Jep, met zelfontspanner gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Zelfportret?
de pose is een beetje gekunsteld, niet relaxed. de achtergrond is te druk. het model is wel leukquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:41 schreef Camoth het volgende:
Uit vorig topic
[..]
Jep, met zelfontspanner gedaan.![]()
Was ook meer voor de gein bedoeld, maar ik kwam dit topic tegen, vandaar. En bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
de pose is een beetje gekunsteld, niet relaxed. de achtergrond is te druk. het model is wel leuk
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:44 schreef Camoth het volgende:
Was ook meer voor de gein bedoeld, maar ik kwam dit topic tegen, vandaar. En bedankt voor het compliment![]()
Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou ja, als je model wil spelen zijn er in dit subforum genoeg fotografen. wil ik je wel een keer schieten. En als fotograaf ben je ook welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd
quote:
Ik denk nog wel even na over die meet, lijkt me wel leuk. Maar ik weet niet waar Lek is (niet lachen, ik heb nooit topografie gehad). Dus als het heel erg ver is... ik zal eens kijken. Succes met kinderdijk zondag!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen ga ik mijn nieuwe (2e handse) DSLR ophalen, zondag ga ik naar de kinderdijk... , tenzij ik me verslaap
Volgende week?
Je kan je ook hiervoor opgeven...
Voor email zie msn adres, voor mijn foto's moet je hier kijken
Geeft niets, ik weet ook niet zeker waar de Lek ligt-- mijn topografie is heel erg stoffig. Dank je, en ik zie wel een emailtje als je voor mij wil poserenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:01 schreef Camoth het volgende:
Ik denk nog wel even na over die meet, lijkt me wel leuk. Maar ik weet niet waar Lek is (niet lachen, ik heb nooit topografie gehad). Dus als het heel erg ver is... ik zal eens kijken. Succes met kinderdijk zondag!![]()
Je "ik op lowlands" foto vind'k heel leuk. Ik vind deze nogal geforceerd, zoals SB al zei.quote:
hmmmz, filemeldingen: "Lekbrug bij Vianen" must ring a bellquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geeft niets, ik weet ook niet zeker waar de Lek ligt
Nope, ik neem de bus naar mijn werk, die gaat niet via via-nenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmz, filemeldingen: "Lekbrug bij Vianen" must ring a bell
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:10 schreef Camoth het volgende:
Merken jullie ook dat foto's zonder flits vaak heeeel veel mooier zijn dan foto's met flits? Ik gebruik mijn flits echt nog amper namelijk. Ik zal even kijken of ik een voorbeeld kan vinden...
Waar komt dat toch door? Op de een of andere manier zorgt de flits voor een hele onnatuurlijke uitstraling van een foto. De kleuren worden ook lelijk en gezichten weerkaatsen het licht zodat die net spoken lijken zo wit als ze worden. Echt iedereen die ik fotografeer word lelijk van een flits.quote:
ligt ook wel aan de flitser hoor, ik weet niet waar je mee schiet en of je er een diffuser op hebt zitten...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
Waar komt dat toch door? Op de een of andere manier zorgt de flits voor een hele onnatuurlijke uitstraling van een foto. De kleuren worden ook lelijk en gezichten weerkaatsen het licht zodat die net spoken lijken zo wit als ze worden. Echt iedereen die ik fotografeer word lelijk van een flits.
Natuurlijk licht komt van boven en geeft scharuwen onder het gezicht. flitslicht komt meestal van voren (tenzij je een flitser koopt) en daardoor zijn de natuurlijke schaduwen weg en komen er andere voor in de plaats. Flitslicht is ook een stuk blauwer van kleur dan natuurlijk licht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef Camoth het volgende:
Waar komt dat toch door? Op de een of andere manier zorgt de flits voor een hele onnatuurlijke uitstraling van een foto. De kleuren worden ook lelijk en gezichten weerkaatsen het licht zodat die net spoken lijken zo wit als ze worden. Echt iedereen die ik fotografeer word lelijk van een flits.
ik vond die andere leukerquote:
Ja ben ik ook welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
Hele nette foto Puckzzz....je mag trots zijn op je zoontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |