abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:20:42 #1
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82828589
Hi, ik ben Jef. Ik ben al mijn hele leven (24 jaar) single. Het lukt mij gewoon niet om een meid te vinden, of ik nou uitga, socialize of wat dan ook, op de een of andere manier lijkt/is er geen enkele meid geinterreseerd in mij. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.

Dus wat ik me afvraag.. kan ik een gozer die dus alles alleen moet doen na zijn 20ste uberhaupt nog een vriendin krijgen, ook als hij zo groen als gras is?

En als ik het over meiden/vrouwen heb, heb ik het over ECHTE mensen, niet degene die vanaf hun 13de al sletten en de boel belazeren of compleet uitgehold zijn.

Of ben ik verbitterd en bestaat er niet zoiets als liefde en genegenheid, alleen maar lust en hebzucht?
Het leven is een eeuwige paradox
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:21:09 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82828607
Schrijf er een boek over.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:22:24 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82828657
Of een gedicht, een toneelstuk, een experimentele dansvoorstelling.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:22:39 #4
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82828672
liefde en genegenheid bestaat wel

nu moet je het alleen nog vinden, succes TS

wat doet dit in TTK trouwens ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82828738
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Frollo het volgende:
Of een gedicht, een toneelstuk, een experimentele dansvoorstelling.
TS snapt het niet
pi_82828740
Je bent net jarig geworden?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:24:58 #7
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_82828757
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Jef86 het volgende:
Hi, ik ben Jef. Ik ben al mijn hele leven (24 jaar) single. Het lukt mij gewoon niet om een meid te vinden, of ik nou uitga, socialize of wat dan ook, op de een of andere manier lijkt/is er geen enkele meid geinterreseerd in mij. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.

Dus wat ik me afvraag.. kan ik een gozer die dus alles alleen moet doen na zijn 20ste uberhaupt nog een vriendin krijgen, ook als hij zo groen als gras is?

En als ik het over meiden/vrouwen heb, heb ik het over ECHTE mensen, niet degene die vanaf hun 13de al sletten en de boel belazeren of compleet uitgehold zijn.
Dit is voor een Fok!ker vrij normaal hoor. Ik zou je vraag ergens anders stellen waar wel sociale mensen komen.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_82828763
Tja... Als de meiden het verrekken.. Zul je er zelf aan moeten trekken
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:26:59 #9
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82828847
nee, ik reageer alleen zo als mensen graag spot drijven omdat ze blijkbaar zichzelf zo hoog achten. Als je niet wilt reageren doe het dan niet. sommige mensen leiden een ECHT leven en hebben WEL issues!

Vandaar, ga buiten spelen
pi_82828909
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef Wijnbo het volgende:
Je bent net jarig geworden?
+1 scherp
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_82828943
basisbenodigde ingredienten voor succes:

- niet lelijk
- niet stil/zwijgend
- initiatief nemend/tonend
- algemene interesse of kennis hebben

Als je daaraan al voldoet heb je alleen maar een homebase nodig, een plek waar je woont of verblijft waar je meiden vind waar je naar toe kan fietsen/lopen die de moeite waard zijn.
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_82828951
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Jef86 het volgende:
val dood, ga buiten spelen
Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?

Snel geagiteerd, kortzichtig en niet tegen feedback kunnen. Hoppla, zo maar even 3 eigenschappen waar de meeste vrouwen over kotsen gevonden.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:30:24 #13
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82828984
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:27 #14
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82829031
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Jef86 het volgende:
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
en waarom heb je dan geen vriendin ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:58 #15
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82829052
ja darkangle, ik ben geirriteerd want anders zou het me nioets doen en zou ik het niet hier zetten en die feesback is zo kinderachtig, word ik kwaad. Die emoties komen omdat ik niet compleet onverschillig ben
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:32:09 #16
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_82829059
quote:
Misschien eerst lezen, Ping?
Je kan natuurlijk ook random meisjes gaan pingen ja, misschien krijg je dan wel een reply
pi_82829073
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:29 schreef Darkangle het volgende:

[..]

Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?

Snel geagiteerd, kortzichtig en niet tegen feedback kunnen. Hoppla, zo maar even 3 eigenschappen waar de meeste vrouwen over kotsen gevonden.
vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?
pi_82829113
quote:
Als je zo op iedereen reageerd die een grapje/flauwe opmerking maakt, dan kom je ook als een grote eikel over. En dat is dan niet positief bedoeld.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:34:02 #19
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82829149
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef raistlin66 het volgende:

[..]

vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?
en dan ook nog s een verkapt wereldbeeld
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 12:35:49 #20
42184 crew  DaMart
pi_82829229
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef Jef86 het volgende:
nee, ik reageer alleen zo als mensen graag spot drijven omdat ze blijkbaar zichzelf zo hoog achten. Als je niet wilt reageren doe het dan niet. sommige mensen leiden een ECHT leven en hebben WEL issues!

Vandaar, ga buiten spelen

Frollo maakte alleen een grap over de locatie van je topic, niet over jouw situatie. Dit topic past beter in R&P, dus opgeschoond en een schopje daarheen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:37:40 #21
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82829308
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT

Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
pi_82829432
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT

Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
Gast, serieus, ben jij in het echte leven ook zo? Je kent al die mensen hier niet eens, en jij bent echt de gene die hier het hardste reageerd. Doe even rustig. Relax..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:41:13 #23
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82829462
quote:

nee dat zijn we niet

maar eerlijk gezegd klink je toch wel redelijk verbitterd hoor

"Of ben ik verbitterd en bestaat er niet zoiets als liefde en genegenheid, alleen maar lust en hebzucht?"

maar even OT dan: Ga gewoon op zoek kijk bijv tijdens het uitgaan of je leuke meisjes ziet. Er zal toch wel iemand tussenzitten ?
pi_82829492
quote:

ja ik durf ook zo te spreken in het gezicht. mijn toon en die van anderen valt denk ik nog wel mee. jij lijkt te wachten tot je kritiek krijgt, je erop voor te bereiden en misschien zelfs er wel op te hopen?
waar ben je naar op zoek? bevestiging van een negatief zelfbeeld?
dat is in ieder geval niet moeilijk te vinden op fok, hoewel ik betwijfel of je het echt nodig hebt.
en als je dan toch perse een tip zou willen en ik er verder naast zit, werk aan je zelfvertrouwen wees wat minder "op zoek" komt vaak onbewust wanhopig over en dat werkt niet in je voordeel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:41:59 #25
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82829494
is goed Tja, het is ook alleen mijn probleem, helaas door die ironie blijf ik alleen dus bedankt, heb echt wat geleerd over mensen.

I'm out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')