abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84438745
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja maar dan lieg je ;(, en dat vinden vrouwen niet leuk en vrouwen komen achter alles :')

Maar jij bent toch gewoon een normaal persoon lijkt me.. dus probeer gewoon een vriendin te krijgen :?

Eigenlijk is het geen liegen, want het is dan wel de eerste echte keer ;) En van dingen die je voor je relatie met iemand hebt gedaan hoef je niet persé te vertellen. Wat voor een meerwaarde heeft het om iemand te vertellen dat je eerste keer met een hoer was. Dat is gewoon persoonlijk en kan je best voor jezelf houden.

Ik bedoel ik kan ook wel zeggen dat mijn eerste keer met een dildo was, maar ja. :') Dat is toch niet 'echt'. En een hoer eigenlijk ook niet. Althans, ik kan me voorstellen dat je dat als hoerenloper niet als echte ontmaagding zou zien.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:30:03 #152
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84438853
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:21 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, hoezo?

correct me if im wrong, maar jij bent maagd?
pi_84438906
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:30 schreef ukga het volgende:

[..]

correct me if im wrong, maar jij bent maagd?

Had tien jaar geleden al over moeten zijn, ja.
pi_84438917
Ja vind ik ook Socios, je ziet er goed uit.

Heb je wel eens op die hookers website rondgekeken naar hoe die hoeren hun klanten afwerken? Wil je dat nou echt als je eerste keer? :{
pi_84438997
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:32 schreef Dipkip het volgende:

Heb je wel eens op die hookers website rondgekeken naar hoe die hoeren hun klanten afwerken? Wil je dat nou echt als je eerste keer? :{
Beter dan nooit seks hebben.

Maar die eerste keer is ook weer niet zo speciaal. Kan je ook nog gewoon wachten met hoeren voor als je later 40 jaar bent, mocht je dan nog maagd zijn. Het heeft toch totaal geen haast? Ga dan naar een cursus voor het verbeteren van je sociale vaardigheden. Heb je veel meer aan en zitten ook geen nadelen aan vast.
pi_84439000
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:32 schreef Dipkip het volgende:

Geen zin om nog eens tien jaar te wachten. Bovendien leek het mij in een FOK!meet wel lachen ook, beetje losser met z´n allen. Beetje rondlopen en knallen.

Weleens op die site gekeken, ja. Staan ook wel goede ´recensies´ tussen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:35:22 #157
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84439029
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Had tien jaar geleden al over moeten zijn, ja.

INB4 ukga is gay opmerkingen :')

je ziet er goed uit, hoe de fuck kun je nog nooit geneukt hebbe :?
pi_84439033
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:34 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen zin om nog eens tien jaar te wachten. Bovendien leek het mij in een FOK!meet wel lachen ook, beetje losser met z´n allen. Beetje rondlopen en knallen.

Doe het dan alsjeblieft zonder een fok meet :')
pi_84439057
quote:

[..]

Ik denk echt dat je die eerste keer te veel ophemelt. Een hoer kan je altijd nog doen. Je wordt echt niet een compleet ander persoon als je het wel eenmaal met hoer hebt gedaan. Neem Mylifeisgrey als voorbeeld.
pi_84439058
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Doe het dan alsjeblieft zonder een fok meet :')

Nou ja, tijdens zo´n meet kun je natuurlijk altijd nog besluiten om niet te gaan. :+
pi_84439069
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:35 schreef ukga het volgende:

[..]

INB4 ukga is gay opmerkingen :')

je ziet er goed uit, hoe de fuck kun je nog nooit geneukt hebbe :?

Sociaal misschien heel onhandig. Ik vraag het me ook af....
pi_84439085
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk echt dat je die eerste keer te veel ophemeld.

Zou kunnen... Maar geniet jij niet van seks dan?
pi_84439090
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk is het geen liegen, want het is dan wel de eerste echte keer ;) En van dingen die je voor je relatie met iemand hebt gedaan hoef je niet persé te vertellen. Wat voor een meerwaarde heeft het om iemand te vertellen dat je eerste keer met een hoer was. Dat is gewoon persoonlijk en kan je best voor jezelf houden.

Ik bedoel ik kan ook wel zeggen dat mijn eerste keer met een dildo was, maar ja. :') Dat is toch niet 'echt'. En een hoer eigenlijk ook niet. Althans, ik kan me voorstellen dat je dat als hoerenloper niet als echte ontmaagding zou zien.

Het is wel liegen, als je je leuter in een kut hebt gehad ben je ontmaagd, einde verhaal.

Bovendien moet die vrouw een eerlijke afweging kunnen maken wat betreft veiligheid en seks met een prostituee is een extra risico wat betreft SOA. Ze vragen er niet voor niks naar bij de GGD.
pi_84439091
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Sociaal misschien heel onhandig. Ik vraag het me ook af....

Zou kunnen, wordt mij wel vaker verweten, maar heb het beste met de mensen voor.
pi_84439118
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:37 schreef Dipkip het volgende:
Bovendien moet die vrouw een eerlijke afweging kunnen maken wat betreft veiligheid en seks met een prostituee is een extra risico wat betreft SOA. Ze vragen er niet voor niks naar bij de GGD.

Want? Bij een prostituee neuk je met condoom. Wie weet wat anderen wel doen met ´sletjes uit de kroeg´ zonder condoom? Dat is veel riskanter wat dat betreft.
pi_84439125
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Zou kunnen... Maar geniet jij niet van seks dan?

Ik geniet wel van meer dingen.

Ben zelf nog maagd overigens. :') Is mijn advies nu helemaal waardeloos?
pi_84439129
quote:

Maar hoe weet je dan dat je zo'n goeie treft en niet zo'n enge met een kunstgebit enzo :{
pi_84439141
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben zelf nog maagd overigens. :') Is mijn advies nu helemaal waardeloos?

Ohw, okey. :+

Nee hoor, hoop voor je dat je niet lang hoeft ´te wachten´.
pi_84439162
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is wel liegen, als je je leuter in een kut hebt gehad ben je ontmaagd, einde verhaal.

Het is ook wel liegen, klopt. Maar toch....
En wat betreft die SOA's kan hij zich laten testen. Ik neem toch aan dat je het met een hoer wel veilig doet.
pi_84439179
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Want? Bij een prostituee neuk je met condoom. Wie weet wat anderen wel doen met ´sletjes uit de kroeg´ zonder condoom? Dat is veel riskanter wat dat betreft.

Dat is niet hoe de GGD het ziet.
Overigens beschermd een condoom ook niet tegen alle SOA en doen vrij veel prostituees het zonder voor een paar euro meer. Oh en de meeste kroegsletjes zijn niet aan de hero ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:40:26 #171
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84439208
MEnsen die gaan zeuren over dat ontmaagd door een hoer triest is :')

boeie seks is seks. De meeste meisjes die ik in bed heb gekregen koste me uiteindelijk vaak meer dan die 50 euro :P
uiteindelijk zijn het allemaal hoeren. lekker boeiend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84439215
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik neem toch aan dat je het met een hoer wel veilig doet.

Lijkt mij logisch, ja.
pi_84439238
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:38 schreef Socios het volgende:

[..]

Ohw, okey. :+

Nee hoor, hoop voor je dat je niet lang hoeft ´te wachten´.

Tja, ik hoop het ook. Maar ik heb sowieso een hoop onzekerheidsissues die ik eerst moet oplossen voordat ik überhaupt seks met iemand zou willen hebben. Daar heb je toch wel enigszins zelfvertrouwen voor nodig en ik ga niet een relatie met iemand aan voordat ik daar geestelijk gezien klaar voor ben. Ik heb geen zin om een toekomstig vriendje op te zadelen met mijn onzekerheid, vandaar.
pi_84439246
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:40 schreef ukga het volgende:
boeie seks is seks. De meeste meisjes die ik in bed heb gekregen koste me uiteindelijk vaak meer dan die 50 euro :P

uiteindelijk zijn het allemaal hoeren. lekker boeiend

Haha, is helemaal waar. Een avondje stappen kost niet zelden veel meer en dan ook geen garantie op succes.

Van al dat geld van die avonden stappen had ik allang een meid van http://www.ontknaapservice.com/ kunnen regelen. :P
pi_84439256
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:40 schreef Socios het volgende:

[..]

Lijkt mij logisch, ja.

Mylifeisgrey heeft dat overigens niet gedaan zei die. :@ Om het echter te doen lijken.
Nogal krom aangezien de meeste stelletjes het ook heel lang met condoom doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')