abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84440971
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:23 schreef Socios het volgende:
Hoezo? Ik heb juist enorm veel respect voor alle vrouwen.

Omdat je gebruik maakt van een systeem wat gebaseerd is op de onderdrukking van vrouwen. De meesten zitten daar niet bepaald voor de lol.
pi_84441012
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:27 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Omdat je gebruik maakt van een systeem wat gebaseerd is op de onderdrukking van vrouwen. De meesten zitten daar niet bepaald voor de lol.

Maar ook voor een hoop is het een uitweg, om snel geld te verdienen als ze dat nodig hebben. En dan heb je er vast nog een klein aantal nymfo's tussen zitten.

Sowieso denk ik dat vrijwel 90% die dat beroep doet geestelijk wel wat mankeert. Anders kies je er niet voor. Of ben ik dan heel bekrompen dat ik het gewoonweg niet kan begrijpen...
pi_84441023
quote:

Dat beeld is er een beetje. Maar genoeg die het wel voor de lol doen, hoor. Loop maar eens rond over de Wallen, of beter nog, kom ook naar de meet. Leuke sfeer daar, hoor.
pi_84441026
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
Ik weet zelf ook soms niet meer wat nou de beste keuze is...

Hoe oud ben je ook alweer? En heb je wel eens gezoend bijvoorbeeld? Ik heb jouw verhaal niet zo meegekregen als dat van mylifeisgrey.
pi_84441032
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Doet ie toch, die staan op de wallen :P

Lol.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:29:26 #231
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84441043
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Doet ie toch, die staan op de wallen :P

Er staan ook wel (qua uiterlijk) A klasse chicks op de wallen
pi_84441050
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef Dipkip het volgende:
Hoe oud ben je ook alweer? En heb je wel eens gezoend bijvoorbeeld?

26...
pi_84441062
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:29 schreef ukga het volgende:
Er staan ook wel (qua uiterlijk) A klasse chicks op de wallen

Helemaal waar, ja! Sommigen zien er echt bloedgeil uit.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:30:56 #234
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84441091
quote:

[..]

De meesten schoonmakers maken ook niet voor de lol schoon, toch maak jij ook gebruik van die mensen door dingen weg te gooien.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:31:27 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84441117
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ook voor een hoop is het een uitweg, om snel geld te verdienen als ze dat nodig hebben. En dan heb je er vast nog een klein aantal nymfo's tussen zitten.

Sowieso denk ik dat vrijwel 90% die dat beroep doet geestelijk wel wat mankeert. Anders kies je er niet voor. Of ben ik dan heel bekrompen dat ik het gewoonweg niet kan begrijpen...

90% mankeert wat?????.denk het niet. maar ik kan misschien niet zo goed dat beoordelen, denken jullie vast.

vroeger max 10% ofzo
juist, sinds paar jaar terug. dat amsterdam ramen heeft gesloten. en prostituees verplicht vragenlijsten moeten invullen voor ze gaan werken. is het n'og beter geworden
nu minder dan 1% lijkt wel

maar is gebaseerd op steekproeven van mij:P
pi_84441138
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef Socios het volgende:
Dat beeld is er een beetje. Maar genoeg die het wel voor de lol doen, hoor. Loop maar eens rond over de Wallen, of beter nog, kom ook naar de meet. Leuke sfeer daar, hoor.

Het punt is natuurlijk niet zozeer of het werkelijk zo is dat de prostitutie een heel normale branche is, maar hoe vrouwen die mogelijk ooit wat in je zien daar tegenaan kijken.

Ik heb vaak genoeg daar rondgelopen en ik zie het toch iets anders. Maar dat is misschien omdat ik er niet rondloop als potentiele klant. Mij willen ze niet naar binnen lokken. Ik vind het in ieder geval totaal geen leuke sfeer.
pi_84441233
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:29 schreef Socios het volgende:
26...

Oh dat zou ik niet echt heel raar vinden als ik iemand leerde kennen van 26 die nog maagd was. Maar je moet het zelf bepalen natuurlijk. Als de nood erg hoog is is het misschien een goed idee. Zelf zou ik denken probeer het nog een paar jaar via de normale weg, maar als je de hoop al opgegeven hebt kun je net zo goed zeggen vooruit met de geit.
pi_84441256
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

90% mankeert wat?????.denk het niet. maar ik kan misschien niet zo goed dat beoordelen, denken jullie vast.

Ja, een normaal persoon met enig zelfrespect kiest toch niet voor zo'n beroep? Of je moet echt geen andere uitweg hebben. Maar misschien is het gewoon mijn gebrek aan inlevingsvermogen dat ik het niet kan begrijpen. Ik kan me er ook geen voorstelling van maken dat ik ooit dat als beroep zou gaan doen. :{
pi_84441268
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

vroeger max 10% ofzo
juist, sinds paar jaar terug. dat amsterdam ramen heeft gesloten. en prostituees verplicht vragenlijsten moeten invullen voor ze gaan werken. is het n'og beter geworden
nu minder dan 1% lijkt wel

maar is gebaseerd op steekproeven van mij:P

Ja maar jij vindt van jezelf ook dat je geen hulp nodig hebt en daar denken wij toch heel anders over...
pi_84441296
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan me er ook geen voorstelling van maken dat ik ooit dat als beroep zou gaan doen. :{

Ik had ook nooit gedacht dat ik zou overwegen om een hoer te neuken.
pi_84441417
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:30 schreef kwiwi het volgende:
De meesten schoonmakers maken ook niet voor de lol schoon, toch maak jij ook gebruik van die mensen door dingen weg te gooien.

Schoonmaken is meestal een keuze, prostitutie vaak niet. Als je als schoonmaker niet meer wil schoonmaken kun je relatief makkelijk op zoek naar een ander baantje en bijvoorbeeld hamburgers gaan flippen of bij IKEA in het magazijn rondrijden of ander werk doen waarbij de eisen ongeveer het zelfde zijn. Prostituees hebben die optie vaak niet, en een deel zit er gedwongen en is slachtoffer van vrouwenhandel.
pi_84441430
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik had ook nooit gedacht dat ik zou overwegen om een hoer te neuken.

Jij doet het ook niet voor je plezier. Als je een betere optie had zou je die nemen.
En zelfde geldt dus voor veel hoeren.

Maar, misschien een rare vergelijking, kinderarbeit in Afrika bijvoorbeeld is ook heel afkeurenswaardig. En je kan dan zeggen: "Laat ik maar geen producten meer halen die op die manier geproduceerd zijn." Toch zal je die kinderen alleen maar benadelen, want dan gaan ze minder verdienen. Ze moeten dat werk wel doen en dat willen ze ook, anders kunnen ze niet overleven. Hoe erg je misschien ook medelijden hebt met hoertjes die het werk niet met plezier doen, waarschijnlijk hebben ze geen andere keuze. Geld moet er toch komen. :)
pi_84441477
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:Prostituees hebben die optie vaak niet, en een deel zit er gedwongen en is slachtoffer van vrouwenhandel.

Zelfs in Nederland ja?
En gedwongen....in hoeverre gedwongen? Iemand die schoonmaakt is misschien ook gedwongen om zulk werk te doen, omdat ze geen papieren hebben voor iets beters. Een hamburger flippen en dat soort opties zijn ook niet veel beter werk.
pi_84441482
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
Prostituees hebben die optie vaak niet, en een deel zit er gedwongen en is slachtoffer van vrouwenhandel.

Dat is slechts een heel klein deel, hoor. Helemaal tegenwoordig komt dat zelden meer voor.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:41:48 #245
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84441508
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, een normaal persoon met enig zelfrespect kiest toch niet voor zo'n beroep? Of je moet echt geen andere uitweg hebben. Maar misschien is het gewoon mijn gebrek aan inlevingsvermogen dat ik het niet kan begrijpen. Ik kan me er ook geen voorstelling van maken dat ik ooit dat als beroep zou gaan doen. :{

Er zijn er ook genoeg die wel zelfrespect hebben, maar gewoon snel veel geld willen verdienen. Studenten bijvoorbeeld :) Ik zou het ook nooit doen, maar kan me wel voorstellen dat mensen (waar niks mis mee is) hiervoor kiezen.
pi_84441539
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Er zijn er ook genoeg die wel zelfrespect hebben, maar gewoon snel veel geld willen verdienen. Studenten bijvoorbeeld :) Ik zou het ook nooit doen, maar kan me wel voorstellen dat mensen (waar niks mis mee is) hiervoor kiezen.

En ik kan dat laatste dus niet. :P Er zijn ook andere manieren van snel geld verdienen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:44:11 #247
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84441584
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En ik kan dat laatste dus niet. :P Er zijn ook andere manieren van snel geld verdienen.

Iets waar je zonder papieren zo snel zoveel geld mee verdient? Ik kan zo niks bedenken. Waar dacht jij aan?
pi_84441620
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Iets waar je zonder papieren zo snel zoveel geld mee verdient? Ik kan zo niks bedenken. Waar dacht jij aan?

Als je dan al die business overweegt, doe dan iets van telefoonseks of zo. Toch wat minder heftig.
pi_84441621
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar, misschien een rare vergelijking, kinderarbeit in Afrika bijvoorbeeld is ook heel afkeurenswaardig. En je kan dan zeggen: "Laat ik maar geen producten meer halen die op die manier geproduceerd zijn." Toch zal je die kinderen alleen maar benadelen, want dan gaan ze minder verdienen. Ze moeten dat werk wel doen en dat willen ze ook, anders kunnen ze niet overleven. Hoe erg je misschien ook medelijden hebt met hoertjes die het werk niet met plezier doen, waarschijnlijk hebben ze geen andere keuze. Geld moet er toch komen. :)

Vind je dat nou niet lichtelijk naief van jezelf :?

Dat werk wordt door die kinderen gedaan omdat de ouders niet genoeg inkomen hebben om alle monden te voeden. Als we de ouders een hoger loon geven hoeven de kinderen niet te werken. Dat is hoe fair trade werkt, niet door alleen geen kinderen aan te nemen en die ouders het zelfde hongerloontje te geven maar door een loon te geven waarvan de ouders de kinderen eten kunnen geven.

En als je niet meer betaalt voor seks, dan houdt de vrouwenhandel op, en hou je enkel wat seksbelustte dames over die gewoon graag een gangbang willen en dus niet betaald hoeven worden. Die vrouwen kunnen afkicken zodat ze weer met een gewoon inkomen rond kunnen komen. Of ze kunnen de criminaliteit ingaan zoals de mannelijke junks doen. Dat probleem los je er niet mee op, maar het is wel eerlijker.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:46:24 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84441673
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

ik denk niet dat veel prostituees netto meer dan 5-6000 per maand verdienen trouwens hoor.
dus heus geen goudmijn om 'echt' snel rijk te worden in korte tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')