Als ik jou neem, dan is het niet ergens in Amsterdam op de wallenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit. Ado kan niet, dus ik ook niet.
Ow wacht, 't is alleen voor mannen.
Jij wil gewoon besparen op de kostenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Socios het volgende:
Even voor de duidelijkheid: vrouwen zijn meer dan welkom, hoor! Iedereen mag mee.
Mwah, voor menig FOK!ster heb ik meer geld over dan voor een hoer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:14 schreef Adolecens het volgende:
Jij wil gewoon besparen op de kosten
Dan is ze op dat moment toch ook een hoer...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mwah, voor menig FOK!ster heb ik meer geld over dan voor een hoer.
Die plaat voor je kop is wel dik héquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mwah, voor menig FOK!ster heb ik meer geld over dan voor een hoer.
Hoe bedoel je?quote:
Ik kan wel wat geld gebruiken, over hoeveel geld hebben we het?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als tijdens de meet een leuke FOK!ster zich aanbiedt dan prefereer ik haar, hoor. En ben ik bereid meer dan de reguliere 50 euro te lappen.
Aannemende dat je mij niet in de maling neemt, kan het oplopen tot een paar honderd euro. Maar goed, dan is uiteraard eerst wel een fotootje gewenst.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik kan wel wat geld gebruiken, over hoeveel geld hebben we het?
Hoezo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
laat je toekomstige vriendin alsjeblieft niet van FOK! komen want dat ik bij voorbaat al kansloos!
Een paar honderd? De gemiddelde date met mij kost al meer, ik pas.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Aannemende dat je mij niet in de maling neemt, kan het oplopen tot een paar honderd euro. Maar goed, dan is uiteraard eerst wel een fotootje gewenst.Of we ontmoeten elkaar op de meet en bespreken dan het één en ander.
Mooi topic daarover: hookers.nl :r :rquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
kun je niet iets terugvinden op hookers punt en el enzo
mod mag natuurlijk ff editen als dit niet ok is
ik wannahavesex op hookers.nlquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
kun je niet iets terugvinden op hookers punt en el enzo
mod mag natuurlijk ff editen als dit niet ok is
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef Reddiablo het volgende:
briljante thread dat.. veel leesplezier nu al
Het lijkt wel obsessie en daar gaat het nou net mis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als tijdens de meet een leuke FOK!ster zich aanbiedt dan prefereer ik haar, hoor. En ben ik bereid meer dan de reguliere 50 euro te lappen.
Jezus christus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942
vind je mijn posts op hookers.nl (toen ik dacht dat een meisje me echt leuk vond, die ik had ontmoet op de hoeren-manier )ook nog wat?
heeft me veel geld gekost namelijk om zoiets zonder liegen te kunnen schrijven.
quote:lijkt me niet, dat ik in bed moet liggen met gewone vriendin, en dan zeg van, pijp me maar, en dan pijpt ze me braaf, en dan daarna neukt ze me braaf hoe ik dat wil, wanneer ik dat wil. lijkt me ook dat pijpen niet echt standaard is bij gewoon meisje? of hangt het van het meisje af? of wordt je verwacht iets terug te doen beffen enzo? of gewoon in samenspraak?
stel ze doet dat zomaar ongevraagd, wordt ik dan verwacht iets terug te doen?
quote:wie bepaald het standje waarop je het eerst gaat neuken? is dat gewoon wie het eerst initiatief neemt, en bovenop de ander kruipt? of wie het eerst de ander bovenop vraagt?
lijkt me sterk dat dan ook ALTIJD gevraagd wordt:"hoe wil je het doen?"
Oei oei....ik ben zelf maagd, maar zo moeilijk is het toch niet om aantwoorden te bedenken op die vragen?quote:eigenlijk ben ik nog veel te preuts voor licht aan, maar ben nu gewend dat het licht aan moet, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil
of naja, ik zou beiden wel kunnen denk ik
maar is dat normaal?
met haar, heb ik nu al met licht gedimt gedaan, kan ik nog terug?
hoe kom ik erachter of zij dat wil
misschien wil zij dat ook wel liever, ook beetje onzeker over enzo zoals iedereen wel beetje over haar lichaam.
En socios ik hoop dat er users met je naar de wallen willen.quote:Praat er over met haar, niet met ons...
Inderdaad, en heel veel dingen gebeuren op een natuurlijke manier en hoef je je niet eens af te vragen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oei oei....ik ben zelf maagd, maar zo moeilijk is het toch niet om aantwoorden te bedenken op die vragen?![]()
Beste advies:
[..]
En socios ik hoop dat er users met je naar de wallen willen.![]()
Ja ik las het later inderdaad. Die jongen is zo naief en wanhopig...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef Dipkip het volgende:
Heb je wel verder gelezen? Die meid was niet echt geinteresseerd in een relatie, hij heeft haar 6700 euro gegeven omdat ze 'in de problemen zat'. Ze heeft kortom misbruik gemaakt van iemand die duidelijk niet mentaal weerbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |