quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij wel succes heeft bij de ladies?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Schenkstroop date niet omdat hij te wanhopig is en te veel zelfmedelijden heeft. Zou jij dat aantrekkelijk vinden?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een meid met weinig zelfvertrouwen, en zelfmeedelijden. is vast de droom van een man, om lekker makkelijk te kunnen oppikken in cafe, en te dumpen.
en voor mij, vind ik schattigheid gevoelens op, en gevoel dat ik haar wil helpen.
STOMME DUBBELE MORAAL
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben jullie al aan een datingsite gedacht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar dat gaat nu niet gebeuren. omdat ik nu niets te bieden heb
Omdat dus al die tijd in het verleden FUCKING FAAL is geweest. ik en 'mogelijkheden' op iemand ontmoeten.
en mede daardoor ben ik nu er bijna doorheen, en gaat alles mis. en kan ik zo gefrustreerd raken dat niets me lukt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen op een datingssite niets te bieden, maar in het echte leven wel?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
HAD! HAD!
het einde lijkt wel nabij aardbei. laatste strohalmen/pgoningen. weetjewel.
volgend jaar is het de 5e keer dat ik 1e jaars ben
gaat ook voro de rest niet zo goed...........
topicwendingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
HAD! HAD!
het einde lijkt wel nabij aardbei. laatste strohalmen/pgoningen. weetjewel.
volgend jaar is het de 5e keer dat ik 1e jaars ben
gaat ook voro de rest niet zo goed...........
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Beach het volgende:
Anyway ga eens op zoek naar wat PUA materiaal; is misschien niet zaligmakend maar misschien leer je de achterliggende gedachte ervan.
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb wel wat PUA bestudeerd. Maar ik vraag mij af op die aanpak iets voor mij is om toe te passen... Misschien wat lichte vorm ervan om te onderzoeken hoe ´een vrouw denkt´.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:
Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Of spijt als je het alsmaar blijft uitstellen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar verteld dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Beach het volgende:
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar vertelt dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee...
Kreeg onlangs van wel een andere tip:
http://www.ontknaapservice.com/
Opzich ziet dat er heel stijlvol uit?
Dat lijkt me dan een betere optie voor je dan gewoon een willekeurige hoer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee...
Kreeg onlangs van wel een andere tip:
http://www.ontknaapservice.com/
Opzich ziet dat er heel stijlvol uit?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Das toch hetzelfde principe. Ook een hoer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar wel een mooiere ervaring allicht? Niet afgewerkt in 10 minuten maar er uitgebreid de tijd voornemen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou ze dat echt zo erg vinden dan? En seks = seks? OK, niet met oprechte lieve lange knuffels erbij misschien.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is waar, als je dan al op die manier ontmaagd wil worden lijkt me dat idd een betere optie dan een normale hoer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
En vrouwen zullen ook niet positief reageren op het maagd zijn, dus wat dat betreft...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen daar eigenlijk het grootste probleem van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach en mocht je wel je eerste keer met een hoer beleven, hoef je dat natuurlijk niet te vertellen aan je toekomstige vriendin. Ik bedoel, veel mensen in een relatie gaan ook niet over al hun exen vertellen. Dus wat niet weet, wat niet deert.Of je moet het zelf echt willen vertellen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je alles moeten vertellen...
Precies; lekker gaan liegen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat vertel je aan je toekomstige vrienden als ze misschien ooit begin over je eerste keer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies; lekker gaan liegen.
Wat zal dat goed voelen zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Socios, ben jij dat op die foto's in je FOBO?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Socios, ben jij dat op die foto's in je FOBO?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat vertel je aan je toekomstige vrienden als ze misschien ooit begin over je eerste keer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:07 schreef Beach het volgende:
Precies; lekker gaan liegen.
Wat zal dat goed voelen zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:20 schreef Ernemmertje het volgende:
Dat vraag ik mij ook af trouwens!Socios als jij dat bent op die foto, Ga dan aub niet naar de hoeren, je bent hartstikke leuk man!!!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja maar dan lieg je;(, en dat vinden vrouwen niet leuk en vrouwen komen achter alles
quote:
Maar jij bent toch gewoon een normaal persoon lijkt me.. dus probeer gewoon een vriendin te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |