Nah in het algemeen zijn er genoeg mensen die maagden van die leeftijd neerkijken. Buiten dat ene topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef DeBassist het volgende:
Je bedoeld naar aanleiding van de Topics van Jeff ?
volgensmij was dat meer een tegenreactie aangezien hij iedereen aan het afzeiken was
ik vindt het niet echt raar iig, sowieso vindt ik dat je niemand mag afrekenen op nooit gezoend/geneukt hebben
care
Maar zoiezo heel Nederland vind de bijbelgordel vreemd. En eerlijk gezegd, ik denk dat Christenen net zo vaak voor het huwelijk neuken als niet christenen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef Techno het volgende:
Hoe kom je daarbij? In de bijbelgordel is dat helemaal niet vreemd.
Niet alleen in dat ene topic, maar dat was wel een aanleiding. Ik ken genoeg mensen die het vreemd vinden. Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die slim genoeg zijn om geen belang aan zoiets te geven, maar toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef DeBassist het volgende:
Je bedoeld naar aanleiding van de Topics van Jeff ?
volgensmij was dat meer een tegenreactie aangezien hij iedereen aan het afzeiken was
ik vindt het niet echt raar iig, sowieso vindt ik dat je niemand mag afrekenen op nooit gezoend/geneukt hebben
care
Sterkte ermee man.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef OOST het volgende:
Ik ben 28 en nog maagd. Ik kies er niet voor en heb ook behoeftes. Ik schaam me er ook voor, al begint dat wel minder te worden. Heb ook nog nooit een vriendin gehad of een date. Ik zou wel willen, weet alleen niet hoe.
Ik ben in mijn jeugd seksueel misbruikt waardoor ik een nogal moeilijk leven heb.
Ja jij valt niet eens op mannen, dus jouw mening telt niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef Pixie. het volgende:
Niets mis mee
Mensen die dat raar vinden daar is wat mis mee
kan jij ook niks aan doen natuurlijk. Ooit hulp voor gehad ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef OOST het volgende:
Ik ben 28 en nog maagd. Ik kies er niet voor en heb ook behoeftes. Ik schaam me er ook voor, al begint dat wel minder te worden. Heb ook nog nooit een vriendin gehad of een date. Ik zou wel willen, weet alleen niet hoe.
Ik ben in mijn jeugd seksueel misbruikt waardoor ik een nogal moeilijk leven heb.
Jij bent een man, toch? Val je op mannen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef o.us het volgende:
Daar is er niets mis mee, naar mijn ervaring zijn zulke mensen meestal zeer trouw aan hun geliefde. Op het maagd of niet maagd zijn reken ik niet op af, wel als je een sletje was/bent die op haar 14de de hele buurt heeft afgeneukt. Ja, subjectief gezien reken ik daar wel op af.
eens, daarnaast vindt ik onschuldige meisjes wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef o.us het volgende:
Daar is er niets mis mee, naar mijn ervaring zijn zulke mensen meestal zeer trouw aan hun geliefde. Op het maagd of niet maagd zijn reken ik niet op af, wel als je een sletje was/bent die op haar 14de de hele buurt heeft afgeneukt. Ja, subjectief gezien reken ik daar wel op af.
Omdat ik weet dat ik er niks aan kan doen wordt de schaamte wel minder. Als iemand er bewust voor kiest dan moet diegene dat zelf weten. Maar om iemand er op af te rekenen vind ik triest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef DeBassist het volgende:
[..]
kan jij ook niks aan doen natuurlijk. Ooit hulp voor gehad ?
sterkte
Ik wil je niet kwetsen ofzo, maar ben je dan nog maagd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef OOST het volgende:
Ik had het over het algemeen voor beide seksen, knuppel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij bent een man, toch? Val je op mannen?
Je weet toch niet wat er is gebeurd.. Het zou prima kunnen dat hij nog maagd is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:46 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik wil je niet kwetsen ofzo, maar ben je dan nog maagd?
haha, scherpe vraagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:46 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik wil je niet kwetsen ofzo, maar ben je dan nog maagd?
Die posts zijn geplaatst door kinderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Aantal sex-partners invloed op aantrekkelijkheid?
Lees bijv. post # 19 en 23.
hmja, ok. Is ook voer voor een ander topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat er is gebeurd.. Het zou prima kunnen dat hij nog maagd is.
Dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja jij valt niet eens op mannen, dus jouw mening telt niet.
Uit post 19:quote:
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit,
Ja oke, maar dan nog, ik denk dat de meeste mensen tussen 20 en 30 zo denken. Stel er is knappe jongen van 25, hij is rustig en lief, heeft wat interessante hobby's en hij is slim. Veel vrouwen vinden hem wel leuk. Dan, op een feestje ofzo, vertelt hij dat hij maagd is (verder geen toelichting). Denk dat er dan aardig wat vrouwen zijn die hem opeens niet zo leuk meer vind.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die posts zijn geplaatst door kinderen.
Nee, jij leest het verkeerd. Ze praat dan over jongens die TE VEEL partners heeft gehad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Uit post 19:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak.
zoiets op een feestje vertellen is natuurlijk wel een dikke FAIL.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog, ik denk dat de meeste mensen tussen 20 en 30 zo denken. Stel er is knappe jongen van 25, hij is rustig en lief, heeft wat interessante hobby's en hij is slim. Veel vrouwen vinden hem wel leuk. Dan, op een feestje ofzo, vertelt hij dat hij maagd is (verder geen toelichting). Denk dat er dan aardig wat vrouwen zijn die hem opeens niet zo leuk meer vind.
respect for thatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:54 schreef OOST het volgende:
[..]
haha, scherpe vraag![]()
Ja ik ben maagd. Het is maar hoe je het bekijkt ook. Ik heb nog nooit seks gehad met een vrouw. Ik heb nog nooit een vrouw gekust. Maar er is wel een man die mij gekust heeft bijvoorbeeld. Maar als iemand vraagt of ik weleens gezoend heb dan zeg ik nee.
Nee jij leest verkeerd, want als ze echt verliefd is dan maakt het niets meer uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee, jij leest het verkeerd. Ze praat dan over jongens die TE VEEL partners heeft gehad.
Ja dat kan ik wel snappen. Ik zou ook nieuwsgierig zijn. Maar sommige mensen vinden het wellicht vreemd, terwijl ik het eigenlijk niet vreemd vind. Ik kan genoeg geldige redenen bedenken waarom iemand van 20 en over maagd zou zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef caroline1234 het volgende:
Het is niet raar als iemand nog maagd is op zijn 20e, maar ik zou wel graag willen weten hoe dat zo komt. Kiest hij er echt voor? Is hij nog nooit iemand tegengekomen? etc. etc. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik denk dat de meeste mensen rond hun 20e toch wel behoefte hebben aan seks, dus waarom hij dan niet?
Denk dat dat eerder is vanwege het gebrek aan ervaring. Dat ze geen zin hebben om iemand nog alles te moeten leren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog, ik denk dat de meeste mensen tussen 20 en 30 zo denken. Stel er is knappe jongen van 25, hij is rustig en lief, heeft wat interessante hobby's en hij is slim. Veel vrouwen vinden hem wel leuk. Dan, op een feestje ofzo, vertelt hij dat hij maagd is (verder geen toelichting). Denk dat er dan aardig wat vrouwen zijn die hem opeens niet zo leuk meer vind.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee jij leest verkeerd, want als ze echt verliefd is dan maakt het niets meer uit.
In dat zin spreekt ze over jongens die heel veel partners hebben gehad. Misschien vind ze het ook niet erg als ze verliefd is op een maagde, maar volgens mij lees ik het zin goed en lees jij het zin fout. Dus helaas is je poging tot denigreren misplaatst.quote:Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit, maar hij moet wel echt bewijzen dat ik speciaal ben en niet 1 van de duizend andere meisjes.
Het maakt haar niet uit of hij een slet of maagd is. Snappie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Keep_Walking het volgende:
In dat zin spreekt ze over jongens die heel veel partners hebben gehad. Misschien vind ze het ook niet erg als ze verliefd is op een maagde, maar volgens mij lees ik het zin goed en lees jij het zin fout. Dus helaas is je poging tot denigreren misplaatst.
Ja dat kan ik ook snappen, maar iedereen moet toch ergens beginnen? En omdat iemand maagd is betekent niet dat hij per definitie slecht zal zijn in seks. En ik denk dat iemand heel snel kan aanleren om goed in seks te zijn (hangt van de persoon af, natuurlijk).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder is vanwege het gebrek aan ervaring. Dat ze geen zin hebben om iemand nog alles te moeten leren.
Nevermind. Nutteloos discussie. Ik vind dat ik gelijk heb, maar goed. Back on topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Het maakt haar niet uit of hij een slet of maagd is. Snappie?
Als je iets wilt onderbouwen met een reactie van een ander, zoek dan gewoon een beter voorbeeld uit.
OMG...quote:
Bij post 19 heeft het aantal partners uiteindelijk geen invloed op haar keus als ze ècht verliefd is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Aantal sex-partners invloed op aantrekkelijkheid?
Lees bijv. post # 19 en 23.
Kijk, ik quote de hele post:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
OMG...
[..]
Bij post 19 heeft het aantal partners uiteindelijk geen invloed op haar keus als ze ècht verliefd is.
Nergens staat vermeldt dat ze ook een maagd zou kiezen. Ze zegt dat ze een man wilt die meer ervaring heeft gehad.quote:Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.
Bijvoorbeeld 2/3 meisjes voor mij vind ik niet erg, maar een hele waslijst..
Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit, maar hij moet wel echt bewijzen dat ik speciaal ben en niet 1 van de duizend andere meisjes.
Oh nee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Misschien zou ze ook een maagd nemen als ze verliefd op hem is, maar dat staat niet in haar post vermeldt.
Je quote out of context. Het HELE ZIN, de laatste zin, is niet volledig geciteerd door jou. Als je het hele zin citeert, dan staat er iets anders!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh nee?
1) Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.
2) Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |