TS snapt het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Frollo het volgende:
Of een gedicht, een toneelstuk, een experimentele dansvoorstelling.
Dit is voor een Fok!ker vrij normaal hoor. Ik zou je vraag ergens anders stellen waar wel sociale mensen komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Jef86 het volgende:
Hi, ik ben Jef. Ik ben al mijn hele leven (24 jaar) single. Het lukt mij gewoon niet om een meid te vinden, of ik nou uitga, socialize of wat dan ook, op de een of andere manier lijkt/is er geen enkele meid geinterreseerd in mij. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.
Dus wat ik me afvraag.. kan ik een gozer die dus alles alleen moet doen na zijn 20ste uberhaupt nog een vriendin krijgen, ook als hij zo groen als gras is?
En als ik het over meiden/vrouwen heb, heb ik het over ECHTE mensen, niet degene die vanaf hun 13de al sletten en de boel belazeren of compleet uitgehold zijn.
+1 scherpquote:
Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?quote:
en waarom heb je dan geen vriendin ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Jef86 het volgende:
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:29 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?
Snel geagiteerd, kortzichtig en niet tegen feedback kunnen. Hoppla, zo maar even 3 eigenschappen waar de meeste vrouwen over kotsen gevonden.
Als je zo op iedereen reageerd die een grapje/flauwe opmerking maakt, dan kom je ook als een grote eikel over. En dat is dan niet positief bedoeld.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Jef86 het volgende:
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
en dan ook nog s een verkapt wereldbeeldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef Jef86 het volgende:
nee, ik reageer alleen zo als mensen graag spot drijven omdat ze blijkbaar zichzelf zo hoog achten. Als je niet wilt reageren doe het dan niet. sommige mensen leiden een ECHT leven en hebben WEL issues!
Vandaar, ga buiten spelen
Gast, serieus, ben jij in het echte leven ook zo? Je kent al die mensen hier niet eens, en jij bent echt de gene die hier het hardste reageerd. Doe even rustig. Relax..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT
Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
nee dat zijn we nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT
Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
ja ik durf ook zo te spreken in het gezicht. mijn toon en die van anderen valt denk ik nog wel mee. jij lijkt te wachten tot je kritiek krijgt, je erop voor te bereiden en misschien zelfs er wel op te hopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |