quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:23 schreef Socios het volgende:
Hoezo? Ik heb juist enorm veel respect voor alle vrouwen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat je gebruik maakt van een systeem wat gebaseerd is op de onderdrukking van vrouwen. De meesten zitten daar niet bepaald voor de lol.
Omdat je gebruik maakt van een systeem wat gebaseerd is op de onderdrukking van vrouwen. De meesten zitten daar niet bepaald voor de lol.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
Ik weet zelf ook soms niet meer wat nou de beste keuze is...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef Dipkip het volgende:
Hoe oud ben je ook alweer? En heb je wel eens gezoend bijvoorbeeld?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:29 schreef ukga het volgende:
Er staan ook wel (qua uiterlijk) A klasse chicks op de wallen
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ook voor een hoop is het een uitweg, om snel geld te verdienen als ze dat nodig hebben. En dan heb je er vast nog een klein aantal nymfo's tussen zitten.
Sowieso denk ik dat vrijwel 90% die dat beroep doet geestelijk wel wat mankeert. Anders kies je er niet voor. Of ben ik dan heel bekrompen dat ik het gewoonweg niet kan begrijpen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef Socios het volgende:
Dat beeld is er een beetje. Maar genoeg die het wel voor de lol doen, hoor. Loop maar eens rond over de Wallen, of beter nog, kom ook naar de meet. Leuke sfeer daar, hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
90% mankeert wat?????.denk het niet. maar ik kan misschien niet zo goed dat beoordelen, denken jullie vast.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
90% mankeert wat?????.denk het niet. maar ik kan misschien niet zo goed dat beoordelen, denken jullie vast.
vroeger max 10% ofzo
juist, sinds paar jaar terug. dat amsterdam ramen heeft gesloten. en prostituees verplicht vragenlijsten moeten invullen voor ze gaan werken. is het n'og beter geworden
nu minder dan 1% lijkt wel
maar is gebaseerd op steekproeven van mij:P
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan me er ook geen voorstelling van maken dat ik ooit dat als beroep zou gaan doen.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:30 schreef kwiwi het volgende:
De meesten schoonmakers maken ook niet voor de lol schoon, toch maak jij ook gebruik van die mensen door dingen weg te gooien.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had ook nooit gedacht dat ik zou overwegen om een hoer te neuken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:Prostituees hebben die optie vaak niet, en een deel zit er gedwongen en is slachtoffer van vrouwenhandel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
Prostituees hebben die optie vaak niet, en een deel zit er gedwongen en is slachtoffer van vrouwenhandel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, een normaal persoon met enig zelfrespect kiest toch niet voor zo'n beroep? Of je moet echt geen andere uitweg hebben. Maar misschien is het gewoon mijn gebrek aan inlevingsvermogen dat ik het niet kan begrijpen. Ik kan me er ook geen voorstelling van maken dat ik ooit dat als beroep zou gaan doen.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die wel zelfrespect hebben, maar gewoon snel veel geld willen verdienen. Studenten bijvoorbeeldIk zou het ook nooit doen, maar kan me wel voorstellen dat mensen (waar niks mis mee is) hiervoor kiezen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik kan dat laatste dus niet.Er zijn ook andere manieren van snel geld verdienen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets waar je zonder papieren zo snel zoveel geld mee verdient? Ik kan zo niks bedenken. Waar dacht jij aan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar, misschien een rare vergelijking, kinderarbeit in Afrika bijvoorbeeld is ook heel afkeurenswaardig. En je kan dan zeggen: "Laat ik maar geen producten meer halen die op die manier geproduceerd zijn." Toch zal je die kinderen alleen maar benadelen, want dan gaan ze minder verdienen. Ze moeten dat werk wel doen en dat willen ze ook, anders kunnen ze niet overleven. Hoe erg je misschien ook medelijden hebt met hoertjes die het werk niet met plezier doen, waarschijnlijk hebben ze geen andere keuze. Geld moet er toch komen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets waar je zonder papieren zo snel zoveel geld mee verdient? Ik kan zo niks bedenken. Waar dacht jij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |