abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84429910
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

stomme broertjes.

Waarom? Omdat hij wel succes heeft bij de ladies?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:19:53 #102
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84430233
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom? Omdat hij wel succes heeft bij de ladies?

\
het is echt niet leuk om een jongen te zijn!, en altijd door de verwachte norm die er is, een vrouw als eerste aan te spreken. ipv andersom.!

stomme moraal . als stil meisje, kan je wel worden aangesproken.

maar als jongen gebeurd dat dus bijna nooit.

en dan zijn er dus van die jongens, die het met zoveel meiden 'tegelijk' doen, en aanspreken. dat alle meiden bezet raken, en aangesproken worden. terwijl niet alle jongens dat doen.

ik fucking haat zoiets.

en dan zit ik jaren te wachten, tot een leuk iemand naar mij toekomt. en me niet om zon schrikbarende manier benadert, dat ik niets durf . (meiden op de weg voor bij me ouders huis dronken langslopen, en schreeuwen en prominuscues bezig zijn).
(of, terwijl er andere mensen zijn, me vragen om me telefoonnummer)
(ja er gebeurd dus wel IETS:( in al die jaren. maar altijd superfaal reactie vanaf mijn kant.)

en dan is dus je breortje soort van concurentie. en ik hoop eigenlijk iemand te vinden, en eens te ontmoeten, met als doel elkaar beter leren kennen. en hopen dat ik iemand leuk vind op die manier, gewoon voor langer. en samen wonen enzo.
dan moet je wel haar kunnen ontmoeten.
maar dan zit je broertje dat dus te verpesten, door alle mannen een stomme reputatie te gaan geven. en geen vrouwen over te laten.
vriend van me ook. date altijd meer meiden tegelijk. en echt ffasdfsdASO. dat moet toch ergens vandaan komen.
nou dat is dus, omdat ik nooit iets doe met daten. en schenkstroop en socios(weet eigenlijk niet zo goed van hem) daten ook nooit.
zo kunenn dat soort jongens alle meiden krijgen!

niet alleen jou broertje, maar geld voor alle andere mannen ook. vooral de ASOS.
en grootste gedeelte van de mannen zullen het wel normaal doen. maar TOCH is het OOK HUN SCHULD, want het is de schuld van de MORAAAL
. en het is ook de schuld van die domme vrouwen, die in mooie praatjes geloven.

altijd dat stomme gedate van die KVreind van me. zijn de liefste meisjes. en dan hij met ze fnsdfansdfskfssfewn leugens
pi_84430293
En daarom moet jij dus zelfvertrouwen kweken en zelf op meisjes afstappen. :) Als je dat niet zelf lukt, vraag hulp van vrienden. Of ga op een cursus. En zie elke afwijzing niet als een groot probleem, maar als een leermoment. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Want echt, zelfs lelijke mannen kunnen met een flinke dosis zelfvertrouwen heel ver komen. Althans, zo heb ik uit eigen ervaring mogen aanschouwen. Al gaat dit wel om de leeftijd 12-16, dus ik weet niet of de meiden op latere leeftijd nog net zo makkelijk zijn. Een bepaald soort meiden vast wel.

Schenkstroop date niet omdat hij te wanhopig is en te veel zelfmedelijden heeft. Zou jij dat aantrekkelijk vinden?
pi_84430355
Maar echt het ligt niet voor het grootste gedeelte aan uiterlijk. Neem nou socios, geen lelijke kerel en toch onsuccesvol bij de vrouwen. Dat heeft allemaal met sociale vaardigheden en durf te maken. Gelukkig zijn dat ook dingen waar je aan kan werken, maar je moet het wel willen en een goed voorbeeld hebben.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:29:07 #105
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84430410
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:

Schenkstroop date niet omdat hij te wanhopig is en te veel zelfmedelijden heeft. Zou jij dat aantrekkelijk vinden?

een meid met weinig zelfvertrouwen, en zelfmeedelijden. is vast de droom van een man, om lekker makkelijk te kunnen oppikken in cafe, en te dumpen.

en voor mij, wekt het ' ah schattig' heid gevoelens op, en gevoel dat ik haar wil helpen.

STOMME DUBBELE MORAAL

jammer dat schenkstroop geen meid is. en ik ook.

want dan HADDEN WE DEZE PROBLEME NNIET
pi_84430464
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

een meid met weinig zelfvertrouwen, en zelfmeedelijden. is vast de droom van een man, om lekker makkelijk te kunnen oppikken in cafe, en te dumpen.

en voor mij, vind ik schattigheid gevoelens op, en gevoel dat ik haar wil helpen.

STOMME DUBBELE MORAAL

Een vrouw met weinig zelfvertrouwen en zelfmedelijden is voor de gemiddelde man ook niet aantrekkelijk. En die dubbele moraal is vast zo ontstaan met een reden. Knappe meiden hebben jongens voor het uitkiezen, dus daarom hoeven ze geen moeite te doen. Knappe jongens willen de knapste meid, terwijl meiden ook meer op het innerlijk letten dan al.

Genoeg meiden die ook maagd zijn op jouw leeftijd. Alleen dat is ook nog meer een taboe. Er zijn ook heus meiden die vallen op onzekere jongens. Je bent ook al vaker aangesproken door een meid. Maar dan verpestte jij het ZELF.
pi_84430540
En ik heb wel recht van spreken (PM), omdat ik dus mijn broertje van een 0 sociaal leven heb zien opklimmen (ondanks zijn uiterlijk, want hij was echt heel lelijk!) naar een rijk sociaal leven. Nu is hij niet meer zo lelijk overigens, dankzij bepaalde medicijnen, maar toen nog wel en hij had toen zelfs succes. Wij snapten allemaal niet hoe hij het flikte, maar hij heeft gewoon door hoe vrouwen (makkelijke vrouwen) in elkaar zitten. En heel veel lef, niet wanhopig en bang om afgewezen te worden.

Misschien kan je alle Schenkstroop topics na gaan lezen, staan handige tips in.
Hebben jullie al aan een datingsite gedacht?

[ Bericht 6% gewijzigd door -Strawberry- op 24-07-2010 11:42:04 ]
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:53:09 #108
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84430998
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben jullie al aan een datingsite gedacht?

ja, maar dat gaat nu niet gebeuren. omdat ik nu niets te bieden heb
Omdat dus al die tijd in het verleden FUCKING FAAL is geweest. ik en 'mogelijkheden' op iemand ontmoeten.
en mede daardoor ben ik nu er bijna doorheen, en gaat alles mis. en kan ik zo gefrustreerd raken dat niets me lukt.
daarom heb ik niets meer te bieden ook.
\
-het begon dus met. ik wachten op meisje.....
-toen meisje had me gedumpt. ik fucking liefdesverdriet jaren lang
-meisjes afgewezen. ontkent dat het uit was. spijbelen. (Schooltijd nog een beetje)
-wachten op meisjes... maar wel niet zo goed durven te reageren
allemaal niet gelukt, en ik begon het echt te missen
- nu is het zoveel tijd later, en ik probeer meisjes zelf eens aan te spreken. EN DAT LUKT OOK NIET
NU IS ALLES !!!!!!!!!!!! STOM DAARDOOR
pi_84431068
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja, maar dat gaat nu niet gebeuren. omdat ik nu niets te bieden heb
Omdat dus al die tijd in het verleden FUCKING FAAL is geweest. ik en 'mogelijkheden' op iemand ontmoeten.
en mede daardoor ben ik nu er bijna doorheen, en gaat alles mis. en kan ik zo gefrustreerd raken dat niets me lukt.

Dus je hebt mensen op een datingssite niets te bieden, maar in het echte leven wel?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:59:23 #110
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84431139
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus je hebt mensen op een datingssite niets te bieden, maar in het echte leven wel?

HAD! HAD!

het einde lijkt wel nabij aardbei. laatste strohalmen/pgoningen. weetjewel.

volgend jaar is het de 5e keer dat ik 1e jaars ben

gaat ook voro de rest niet zo goed...........
pi_84431302
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

HAD! HAD!

ZOEK HULP
pi_84432565
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

HAD! HAD!

topicwending :{

Anyway ga eens op zoek naar wat PUA materiaal; is misschien niet zaligmakend maar misschien leer je de achterliggende gedachte ervan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_84432599
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Beach het volgende:
Anyway ga eens op zoek naar wat PUA materiaal; is misschien niet zaligmakend maar misschien leer je de achterliggende gedachte ervan.

Ik heb wel wat PUA bestudeerd. Maar ik vraag mij af op die aanpak iets voor mij is om toe te passen... Misschien wat lichte vorm ervan om te onderzoeken hoe ´een vrouw denkt´.
pi_84432775
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik heb wel wat PUA bestudeerd. Maar ik vraag mij af op die aanpak iets voor mij is om toe te passen... Misschien wat lichte vorm ervan om te onderzoeken hoe ´een vrouw denkt´.
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meet :P
pi_84432807
Ik ga mee
pi_84432876
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meet :P

Is ook zo. Terug naar de aanmeldingen! Ik zal 4 en 11 september even rondvragen op andere meets of er nog meer interesse is.
pi_84433592
Wat een topic :')
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_84433980
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?

Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt ;)

Ik heb daar nog nooit gekeken, wel altijd nieuwsgierig geweest. Als ik een vriend heb -en hij zou willen- wil ik een keertje daar kijken :P Stuur ik me vriend wel naar binnen :P Lache man :Y :D
pi_84434005
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:
Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt ;)

Of spijt als je het alsmaar blijft uitstellen?
pi_84434053
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar vertelt dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 24-07-2010 15:35:52 (dt foutje) ]
pi_84434198
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:38 schreef Socios het volgende:

[..]

Of spijt als je het alsmaar blijft uitstellen?
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?
pi_84437175
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar verteld dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?

Idd goed punt!
pi_84437223
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Beach het volgende:
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?

Geen idee...

Kreeg onlangs van wel een andere tip:

http://www.ontknaapservice.com/

Opzich ziet dat er heel stijlvol uit?
pi_84437254
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar vertelt dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?

Zou ze dat echt zo erg vinden dan? En seks = seks? OK, niet met oprechte lieve lange knuffels erbij misschien.
pi_84437266
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen idee...

Kreeg onlangs van wel een andere tip:

http://www.ontknaapservice.com/

Opzich ziet dat er heel stijlvol uit?

Das toch hetzelfde principe. Ook een hoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')