Je bedoelt dat groene tegenover dat rood? Dat zijn boomblaadjes tegen een rode parasol, maar ik zou zo 1234 niet weten hoe ik dat zou kunnen verhelpen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef Tamashii het volgende:
De achtergrond is een beetje raar middenboven.
Mooie, vrolijke foto. Komt ze ook mooi op uit, vind ik. Ik zou zelf heel blij zijn met zo'n foto van mezelfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef xjoyce het volgende:
gaaf lex dat licht is echt mooi niks aan dat licht bewerkt ofwel?
[ afbeelding ]
Lisa. Al wat ouder moet echt weer nieuwe foto's gaan maken ik mis het echt hahaha ;p
superlief en mooie kleuren!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:07 schreef Elorin het volgende:
Mijn dochtertje maar eens gevraagd of ze wilde poseren![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Ze lijkt op Amalia!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:07 schreef Elorin het volgende:
Mijn dochtertje maar eens gevraagd of ze wilde poseren![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's gemaakt in de avond met zachter licht (waar volgens mij niet zo heel veel van te zien is maar toch;p) Ik heb deze gemaakt met haar lens zij doet ook aan fotografie.Vond het zelf wel gewoon leuke foto's vooral voor hun maar verder niet echt heel speciaal zegmaar ;p
@Jekoos, mooie locatie dat wil ik ook altijd nog eens doen in zo'n veld foto's maken.. Ik vind de foto's wel leuk maar daar blijft het ook bij eigenlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |