Volgens mij is er echt wel meer aan de hand dan dat. Hij had jou toch ook gePMd? Volgens mij heeft hij een mentale beperking. Los van dat hele gedoe over vrouwen en hoeren enzo, volgens mij is er echt iets mis.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik las het later inderdaad. Die jongen is zo naief en wanhopig...
Dat hem iets mankeert weet ik ook vrijwel zeker. De vraag is alleen wat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is er echt wel meer aan de hand dan dat. Hij had jou toch ook gePMd? Volgens mij heeft hij een mentale beperking. Los van dat hele gedoe over vrouwen en hoeren enzo, volgens mij is er echt iets mis.
Maar nou moet ik zeggen dat 6700 euro weggeven aan een meid mij niet erg slim lijkt.quote:ben
23, student, slim, heb hobbies waar ik momenteel alleen minder om geef. (redelijk)rijke ouders, me vader is een bekende nederlander een beetje.(niet van tv)
Ik heb hem nog niet echt normaal zien schrijven eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het wel interessant dat hij de ene keer (of op de ene plek) gewoon normaal kan schrijven zoals jij en ik, en op andere momenten / plaatsen ineens in wazige haiku's lijkt te vervallen. Tegen mij PMde hij juist dat hij heel slecht is in praten en schrijven, er kwam nauwelijks een volledige zin uit en hij probeerde 4 woordjes engels en dat lukte ook niet.
Ik bied 4 euro!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kan wel wat geld gebruiken, over hoeveel geld hebben we het?
Ja maar in die link die hij hier plaatst kan hij wel gewoon een verhaal vertellen. Chronologisch, te volgen, met punten en komma's. Misschien gaat het steeds slechter ofzo, dat ie toen coherenter was dan nu. Jammer dat ie hulpverlening zo afwijst, het is nu een kwestie van tijd voor iemand weer compleet misbruik van hem maakt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb hem nog niet echt normaal zien schrijven eigenlijk.
Het is allemaal een beetje onoverzichtelijk en van de hak op de tak.
Zou kunnen, dat zijn zinsopbouw en dergelijke door zijn mentale gesteldheid beinvloed worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar in die link die hij hier plaatst kan hij wel gewoon een verhaal vertellen. Chronologisch, te volgen, met punten en komma's. Misschien gaat het steeds slechter ofzo, dat ie toen coherenter was dan nu.
Dat, of dat hij bepaalde dingen gaat doen waar hij spijt van krijgt. Zoals stalken.quote:Jammer dat ie hulpverlening zo afwijst, het is nu een kwestie van tijd voor iemand weer compleet misbruik van hem maakt.
4! Zonder een foto te hebben gezien? Jij lefgozert!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik bied 4 euro!
Te makkelijk om te laten liggen.
Ja, dan ga ik een keer minder naar de Mac.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
4! Zonder een foto te hebben gezien? Jij lefgozert!
Dat je dat voor me over hebt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik een keer minder naar de Mac.
quote:
Ik doe helemaal niemand tekort want er zijn zat leuke vrouwen op FOK! maar denk je nu serieus dat als iemand jouw posthistorie bekijkt echt nog voor de volle 100% geinteresseerd is? het spijt me dat ik dit moet zeggen maar je maakt gewoon een bizar wanhopige indruk! totaal niet aantrekkelijk! maar goed je negeert verder toch alle goedbedoelde adviezen die ik je geef, dus veel zin heeft het niet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo?
Doe je FOK!sters wel tekort mee vind ik. Er zitten er genoeg heel leuke tussen... Waarom zou dat niet kunnen werken? Mij lijkt het juist ideaal. Altijd iets gemeen en om over te praten: FOK!
Als ik een vrouw was zou ik socios wel doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niemand tekort want er zijn zat leuke vrouwen op FOK! maar denk je nu serieus dat als iemand jouw posthistorie bekijkt echt nog voor de volle 100% geinteresseerd is? het spijt me dat ik dit moet zeggen maar je maakt gewoon een bizar wanhopige indruk! totaal niet aantrekkelijk! maar goed je negeert verder toch alle goedbedoelde adviezen die ik je geef, dus veel zin heeft het niet!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wel leuk idee, maar hoeren neuken doe ik niet.
Wel lekker chillen en zuipen tot ik kruipend naar Amstersdam CS moet.
Gaan we ook treinen checken op Amsterdam CS?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Socios het volgende:
OK, ´voorwaarden´ van de meet zijn bij dezen aangepast: het is niet verplicht een slet te neuken op die avond. Gewoon alleen rondlopen en wat drinken in de kroeg mag ook. Er zijn ook leuke striptenten met paaldanseressen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |