Edit: Dit was ReadMe bij een maatquote:Digi23:
Was het maar waar.. dit ben ik niet zelf.
Deze:quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
post de foto dan ook ff waar het om gaat, die is de moeite waard om nog een keer hier gepost te worden
Dat is geen gewoon meisje, dat is een prinsesjequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:25 schreef Halinalle het volgende:
Portretje van mijn nichtjeook een meisje
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is geen gewoon meisje, dat is een prinsesje![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:37 schreef Halinalle het volgende:
[..]Je hebt er een driejarig vriendinnetje bij.
Dat je er al een paar keer naar kijkt is voor mij al goedquote:Op maandag 30 mei 2005 21:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]![]()
Ymke, je foto is iig apart. Ik weet nog niet of ik hem mooi vind...Heb er nu al een paar keer naar gekeken.
En dit is fotografie zoals het behoort te zijn , zeer zeer mooi .quote:Op maandag 30 mei 2005 23:39 schreef Olio het volgende:
[..]
![]()
Ook nog maar eens een portret:
[afbeelding]
Ha Olioquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:03 schreef Olio het volgende:
He Ymke, dit is bestaand licht.
De poses bepaal ik zelf in de meeste gevallen, en iedereen die in de buurt van mijn camera komt is een model.
Goed licht meten is het halve werk, als dat eenmaal goed zit kun je je op andere zaken richten.
Als je meer wilt weten stuur me maar een pb-tje
Ik weet wat hij bedoelt Iciclequote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:39 schreef Olio het volgende:
[..]
![]()
Ook nog maar eens een portret:
[afbeelding]
Mooi gedaan!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Astridj0h het volgende:
Kickje met behulp van sofie:
[afbeelding]
[afbeelding]
idd. de ellebogen iets meer naar buiten toe was beter geweest, ik denk dat je op dat moment die dingen niet ziet omdat je zo met je foto bezig bent. Ik zal zeker de 18e proberen om op dat soort dingetjes te letten, maar of dat lukt weet ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:50 schreef fr.oosje het volgende:
De tweede foto is wat raar met de armen zo. Rechterarm lijkt wel een stompje zo en van de linkerarm zie je alleen een heel klein stukje hand. Dat is wel storend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |