quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik kom toch op RP (ik ben betalend lid) veel hele mooie vrouwen tegen. Weliswaar geen fotomodellen maar goed uitziende vrouwen in de leeftijd 36 tot 50 jaar. Vaak is het wel zo dat de eerste foto de beste is (logisch).
De overige foto's zijn vaak foto's op een terras op een feestje of in de woonkamer op de bank maar ook foto's op bed en in bikini.
Sommige hebben zelfs redelijk sletterige foto's erop staan. Maar ja dat zijn wel vaak degene die in hun profiel schrijven dat ze niet op een seksdate of one-night stands zitten te wachten. Ja duh
Ach, mijn fotoboek-foto in normale kleuren had een 5.2 op een gegeven moment. En mijn andere foto dus een 10. Een 5 is het minimum wat je kan scoren volgens mij. Gemiddelde is dus 7.5. 8.3 is iets bovengemiddeld knap dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef Fortitudo het volgende:
mijn paiq foto beoordelingen
[ afbeelding ]
en volgens silenus ben ik fucking lelijk met een 8,3. wat ik ook toegegeven heb.
Ik vind je eigenlijk woest aantrekkelijk, vooral op foto 3quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef Fortitudo het volgende:
mijn paiq foto beoordelingen
[ afbeelding ]
en volgens silenus ben ik fucking lelijk met een 8,3. wat ik ook toegegeven heb.
Ik hoop het.. want ik heb slechts een 6 en 5.9 voor mijn foto'squote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef DaDude1987 het volgende:
Volgens mij zijn die cijfers ook uit de lucht gegrepen.... heb paiq vroeger wel eens geprobeerd, maar wat is dat veranderd zeg!
Gelukkig nu kan ik ook zeggen dat ik maar een 6.5 en een 8 heb voor mijn foto's.quote:Ik hoop het.. want ik heb slechts een 6 en 5.9 voor mijn foto's
Ik heb een 7,9 (ik had het uitstaan, even aangezet om te kijken). 1 foto, ik heb die score meteen maar weer uitgezet, ik hoef het verder niet te weten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gelukkig nu kan ik ook zeggen dat ik maar een 6.5 en een 8 heb voor mijn foto's.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Een 8.5 op Paiq is een mager zesje irl
Voer jij de spanning even op zeg!! Ik zit niet met die gast te chatten en ben toch reuze benieuwd of jij em leuk gaat vinden of nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een 7,9 (ik had het uitstaan, even aangezet om te kijken). 1 foto, ik heb die score meteen maar weer uitgezet, ik hoef het verder niet te weten.
De foto van de chatter komt langzaam tevoorschijn, maar ik kan nog niet zien of het een leuke man is.Nog heel even wachten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Civilian het volgende:
Kheb Paiq ooit eens gebruikt toen 't nog in de beta zat ofzo.
Snapte toen geen steek van die siteMisschien me daar toch maar weer 's aanmelden
Ja ik ook, concept is hetzelfde alleen wat meer paiqers nu...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Civilian het volgende:
Kheb Paiq ooit eens gebruikt toen 't nog in de beta zat ofzo.
Snapte toen geen steek van die siteMisschien me daar toch maar weer 's aanmelden
Oh ja, dat keek ik gisteren. Allistair was leuk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef DaDude1987 het volgende:
Daarom vind ik dat programma "Daten in het donker" wel leuk. Soms zijn ze echt helemaal verliefd op elkaar en klikt het helemaal, totdat ze elkaar IRL zien....ben benieuwd wat ik zou doen.
Ik heb dat programma nog nooit gezien. Gaat het vaak fout?!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef DaDude1987 het volgende:
Daarom vind ik dat programma "Daten in het donker" wel leuk. Soms zijn ze echt helemaal verliefd op elkaar en klikt het helemaal, totdat ze elkaar IRL zien....ben benieuwd wat ik zou doen.
Ja, dan gaat er eentje de neus van de ander zoenen ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nog nooit gezien. Gaat het vaak fout?!
He bahquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, dan gaat er eentje de neus van de ander zoenen ofzo.
mwah, vaak valt het uiterlijk toch voor mensen tegen en knappen ze af. Iedereen moet altijd wel even slikken en "dat had ik niet verwacht" zeggen. Ik heb niet veel afleveringen gezien maar laatst zei een vrouw dat ze altijd op innerlijk viel etc etc. En dan jankend op het eind zei ze dat ze uiterlijk toch belangrijk vondquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nog nooit gezien. Gaat het vaak fout?!
Ja idd. Ze zijn dan ook vaak letterlijk té mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
heb ik dus ook....quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:13 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik alleen maar lelijke vrouwen tegenkom op Paiq. Dat je zodra die foto ziet weer denkt... okee bedankt *delete*
dus jij bent een mager zesje? Ik niet, ik geef mezelf een 7.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Een 8.5 op Paiq is een mager zesje irl
Waar zeg ik dat ik een 8.5 heb?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dus jij bent een mager zesje? Ik niet, ik geef mezelf een 7.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de paiq foto's is mijn gemiddelde een 8,7. En bij jullie?
Goed geheugen Fortitudoquote:
Rennen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef DaDude1987 het volgende:
Props.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:17 schreef Fortitudo het volgende:
Op woensdag 7 juli 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de paiq foto's is mijn gemiddelde een 8,7. En bij jullie?
Damn, Hij is echt goed !quote:
Frank Spencer ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:34 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even op de vage Paiq foto te kijken net, maar volgens mij is het een meneer met een overhemd en een spencer eroverheen![]()
Moest ik ook even naar zoeken, staat bij menu-instellingen-fotoscore tonen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:24 schreef incognitoomuch het volgende:
Waar kan je je gemiddelde cijfer van je foto zien dan op Paiq?
Altijd boeiend om te weten met een bak koffie bij de hand...
Een rijke gozer dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:34 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even op de vage Paiq foto te kijken net, maar volgens mij is het een meneer met een overhemd en een spencer eroverheen![]()
Ik val niet zo op die overhemdentypesquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een rijke gozer dus.
Of een ambtenaar.
Met zo'n grote snor en een kaal hoofd? Wat doe je hier dan nog uberhaupt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val niet zo op die overhemdentypesDe RP man is meer een soort van biker type, is meer mijn smaak.
Nee, ik overdrijf een beetje om het verschil aan te duidenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Met zo'n grote snor en een kaal hoofd? Wat doe je hier dan nog uberhaupt?Ga naar Daytona Beach (ik noem maar een dwars straat) wanneer het bike week is in oktober. Hoef je niet eens achter een scherm je scheel te zoeken naar een biker
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
Nee, ben het hier helemaal niet mee eens. Ik heb een druk sociaal leven, ben al blij als ik 1 á 2 avonden in de week dood op mn bank neer kan ploffen, ga iedere week stappen, heb een drukke baan waarbij ik veel mensen ontmoet en ik heb niet te klagen over mannelijke aandacht. Maar daarnaast ben ik ook kritisch en de mannen die ik wel leuk vind, dat is vaak niet meer dan een one night stand of een kortdurende scharrel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja idd. Ze zijn dan ook vaak letterlijk té mooi om waar te zijn
Waarom zijn het dan steeds one night stands of kortdurende scharrels? Stel je zulke hoge eisen aan een potentiële partner of wordt het steeds niks door de heren? Je kan ook te kritisch wezen héquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, ben het hier helemaal niet mee eens. Ik heb een druk sociaal leven, ben al blij als ik 1 á 2 avonden in de week dood op mn bank neer kan ploffen, ga iedere week stappen, heb een drukke baan waarbij ik veel mensen ontmoet en ik heb niet te klagen over mannelijke aandacht. Maar daarnaast ben ik ook kritisch en de mannen die ik wel leuk vind, dat is vaak niet meer dan een one night stand of een kortdurende scharrel.
En nou niet reageren door te zeggen dat er wel iets mis met me moet zijn, want dat is niet het geval(ook al zou ik mezelf nooit als "te mooi om waar te zijn" omschrijven).
Ik verwacht ook geen perfecte man te vinden. In eerste instantie kwam het omdat ik gewoon nog niet aan een relatie toe was en ik zelf niet meer wilde dan een one night stand of scharrel (heb een lange relatie achter de rug).. Dat is in de laatste maanden eigenlijk pas veranderd, maar ja, ik ben ook vrij kriitsch jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Waarom zijn het dan steeds one night stands of kortdurende scharrels? Stel je zulke hoge eisen aan een potentiële partner of wordt het steeds niks door de heren? Je kan ook te kritisch wezen héeen perfecte man zul je nooit vinden. Net als de perfecte vrouw ook niet bestaat
.
Haha, wat is dat voor gek gedoequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef Karina het volgende:
Kreeg net een interessebericht van iemand die geen foto heeft maar wel meteen wil afspreken zonder foto's uit te wisselen. Wat dacht je zelf? Plus weer een vent met een vriendin die iets zoekt voor "erbij", doeiiii
Zo te horen zitten er best wel veel van die figuren op RP?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef Karina het volgende:
Plus weer een vent met een vriendin die iets zoekt voor "erbij", doeiiii
Nouja, ik moet ook wel zeggen dat het lastiger is om via RP iemand te vinden dan via de kroeg/discotheek.. Ik ga ook iedere week meerdere keren stappen en kom dan vaak genoeg met wat aanhang thuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Nee, ben het hier helemaal niet mee eens. Ik heb een druk sociaal leven, ben al blij als ik 1 á 2 avonden in de week dood op mn bank neer kan ploffen, ga iedere week stappen, heb een drukke baan waarbij ik veel mensen ontmoet en ik heb niet te klagen over mannelijke aandacht. Maar daarnaast ben ik ook kritisch en de mannen die ik wel leuk vind, dat is vaak niet meer dan een one night stand of een kortdurende scharrel.
En nou niet reageren door te zeggen dat er wel iets mis met me moet zijn, want dat is niet het geval(ook al zou ik mezelf nooit als "te mooi om waar te zijn" omschrijven).
Daarnaast ben je met drank op een stuk minder kritischquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik moet ook wel zeggen dat het lastiger is om via RP iemand te vinden dan via de kroeg/discotheek.. Ik ga ook iedere week meerdere keren stappen en kom dan vaak genoeg met wat aanhang thuis. Ik kan me beter focussen op mensen die ik bij het uitgaan tegenkom want de vrouwen op RP zijn veel te kieskeurig, en bovendien heb ik dan ook gelijk iemand uit mijn omgeving
.
Ieder mens heeft een heel lijstje met eignschappen die ie misschien niet zo leuk zou vinden aan een persoon. Op RP staat bij de meeste mensen al een heel lijstje met eigenschappen.. Als er daar 1 tussen zit die ik niet zo leuk vind dan klik ik die persoon al weg. Terwijl ik best iemand in de kroeg leuk kan vinden en dan doet het me niet zoveel dat er 1 van die negatieve eignschappen tussen zit, want dan vind ik haar al leukquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarnaast ben je met drank op een stuk minder kritisch
Toen ik jouw profiel bekeek zag ik 2 totaal verschillende types leek het wel een meid met donkerhaar en kleine oogjes en een meid met lichtblond haar en normale ogen. Ik kon mij er niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarnaast ben je met drank op een stuk minder kritisch
Ja of ik trek ze aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo te horen zitten er best wel veel van die figuren op RP?
Wat ook leuk is die mailtjes van buitenlandse dames.. Waarbij het eerste gedeelte in het vertaalmachine-Nederlands is en het 2e gedeelte in het Engelsquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Civilian het volgende:
Op 't moment zijn 't voornamelijk spammers die op m'n profiel komen geloof ik
Lexa is volgens mij ook internationaal bezig. Er komen zelfs 'meisjes' uit China op m'n profiel, En zij zoeken dan vervolgens een date met mensen uit de omgeving Oldenzaal.. Yeah, right
Zo een heb ik er een paar dagen terug gehadquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat ook leuk is die mailtjes van buitenlandse dames.. Waarbij het eerste gedeelte in het vertaalmachine-Nederlands is en het 2e gedeelte in het EngelsJe hebt dan wel meteen haar e-mailadres
Kan ik me ook wel in vinden. Ik heb via internet afgesproken met dames die ik nooit in de kroeg aan had 'durven' spreken, althans...waarbij ik had gedacht dat ik geen kans zou maken. Geen middelmaat, maar echt héél mooie vrouwen. Die ook gewoon sociaal waren, een baan hadden, etc.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
Zoals dezequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zo een heb ik er een paar dagen terug gehad
Netjes vanaf een @live.com adres en volledig in vertaalmachine-Nederlands. Afsluitend met 'prinses Nancy'!
Haha ja preciesquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zoals deze![]()
Staat trouwens geen enkel sms-nummer bij dus is waarschijnlijk van de russische maffia of nigeriaanse scoundrel.
Hallo mijn nieuwe vriend:-)!!Ik ben erg blij dat u gereageerd op mijn brief. Ik lees ze met veel plezier.Ik hoop dat je tijd hebt stuur me een aantal berichten en we konden om elkaar te leren. goed ...Nu over mij als u al weet een beetje van mijn profiel.Ik ben 25 jaar oud, mijn naam is Tiffany, maar de waarheid, alleen vrienden van de naam me zo.Ik ben ongeveer 172 cm hoog (5,6) en mijn gewicht is ongeveer 56 kg.Ik heb verteld dat ik goed genoeg kijkt, en ik denk dat alle vrouwen een eigen schoonheid hebben.Ik heb nog nooit getrouwd geweest en ik heb geen kinderen. Ik woon in een appartement van mijn ouders.Ik heb een goede baan. Ik werk als kapper in een schoonheidssalon. Het is heel moeilijk werk,maar i like it. Hier op het werk zijn goede collectieve werk ik met goede mensen. de meesten van hen mijn vrienden.Vertel mij over het werk. Hou je van je werk? Ik ben ook graag op reis en ikals nieuw verschillende plaatsen, maar mijn werk kan ik niet te vaak reizen. Ik heb veel vrienden,We besteden tijd samen, meestal gaan we naar het cafe om de film aan deconcerten, hebben we veel ander amusement. Ook heb ik liever een gezonde stijl van leven.2-3 keer in de week bezoek ik de aerobics (en soms is het minder :-))Ik houd mijn lichaam in de gezonde vorm. En je hebt elke sport in het leven nu? Vertel mij.Ik stuur je mijn foto's Ik hoop dat je wilt. Deze foto's zijn onlangs gemaakt en u kuntzie als ik nu te kijken. Vertel me dat je denkt dat deze een foto, is het heel belangrijk voor mij.Ook ik wil dat je naar mij te sturen wat uw foto's. En over jullie vertellen over uwinteressante dingen wat je graag doet, je hobby, wat je personage?Voel u vrij om te vragen me geen dingen die je zou willen weten over mij.Ik hoop dat we tijd hebben voor het schrijven van andere interessante brieven naar elkaar.We zullen kijken wat er zal worden ... Ik hoop van harte dat onze kennismaking een kans voor hebbeneen gelukkige voortzetting. Ik hou van uw brief, het is en ik hoop dat u reageert op mijn briefzo spoedig mogelijk voor jou. Ik wacht uw brief en het controleren van het vaak. Uw vriend Tiffany.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2qn7b0z&s=3
Die zijn er wel hoor. Van hetzelfde soort lieden dat denkt dat je echt een vriendin kan 'scoren' bij die nachtelijke 09 reclames.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef Civilian het volgende:
Haha ja preciesVraag me af hoeveel mensen daar nou intrappen
Ja die grapjes ken ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Van hetzelfde soort lieden dat denkt dat je echt een vriendin kan 'scoren' bij die nachtelijke 09 reclames.
Die foto mag er wel wezen trouwensquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zoals deze![]()
Staat trouwens geen enkel sms-nummer bij dus is waarschijnlijk van de russische maffia of nigeriaanse scoundrel.
Hallo mijn nieuwe vriend:-)!!Ik ben erg blij dat u gereageerd op mijn brief. Ik lees ze met veel plezier.Ik hoop dat je tijd hebt stuur me een aantal berichten en we konden om elkaar te leren. goed ...Nu over mij als u al weet een beetje van mijn profiel.Ik ben 25 jaar oud, mijn naam is Tiffany, maar de waarheid, alleen vrienden van de naam me zo.Ik ben ongeveer 172 cm hoog (5,6) en mijn gewicht is ongeveer 56 kg.Ik heb verteld dat ik goed genoeg kijkt, en ik denk dat alle vrouwen een eigen schoonheid hebben.Ik heb nog nooit getrouwd geweest en ik heb geen kinderen. Ik woon in een appartement van mijn ouders.Ik heb een goede baan. Ik werk als kapper in een schoonheidssalon. Het is heel moeilijk werk,maar i like it. Hier op het werk zijn goede collectieve werk ik met goede mensen. de meesten van hen mijn vrienden.Vertel mij over het werk. Hou je van je werk? Ik ben ook graag op reis en ikals nieuw verschillende plaatsen, maar mijn werk kan ik niet te vaak reizen. Ik heb veel vrienden,We besteden tijd samen, meestal gaan we naar het cafe om de film aan deconcerten, hebben we veel ander amusement. Ook heb ik liever een gezonde stijl van leven.2-3 keer in de week bezoek ik de aerobics (en soms is het minder :-))Ik houd mijn lichaam in de gezonde vorm. En je hebt elke sport in het leven nu? Vertel mij.Ik stuur je mijn foto's Ik hoop dat je wilt. Deze foto's zijn onlangs gemaakt en u kuntzie als ik nu te kijken. Vertel me dat je denkt dat deze een foto, is het heel belangrijk voor mij.Ook ik wil dat je naar mij te sturen wat uw foto's. En over jullie vertellen over uwinteressante dingen wat je graag doet, je hobby, wat je personage?Voel u vrij om te vragen me geen dingen die je zou willen weten over mij.Ik hoop dat we tijd hebben voor het schrijven van andere interessante brieven naar elkaar.We zullen kijken wat er zal worden ... Ik hoop van harte dat onze kennismaking een kans voor hebbeneen gelukkige voortzetting. Ik hou van uw brief, het is en ik hoop dat u reageert op mijn briefzo spoedig mogelijk voor jou. Ik wacht uw brief en het controleren van het vaak. Uw vriend Tiffany.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2qn7b0z&s=3
Sla je slag zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die foto mag er wel wezen trouwens
Voor wie er nog intrapt. Bekijk deze film zou ik zeggen.quote:
Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijkquote:
Nondeju! Kun je hem niet gewoon vragen om een foto van zichzelf te emailen?! Ik zou daar echt niet tegen kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijk![]()
Nog steeds is de foto niet helemaal tevoorschijn gekomen en vanmiddag toch weer een berichtje gehad en teruggestuurd, hoe lang duurt dat in hemelsnaam!
Wel interessant om te zien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor wie er nog intrapt. Bekijk deze film zou ik zeggen.
http://www.eenvandaag.nl/(...)an_russische_bruiden
quote:Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijk
Hij heeft er toch nog een mooie aan overgehoudenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurman had ook zo´n importbruid over internet leren kennenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hij heeft er toch nog een mooie aan overgehouden
Dat z'n vader ook meegaat naar zo'n relatiebemiddelingsbureauquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Jullie MOETEN echt dit filmpje over ene Marcel even zien, het is zo briljant in zoveel opzichten: http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
(er zitten ook andere verhalen bij, op zich ook wel vermakelijk)
* Ten eerste die uitstraling van Marcel. Onwijze doofus.
* ZIJN 101 DALMATIËR-DAS!!!!![]()
![]()
(vanaf 2.00)
* Zijn uitspraak van het Engels.
Ik ben soms echt onder m'n bureau gaan zitten omdat ik het niet meer aan kon zien.
Weet je dat ik daar niet eens aan gedacht hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nondeju! Kun je hem niet gewoon vragen om een foto van zichzelf te emailen?! Ik zou daar echt niet tegen kunnen
Nee. Wel veel vrouwen die op zoek zijn naar vriendschapquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Karina het volgende:
Vraagje aan de heren: komen jullie vrouwen tegen die dit soort dingen in hun profiel hebben? Dat ze een vriend hebben maar "open minded" zijn (of iets dergelijk), of doen alleen mannen dat.
Dat is behoorlijk typisch inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee. Wel veel vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap.
Het standaardprofiel van de meeste vrouwen is heel saai. Het begint altijd met "Mijn vrienden settlen zich en ik wil dat ook" of "Op aanraden van vriendinnen ben ik hier gekomen" of "Ik heb me voor de grap eens aangemeld", daarna gaat het verder met of "Een eisenpakket, desnoods in hoofdletters" of "Een verhaal met Ik: <<eigenschappen>> Jij: <<eigenschappen>>" of "Medicijn <<vrouw in kwestie>>, <<bijwerkingen>> etc" of "Mijn zoontje/dochtertje/hond/paard is mijn alles en daar komt niemand tussen" en wordt doorgaans afgesloten met "alleen reacties met foto, jij ziet mij ook" of "MANNEN BOVEN DE 39 MOGEN NIET REAGEREN" of "ALS JE ALLEEN UIT BENT OP SEX NIET REAGEREN" of "GEEN HARTJES DAAR DOE IK NIETS MEE!!!".
Shit hey, wat ben ik origineel danquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk typisch inderdaad
That basically wraps it all up.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee. Wel veel vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap.
Het standaardprofiel van de meeste vrouwen is heel saai. Het begint altijd met "Mijn vrienden settlen zich en ik wil dat ook" of "Op aanraden van vriendinnen ben ik hier gekomen" of "Ik heb me voor de grap eens aangemeld", daarna gaat het verder met of "Een eisenpakket, desnoods in hoofdletters" of "Een verhaal met Ik: <<eigenschappen>> Jij: <<eigenschappen>>" of "Medicijn <<vrouw in kwestie>>, <<bijwerkingen>> etc" of "Mijn zoontje/dochtertje/hond/paard is mijn alles en daar komt niemand tussen" en wordt doorgaans afgesloten met "alleen reacties met foto, jij ziet mij ook" of "MANNEN BOVEN DE 39 MOGEN NIET REAGEREN" of "ALS JE ALLEEN UIT BENT OP SEX NIET REAGEREN" of "GEEN HARTJES DAAR DOE IK NIETS MEE!!!".
Grappig dat jij deze reactie geeft na al je posts in het "je ex loslaten"-topicquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
LOL, sommige mensen hier zijn toch wel heel erg desperate om een vriend/in te krijgen en daarbij alle datingsites afschuimen. Misschien moet je eens wat meer naar buiten en wat meer sociale activiteiten ondernemen.
Mijn ervaring met internetdaten (en dat is er maar 1 geweest) is dat de meeste vrouwen zo labiel als de pest zijn. Anders zouden ze daar toch niet zitten?
Dus aan de hand van één internetdate stel jij dat de meeste vrouwen die dat doen zo labiel zijn als de pest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
LOL, sommige mensen hier zijn toch wel heel erg desperate om een vriend/in te krijgen en daarbij alle datingsites afschuimen. Misschien moet je eens wat meer naar buiten en wat meer sociale activiteiten ondernemen.
Mijn ervaring met internetdaten (en dat is er maar 1 geweest) is dat de meeste vrouwen zo labiel als de pest zijn. Anders zouden ze daar toch niet zitten?
Wat een onzin zeg, jij bent gewoon net de verkeerde tegengekomen, kan in de kroeg net zo goed gebeuren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
Hehe ik ook, dat soort dingen heb ik niet in mijn profiel staan, ik heb geen 1 eis erin staan, niet qua leeftijd, helemaal niets, alleen een klein stukje over mezelf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Shit hey, wat ben ik origineel dan
Jaweeel, maar dat is juist zo leuk aan jouquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben niet labiel hoor en zeker niet desperate.
[..]
Wat ben ik dan, labiel OF desperatequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaweeel, maar dat is juist zo leuk aan jou
Waarom of??quote:
Even iets rechtzetten, ik heb dus wel een leeftijdsindicatie in mijn profiel (wist ik niet meer, net even gechecked) 35-48.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom of??![]()
En overigens moet je natuurlijk niet zeuren als je geen leeftijdseisen in je profiel zet en dan door jonkies wordt benaderd he... duh... jij snapt ook niks van datingsitesvoorwanhopig(e)labielevrouwen
Oh wacht... ik was weer de IP vergetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Even iets rechtzetten, ik heb dus wel een leeftijdsindicatie in mijn profiel (wist ik niet meer, net even gechecked) 35-48.
En ik snap het zeker niet nee
Jamaar die kan je naderhand toch wijzigen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wacht... ik was weer de IP vergeten![]()
Ik maakte dus een grapje, voor alle duidelijkheid
Je bedoelt PI? (post icon)quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik maakte dus een grapje, voor alle duidelijkheid
Jawel hoor alleen dan noemen ze zichzelf "een polyamoreuze gebonden vrouw"quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraagje aan de heren: komen jullie vrouwen tegen die dit soort dingen in hun profiel hebben? Dat ze een vriend hebben maar "open minded" zijn (of iets dergelijk), of doen alleen mannen dat.
Da's een term die alleen op FOK! wordt gebruikt, dus dan zou ik iig haar username vragenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jawel hoor alleen dan noemen ze zichzelf "een polyamoreuze gebonden vrouw"
Ja de mannen zijn ook allemaal wanhopig en labiel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben niet labiel, maar wel opvliegend, zit een verschil tussen
Trouwens, nu ik erover nadenk, als er zoveel desperate housewives zitten daar, zijn er dan ook zoveel desperate men?
Kom ik wel regelmatig tegen ja. Of niet dat het direct in hun profiel staat, wel dat ze er na verloop van tijd over beginnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Karina het volgende:
Vieze mannen en vieze wijven, liggen ze de ene dag met de een in bed en de volgende dag met een ander, gadverdamme.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kom ik wel regelmatig tegen ja. Of niet dat het direct in hun profiel staat, wel dat ze er na verloop van tijd over beginnen.
Seks is gezond... niks vies aan toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vieze mannen en vieze wijven, liggen ze de ene dag met de een in bed en de volgende dag met een ander, gadverdamme.
aldus een vrij lekker ding. Soort model breezahquote:Ik ben Tina, , ik wil een leuke en liefe vriend waar ik mee kan lachen uitgaan en de dingen kan doen die ik altijd al heb willen doen met een vriend, ik heb een hondje woon in almere, en ben een leuke liefe spontane vrouw
aldus een junkie-lookalike met uitgelopen make-upquote:Hallo ik zoek een seriuse man met wie kan ik mij goed voelen uit gaan spreeken een vandelin doen uit gaan dat zoek ik met wie kan ik straks een goede relatie hebben en toch wie op mij ok kan toch een betje zorgen dat is wat ik wens dus ik wacht op interess berichten
Aldus tattooedchick. Er reageren vast te veel negerts op dat blanke smoeltje...quote:Wie haalt me hier van af?
Ik stel het zeer op prijs als je breeder en sterker bent dan mij. Niet dat ik super breed ben, maar ik ben geen popje. Doe vaak aan krachttraining, maar dat betekend niet dat ik niet vrouwelijk ben hoor haha.
Ik zie er verzorgd uit en dat verwacht ik ook van jou.
Verder val ik op blanke (!!!!), voor de schele mensen onder ons, mannen met een kaal geschoren koppie of gemillimeterd. Geen verwijfde mannen, daar houd ik echt niet van! Mocht je ook nog getattooeerd zijn, is het helemaal mooi.
Veel vrouwen vallen niet op mannen met tattoo's, ik juist wel.
-Geen onervaren jongentjes en geen 30+.
-Foto 3 is een oude foto.
-Ja, dat is inderdaad een tattoo op foto 1 en ik heb er nog meer.
-Geen drugsgebruikers. Nee, wiet is ook drugs.
-Nee, ik maak geen uitzondering voor jou kwa leeftijd/ drugs.
Heb ik je nog niet afgeschrikt of kom ik nu erg streng over?
Aldus cynthia. Punt.... PuntpuntpuntPUUNNTTquote:Hey ik ben cynthia als ik een relatie begin moet hij lief zijn trouw zijn geen meisjes zot iemand dat er altijd voor mij is en ik voor hem dan en iemand dat een serieus relatie wil en niet met mijn gevoelens speelt
Aldus onduchtende Linda uit Friesland.quote:Ik kan soms heel verlegen zijn ( eerst de kat uit de boom kijken )
ik kan lief zijn kan ook wel onduchtent zijn. hou niet van dat jongens roken .
ik heb ook een lief kant . en ik heb nog een kant dat mag je een keer uit zoeken wat het is .
ik zoek jongens tussen 22 tot 25 jaar
ik heb op speciaale school gezeten.
Aldus Annie. Pppppuuuuuuuuunnnnnnntttttt!quote:Hoi ik ben annie ik ben 26 jaar ik kom uit zeeland ik ben een zeeuws meisje ik woon in heinkenszand ik doe graag fietsen lopen op de strand dat lekker weer is groetjes annie
quote:Qua uiterlijk ben ik best flexibel al vind ik het wel belangrijk dat je mooie lange (nep)nagels hebt.
Eentje met humor:quote:Hey dames! ik ben opzoek naar een lieve spontane meid, waar ik sirijeuse gesprekken mee kan hebben
quote:Wilt diepzee dammen met een vrouw,
quote:M. zegt:
Goodafternoon
weer te druk om met mij te praten?
ben jij lekker?
Klinkt stiekem best wel leukquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Aldus tattooedchick. Er reageren vast te veel negerts op dat blanke smoeltje...
Origineel idd, alleen wel jammer van het dartenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Dit is dus de manier om je emailadres in je profiel te krijgen
Huiselijk
Uniek in mijn soort
Lief en leed
Tevens moeder van een bijna 12 jarig zoontje
Jou liefje voor de toekomst?
Eigenlijk ben ik best wel leuk
Altijd in voor iets leuks/ gezelligs
Toekomst tussen jou en mij?
Hekel aan arrogante mannen
Ook aan heel veel roken en veel tattoos
Twee is gezelliger dan 1
Mijn sport/ hobby is darten
Altijd in voor iets leuks
Iemand om lief te hebben
Leve de liefde
.
Chocomel, warme of koud
Ook jij mag reageren
Mag gerust een mailtje sturen, ik kan dat niet
Mooi zeg... @ 1:53 "Het zijn wel echt mooie vrouwen he!" "Mooier dan de belgische...!"quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat mij opviel.quote:
Nou dat motiveert je dan wel lekker om een relatie mee te beginnen tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef GForceT1 het volgende:
Ok, dit vind ik dan wel weer erg grappig om op een datingsite tegen te komen in een profiel:
Favoriete films: Stomp the yard, Fracture, How to loose a guy in 10 days, hitch , coach Carter
![]()
ze zijn niet labieler dan de vrouwen die niet achter hun PC zitten hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
Wel als je elke dag met een ander in bed ligt. En zeker als je dat dan weet, zo van: oh gisteren lag hij hier met aan andere vrouw te rotzooien, bah.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Seks is gezond... niks vies aan toch?
Wat dus ook één van de redenen is dat ik nooit met een man mee naar huis gaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel als je elke dag met een ander in bed ligt. En zeker als je dat dan weet, zo van: oh gisteren lag hij hier met aan andere vrouw te rotzooien, bah.
Vind het altijd wel typisch dat er om zulke specifieke uiterlijke kenmerken gevraagd word (in dit geval kaal). Knap ik ook gelijk op af van alle belangrijke dingen die je had kunnen vragen moet die gast per se kaal zijn zo dat is lekker belangrijk.quote:Wie haalt me hier van af?
Ik stel het zeer op prijs als je breeder en sterker bent dan mij. Niet dat ik super breed ben, maar ik ben geen popje. Doe vaak aan krachttraining, maar dat betekend niet dat ik niet vrouwelijk ben hoor haha.
Ik zie er verzorgd uit en dat verwacht ik ook van jou.
Verder val ik op blanke (!!!!), voor de schele mensen onder ons, mannen met een kaal geschoren koppie of gemillimeterd. Geen verwijfde mannen, daar houd ik echt niet van! Mocht je ook nog getattooeerd zijn, is het helemaal mooi.
Veel vrouwen vallen niet op mannen met tattoo's, ik juist wel.
-Geen onervaren jongentjes en geen 30+.
-Foto 3 is een oude foto.
-Ja, dat is inderdaad een tattoo op foto 1 en ik heb er nog meer.
-Geen drugsgebruikers. Nee, wiet is ook drugs.
-Nee, ik maak geen uitzondering voor jou kwa leeftijd/ drugs.
Heb ik je nog niet afgeschrikt of kom ik nu erg streng over?
Maar aan de andere kant, als je van jezelf al weet dat dat is waar je bij mannen op valt, dan is het toch niet zo gek? Ik val totaaaal niet op kaal en zal nooit met een kale man afspreken. Weet van te voren toch al dat het niks gaat worden. Valt dat niet onder hetzelfde als dat sommige mensen niet op zwarte mannen/vrouwen vallen, of aziaten, etc?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:30 schreef Moro het volgende:
[..]
Vind het altijd wel typisch dat er om zulke specifieke uiterlijke kenmerken gevraagd word (in dit geval kaal). Knap ik ook gelijk op af van alle belangrijke dingen die je had kunnen vragen moet die gast per se kaal zijn zo dat is lekker belangrijk.
Maar goed het zal wel aan mij liggen.
Hehe Humberto valt in al die categorieen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik val niet op kaal, ik val niet op negers, ik val niet op mannen boven de 40... en zo kan ik nog wel even doorgaan
Laat dat nou net de reden zijn dat ik ze opnoemdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe Humberto valt in al die categorieen.
Neuh, je haardracht kan je iets aan doen, je ras nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, als je van jezelf al weet dat dat is waar je bij mannen op valt, dan is het toch niet zo gek? Ik val totaaaal niet op kaal en zal nooit met een kale man afspreken. Weet van te voren toch al dat het niks gaat worden. Valt dat niet onder hetzelfde als dat sommige mensen niet op zwarte mannen/vrouwen vallen, of aziaten, etc?
Naja als je vind dat iemand per se een bepaalde haar dracht en/of kleur moet hebben, kun je dat gewoon vermelden. Maar dat het nu zo'n breekpunt is snap ik niet aangezien iedereen het kan kleuren of scheren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, als je van jezelf al weet dat dat is waar je bij mannen op valt, dan is het toch niet zo gek? Ik val totaaaal niet op kaal en zal nooit met een kale man afspreken. Weet van te voren toch al dat het niks gaat worden. Valt dat niet onder hetzelfde als dat sommige mensen niet op zwarte mannen/vrouwen vallen, of aziaten, etc?
Overigens zou ik dat nooit in mn profiel zetten, maar is het persé erg als iemand dat wel doet?
Dat bedacht ik dus nadat ik het had getyptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat dat nou net de reden zijn dat ik ze opnoemde
Dit is nu juist het grote verschil tussen iemand IRL ontmoeten of via een datingsitequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:54 schreef Moro het volgende:
[..]
Naja als je vind dat iemand per se een bepaalde haar dracht en/of kleur moet hebben, kun je dat gewoon vermelden. Maar dat het nu zo'n breekpunt is snap ik niet aangezien iedereen het kan kleuren of scheren.
Bedoel als de rest klikt is haar dan echt zo belangerijk?
Ik vraag me dat af: stel ik val niet op mannen met rood hoor, dan zal ik op een datingsite die persoon overslaan, maar IRL ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dit is nu juist het grote verschil tussen iemand IRL ontmoeten of via een datingsite
Toch mooi die reactie daarop en dan analfabeten fout schrijvenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Karina het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor anafalbeten die vrouwen (raar woord trouwens).
Greep uit de mannenprofielen:
[..]
[..]
Eentje met humor:
[..]
Je hebt absoluut een punt, maar dan kom ik weer op mijn statement dat mannen een vrouw een stuk makkelijker "leuk" vinden dan andersom. En daarbij heb je op RP alleen maar de mogelijkheid om te keuren op foto en dus uiterlijke eigenschappen (zo´n profiel zegt gewoon echt niks mi, ja ok, intellectueel gezien wel). Ik kan op heel veel dingen afknappen bij een manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:54 schreef Moro het volgende:
[..]
Naja als je vind dat iemand per se een bepaalde haar dracht en/of kleur moet hebben, kun je dat gewoon vermelden. Maar dat het nu zo'n breekpunt is snap ik niet aangezien iedereen het kan kleuren of scheren.
Bedoel als de rest klikt is haar dan echt zo belangerijk?
Vind het een beetje in de catogorie vallen van: "Ik vind je een hele leuk meid maar je tieten zijn gewoon te klein, helaas".
Maar zoals ik al zei het zal wel aan mij liggen
Lol dat was een typefout en geen taalfout (ik vond al dat het woord er zo raar uitzag!).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Toch mooi die reactie daarop en dan analfabeten fout schrijven
Maar er zitten zo af en toe wel pareltjes tussen aan taalfouten(dan bedoel ik in profielen en niet in de posts hier)(Niet dat ik zelf zo'n talenwonder ben..)
Kloptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Sommige kerels met rood haar zijn echt![]()
Ik zat zelf even aan een totaalbeeld te denken maar je hebt gelijk. Als je ergens niet van gecharmeerd bent dan sla je die personen zowel IRL als op een datingsite over.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af: stel ik val niet op mannen met rood hoor, dan zal ik op een datingsite die persoon overslaan, maar IRL ook.
En bijvoorbeeld een man die met een korte broek en sandalen op de foto staat, die zou ik ook nooit een berichtje sturen en die zou ik IRL ook niet aanspreken (een echte korte broek dan, Bermuda kan nog wel).
Dat is nu precies waarom vrouwen veel mail krijgen en mannen weinig tot niets.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt absoluut een punt, maar dan kom ik weer op mijn statement dat mannen een vrouw een stuk makkelijker "leuk" vinden dan andersom. En daarbij heb je op RP alleen maar de mogelijkheid om te keuren op foto en dus uiterlijke eigenschappen (zo´n profiel zegt gewoon echt niks mi, ja ok, intellectueel gezien wel). Ik kan op heel veel dingen afknappen bij een manen ik heb nou eenmaal types waar ik als een blok voor val en waarbij die kleine dingen waarbij ik op een andere man af zou knappen, totaal irrelevant zijn.
Vaak worden foto's op vakantie genomen. logisch dat je dan niet je dagelijkse kloffie aan hebt maar bijv. slippers en een korte broekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af: stel ik val niet op mannen met rood hoor, dan zal ik op een datingsite die persoon overslaan, maar IRL ook.
En bijvoorbeeld een man die met een korte broek en sandalen op de foto staat, die zou ik ook nooit een berichtje sturen en die zou ik IRL ook niet aanspreken (een echte korte broek dan, Bermuda kan nog wel).
Vrouwen die explicitiet aangeven op etnische rassen te vallen en andere uitsluiten vind ik echt bs. Ok ik val ook niet snel op bepaalde types maar ik ga er vanuit dat niet iedereen met bepaalde looks steriotyp is. Zo hou ik zelf niet van hele blonde dames terwijl die wel vaak op donkere mannen vallen, maar is sluit ze niet bij voorbaat al uit omdat ze blond zijn.quote:Ik val niet op kaal, ik val niet op negers, ik val niet op mannen boven de 40... en zo kan ik nog wel even doorgaan
Vakantiefoto is weer wat andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vaak worden foto's op vakantie genomen. logisch dat je dan niet je dagelijkse kloffie aan hebt maar bijv. slippers en een korte broek.
Niet nieuw.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef Kentoet het volgende:
Veel vrouwen die "zo gek als een deur" zijn of "prettig gestoord". Is dat het nieuwe spontaan ofzo?
Via knuz heb ik nu met 2 leuke vrouwen mailcontact.
hmmquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vakantiefoto is weer wat andersMits vlotte slippers en een leuke korte broek, maar niet zoals dit (kon niet zo snel een groter plaatje vinden).
[ afbeelding ]
@Kentoet: er zijn zelfs mannen die zoeken naar een spontane, gekke vrouw![]()
Dan werkt zo'n profiel toch juist prima?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:30 schreef Moro het volgende:
[..]
Vind het altijd wel typisch dat er om zulke specifieke uiterlijke kenmerken gevraagd word (in dit geval kaal). Knap ik ook gelijk op af van alle belangrijke dingen die je had kunnen vragen moet die gast per se kaal zijn zo dat is lekker belangrijk.
Maar goed het zal wel aan mij liggen.
Gelukkig maar, anders zijn die vrouwen ook maar zo alleen....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vakantiefoto is weer wat andersMits vlotte slippers en een leuke korte broek, maar niet zoals dit (kon niet zo snel een groter plaatje vinden).
[ afbeelding ]
@Kentoet: er zijn zelfs mannen die zoeken naar een spontane, gekke vrouw![]()
Niet nieuw, zo te zien wel populair.quote:
Alleen bij domme mensen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zijn die vrouwen ook maar zo alleen....En die foto van die sandalen...
![]()
[..]
Niet nieuw, zo te zien wel populair.
Ik zou mezelf als prettig gestoord omschrijvenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef Kentoet het volgende:
Veel vrouwen die "zo gek als een deur" zijn of "prettig gestoord". Is dat het nieuwe spontaan ofzo?
Via knuz heb ik nu met 2 leuke vrouwen mailcontact.
Nee Spirit, nee, dat is sinds een paar jaar zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf als prettig gestoord omschrijven
Het label dom zou ik er niet direct aan hangen, eerder inspiratieloos of 13 in een dozijn.quote:
Nee maar toch spoor ik niet, maar dan op een prettige manierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Spirit, nee, dat is sinds een paar jaar zo
Lekker gek/prettig gestoord" vind je bij vrouwen van 40 die ook 40 kilo teveel wegen, waarschijnlijk een kort rood kapsel, en ze vinden alles wat je doet leuk omdat ze gewoon iemand willen.
Daar wil jij toch niet bij horen man
Check vrouwen die 'lekker gek' zijn voor de pics.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekker gek/prettig gestoord" vind je bij vrouwen van 40 die ook 40 kilo teveel wegen, waarschijnlijk een kort rood kapsel, en ze vinden alles wat je doet leuk omdat ze gewoon iemand willen.
Oepsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf als prettig gestoord omschrijven
Dat beeld heb ik er nou ook exact bijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, die waar ik t over heb hebben niet vooraan gestaan bij t uitdelen van de hersenen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Het label dom zou ik er niet direct aan hangen, eerder inspiratieloos of 13 in een dozijn.
Misschien kunnen we wel iets nieuws bedenken voor gekke knappe jonge vrouwenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar toch spoor ik niet, maar dan op een prettige manier![]()
Hara, help.. wat moet ik nu
Ja, snel want nu zit er ineens een gat in mn profiel waar eerder de woorden-die-niet-langer-genoemd-mogen-worden stondenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, die waar ik t over heb hebben niet vooraan gestaan bij t uitdelen van de hersenen.
[..]
Misschien kunnen we wel iets nieuws bedenken voor gekke knappe jonge vrouwen
quote:
Bedoel je zoiets?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Spirit82 is ook een wanhopige, labiele en kansloze vrouw maar wel een wanhopige, labiele en kansloze vrouw die eigenlijk best wel CUTE is.![]()
Of wat er ook in dat berichtje stond
Best lastig nog. Ik ga nu wandelen met de hond en zal onderweg mijn gedachten er eens over laten gaan. Toch zielig anders voor spirit met zo een gat in haar profiel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien kunnen we wel iets nieuws bedenken voor gekke knappe jonge vrouwen
Ja, arme ik.. Zo kom ik natuurlijk nooit aan de manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Best lastig nog. Ik ga nu wandelen met de hond en zal onderweg mijn gedachten er eens over laten gaan. Toch zielig anders voor spirit met zo een gat in haar profiel.
quote:Hey Goedemorgen,
Wat heb jij een super leuk uitstraling daar word ik vrolijk van haha.
Een vrouw die weet wat ze wil en met beide benen op de grond staat. Leuk!
Ik ben een vrolijk ondernemende jongen die goen in het leven staat. Weet wat ik wil en niet wil. heb mij eigen dingen op gebouwd, maar lijkt me leuk en gezellig om iemands tegen te komen met een positieve instelling humor en karakter.
Of wens in nu te veel ;-)
Foto's zeggen niet alles maar je lijkt me zeker een leuk gezellig vrouw vandaar mijn reactie.
Hoop iets van jou te horen.
Je lijkt in ieder geval leuk en gezellig (oftewel kneuterigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
Maar of de reacties nou echt een verbetering zijn... *zucht*
[..]
Misschien moet ik "prettig gestoord" dan toch maar laten staan en heb ik gewoon een chronisch gebrek aan zelfkennisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je lijkt in ieder geval leuk en gezellig (oftewel kneuterig)
Heb je nu al nagedacht over een alternatief voor lekker gek en prettig gestoord?! Waar wij wel mee geassocieerd willen worden?!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Er staat iig niet "hoop iets van jouw te horen" Dat is ook wat waard.
Met die termen begrijpt 70% van RP je nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Spontaan?? Maar dat is ook vrij corny... "spontane meid zoekt dito jongen"![]()
Emotioneel-niet-helemaal-conform-de-geldende-norm? Onnavolgbaar? Sociaal lichtelijk geretardeerd, maar dan op een positieve manier'?!
Hoooooeeee?!?!?!
Wel meteen een goede filtermethode dus! Ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met die termen begrijpt 70% van RP je niet
Ik denk nog na, maar het is niet zo makkelijk
Recalcitrantquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef Techno het volgende:
Recalcitrant maar dan op een positieve manier.
Mesjogge... over stomme woorden gesproken zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
Gestoord
1) Achterlijk 2) Afwijkend 3) Gek 4) Geschift 5) Idioot 6) Idioterig 7) Krankjorum 8) Krankzinnig 9) Maf 10) Mesjogge 11) Stupide 12) Zot
Mkay... die gaan het vast niet worden.
Nee, zonder prettig ervoor, gewoon "ik ben een beetje mesjogge".quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mesjogge... over stomme woorden gesproken zeg![]()
Hihi, ik ben "prettig mesjogge"... mag dat dan wel?! Of gaat het puur om het woordje "prettig" ervoor?
Ik denk dat ik het gewoon op "maf" houd! Maf, maar dan positief... zoiets
Dat heeft dus niets met gestoord te maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef picardmike het volgende:
Ouwehoer?
Synoniem van ouwehoer:
babbelaar
kletser
leuterkous
zwamneus
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zonder prettig ervoor, gewoon "ik ben een beetje mesjogge".
* Spirit82 copy/pastequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, ik ben Spirit en ik ben me toch een mallerd, hihi. Lekkewwrr gek.
Weledele jonkvrouw Spirit, mijn naam is Don Quichot en ik jaag op malle molens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, ik ben Spirit en ik ben me toch een mallerd, hihi. Lekkewwrr gek.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Weledele jonkvrouw Spirit, mijn naam is Don Quichot en ik jaag op malle molens.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Weledele jonkvrouw Spirit, mijn naam is Don Quichot en ik jaag op malle molens.
Hij is ook zichzelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef Karina het volgende:
OF je zegt: ik ben gewoon mezelf![]()
Even heel iets anders en totaal off topic tussendoor, maar ik vond het zo vies. Er was net een monteur voor mijn geiser hier, die moest (natuurlijk) ook even gebruik maken van de wc, vind ik eigenlijk vies, maar ja, je kunt hem moeilijk in zijn broek laten piesen.
OK ik hoor nog gekletter ooken nadat hij wegging waste hij zijn handen ook niet eens en zat dus met zijn vieze handen aan mijn deurklink
![]()
quote:Hoi hoi,
Wat doet zo'n knappe vrouw nou hier R.P.! Jij moet toch zo iedere man kunnen krijgen, of stel je soms stiekem hele hoge eisen, haha.
Ook 1 van je redenen om niet met mannen mee naar huis te gaan ?quote:
Omdat een man dan overhoopt naar het toilet kan moeten?!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ook 1 van je redenen om niet met mannen mee naar huis te gaan ?
Van zittend plassen krijg je blaasontsteking, en dat is als man helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje (van internet, vandaar ontopic) waarbij ik niet 'staand' mocht plassen. Want, haar huisgenoten vertelden me dat enkele spetters de kit tussen de tegels zou doen verkleuren.
........![]()
Ik dacht echt dat ze een grapje maakte toen ze dat aan me mededeelde, en toen bleek dat al haar mannelijke huisgenoten ook zittend plasten. Wat een ongelofelijke wannabe-mannen waren dat zeg. Mocht er al ooit een klein molecuul spettertje op de rand belanden veeg ik dat er heus wel af maar ik ga..NIET...ZITTEND...PLASSEN!!!
Nog even off topic dan, als ik iemand ken, maakt het niet zoveel uit, maar het ging hier om een wildvreemde kerel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje (van internet, vandaar ontopic) waarbij ik niet 'staand' mocht plassen. Want, haar huisgenoten vertelden me dat enkele spetters de kit tussen de tegels zou doen verkleuren.
........![]()
Ik dacht echt dat ze een grapje maakte toen ze dat aan me mededeelde, en toen bleek dat al haar mannelijke huisgenoten ook zittend plasten. Wat een ongelofelijke wannabe-mannen waren dat zeg. Mocht er al ooit een klein molecuul spettertje op de rand belanden veeg ik dat er heus wel af maar ik ga..NIET...ZITTEND...PLASSEN!!!
BELLEN'?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even off topic dan, als ik iemand ken, maakt het niet zoveel uit, maar het ging hier om een wildvreemde kerel.
OT: zometeen de RP meneer maar eens bellen
Kan hij ook even van jouw toilet gebruik maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even off topic dan, als ik iemand ken, maakt het niet zoveel uit, maar het ging hier om een wildvreemde kerel.
Gisteren viel zijn MSN steeds uit, dus hij gaf zijn telefoonnummerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
BELLEN'?
Ik eis een volledig verslag
Wow jij belt ze ook meteen echt.quote:Nog even off topic dan, als ik iemand ken, maakt het niet zoveel uit, maar het ging hier om een wildvreemde kerel.
Nou niet meteen, ik had al even gemaild met M. En een stem zegt best wel veel over iemand, ik had ooit leuk mailcontact met een ander, die belde mij toen, meteen afgeknapt op de stem, hij had een soort van smurfenstemmetje.quote:
Stemmen zijn idd belangrijk!! Ik krijg echt jeuk van mannen met een hoge of nasale stem.. brrr.. Mannen die klinken als Bert van Sesamstraat ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet meteen, ik had al even gemaild met M. En een stem zegt best wel veel over iemand, ik had ooit leuk mailcontact met een ander, die belde mij toen, meteen afgeknapt op de stem, hij had een soort van smurfenstemmetje.
Hehe ja precies, in ieder geval kapper (was ik eigenlijk al een beetje van plan, maar nu ga ik dan maar) het is pas om half 3, dus de hele ochtend tijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stemmen zijn idd belangrijk!! Ik krijg echt jeuk van mannen met een hoge of nasale stem.. brrr.. Mannen die klinken als Bert van Sesamstraat ofzo.
Maar leuk dat het blijkbaar zo goed klikte!! En groot gelijk dat je niet gelijk voor vanavond hebt afgesproken, geestelijke voorbereiding is de helft van het werk. En natuurlijk kun je dan morgen nog even langs de kapper en shoppen voor een leuk nieuw shirt en langs de schoonheidsspecialiste, en je nagels laten doen etc etc etc..
Cougarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja precies, in ieder geval kapper (was ik eigenlijk al een beetje van plan, maar nu ga ik dan maar) het is pas om half 3, dus de hele ochtend tijd.
hij is trouwens 9 jaar jonger![]()
Voeg er nog even toe dat als ze wilt neuken ze wel even mag bellen smsen. Even op de plek zetten die dames.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef picardmike het volgende:
Zo ik heb net afgesproken met die meid dat ik geen voorstellen meer doe voor een date, ben het zat!
Ben nu vanaf midden Juni bezig, ze heeft al 2 weken vakantie, ze bekijkt het maar. Ze zei dat ze zelf nog een dag uit zal kiezen over 2 weken maar dat zie ik echt niet meer zitten. Ook heeft ze mijn nummer en belt ze niet of smst ze niet. Maar nee ik mag de chatruimte niet verlaten zonder een kusje te geven anders ben ik stout. Jaaa daag ga me lekker op de andere dames richten die ik nog amper gesproken heb door haar en al 2 weken op mijn msn rondzwerven.
Hoezo werkt het profiel dan prima?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dan werkt zo'n profiel toch juist prima?
Je bent een leuk speelgoedje voor als ze zich verveelt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef picardmike het volgende:
Ben nu vanaf midden Juni bezig, ze heeft al 2 weken vakantie, ze bekijkt het maar. Ze zei dat ze zelf nog een dag uit zal kiezen over 2 weken maar dat zie ik echt niet meer zitten. Ook heeft ze mijn nummer en belt ze niet of smst ze niet. Maar nee ik mag de chatruimte niet verlaten zonder een kusje te geven anders ben ik stout. Jaaa daag ga me lekker op de andere dames richten die ik nog amper gesproken heb door haar en al 2 weken op mijn msn rondzwerven.
Dude,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef picardmike het volgende:
Zo ik heb net afgesproken met die meid dat ik geen voorstellen meer doe voor een date, ben het zat!
Ah, weer een item om toe te voegen aan mijn onzekerhedenlijstje. En bedankt :pquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
Stemmen zijn idd belangrijk!! Ik krijg echt jeuk van mannen met een hoge of nasale stem.. brrr.. Mannen die klinken als Bert van Sesamstraat ofzo.
Hoe oud is dat kindquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef picardmike het volgende:
Maar nee ik mag de chatruimte niet verlaten zonder een kusje te geven anders ben ik stout.
Jij hebt een piepstemmetje of zo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ah, weer een item om toe te voegen aan mijn onzekerhedenlijstje. En bedankt :p
Een 27jarige lerares van groep 1 en 2. Maar ja je weet wat ze van leraressen zeggen die zijn altijd kinderen gebleven. Sowieso krijg ik altijd vrouwen via rp die pedagogisch werk doen, op 1tje na dan.quote:
Leraressen zijn wel loyal to the game. Eeuwig trouw in die zin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een 27jarige lerares van groep 1 en 2. Maar ja je weet wat ze van leraressen zeggen die zijn altijd kinderen gebleven. Sowieso krijg ik altijd vrouwen via rp die pedogogisch werk doen, op 1tje na dan.
Dat is wel iets dat mn ex ook zei een tijdje terug. Dat de meeste vrouwen op datingsite oftewel juf, of verpleegster ofzo zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Leraressen zijn wel loyal to the game. Eeuwig trouw in die zin.
Ik zie het al voor me. "He gaf je me nou net geen kusje?!quote:
Ik kom juist veel vrouwen tegen die pedagogische dingen doen. (<--lekker helder verwoord weer)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat mn ex ook zei een tijdje terug. Dat de meeste vrouwen op datingsite oftewel juf, of verpleegster ofzo zijn?
Ik denk dat je je teveel van internetdating voorsteltquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar leuk dat het blijkbaar zo goed klikte!! En groot gelijk dat je niet gelijk voor vanavond hebt afgesproken, geestelijke voorbereiding is de helft van het werk. En natuurlijk kun je dan morgen nog even langs de kapper en shoppen voor een leuk nieuw shirt en langs de schoonheidsspecialiste, en je nagels laten doen etc etc etc..
"iets met mensen doen"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
Dat is wel iets dat mn ex ook zei een tijdje terug. Dat de meeste vrouwen op datingsite oftewel juf, of verpleegster ofzo zijn?
Volgens mij klopt dat wel. Mijn ex was ook verpleegsterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn hemel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Jullie MOETEN echt dit filmpje over ene Marcel even zien, het is zo briljant in zoveel opzichten: http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
(er zitten ook andere verhalen bij, op zich ook wel vermakelijk)
* Ten eerste die uitstraling van Marcel. Onwijze doofus.
* ZIJN 101 DALMATIËR-DAS!!!!![]()
![]()
(vanaf 2.00)
* Zijn uitspraak van het Engels.
Ik ben soms echt onder m'n bureau gaan zitten omdat ik het niet meer aan kon zien.
Ik vind het niet zo erg, want ze zijn wel heel makkelijk te versieren als je net doet of je geinteresseerd bent in die kutklas van zequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:38 schreef Silenus het volgende:
Juffen zijn altijd irritant op internet ja, daar moet ik picardmike wel in gelijk geven.
Gaan ze dan elke avond vertellen of ze een drukke klas hebben gehad, wat kan mij dat nou interesseren.
Maar daarna kom je ook niet meer van ze afquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, want ze zijn wel heel makkelijk te versieren als je net doet of je geinteresseerd bent in die kutklas van ze.
mwah. gewoon zorgen dat haar mond gevuld isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Maar daarna kom je ook niet meer van ze af
Tuurlijk wel. Gewoon zeggen dat je van mening bent dat een corrigerende tik best kan en weg zijn ze.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef Shoombak het volgende:
Maar daarna kom je ook niet meer van ze af
Maanvis, jeetjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah. gewoon zorgen dat haar mond gevuld is
Ik zal stiekem notities makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
KarinaIk verwacht een uitgebreid verslag.
Sorry, het is vrijdag, ik zit al in de kroegpraatstemmingquote:
Leuke kroegen zijn datquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, het is vrijdag, ik zit al in de kroegpraatstemming
Hey, wie weet kom ik em wel tegen via RP! Who knowsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je je teveel van internetdating voorstelt. Je hebt teveel een plaatje in je hoofd van 'de ideale man' denk ik
.
Het gaat er toch om hoe je je bij iemand voelt, niet wat voor stem ie heeft of hoe ie zijn haar heeft. Ik heb dan altijd zo'n idee van zou ze nou perse iemand willen die ook bij haar rose drinkende vriendinnen aanslaat of wordt ze echt ongelukkiger van een man zonder haarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, wie weet kom ik em wel tegen via RP! Who knowsMaar ik had geloof ik al ergens gemeld dat ik vrij kritisch ben ja
Ja dat is psychologisch bewezen dat je bij vrouwen altijd zo'n lage bromstem op moet zetten. Dan verhoog je je kansen. Sommige mannen die trainen daar zelfs op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, stem is niet heel belangrijk maar ook niet onbelangrijk. Ik ken een man, en als ik daarmee bel denk ik altijd "aaawwleuke steheemm" 't is wel leuk als je vriend ook een leuke stem heeft
Leuke stem hoeft niet perse maar er zijn ook dames waarbij ik denk van, kolere je zou dag in dag uit naar die stem moeten luisteren..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, stem is niet heel belangrijk maar ook niet onbelangrijk. Ik ken een man, en als ik daarmee bel denk ik altijd "aaawwleuke steheemm" 't is wel leuk als je vriend ook een leuke stem heeft
ja dat ga ik vanaf nu dus ook doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat is psychologisch bewezen dat je bij vrouwen altijd zo'n lage bromstem op moet zetten. Dan verhoog je je kansen. Sommige mannen die trainen daar zelfs op.
Ik heb ook weleens omgekeerd meegemaakt (niet met daten maar op het werk of zo), dan heb je iemand heel vaak aan de telefoon gehad en dan denk je "dat zal wel een leuke vent zijn", maar dan zie je hem in het echt en dan schrik je je rot!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Leuke stem hoeft niet perse maar er zijn ook dames waarbij ik denk van, kolere je zou dag in dag uit naar die stem moeten luisteren..
Non-conformistisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Kentoet het volgende:
@spirit: best lastig om een beter woord voor prettig gestoord/lekker gek te vinden. En jullie hebben hier ook enkele pogingen gedaan zie ik.
Dat kan ook ja.. Want onbewust maak je je toch een voorstelling van iemand die je niet van gezicht kent maar alleen van stemquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens omgekeerd meegemaakt (niet met daten maar op het werk of zo), dan heb je iemand heel vaak aan de telefoon gehad en dan denk je "dat zal wel een leuke vent zijn", maar dan zie je hem in het echt en dan schrik je je rot!
Whehe ik zat ook al die richting op te denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens omgekeerd meegemaakt (niet met daten maar op het werk of zo), dan heb je iemand heel vaak aan de telefoon gehad en dan denk je "dat zal wel een leuke vent zijn", maar dan zie je hem in het echt en dan schrik je je rot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.Met haar vriendje of de man achter de MSN scam op foto 2 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Provinciaaltje op 16-07-2010 17:08:31 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
[..]
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.Niks mis met die kopf toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n juf zou ik wel willen geven als ik nog in de klas zou zitten.
Zo ga ik op Fok de geschiedenis is, als lakse kut. En dat terwijl ik juist bekend zou moeten staan om mijn gigantische piemel...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:50 schreef Kentoet het volgende:
Steeds als ik jouw username zie denk ik aan dat pokertopic: Northside lakse kut
Schrijf dát in je RP profielquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo ga ik op Fok de geschiedenis is, als lakse kut. En dat terwijl ik juist bekend zou moeten staan om mijn gigantische piemel...
Leuk gezicht, maar ik vind die onderbroek die boven haar spijkerbroek uitsteekt wel minder eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niks mis met die kopf toch?![]()
Zo'n juf zou ik wel willen geven als ik nog in de klas zou zitten.
Dat shirt dan: "Leather faces...?"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk gezicht, maar ik vind die onderbroek die boven haar spijkerbroek uitsteekt wel minder eigenlijk.
Ach ja, kleding, daar letten vrouwen dan weer op hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat shirt dan: "Leather faces...?"
Maakt allemaal niet uit joh!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo ga ik op Fok de geschiedenis is, als lakse kut. En dat terwijl ik juist bekend zou moeten staan om mijn gigantische piemel...
Ik kijk liever door de kleren heen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, kleding, daar letten vrouwen dan weer op he
Idd. Je moet niet te kritisch een acceptabel slachtoffer selecteren en zo snel mogelijk een date regelen. Alleen met een date weet je of het iets is. Is het niks, de date snel afkappen en door naar de volgende. Niet urenlang piekeren over een woord over de telefoon of waarom je naar de dierentuin moest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je je teveel van internetdating voorstelt. Je hebt teveel een plaatje in je hoofd van 'de ideale man' denk ik
.
M.a.w. productie draaien?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Idd. Je moet niet te kritisch een acceptabel slachtoffer selecteren en zo snel mogelijk een date regelen. Alleen met een date weet je of het iets is. Is het niks, de date snel afkappen en door naar de volgende. Niet urenlang piekeren over een woord over de telefoon of waarom je naar de dierentuin moest.
[..]
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.Oew, lekker ding man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja te beginnen uiteraard met het versturen van mailtjes naar honderden dames. Of ze nu leuk zijn of niet.quote:
Zijn er mensen dan die datingssites nog steeds serieus nemen ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en investeren, wat denk je dat al dat daten kost?
Kom op we zitten hier in het datingsites ervaringen topic. Niet zomaar iets roepen maar voorbeelden willen we zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zijn er mensen dan die datingssites nog steeds serieus nemen ?![]()
Het is volgens mij de grootste klucht sinds Tijl Uilenspiegel.
Het grootste voorbeeld, is de verschrikkelijk asociale en imbeciele manier waarop die datingsites zijn ontworpen. En dan dat gebrek aan discretie, afschuwelijk .....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kom op we zitten hier in het datingsites ervaringen topic. Niet zomaar iets roepen maar voorbeelden willen we zien.
Internetdaten is niet het doel, het is een kortere weg.quote:
Asociaal? Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het grootste voorbeeld, is de verschrikkelijk asociale en imbeciele manier waarop die datingsites zijn ontworpen. En dan dat gebrek aan discretie, afschuwelijk .....![]()
Dat kan toch iedereen zien.
Ik zal al die dames die ik via gratis datingssites geneukt heb mailen dat ik het niet zo serieus meende.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zijn er mensen dan die datingssites nog steeds serieus nemen ?![]()
Het is volgens mij de grootste klucht sinds Tijl Uilenspiegel.
Nou laat maar zien dan, ik ben benieuwd! En je hebt natuurlijk altijd zelf in de hand wat je in je profiel zet (geldt hier op Fok! net zo goed).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het grootste voorbeeld, is de verschrikkelijk asociale en imbeciele manier waarop die datingsites zijn ontworpen. En dan dat gebrek aan discretie, afschuwelijk .....![]()
Dat kan toch iedereen zien.
Stel je bent een man en je zoekt een vrouw; Dan ga je toch niet je hele hebben en houden op een website plaatsen ? om vervolgens jan en alleman al jouw persoonlijke gegevens te laten meelezen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou laat maar zien dan, ik ben benieuwd! En je hebt natuurlijk altijd zelf in de hand wat je in je profiel zet (geldt hier op Fok! net zo goed).
Je zet toch niet je bankrekeningnummer, pincode, cupmaat en diepste geheimen online?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Stel je bent een man en je zoekt een vrouw; Dan ga je toch niet je hele hebben en houden op een website plaatsen ? om vervolgens jan en alleman al jouw persoonlijke gegevens te laten meelezen.
Dat kan toch veel interactiever, discreter en gerichter m.b.v. een derde actieve tussenpersoon van de dating-site ?
En wat is het doel voor jou precies? Die ene ware vinden of zoveel mogelijk vrouwen neuken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Internetdaten is niet het doel, het is een kortere weg.
??? er worden op zo'n site heel wat gegevens gevraagd (verplicht) heb ik het idee, om vervolgens een matching programma er op los te laten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je zet toch niet je bankrekeningnummer, pincode, cupmaat en diepste geheimen online?
Je zegt gewoon kort wie je bent en waar je op valt, that's it.
Ja je lengte, gewicht, hobby's, etc. Lekker boeiend toch? Of schaam je je voor bepaalde dingen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
??? er worden op zo'n site heel wat gegevens gevraagd (verplicht) heb ik het idee, om vervolgens een matching programma er op los te laten.
Ja, mijn platvoeten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja je lengte, gewicht, hobby's, etc. Lekker boeiend toch? Of schaam je je voor bepaalde dingen?
Daten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:44 schreef Northside het volgende:
[..]
En wat is het doel voor jou precies? Die ene ware vinden of zoveel mogelijk vrouwen neuken?
Die derde actieve tussenpersoon (of wat je dan ook in gedachten hebt) vertelt dan heus wel over je platvoeten en paranoide denkbeelden.quote:
Het verschil zit volgens mij in de voorselectie. Als je alles date, leuk of niet, ga je in mijn ogen voor de seks. Met wat strengere selectiecriteria en beter vooronderzoek laat je in ieder geval zien dat je er serieus mee bezig bent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Daten.
En of daar een one-nighter uit voortkomt of levenslang geluk weet je nooit van tevoren. Maar dat weet je ook niet als je onder internet met iemand afspreekt.
Luie mannen plassen zittend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
........![]()
Nee, je accepteert gewoon dat je via een datingsite geen goed beeld van iemand krijgt en dat je dus zo snel mogelijk naar een situatie moet waarin dat wel kan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Het verschil zit volgens mij in de voorselectie. Als je alles date, leuk of niet, ga je in mijn ogen voor de seks.
Dat klopt. Op datingsites werken vrouwen in de vrouwenberoepen (onderwijs,zorg) en de mannen in de IT. Ik denk dat de meest voorkomende combinatie van een date een drankje van een juf met een programmeur isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Programmeur.. check..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat klopt. Op datingsites werken vrouwen in de vrouwenberoepen (onderwijs,zorg) en de mannen in de IT. Ik denk dat de meest voorkomende combinatie van een date een drankje van een juf met een programmeur is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val niet zo op die overhemdentypesDe RP man is meer een soort van biker type, is meer mijn smaak.
Je bedoelt zoals Paiq werkt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Stel je bent een man en je zoekt een vrouw; Dan ga je toch niet je hele hebben en houden op een website plaatsen ? om vervolgens jan en alleman al jouw persoonlijke gegevens te laten meelezen.
Dat kan toch veel interactiever, discreter en gerichter m.b.v. een derde actieve tussenpersoon van de dating-site ?
Je kunt ook invullen, vertel ik je later of iets dergelijks (Iigt aan de site). En ik heb niet mijn hele hebben en houden er neergezet (niet dat, dat zo interessant zou zijn trouwens). Mijn eigen voornaam staat er niet eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar dat zie je ook wel eens bij normale profielen.. En dan zowel dat er "te dik" en "te dun" ingevuld wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef Knipoogje het volgende:
http://www.knuz.nl/view.php?s_id=242537
Ik geef dit profiel een uurtje of wat
En dan nog 'normaal' invullen bij postuur...
Morena woont in S&Gquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Silenus het volgende:
Hnnng, interesseberichtje van 'Morena'!
Shit zij is knap.
He Morena die ken ik komt ze uit zh? Daar heb ik een beetje mee gekletst, tot ze mij ineens om een onbekende rede de chatroom uitflikkerde bij een gewoon introductie gesprek. Ik dacht dat ze mij er uit flikkerde omdat ze wat over zichzelf moest vertellen ofzo. Ik heb haar toen ook een bericht gestuurd. Het is idd een leuk meid.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Silenus het volgende:
Hnnng, interesseberichtje van 'Morena'!
Shit zij is knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |