quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij wel succes heeft bij de ladies?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Schenkstroop date niet omdat hij te wanhopig is en te veel zelfmedelijden heeft. Zou jij dat aantrekkelijk vinden?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een meid met weinig zelfvertrouwen, en zelfmeedelijden. is vast de droom van een man, om lekker makkelijk te kunnen oppikken in cafe, en te dumpen.
en voor mij, vind ik schattigheid gevoelens op, en gevoel dat ik haar wil helpen.
STOMME DUBBELE MORAAL
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben jullie al aan een datingsite gedacht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar dat gaat nu niet gebeuren. omdat ik nu niets te bieden heb
Omdat dus al die tijd in het verleden FUCKING FAAL is geweest. ik en 'mogelijkheden' op iemand ontmoeten.
en mede daardoor ben ik nu er bijna doorheen, en gaat alles mis. en kan ik zo gefrustreerd raken dat niets me lukt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen op een datingssite niets te bieden, maar in het echte leven wel?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
HAD! HAD!
het einde lijkt wel nabij aardbei. laatste strohalmen/pgoningen. weetjewel.
volgend jaar is het de 5e keer dat ik 1e jaars ben
gaat ook voro de rest niet zo goed...........
topicwendingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
HAD! HAD!
het einde lijkt wel nabij aardbei. laatste strohalmen/pgoningen. weetjewel.
volgend jaar is het de 5e keer dat ik 1e jaars ben
gaat ook voro de rest niet zo goed...........
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Beach het volgende:
Anyway ga eens op zoek naar wat PUA materiaal; is misschien niet zaligmakend maar misschien leer je de achterliggende gedachte ervan.
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb wel wat PUA bestudeerd. Maar ik vraag mij af op die aanpak iets voor mij is om toe te passen... Misschien wat lichte vorm ervan om te onderzoeken hoe ´een vrouw denkt´.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat je dan beter een apart topic kan openen; als TS moet jij weten dat het hier gaat over een eventuele meet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:
Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:37 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Uberhaupt ontmaagd worden door een hoer, best een beetje zielig.. straks krijg je spijt
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Of spijt als je het alsmaar blijft uitstellen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar verteld dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Beach het volgende:
Hoe denk je dat je je zal voelen? Zielig omdat je zo wanhopig was om ontmaagd te worden door een hoer of opgelucht omdat het gebeurd is?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
En het zorgt voor extra problemen. Hoe zal je toekomstige vlam reageren als je haar vertelt dat je ontmaagd bent door een hoer? Hoe moet je seks hebben met iemand die geen hoer is, als je dat alleen maar gewend bent?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee...
Kreeg onlangs van wel een andere tip:
http://www.ontknaapservice.com/
Opzich ziet dat er heel stijlvol uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |