Nee, jij vergeet die eerste zin mee te nemen in de context.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Je quote out of context. Het HELE ZIN, de laatste zin, is niet volledig geciteerd door jou. Als je het hele zin citeert, dan staat er iets anders!
Nee, jij vergeet die TWEEDE zin in context te nemen. Daar praat je over mannen die te veel sekspartners heeft gehad. Dan gaat ze nog door over mannen die te veel sekspartners heeft gehad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, jij vergeet die eerste zin mee te nemen in de context.
Hier zegt ze dat ze een ervaren man wilt hebben.quote:Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.
Hier zegt ze dat ze een man van 2/3 meisjes niet erg vindt, maar een man met een hele waslijst wel erg.quote:Bijvoorbeeld 2/3 meisjes voor mij vind ik niet erg, maar een hele waslijst..
Hier praat ze verder over dat het niet zou uitmaken als ze echt verliefd was op een man met een hele waslijst, zolang hij bewijst dat zij speciaal is.quote:Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit, maar hij moet wel echt bewijzen dat ik speciaal ben en niet 1 van de duizend andere meisjes.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, jij vergeet die eerste zin mee te nemen in de context.
Het hele zin. Laten we het erop houden dat mijn beheersing van de Nederlandse taal iets beter is.![]()
Ik vergeet juist niets. Welk deel van onderstaande reactie begreep je niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee, jij vergeet die TWEEDE zin in context te nemen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Techno het volgende:
Het maakt haar niet uit of hij een slet of maagd is. Snappie?
Je kan zoveel vinden. But you're wrong.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar ik vind dat ik hier wel gelijk heb, dat ik het post goed interpreteer.
En ik zeg dat ze bij het laatste zin alleen zegt dat het haar niet veel uit zou maken als die jongen veel sekspartners heeft gehad. Dus het maakt haar niet uit of hij een slet is. Ze zegt niks over maagden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vergeet juist niets. Welk deel van onderstaande reactie begreep je niet?
[..]
Wel als je dat hele topic leest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:35 schreef chibibo het volgende:
Het kan allebei, knuppels. Uit de context is niet af te leiden wat ze precies bedoelt.
Stoer zeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Het hele zin. Laten we het erop houden dat mijn beheersing van de Nederlandse taal iets beter is.![]()
Blijkbaar behoor ik dus niet tot de gemiddelde vrouw aangezien ik het juist een pluspunt vind.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:46 schreef Lápiz het volgende:
Het is ook maar net wie je als eventuele partner treft. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de gemiddelde vrouw afknapt op een leuke man die 20-25 is en maagd. Als ik zelf destijds in zo'n situatie zou hebben gezeten en de vrouw in kwestie daar een probleem van zou maken, dan zou dat voor mij juist reden zijn om op háár oppervlakkigheid af te knappen.
Daarentegen ken ik zelfs meerdere mannen van 30+ die nog maagd zijn en dat zijn heus niet allemaal types 'lelijk' of 'psychische aandoening'. Voor zover ik weet hebben ze daar wel problemen mee, al is het maar omdat je daar aardig onzeker van kan worden áls je dan een keer een vrouw treft en het onderwerp komt ter sprake...
Ik schrijf dan ook dat ik het me juist moeilijk kan voorstellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Science_fiction het volgende:
[..]
Blijkbaar behoor ik dus niet tot de gemiddelde vrouw aangezien ik het juist een pluspunt vind.
Deden we vroeger ook altijd, met groepje van 5 de steden langs, er waren dan altijd 2 a 3 gasten die altijd raak hadden en dan konden ik en me buddy naar huis omdat zoals je zegt wij de "rustige" van de groep waren en de druktemakers (mafketels) die een beetje stonden te jumpen en waar je je een beetje voor schaamde de aandacht kregen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:46 schreef picardmike het volgende:
Tja de reden is denk ik dat ondanks Nederlanders heel nuchter zijn je tegenwoordig heel neurotisch en dwangmatig moet overkomen bij vrouwen. Personen die daar niet direct open in zijn die staan buitenspel en sommige zijn gewoon introvert en niet neurotisch.
Vroeger toen ik 11 was ofzo ging ik altijd hele buurten langs met een vriend om meiden te versieren, elke dag. Het rotte was omdat ik wat rustiger was dan die vriend en hij altijd speelde met die vrouwen hij altijd alle mooie dames kreeg en ik het mocht doen met een vriendinnetje die toevallig superlelijk was. Maar emotioneel was die gozer echt een wrak gezien zijn gezinssituatie.
oh sorry daar heb ik ff overheen gelezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik schrijf dan ook dat ik het me juist moeilijk kan voorstellen.
Ik heb soms echt een zwak voor de rustige jongens. Die hebben op de een of andere manier wel iets mysterieus. Maar ik vind humor wel erg belangrijk en ik wil ook voldoende gesprekstof hebben met een (rustige) jongen. Als dat er niet in zit haak ik af.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef Roachie het volgende:
[..]
Deden we vroeger ook altijd, met groepje van 5 de steden langs, er waren dan altijd 2 a 3 gasten die altijd raak hadden en dan konden ik en me buddy naar huis omdat zoals je zegt wij de "rustige" van de groep waren en de druktemakers (mafketels) die een beetje stonden te jumpen en waar je je een beetje voor schaamde de aandacht kregen.
Weet niet waardoor het is gekomen maar ben op dit moment nog meer verlegen en terughoudender dan vroeger, dus de kans is nu helemaal nihil zo te lezen. Grappige is dat ik best vaak als "arrogant" word bestempeld terwijl het juist het tegenovergestelde is.
Achja, de wereld zit raar in elkaar.
*meldt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:46 schreef Lápiz het volgende:
Daarentegen ken ik zelfs meerdere mannen van 30+ die nog maagd zijn en dat zijn heus niet allemaal types 'lelijk' of 'psychische aandoening'. Voor zover ik weet hebben ze daar wel problemen mee, al is het maar omdat je daar aardig onzeker van kan worden áls je dan een keer een vrouw treft en het onderwerp komt ter sprake...
Ik kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe vervelend zoiets moet zijn. Je mist natuurlijk ook wat praktische ervaring die de gemiddelde vrouw wel bij je zal verwachten, maar toch denk ik echt dat de gemiddelde vrouw daar wel doorheen kan kijken als ze je de moeite waard vindt. En zoals ik al eerder schreef; iemand die dat als enige reden ziet om op iemand af te knappen, daarmee wil je waarschijnlijk sowieso niet samenblijven. Omgekeerd zou ik dan wél willen weten waarom die hypothetische 30+ vrouw die ik zo leuk vind nog maagd is. Het zou niet m'n voorkeur hebben, maar ook geen reden om op af te knappen als ze voor de rest leuk is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*meldt.
Ik ben zo'n man.Helaas, maar het is niet anders. Gebrek aan eigenwaarde en angst om afgewezen te worden heeft daar voor gezorgd. En da's het enige moment waar ik tegenop zie: tegen een vrouw moeten vertellen dat ze je eerste is en dan maar hopen dat ze er goed op reageert.
Als ik jou was zou ik het eerlijk gezegd gewoon niet zeggen, zeker niet op de eerste date. Helaas is het zo dat 9 van de 10 vrouwen van je zullen afknappen als ze weten dat je dertig en maagd ben. Je kan zeggen dat je toen je jong was een paar vriendinnetjes had die niks voorstelde of gewoon niks erover zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*meldt.
Ik ben zo'n man.Helaas, maar het is niet anders. Gebrek aan eigenwaarde en angst om afgewezen te worden heeft daar voor gezorgd. En da's het enige moment waar ik tegenop zie: tegen een vrouw moeten vertellen dat ze je eerste is en dan maar hopen dat ze er goed op reageert.
Ik weet het. Ik denk dat ik mijn bek er maar over dicht houd tot ik heel zeker weet dat ze me echt heel leuk vindt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het eerlijk gezegd gewoon niet zeggen, zeker niet op de eerste date. Helaas is het zo dat 9 van de 10 vrouwen van je zullen afknappen als ze weten dat je dertig en maagd ben. Je kan zeggen dat je toen je jong was een paar vriendinnetjes had die niks voorstelde of gewoon niks erover zeggen.
Gewoon een tip.
Ja maar voor de zekerheid zou ik het dan ook niet melden. Gewoon niks over zeggen totdat je verschillende keer hebt gebatst en dat ze het inmiddels leuk vind om met jou te seksen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik denk dat ik mijn bek er maar over dicht houd tot ik heel zeker weet dat ze me echt heel leuk vindt.
En als ze dan nog afknapt dan is dat maar zo. Her loss, not mine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |