ja, hoi.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, is helemaal waar. Een avondje stappen kost niet zelden veel meer en dan ook geen garantie op succes.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelfs in Nederland ja?
En gedwongen....in hoeverre gedwongen? Iemand die schoonmaakt is misschien ook gedwongen om zulk werk te doen, omdat ze geen papieren hebben voor iets beters. Een hamburger flippen en dat soort opties zijn ook niet veel beter werk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat veel prostituees netto meer dan 5-6000 per maand verdienen trouwens hoor.
dus heus geen goudmijn om 'echt' snel rijk te worden in korte tijd
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:46 schreef Mirjam het volgende:
waarom ga je niet eens naar een gangbang avond van een parenclub?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef thespindoctor het volgende:
5-6000 voor iemand van 18-25 is veel geld. wat zeg ik, dat is zelfs voor de meeste dertigers, veertigers en vijftigers veel geld
en waarom dan niet?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
5-6000 voor iemand van 18-25 is veel geld. wat zeg ik, dat is zelfs voor de meeste dertigers, veertigers en vijftigers veel geld
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vind je dat nou niet lichtelijk naief van jezelf![]()
Dat werk wordt door die kinderen gedaan omdat de ouders niet genoeg inkomen hebben om alle monden te voeden. Als we de ouders een hoger loon geven hoeven de kinderen niet te werken. Dat is hoe fair trade werkt, niet door alleen geen kinderen aan te nemen en die ouders het zelfde hongerloontje te geven maar door een loon te geven waarvan de ouders de kinderen eten kunnen geven.
quote:En als je niet meer betaalt voor seks, dan houdt de vrouwenhandel op, en hou je enkel wat seksbelustte dames over die gewoon graag een gangbang willen en dus niet betaald hoeven worden. Die vrouwen kunnen afkicken zodat ze weer met een gewoon inkomen rond kunnen komen. Of ze kunnen de criminaliteit ingaan zoals de mannelijke junks doen. Dat probleem los je er niet mee op, maar het is wel eerlijker.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
en waarom dan niet?
naar een hoer op de wallen wel? wat maakt een hoer op de wallen beter dan een parenclub?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat snap ik, maar denk je dat te bereiken door geen kinderarbeid producten meer te kopen? Ik denk dat je daar echt niets mee bereikt en dat het juist nadelig zal zijn voor die kinderen. Op het moment dat je niets meer koopt, zal er voor veel kinderen geen werk meer zijn -> geen geld -> geen eten.
Dus kan je beter de lonen veranderen op een andere manier, via politiek waarschijnlijk. En niet door niets meer te kopen.
nou, gewoon?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Dipkip het volgende:
En als je niet meer betaalt voor seks, dan houdt de vrouwenhandel op
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:57 schreef Mirjam het volgende:
nou, gewoon?
je gaat erheen, ze draaien er leuke muziek, je kunt drankjes drinken aan de bar, vaak ook wat eten (buffet)
en in de speelgedeeltes wordt, door de mensen die dat willen geneukt/gespeeld.
probeer contacten te leggen, in zo'n club gaat dat zo anders.
je komt er tenslotte allemaal met hetzelfde doel, dezelfde open mind.
maak een praatje met een dame aan de bar, of duik ergens tussen waar sex bedreven wordt, je merkt snel genoeg of iemand het wil/toestaat of niet.
parenclub is vaak wel goedkoper.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel goed. Een andere optie is nog een seksclub.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het punt met fair trade is dus dat je dan bijv. fair trade spijkerbroeken koopt in plaats van door kleuters in mekaar gezette spijkerbroeken. Waardoor dus de ouders die in die fabriek werken genoeg geld hebben om die kleuters niet te laten werken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:01 schreef Mirjam het volgende:
parenclub is vaak wel goedkoper.
geen garantie op sexnatuurlijk, maar dat hangt ook een beetje af van op welke avond je gaat.
heb je al eens op bijv. kinky.nl gezocht naar een girlfriendexperience?d at zei iemand eerder toch, of was dat in een schenkstroop topic?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om het geld. Ben best bereid er (flink) voor te lappen.
Maar in zo´n parenclub hoef ik niet ´anderen bezig te zien´ zeg maar. Dan ga ik liever naar een seks- ft. nachtclub.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Ja als als als... Zo werkt het vraag-aanbod principe nu eenmaal. Zolang niet elke man een vrouw vindt, en daar ook nog eens altijd zijn seksuele behoeften mee kan vervullen, zal er altijd prostitutie blijven bestaan. En zolang er vraag is naar bepaalde producten/diensten, is daar helaas ook een illegale aanbodszijde bij te vinden (welke in Nederland overigens door allerlei maatregelen al zo klein mogelijk gehouden wordt).
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je al eens op bijv. kinky.nl gezocht naar een girlfriendexperience?d at zei iemand eerder toch, of was dat in een schenkstroop topic?
als je dan toch wil lappen, doe het dan zo.
quote:The girlfriend experience (commonly known as GFE) is a type of service a female prostitute offers which includes acting like a girlfriend to the client.[1]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
heb je al eens op bijv. kinky.nl gezocht naar een girlfriendexperience?d at zei iemand eerder toch, of was dat in een schenkstroop topic?
als je dan toch wil lappen, doe het dan zo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
Ben je mooi klaar mee. Moet je betalen en krijg je alsnog gezijk aan je kop
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef Dipkip het volgende:
Immers je hoeft het niet te doen en er zijn genoeg mannen die het niet doen. Het is een keuze.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:26 schreef Socios het volgende:
Net zoals het voor verreweg de meeste vrouwen een keuze is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |