
[ afbeelding ]
Ik heb niet veel met portretfotografie, maar ik vind dit een standaard kiekje eerlijk gezegt.quote:
Ik ben geen professioneel fotograaf en ben blij met opmerkingen die mijn foto's kunnen verbeteren. Hier een voorbeeld, zelfde vrouw (en kind) die wellicht wat meer in de richting komt van wat je bedoelt met een rustiger achtergrond etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met portretfotografie, maar ik vind dit een standaard kiekje eerlijk gezegt.
Zeer weinig aan compositie gedaan naar mijn idee.
Zitten teveel storende elementen op de foto waardoor het een te druk portret wordt.
Is iig mijn bescheiden mening.
Is al beter idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:51 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik ben geen professioneel fotograaf en ben blij met opmerkingen die mijn foto's kunnen verbeteren. Hier een voorbeeld, zelfde vrouw (en kind) die wellicht wat meer in de richting komt van wat je bedoelt met een rustiger achtergrond etc.
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook geen al te groot fan van portretfoto's, maar wel van mijn onderwerp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |