Omdat het tien jaar geleden al gebeurd had moeten zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Waarom wil je je ontmaagding combineren met een Fok-meet?
Neuh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef baggerbart het volgende:
Moet je ook maagd zijn om mee te mogen?
Hoezo wil je naar Singelgebied? De Wallen zijn veel groter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil alleeen wel naar singelgebied dan om mijn geld uit te geven.
Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat het tien jaar geleden al gebeurd had moeten zijn.
omdat ik daar een meid die ik ken kan terugvinden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo wil je naar Singelgebied? De Wallen zijn veel groter.
Dat zal ook zeker het alternatief zijn...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik daar een meid die ik ken kan terugvinden.
op wallen ben ik alle bekende van me kwijtgeraakt. en verdwijnen ze altijd weer.
boel meisjes kwijtgeraakt van wie ik de naam nieteens kende!
kan britney niet meer vinden
sanja of sonja ofzoiets
angela zie ik nooit meer. en vraag ik soms naar, waar het was. maar niemand kent haar:S
en nog veel meer, die ik maar 1 keer gezien heb, e ndaarna nooit meer
ja haha lol :S:Squote:
Oh, da's een koopje...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
oudezijdse achterburgwal 74-3 kan je voor 800 euro zoenen. als het nog dezelfde is dan
kun je niet iets terugvinden op hookers punt en el enzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik daar een meid die ik ken kan terugvinden.
op wallen ben ik alle bekende van me kwijtgeraakt. en verdwijnen ze altijd weer.
boel meisjes kwijtgeraakt van wie ik de naam nieteens kende!
kan britney niet meer vinden
sanja of sonja ofzoiets
angela zie ik nooit meer. en vraag ik soms naar, waar het was. maar niemand kent haar:S
en nog veel meer, die ik maar 1 keer gezien heb, e ndaarna nooit meer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
kun je niet iets terugvinden op hookers punt en el enzo
mod mag natuurlijk ff editen als dit niet ok is
ja, ben ik lid van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Als ik jou neem, dan is het niet ergens in Amsterdam op de wallenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit. Ado kan niet, dus ik ook niet.
Ow wacht, 't is alleen voor mannen.
Jij wil gewoon besparen op de kostenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Socios het volgende:
Even voor de duidelijkheid: vrouwen zijn meer dan welkom, hoor! Iedereen mag mee.
Mwah, voor menig FOK!ster heb ik meer geld over dan voor een hoer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:14 schreef Adolecens het volgende:
Jij wil gewoon besparen op de kosten
Dan is ze op dat moment toch ook een hoer...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mwah, voor menig FOK!ster heb ik meer geld over dan voor een hoer.
Die plaat voor je kop is wel dik héquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mwah, voor menig FOK!ster heb ik meer geld over dan voor een hoer.
Hoe bedoel je?quote:
Ik kan wel wat geld gebruiken, over hoeveel geld hebben we het?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als tijdens de meet een leuke FOK!ster zich aanbiedt dan prefereer ik haar, hoor. En ben ik bereid meer dan de reguliere 50 euro te lappen.
Aannemende dat je mij niet in de maling neemt, kan het oplopen tot een paar honderd euro. Maar goed, dan is uiteraard eerst wel een fotootje gewenst.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik kan wel wat geld gebruiken, over hoeveel geld hebben we het?
Hoezo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
laat je toekomstige vriendin alsjeblieft niet van FOK! komen want dat ik bij voorbaat al kansloos!
Een paar honderd? De gemiddelde date met mij kost al meer, ik pas.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Aannemende dat je mij niet in de maling neemt, kan het oplopen tot een paar honderd euro. Maar goed, dan is uiteraard eerst wel een fotootje gewenst.Of we ontmoeten elkaar op de meet en bespreken dan het één en ander.
Mooi topic daarover: hookers.nl :r :rquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ik wannahavesex op hookers.nlquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef Reddiablo het volgende:
briljante thread dat.. veel leesplezier nu al
Het lijkt wel obsessie en daar gaat het nou net mis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als tijdens de meet een leuke FOK!ster zich aanbiedt dan prefereer ik haar, hoor. En ben ik bereid meer dan de reguliere 50 euro te lappen.
Jezus christus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942
vind je mijn posts op hookers.nl (toen ik dacht dat een meisje me echt leuk vond, die ik had ontmoet op de hoeren-manier )ook nog wat?
heeft me veel geld gekost namelijk om zoiets zonder liegen te kunnen schrijven.
quote:lijkt me niet, dat ik in bed moet liggen met gewone vriendin, en dan zeg van, pijp me maar, en dan pijpt ze me braaf, en dan daarna neukt ze me braaf hoe ik dat wil, wanneer ik dat wil. lijkt me ook dat pijpen niet echt standaard is bij gewoon meisje? of hangt het van het meisje af? of wordt je verwacht iets terug te doen beffen enzo? of gewoon in samenspraak?
stel ze doet dat zomaar ongevraagd, wordt ik dan verwacht iets terug te doen?
quote:wie bepaald het standje waarop je het eerst gaat neuken? is dat gewoon wie het eerst initiatief neemt, en bovenop de ander kruipt? of wie het eerst de ander bovenop vraagt?
lijkt me sterk dat dan ook ALTIJD gevraagd wordt:"hoe wil je het doen?"
Oei oei....ik ben zelf maagd, maar zo moeilijk is het toch niet om aantwoorden te bedenken op die vragen?quote:eigenlijk ben ik nog veel te preuts voor licht aan, maar ben nu gewend dat het licht aan moet, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil
of naja, ik zou beiden wel kunnen denk ik
maar is dat normaal?
met haar, heb ik nu al met licht gedimt gedaan, kan ik nog terug?
hoe kom ik erachter of zij dat wil
misschien wil zij dat ook wel liever, ook beetje onzeker over enzo zoals iedereen wel beetje over haar lichaam.
En socios ik hoop dat er users met je naar de wallen willen.quote:Praat er over met haar, niet met ons...
Inderdaad, en heel veel dingen gebeuren op een natuurlijke manier en hoef je je niet eens af te vragen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oei oei....ik ben zelf maagd, maar zo moeilijk is het toch niet om aantwoorden te bedenken op die vragen?![]()
Beste advies:
[..]
En socios ik hoop dat er users met je naar de wallen willen.![]()
Ja ik las het later inderdaad. Die jongen is zo naief en wanhopig...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef Dipkip het volgende:
Heb je wel verder gelezen? Die meid was niet echt geinteresseerd in een relatie, hij heeft haar 6700 euro gegeven omdat ze 'in de problemen zat'. Ze heeft kortom misbruik gemaakt van iemand die duidelijk niet mentaal weerbaar is.
Volgens mij is er echt wel meer aan de hand dan dat. Hij had jou toch ook gePMd? Volgens mij heeft hij een mentale beperking. Los van dat hele gedoe over vrouwen en hoeren enzo, volgens mij is er echt iets mis.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik las het later inderdaad. Die jongen is zo naief en wanhopig...
Dat hem iets mankeert weet ik ook vrijwel zeker. De vraag is alleen wat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is er echt wel meer aan de hand dan dat. Hij had jou toch ook gePMd? Volgens mij heeft hij een mentale beperking. Los van dat hele gedoe over vrouwen en hoeren enzo, volgens mij is er echt iets mis.
Maar nou moet ik zeggen dat 6700 euro weggeven aan een meid mij niet erg slim lijkt.quote:ben
23, student, slim, heb hobbies waar ik momenteel alleen minder om geef. (redelijk)rijke ouders, me vader is een bekende nederlander een beetje.(niet van tv)
Ik heb hem nog niet echt normaal zien schrijven eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het wel interessant dat hij de ene keer (of op de ene plek) gewoon normaal kan schrijven zoals jij en ik, en op andere momenten / plaatsen ineens in wazige haiku's lijkt te vervallen. Tegen mij PMde hij juist dat hij heel slecht is in praten en schrijven, er kwam nauwelijks een volledige zin uit en hij probeerde 4 woordjes engels en dat lukte ook niet.
Ik bied 4 euro!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kan wel wat geld gebruiken, over hoeveel geld hebben we het?
Ja maar in die link die hij hier plaatst kan hij wel gewoon een verhaal vertellen. Chronologisch, te volgen, met punten en komma's. Misschien gaat het steeds slechter ofzo, dat ie toen coherenter was dan nu. Jammer dat ie hulpverlening zo afwijst, het is nu een kwestie van tijd voor iemand weer compleet misbruik van hem maakt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb hem nog niet echt normaal zien schrijven eigenlijk.
Het is allemaal een beetje onoverzichtelijk en van de hak op de tak.
Zou kunnen, dat zijn zinsopbouw en dergelijke door zijn mentale gesteldheid beinvloed worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar in die link die hij hier plaatst kan hij wel gewoon een verhaal vertellen. Chronologisch, te volgen, met punten en komma's. Misschien gaat het steeds slechter ofzo, dat ie toen coherenter was dan nu.
Dat, of dat hij bepaalde dingen gaat doen waar hij spijt van krijgt. Zoals stalken.quote:Jammer dat ie hulpverlening zo afwijst, het is nu een kwestie van tijd voor iemand weer compleet misbruik van hem maakt.
4! Zonder een foto te hebben gezien? Jij lefgozert!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik bied 4 euro!
Te makkelijk om te laten liggen.
Ja, dan ga ik een keer minder naar de Mac.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
4! Zonder een foto te hebben gezien? Jij lefgozert!
Dat je dat voor me over hebt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik een keer minder naar de Mac.
quote:
Ik doe helemaal niemand tekort want er zijn zat leuke vrouwen op FOK! maar denk je nu serieus dat als iemand jouw posthistorie bekijkt echt nog voor de volle 100% geinteresseerd is? het spijt me dat ik dit moet zeggen maar je maakt gewoon een bizar wanhopige indruk! totaal niet aantrekkelijk! maar goed je negeert verder toch alle goedbedoelde adviezen die ik je geef, dus veel zin heeft het niet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo?
Doe je FOK!sters wel tekort mee vind ik. Er zitten er genoeg heel leuke tussen... Waarom zou dat niet kunnen werken? Mij lijkt het juist ideaal. Altijd iets gemeen en om over te praten: FOK!
Als ik een vrouw was zou ik socios wel doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niemand tekort want er zijn zat leuke vrouwen op FOK! maar denk je nu serieus dat als iemand jouw posthistorie bekijkt echt nog voor de volle 100% geinteresseerd is? het spijt me dat ik dit moet zeggen maar je maakt gewoon een bizar wanhopige indruk! totaal niet aantrekkelijk! maar goed je negeert verder toch alle goedbedoelde adviezen die ik je geef, dus veel zin heeft het niet!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wel leuk idee, maar hoeren neuken doe ik niet.
Wel lekker chillen en zuipen tot ik kruipend naar Amstersdam CS moet.
Gaan we ook treinen checken op Amsterdam CS?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Socios het volgende:
OK, ´voorwaarden´ van de meet zijn bij dezen aangepast: het is niet verplicht een slet te neuken op die avond. Gewoon alleen rondlopen en wat drinken in de kroeg mag ook. Er zijn ook leuke striptenten met paaldanseressen etc.
ga denk ik ook niet meer over een hoer heen in amsterdam...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaan we ook treinen checken op Amsterdam CS?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef l0c4lh0st het volgende:
Gaat het nou nog door???
Als dat zo is kom ik ook! Ik wil Socios wel eens in het echt meemaken.
Niet tegelijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef rijsttafel het volgende:
Gaan we dan 1 voor 1 of met z'n allen tegelijk over dezelfde heen?
Dan haak ik afquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet tegelijk in ieder geval.
Er is daar genoeg te doen. Dus kan ieder voor zich bepalen.
Gaat je niks aan vrouwmensch !quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Het is dus voor mannen. Gaan jullie daarna nog naar de kroeg ofzo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sowieso genoeg toeristensletjes
ahaha gewoon stay okay bij Vondelpark boeken.
Vol met mokkeltjes. En gewoon bats'n wanneer het uitkomt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus? Zijn die zo makkelijk daar? Single meiden die daar een kamertje boeken?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Elk willekeurig sletje is makkelijk, als je maar zelfvertrouwen toont. Dronken al helemaal.
quote:
En je ziet er niet verkeerd uit dus dat moet lukken. Als je daarop uit bent althans.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom ze anders nooit tegen waar ze zó wulps en gewillig zijn?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Och, als ik zie hoe makkelijk mijn broertje ze bij de vleet versiert door enkel geen angst en veel zelfvertrouwen te hebben, dan moet dat iedereen kunnen lukken. Zelfvertrouwen is echt de key.
Maar je moet wel oog hebben voor het type meisje dat zo makkelijk is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat voor jou ook genoeg? Als iemand maar zelfvertrouwen heeft?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, maar ik ben ook geen makkelijk meisje.Doe niet aan one night stands en dergelijke.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och, als ik zie hoe makkelijk mijn broertje ze bij de vleet versiert door enkel geen angst en veel zelfvertrouwen te hebben, dan moet dat iedereen kunnen lukken. Zelfvertrouwen is echt de key.
Maar je moet wel oog hebben voor het type meisje dat zo makkelijk is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben weer van gedachten veranderd. wil niet meer naar amsterdam hoertje neuken. ook niet in singelgebied
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij wel succes heeft bij de ladies?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Schenkstroop date niet omdat hij te wanhopig is en te veel zelfmedelijden heeft. Zou jij dat aantrekkelijk vinden?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een meid met weinig zelfvertrouwen, en zelfmeedelijden. is vast de droom van een man, om lekker makkelijk te kunnen oppikken in cafe, en te dumpen.
en voor mij, vind ik schattigheid gevoelens op, en gevoel dat ik haar wil helpen.
STOMME DUBBELE MORAAL
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben jullie al aan een datingsite gedacht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar dat gaat nu niet gebeuren. omdat ik nu niets te bieden heb
Omdat dus al die tijd in het verleden FUCKING FAAL is geweest. ik en 'mogelijkheden' op iemand ontmoeten.
en mede daardoor ben ik nu er bijna doorheen, en gaat alles mis. en kan ik zo gefrustreerd raken dat niets me lukt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen op een datingssite niets te bieden, maar in het echte leven wel?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
HAD! HAD!
het einde lijkt wel nabij aardbei. laatste strohalmen/pgoningen. weetjewel.
volgend jaar is het de 5e keer dat ik 1e jaars ben
gaat ook voro de rest niet zo goed...........
topicwendingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
HAD! HAD!
het einde lijkt wel nabij aardbei. laatste strohalmen/pgoningen. weetjewel.
volgend jaar is het de 5e keer dat ik 1e jaars ben
gaat ook voro de rest niet zo goed...........
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Beach het volgende:
Anyway ga eens op zoek naar wat PUA materiaal; is misschien niet zaligmakend maar misschien leer je de achterliggende gedachte ervan.
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb wel wat PUA bestudeerd. Maar ik vraag mij af op die aanpak iets voor mij is om toe te passen... Misschien wat lichte vorm ervan om te onderzoeken hoe ´een vrouw denkt´.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:
Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Of spijt als je het alsmaar blijft uitstellen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar verteld dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Beach het volgende:
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar vertelt dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee...
Kreeg onlangs van wel een andere tip:
http://www.ontknaapservice.com/
Opzich ziet dat er heel stijlvol uit?
Dat lijkt me dan een betere optie voor je dan gewoon een willekeurige hoer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee...
Kreeg onlangs van wel een andere tip:
http://www.ontknaapservice.com/
Opzich ziet dat er heel stijlvol uit?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Das toch hetzelfde principe. Ook een hoer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar wel een mooiere ervaring allicht? Niet afgewerkt in 10 minuten maar er uitgebreid de tijd voornemen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou ze dat echt zo erg vinden dan? En seks = seks? OK, niet met oprechte lieve lange knuffels erbij misschien.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is waar, als je dan al op die manier ontmaagd wil worden lijkt me dat idd een betere optie dan een normale hoer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
En vrouwen zullen ook niet positief reageren op het maagd zijn, dus wat dat betreft...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen daar eigenlijk het grootste probleem van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach en mocht je wel je eerste keer met een hoer beleven, hoef je dat natuurlijk niet te vertellen aan je toekomstige vriendin. Ik bedoel, veel mensen in een relatie gaan ook niet over al hun exen vertellen. Dus wat niet weet, wat niet deert.Of je moet het zelf echt willen vertellen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je alles moeten vertellen...
Precies; lekker gaan liegen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat vertel je aan je toekomstige vrienden als ze misschien ooit begin over je eerste keer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies; lekker gaan liegen.
Wat zal dat goed voelen zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Socios, ben jij dat op die foto's in je FOBO?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Socios, ben jij dat op die foto's in je FOBO?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat vertel je aan je toekomstige vrienden als ze misschien ooit begin over je eerste keer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:07 schreef Beach het volgende:
Precies; lekker gaan liegen.
Wat zal dat goed voelen zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:20 schreef Ernemmertje het volgende:
Dat vraag ik mij ook af trouwens!Socios als jij dat bent op die foto, Ga dan aub niet naar de hoeren, je bent hartstikke leuk man!!!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja maar dan lieg je;(, en dat vinden vrouwen niet leuk en vrouwen komen achter alles
quote:
Maar jij bent toch gewoon een normaal persoon lijkt me.. dus probeer gewoon een vriendin te krijgen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar dan lieg je, en dat vinden vrouwen niet leuk en vrouwen komen achter alles
Maar jij bent toch gewoon een normaal persoon lijkt me.. dus probeer gewoon een vriendin te krijgen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:30 schreef ukga het volgende:
[..]
correct me if im wrong, maar jij bent maagd?
Beter dan nooit seks hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:32 schreef Dipkip het volgende:
Ja vind ik ook Socios, je ziet er goed uit.
Heb je wel eens op die hookers website rondgekeken naar hoe die hoeren hun klanten afwerken? Wil je dat nou echt als je eerste keer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:32 schreef Dipkip het volgende:
Ja vind ik ook Socios, je ziet er goed uit.
Heb je wel eens op die hookers website rondgekeken naar hoe die hoeren hun klanten afwerken? Wil je dat nou echt als je eerste keer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Had tien jaar geleden al over moeten zijn, ja.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen zin om nog eens tien jaar te wachten. Bovendien leek het mij in een FOK!meet wel lachen ook, beetje losser met z´n allen. Beetje rondlopen en knallen.
Weleens op die site gekeken, ja. Staan ook wel goede ´recensies´ tussen.
[..]
Geen zin om nog eens tien jaar te wachten. Bovendien leek het mij in een FOK!meet wel lachen ook, beetje losser met z´n allen. Beetje rondlopen en knallen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Doe het dan alsjeblieft zonder een fok meet
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:35 schreef ukga het volgende:
[..]
INB4 ukga is gay opmerkingen![]()
je ziet er goed uit, hoe de fuck kun je nog nooit geneukt hebbe
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk echt dat je die eerste keer te veel ophemeld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk is het geen liegen, want het is dan wel de eerste echte keerEn van dingen die je voor je relatie met iemand hebt gedaan hoef je niet persé te vertellen. Wat voor een meerwaarde heeft het om iemand te vertellen dat je eerste keer met een hoer was. Dat is gewoon persoonlijk en kan je best voor jezelf houden.
Ik bedoel ik kan ook wel zeggen dat mijn eerste keer met een dildo was, maar ja.Dat is toch niet 'echt'. En een hoer eigenlijk ook niet. Althans, ik kan me voorstellen dat je dat als hoerenloper niet als echte ontmaagding zou zien.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Sociaal misschien heel onhandig. Ik vraag het me ook af....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:37 schreef Dipkip het volgende:
Bovendien moet die vrouw een eerlijke afweging kunnen maken wat betreft veiligheid en seks met een prostituee is een extra risico wat betreft SOA. Ze vragen er niet voor niks naar bij de GGD.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou kunnen... Maar geniet jij niet van seks dan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben zelf nog maagd overigens.Is mijn advies nu helemaal waardeloos?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is wel liegen, als je je leuter in een kut hebt gehad ben je ontmaagd, einde verhaal.
Bovendien moet die vrouw een eerlijke afweging kunnen maken wat betreft veiligheid en seks met een prostituee is een extra risico wat betreft SOA. Ze vragen er niet voor niks naar bij de GGD.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Want? Bij een prostituee neuk je met condoom. Wie weet wat anderen wel doen met ´sletjes uit de kroeg´ zonder condoom? Dat is veel riskanter wat dat betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik neem toch aan dat je het met een hoer wel veilig doet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey.
Nee hoor, hoop voor je dat je niet lang hoeft ´te wachten´.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:40 schreef ukga het volgende:
boeie seks is seks. De meeste meisjes die ik in bed heb gekregen koste me uiteindelijk vaak meer dan die 50 euro
uiteindelijk zijn het allemaal hoeren. lekker boeiend
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
En wat betreft die SOA's kan hij zich laten testen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Overigens beschermd een condoom ook niet tegen alle SOA en doen vrij veel prostituees het zonder voor een paar euro meer. Oh en de meeste kroegsletjes zijn niet aan de hero
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:40 schreef ukga het volgende:
boeie seks is seks. De meeste meisjes die ik in bed heb gekregen koste me uiteindelijk vaak meer dan die 50 euro
uiteindelijk zijn het allemaal hoeren. lekker boeiend
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet wat ik heb meegemaakt.
of je hebt het over verslaafde straathoertjes ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef Dipkip het volgende:
Voor geld is alles te koop, zeker bij hoeren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
Er zijn echt wel ´classy´ hoeren hoor die nooit zouden nzc.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, is helemaal waar. Een avondje stappen kost niet zelden veel meer en dan ook geen garantie op succes.
Van al dat geld van die avonden stappen had ik allang een meid van http://www.ontknaapservice.com/ kunnen regelen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh en jij doet het met high class escorts?
Voor geld is alles te koop, zeker bij hoeren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:50 schreef ukga het volgende:
ze bieden ook pakketen aan voor 2000 euro enz
alsof iemand dat gaat doen. voor 50 euro heb je een hoer gepakt (35 in Ailkmaar)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb altijd bij raamhoeren gedaan. en wilde graag weten hoe het was zonder condoom
toen heb ik proberen over te halen, maar nooit gelukt.
ik heb hiervoor ook weleens hoge extra bedragen betaald. en die meid had het weggelegd, en toen 'pakte ' ze iets, en vroeg of ze dat kon gebruiken. en ik wist niet wat het was. bleek het toch condoom te zijn.
nooit gelukt.
en ik had ook gemaild naar priveontvangst. een paar keer. maar altijd negatief antwoord.
en toen eindelijk positief, dat dat kon voor dubbel tarief. en toen paar keer proberen af te spreken, en altijd kwam ze niet op dagen.
en toen heb ik maar een 'nornmale' meisjes uitgebuit.
die nooit meer wat van zich liet horen
en toen nog een keer zoiets.
en toen eerste keer thuisontvangst, die ik gewoon had opgebeld in de buurt, die de telefoon opnam.
daar kwam ik langs, en even kort gesprekje mee.
en die wilde juist onveilig vrijen, want dat is geiler. maar kom er liever niet nog een keer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, geen idee of dat het wel echt waard is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja goed maar jij straalt ook uit dat iedereen zomaar misbruik van je kan maken![]()
En nogmaals, condoom houdt niet alles tegen. Ik heb die regels ook niet verzonnen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:54 schreef ukga het volgende:
geloof me van niet. zo speciaal was de eerste x voor mij niet eens
Het was toen met het meisje waarmee ik destijds ging. |Je merkt weinig verschil tusen de eerste x of de 300 keren erna (qua emotie herinneringen dan)
maarja mssn verschilt dat per persoon. Het is iig niet dta ik met me vrienden er over heb van : Jongens, weten jullie nog, die eerste keer? HOE SPECIAAL DAT WAS??
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat bijvoorbeeld niet dan? Ik dacht altijd dat het wel redelijk veilig was.Maar ook voor zwangerschap niet 100% natuurlijk, of heeft dat ermee te maken dat ie ook kan scheuren enzo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef Dipkip het volgende:
Maar in het geval van hoeren denk ik wel dat je de rest van je leven dat idee met je meedraagt van mn eerste keer was met een hoer. Lijkt me niet zo goed voor je zelfbeeld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Een condoom is 100% veilig. Alleen natuurlijk niet als ´ie scheurt. Vandaar die paar procenten eraf.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Een condoom is 100% veilig. Alleen natuurlijk niet als ´ie scheurt. Vandaar die paar procenten eraf.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet. je raakt die vrouw toch ook nog op andere plekken aan. rond schaamstreek enzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat bijvoorbeeld niet dan? Ik dacht altijd dat het wel redelijk veilig was.Maar ook voor zwangerschap niet 100% natuurlijk, of heeft dat ermee te maken dat ie ook kan scheuren enzo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik dacht schaamluis en ook een vorm van hepatitis als ik me niet vergis. Verder heb je natuurlijk risico op alles als het condoom scheurt of afzakt.
Volgens mij redeneert de GGD zo, dat ieder seksueel contact in principe een risico inhoudt, maar dat mensen met enorm veel seksuele partners en bijv. mensen die aan anaal doen meer risico hebben iets op te hebben gelopen. Hoeren vallen over het algemeen in beide categorieen. Het is gewoon een statistische berekening, de deurklink bij je thuis zal ook minder soorten bacterieen bevatten dan de deurklink van een openbaar toilet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:58 schreef Socios het volgende:
Super lang gaan wachten is wel goed voor dat beeld?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee precies, ik snap de gedachte erachter ook wel.Ik denk overigens ook dat heel veel mensen niet weten dat je niet aan orale seks moet doen met een koortslip. Voor je het weet geef je een meid een leven lang herpes.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het meestal meer een meisjesding is, het belangrijk vinden wie je eerste was.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kunt geen herpes genitalis oplopen door besmet te worden met herpes simplex. Je kunt haar wel herpes simplex geven in haar schaamstreek, maar het is en blijft simplex, niet genitalis.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee precies, ik snap de gedachte erachter ook wel.Ik denk overigens ook dat heel veel mensen niet weten dat je niet aan orale seks moet doen met een koortslip. Voor je het weet geef je een meid een leven lang herpes.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:08 schreef ukga het volgende:
Zonder tof doen enzo; het lijkt me mssn wel leuker geweest als ik wél door een hoer was ontmaagd, juist omdat het anders is dan mensen verwachten, en je het je zeker weten je hele leven onthoudt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga even het verschil opzoeken.
Is herpes simplex ook niet ernstig dan? Ik dacht dat die vorm ook kon muteren of zo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kunt geen herpes genitalis oplopen door besmet te worden met herpes simplex. Je kunt haar wel herpes simplex geven in haar schaamstreek, maar het is en blijft simplex, niet genitalis.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga even het verschil opzoeken.
Is herpes simplex ook niet ernstig dan? Ik dacht dat die vorm ook kon muteren of zo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
meningen verschillen over wat nou risicos zijn enzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou zo'n voordeel is af te wijken op die manier. Denk dat veel meer vrouwen een probleem hebben met een ex-hoerenloper dan met een man die lang maagd is gebleven.
Dat een man een hoer bezoekt zegt nogal wat over zn persoon en hoe hij naar vrouwen kijkt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Iets van 50-80% van de mensen is drager van dat virusen ja er is een minieme kans dat het een probleem wordt, het kan bijv. via een kopzenuw naar de hersenen gaan en daar ontsteking veroorzaken maar die kans is erg klein en je krijgt dat virus o.a. van zoenen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:14 schreef ukga het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar hoeveel vrouwen heb jij de waarheid over alles verteld?
Je heoft het ze toch niet te vertellen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar als drager ben je niet besmettelijk. Pas als het op komt zetten toch? Ik weet niet eens van wie ik het heb gekregen. Vast van mijn ouders die me per ongeluk met een beginnende koortslip een nachtzoen gaven.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen? Mn vriendinnen bedoel je?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat aan mn vriendinnen vertellen? Met vriendinnen praat je heel anders over seks dan met je partner. Ik ben hetero, misschien werd dat verkeerd gelezen, toen ik het over lesbisch had ging dat over mn moeders.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Punt is dus dat heel veel mensen herpes simplex hebben, en veel minder mensen herpes genitalis. Het is een andere vorm van het virus. Bij beiden geldt dan je idd alleen besmettelijk bent tijdens een 'aanval'.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me dat gewoon af, als het voor jou de beste keuze is ga gerust je gang, maar ik betwijfel of dat zo is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef ukga het volgende:
o je bent vrouw. mijn fok-mannen-brein is zo afgestompt dat ik eigenlijk nooit verwacht een vrouw tegen te komen op fok
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:11 schreef Dipkip het volgende:
Dat een man een hoer bezoekt zegt nogal wat over zn persoon en hoe hij naar vrouwen kijkt.
Hoezo pak je niet gewoon een b-keuze chick?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook soms niet meer wat nou de beste keuze is...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:24 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoezo pak je niet gewoon een b-keuze chick?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap ik, maar dat is ook logisch. Het is makkelijker om dat virus over te brengen bij iemand op de mond dan bij iemand in de schaamstreek. Want bij dat laatste kom je toch minder vaak in de buurt (gemiddeld genomen).
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:23 schreef Socios het volgende:
Hoezo? Ik heb juist enorm veel respect voor alle vrouwen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat je gebruik maakt van een systeem wat gebaseerd is op de onderdrukking van vrouwen. De meesten zitten daar niet bepaald voor de lol.
Omdat je gebruik maakt van een systeem wat gebaseerd is op de onderdrukking van vrouwen. De meesten zitten daar niet bepaald voor de lol.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef Dipkip het volgende:
Hoe oud ben je ook alweer? En heb je wel eens gezoend bijvoorbeeld?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:29 schreef ukga het volgende:
Er staan ook wel (qua uiterlijk) A klasse chicks op de wallen
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ook voor een hoop is het een uitweg, om snel geld te verdienen als ze dat nodig hebben. En dan heb je er vast nog een klein aantal nymfo's tussen zitten.
Sowieso denk ik dat vrijwel 90% die dat beroep doet geestelijk wel wat mankeert. Anders kies je er niet voor. Of ben ik dan heel bekrompen dat ik het gewoonweg niet kan begrijpen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef Socios het volgende:
Dat beeld is er een beetje. Maar genoeg die het wel voor de lol doen, hoor. Loop maar eens rond over de Wallen, of beter nog, kom ook naar de meet. Leuke sfeer daar, hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
90% mankeert wat?????.denk het niet. maar ik kan misschien niet zo goed dat beoordelen, denken jullie vast.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
90% mankeert wat?????.denk het niet. maar ik kan misschien niet zo goed dat beoordelen, denken jullie vast.
vroeger max 10% ofzo
juist, sinds paar jaar terug. dat amsterdam ramen heeft gesloten. en prostituees verplicht vragenlijsten moeten invullen voor ze gaan werken. is het n'og beter geworden
nu minder dan 1% lijkt wel
maar is gebaseerd op steekproeven van mij:P
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan me er ook geen voorstelling van maken dat ik ooit dat als beroep zou gaan doen.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:30 schreef kwiwi het volgende:
De meesten schoonmakers maken ook niet voor de lol schoon, toch maak jij ook gebruik van die mensen door dingen weg te gooien.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had ook nooit gedacht dat ik zou overwegen om een hoer te neuken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:Prostituees hebben die optie vaak niet, en een deel zit er gedwongen en is slachtoffer van vrouwenhandel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
Prostituees hebben die optie vaak niet, en een deel zit er gedwongen en is slachtoffer van vrouwenhandel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, een normaal persoon met enig zelfrespect kiest toch niet voor zo'n beroep? Of je moet echt geen andere uitweg hebben. Maar misschien is het gewoon mijn gebrek aan inlevingsvermogen dat ik het niet kan begrijpen. Ik kan me er ook geen voorstelling van maken dat ik ooit dat als beroep zou gaan doen.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die wel zelfrespect hebben, maar gewoon snel veel geld willen verdienen. Studenten bijvoorbeeldIk zou het ook nooit doen, maar kan me wel voorstellen dat mensen (waar niks mis mee is) hiervoor kiezen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik kan dat laatste dus niet.Er zijn ook andere manieren van snel geld verdienen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets waar je zonder papieren zo snel zoveel geld mee verdient? Ik kan zo niks bedenken. Waar dacht jij aan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar, misschien een rare vergelijking, kinderarbeit in Afrika bijvoorbeeld is ook heel afkeurenswaardig. En je kan dan zeggen: "Laat ik maar geen producten meer halen die op die manier geproduceerd zijn." Toch zal je die kinderen alleen maar benadelen, want dan gaan ze minder verdienen. Ze moeten dat werk wel doen en dat willen ze ook, anders kunnen ze niet overleven. Hoe erg je misschien ook medelijden hebt met hoertjes die het werk niet met plezier doen, waarschijnlijk hebben ze geen andere keuze. Geld moet er toch komen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets waar je zonder papieren zo snel zoveel geld mee verdient? Ik kan zo niks bedenken. Waar dacht jij aan?
ja, hoi.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, is helemaal waar. Een avondje stappen kost niet zelden veel meer en dan ook geen garantie op succes.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelfs in Nederland ja?
En gedwongen....in hoeverre gedwongen? Iemand die schoonmaakt is misschien ook gedwongen om zulk werk te doen, omdat ze geen papieren hebben voor iets beters. Een hamburger flippen en dat soort opties zijn ook niet veel beter werk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat veel prostituees netto meer dan 5-6000 per maand verdienen trouwens hoor.
dus heus geen goudmijn om 'echt' snel rijk te worden in korte tijd
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:46 schreef Mirjam het volgende:
waarom ga je niet eens naar een gangbang avond van een parenclub?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef thespindoctor het volgende:
5-6000 voor iemand van 18-25 is veel geld. wat zeg ik, dat is zelfs voor de meeste dertigers, veertigers en vijftigers veel geld
en waarom dan niet?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
5-6000 voor iemand van 18-25 is veel geld. wat zeg ik, dat is zelfs voor de meeste dertigers, veertigers en vijftigers veel geld
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind je dat nou niet lichtelijk naief van jezelf![]()
Dat werk wordt door die kinderen gedaan omdat de ouders niet genoeg inkomen hebben om alle monden te voeden. Als we de ouders een hoger loon geven hoeven de kinderen niet te werken. Dat is hoe fair trade werkt, niet door alleen geen kinderen aan te nemen en die ouders het zelfde hongerloontje te geven maar door een loon te geven waarvan de ouders de kinderen eten kunnen geven.
quote:En als je niet meer betaalt voor seks, dan houdt de vrouwenhandel op, en hou je enkel wat seksbelustte dames over die gewoon graag een gangbang willen en dus niet betaald hoeven worden. Die vrouwen kunnen afkicken zodat ze weer met een gewoon inkomen rond kunnen komen. Of ze kunnen de criminaliteit ingaan zoals de mannelijke junks doen. Dat probleem los je er niet mee op, maar het is wel eerlijker.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
en waarom dan niet?
naar een hoer op de wallen wel? wat maakt een hoer op de wallen beter dan een parenclub?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat snap ik, maar denk je dat te bereiken door geen kinderarbeid producten meer te kopen? Ik denk dat je daar echt niets mee bereikt en dat het juist nadelig zal zijn voor die kinderen. Op het moment dat je niets meer koopt, zal er voor veel kinderen geen werk meer zijn -> geen geld -> geen eten.
Dus kan je beter de lonen veranderen op een andere manier, via politiek waarschijnlijk. En niet door niets meer te kopen.
nou, gewoon?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Dipkip het volgende:
En als je niet meer betaalt voor seks, dan houdt de vrouwenhandel op
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:57 schreef Mirjam het volgende:
nou, gewoon?
je gaat erheen, ze draaien er leuke muziek, je kunt drankjes drinken aan de bar, vaak ook wat eten (buffet)
en in de speelgedeeltes wordt, door de mensen die dat willen geneukt/gespeeld.
probeer contacten te leggen, in zo'n club gaat dat zo anders.
je komt er tenslotte allemaal met hetzelfde doel, dezelfde open mind.
maak een praatje met een dame aan de bar, of duik ergens tussen waar sex bedreven wordt, je merkt snel genoeg of iemand het wil/toestaat of niet.
parenclub is vaak wel goedkoper.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel goed. Een andere optie is nog een seksclub.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het punt met fair trade is dus dat je dan bijv. fair trade spijkerbroeken koopt in plaats van door kleuters in mekaar gezette spijkerbroeken. Waardoor dus de ouders die in die fabriek werken genoeg geld hebben om die kleuters niet te laten werken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:01 schreef Mirjam het volgende:
parenclub is vaak wel goedkoper.
geen garantie op sexnatuurlijk, maar dat hangt ook een beetje af van op welke avond je gaat.
heb je al eens op bijv. kinky.nl gezocht naar een girlfriendexperience?d at zei iemand eerder toch, of was dat in een schenkstroop topic?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om het geld. Ben best bereid er (flink) voor te lappen.
Maar in zo´n parenclub hoef ik niet ´anderen bezig te zien´ zeg maar. Dan ga ik liever naar een seks- ft. nachtclub.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Ja als als als... Zo werkt het vraag-aanbod principe nu eenmaal. Zolang niet elke man een vrouw vindt, en daar ook nog eens altijd zijn seksuele behoeften mee kan vervullen, zal er altijd prostitutie blijven bestaan. En zolang er vraag is naar bepaalde producten/diensten, is daar helaas ook een illegale aanbodszijde bij te vinden (welke in Nederland overigens door allerlei maatregelen al zo klein mogelijk gehouden wordt).
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je al eens op bijv. kinky.nl gezocht naar een girlfriendexperience?d at zei iemand eerder toch, of was dat in een schenkstroop topic?
als je dan toch wil lappen, doe het dan zo.
quote:The girlfriend experience (commonly known as GFE) is a type of service a female prostitute offers which includes acting like a girlfriend to the client.[1]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
heb je al eens op bijv. kinky.nl gezocht naar een girlfriendexperience?d at zei iemand eerder toch, of was dat in een schenkstroop topic?
als je dan toch wil lappen, doe het dan zo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
Ben je mooi klaar mee. Moet je betalen en krijg je alsnog gezijk aan je kop
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef Dipkip het volgende:
Immers je hoeft het niet te doen en er zijn genoeg mannen die het niet doen. Het is een keuze.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:26 schreef Socios het volgende:
Net zoals het voor verreweg de meeste vrouwen een keuze is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:34 schreef Dipkip het volgende:
Dus je kunt eindeloos beredeneren dat hoeren het gewoon onwijs gezellig werk vinden, dat verandert het feit niet dat het voor potentiele vriendinnetjes een enorme afknapper kan zijn. Terecht of onterecht doet er niet eens toe.
Als je er zo mee zit, waarom onderneem je dan geen actie in plaats van jezelf hier steeds te herhalen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Punt blijft dat als je dus naar een prostituee gaat je dit soort praktijken laat voortbestaan. Dat je gebruik maakt van de zwakkere positie van die vrouw waar je overheen gaat. En dat zegt iets over je als persoon. Immers je hoeft het niet te doen en er zijn genoeg mannen die het niet doen. Het is een keuze.
dan snap jij 't niet in deze settingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
The]http://en.wikipedia.org/wiki/Girlfriend_experience]The girlfriend experience (commonly known as GFE) is a type of service a female prostitute offers which includes acting like a girlfriend to the client.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Girlfriend_experience
Ben je mooi klaar mee. Moet je betalen en krijg je alsnog gezijk aan je kop
Wie zegt dat ik dat niet doe? Wat denk je dat ik op de Wallen deed, de hond uitlaten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Als je er zo mee zit, waarom onderneem je dan geen actie in plaats van jezelf hier steeds te herhalen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Als hij het z'n vriendin na een tijdje vertelt (als ze elkaar al redelijk goed kennen), zou het geen afknapper mogen zijn.
dat ligt meer aan die vrouwen hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:07 schreef Dipkip het volgende:
Surewant veel vrouwen vinden het al een groot probleem als ze na 3 jaar ontdekken dat er porno op hun vriend zn pc staat,
Ik denk dat toch een substantieel percentage van de vrouwen er een probleem mee zal hebben, als het al niet de meerderheid is. En als je weinig te kiezen hebt, is het iets om in je overwegingen mee te nemen.quote:
Geen idee wat je daar deed. Ik ben zo vaak over de wallen gelopen, gewoon omdat dat de kortste weg was naar waar ik moest zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe? Wat denk je dat ik op de Wallen deed, de hond uitlaten?
strawberry.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is mis met mannen die over 20 en maagd zijn?
Heb het topic gevonden. Misschien dat er ook eentje was over mannen die ontmaagd zijn door een hoer...
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik was verbaasd, dat seks voor een vrouw ook lekker was
Zit dan niet te zeiken dat ik wat moet gaan doen als je geen idee hebt wat ik doequote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Geen idee wat je daar deed. Ik ben zo vaak over de wallen gelopen, gewoon omdat dat de kortste weg was naar waar ik moest zijn.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren. Hangt van de jongen af denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou er zelf geen probleem mee hebben.
Dat vind ik toch wel een beetje jammer.. Laat je iemand gewoon zitten, terwijl jullie al een tijd samen zijn, omdat hij ooit 1x in het verleden naar een prostituee geweest isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat toch een substantieel percentage van de vrouwen er een probleem mee zal hebben, als het al niet de meerderheid is. En als je weinig te kiezen hebt, is het iets om in je overwegingen mee te nemen.
En ja, ik zou er dus wel een probleem mee hebben, ook al ben ik niet preuts, hou ik van porno etc. Mogelijk heb ik teveel nare verhalen van dichtbij gezien, maar ik vind het echt niet kunnen. Het is voor mij een principekwestie, het gaat me niet om het aantal partners oid. Liever dat ie 100 meiden zelf versierd heeft dan er 1 voor seks heeft betaalt.
Ik kan je even niet volgen, sorry.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
strawberry.
vind je nou dat je wel of niet ontmaagd kunt worden door een hoer?
jij vond van niet toch?
mijn beleving ondersteund dat opzich
het voelt inderdaad alsof het voor ik het onderstaande nog niet wist, ik nog een halve maagd was
[..]
Mooie post.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:03 schreef kwiwi het volgende:
En wat zegt het precies over Socios als persoon als hij naar een prostituee gaat? Veroordeel mensen niet gelijk om wat ze wel of niet doenAls hij naar een prostituee wil moet hij dat gewoon doen. Waarom zou hij geen gebruik mogen maken van een legale dienst die wordt aangeboden? Daarbij zou je blij moeten zijn (gezien je er zo mee zit) dat hij het op de wallen wil doen en niet ergens achteraf, waar vooral de vrouwen worden 'verhuurd' die er inderdaad vaak niet zelf voor gekozen hebben.
En of het voor potentiële vriendinnen een afknapper zou zijn vraag ik me af. Het is namelijk (neem ik aan) niet zo dat hij ze op de 1e date gelijk gaat vertellen dat hij ontmaagd is bij een prostituee. Als hij het z'n vriendin na een tijdje vertelt (als ze elkaar al redelijk goed kennen), zou het geen afknapper mogen zijn. En is dat wel zo dan zou ik mezelf ook sterk afvragen waarom dat meisje uberhaupt bij me is, als ze iemand om zoiets kleins al niet meer wil..
Een stuk of 5 inmiddels?quote:
Maar goed... Hoeveel mensen komen er al op de meet?
Ik zeik niet, zei alleen dat je beter wat kon gaan doen in plaats van hier steeds hetzelfde te zitten posten. Leek me effectiever. Maar wie ben ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeiken dat ik wat moet gaan doen als je geen idee hebt wat ik doe
Mag toch hopen dat je pas een paar weken tot maanden samen bent als je dat vertelt. Dat is namelijk het stadium waarin ik gezamenlijk naar de GGD wil voor tests zodat we zonder kunnen. Als je het pas na jaren vertelt, heb je dus al die jaren tegen me gelogen, en daar houd ik ook al niet van.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Dat vind ik toch wel een beetje jammer.. Laat je iemand gewoon zitten, terwijl jullie al een tijd samen zijn, omdat hij ooit 1x in het verleden naar een prostituee geweest isMaar goed, ieder z'n ideeën en overtuigingen natuurlijk.
Dat doe ik dus al, helder lichtje. Dat je er van uit gaat dat ik dat niet doe is nogal jammer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik zeik niet, zei alleen dat je beter wat kon gaan doen in plaats van hier steeds hetzelfde te zitten posten. Leek me effectiever. Maar wie ben ik
Gelogen? Moet elke man bij jou uit zichzelf vertellen door wie hij ontmaagd is dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je pas een paar weken tot maanden samen bent als je dat vertelt. Dat is namelijk het stadium waarin ik gezamenlijk naar de GGD wil voor tests zodat we zonder kunnen. Als je het pas na jaren vertelt, heb je dus al die jaren tegen me gelogen, en daar houd ik ook al niet van.
Hmm blijkbaar was ik dus alsnog niet duidelijk genoeg. Ik bedoelde dus dat je beter op dit moment wat kan gaan doen dan. De tijd die je nu in het posten steekt kun je beter gebruiken om die vrouwen te helpen dacht ik zo. Want hier heb je je punt al een tijd geleden gemaaktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al, helder lichtje. Dat je er van uit gaat dat ik dat niet doe is nogal jammer.
ik ook niet meer:Squote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan je even niet volgen, sorry.
Niet wie, wel hoe & wat. Ik hoef van mn vriend niet te weten hoe ze heten en of ze hun schaamhaar in ee streepje schoren maar ik weet wel bij benadering een aantal en hoeveel ongeveer daarvan relaties waren en hoeveel one night stands. En bijv. van bepaalde exen wist ik dat ze het met mannen hadden gedaan. Ik vraag er niet specifiek naar, maar het komt altijd ter sprake, misschien door de bdsm link. Tis daardoor vrij standaard voorkeuren enzo door te spreken dus misschien dat het daardoor zo normaal lijkt voor me.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Gelogen? Moet elke man bij jou uit zichzelf vertellen door wie hij ontmaagd is dan?Of vraag jij daar na een paar weken altijd zelf naar?
300quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook niet meer:S
nee ik pmde een keer, dat ik niet maagd was.
en jij vond iets van:
"grijsleven, Je bent wel maagd wat betreft seks met echte meisjes, en geen hoeren.
ps-wordt dit topic nu niet 'te vol'? wat is maximum aantal posts?
Euhw, dus omdat ik een mening heb over hoerelopers mag ik niet fokken want dat is tijdverspilling? Nieuwsflits, fokken is voor iedereen tijdsverspilling, tis niet alsof jij hier een medicijn tegen kanker zit uit te vindenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Hmm blijkbaar was ik dus alsnog niet duidelijk genoeg. Ik bedoelde dus dat je beter op dit moment wat kan gaan doen dan. De tijd die je nu in het posten steekt kun je beter gebruiken om die vrouwen te helpen dacht ik zo. Want hier heb je je punt al een tijd geleden gemaakt
Nogmaals: een hoer neuken mc is veiliger dan een random slet neuken uit de kroeg zc, hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:20 schreef Dipkip het volgende:
Mag toch hopen dat je pas een paar weken tot maanden samen bent als je dat vertelt. Dat is namelijk het stadium waarin ik gezamenlijk naar de GGD wil voor tests zodat we zonder kunnen. Als je het pas na jaren vertelt, heb je dus al die jaren tegen me gelogen, en daar houd ik ook al niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |